Sajtóközlemény
2017. november 17.
Városunk távfűtésével és használati melegvíz ellátásával kapcsolatban a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. is szeretné tájékoztatni és egyúttal megnyugtatni a fogyasztókat, hogy társaságunk a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által kialakított hátrányos körülmények ellenére mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás elvárható minőségét biztosítsa, fenntartsa.

Kérjük Önöket, hogy a panaszok, hibák bejelentésére a szokott módon, a társaság hibabejelentő vonalán 25/411-528; 510-220; 510-221; 510-222, elektronikus címén: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu, vagy személyesen a hibafelvételnél kerüljön sor. 

Az egyéb fórumokon (közösségi média, Polgármesteri Hivatal, stb.) bejelentett hibák csak közvetve jutnak el – ha eljutnak – társaságunkhoz, így intézkedni csak később tudunk.

Rendszeresen felhívjuk a közös képviselők figyelmét, hogy a fűtési igények meghatározása lakóközösségi szinten történik, így fűtés intenzitásával kapcsolatban őket kereshetik, akik – amennyiben ez nem a közösség által meghatározott értéken van – társaságunkat arról értesítik, így a fűtöttségi szint beállítható.

Védőcsatornában lévő távfűtő vezetékek cseréje, korszerű, előszigetelt vezetékekre

Adatvédelem | Aktuális | Egyéb tevékenységek | Hasznos linkek | Elérhetőségek