Városunk távfűtésével és használati melegvíz ellátásával kapcsolatban a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. is szeretné tájékoztatni és egyúttal megnyugtatni a fogyasztókat, hogy társaságunk a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által kialakított hátrányos körülmények ellenére mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás elvárható minőségét biztosítsa, fenntartsa.
Kérjük Önöket, hogy a panaszok, hibák bejelentésére a szokott módon, a társaság hibabejelentő vonalán 25/411-528; 510-220; 510-221; 510-222, elektronikus címén: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu, vagy személyesen a hibafelvételnél kerüljön sor.
Az egyéb fórumokon (közösségi média, Polgármesteri Hivatal, stb.) bejelentett hibák csak közvetve jutnak el – ha eljutnak – társaságunkhoz, így intézkedni csak később tudunk.