Friss! A DVCSH Kft-nek továbbra is van távhőszolgáltató engedélye

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 587 hozzászólás

wappyDátum: 2011.01.10 - 15:15

Szeretném tudni, hogy a számla hátoldalán lévő telefonszámok jók-e?(510-141,510-149,510-220) Mert kb. 20-szor hívtam felváltva mind a hármat, de senki nem vette fel, pedig ügyfélszolgálati időben telefonáltam. Miért nem lehet valamit telefonon elintézni?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.11 - 07:37

    Tisztelt "wappy"! Mindhárom telefonszám jó, valószínűleg nagyon sokan hívtak minket és foglalt esetén is a hívó félnél kicsörgés hallatszik. Természetesen minden hívást fogadunk. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Tóth BertalanDátum: 2011.01.09 - 10:16

Tisztelt Szolgáltató! Kérdésem az, hogy köteles vagyok e kifizetni azt a plusz fűtésdíjat, melyet azért kapok az éves elszámoláskor, mert a mellettem levő lakást (mellesleg szélső lakás) két éve már nem fűtik. Közel 20 m2 közös falfelületünk van, melynek akkora a hőelvonása, hogy a szabályzót a 4-es értéken kell folyamatosan tartani, hogy elviselhető legyen a hőmérséklet. Várom szíves válaszukat. Címem: Tóth Bertalan Köztársaság út 12.III.2.

    Nyalka LászlóDátum: 2011.01.13 - 09:13

    Tisztelt Tóth Bertalan! Minden épületnél (panel, tégla épület stb.) az épületen belül erős termikus hatások vannak. Ez jelentkezik gázos fűtésű és távfűtéses lakásoknál is. Amennyiben a szomszéd takarékoskodik vagy a szomszédos lakás elhalálozás, örökösödés miatt vagy csak azért üres, mert a tulajdonos vidéken lakik, Önnek pontosan nem meghatározható mértékben többet kell fűtenie, össszehasonlítva azzal, ha ha ezek a körülmények nem állnának fenn. Természetesen, ha Ön nagyon takarékoskodik, akkor az Ön szomszédjának is kis mértékben többet kell fűtenie bizonyos belső helyiség hőmérsékletének eléréséhez. Fentiek alapján ezt a "túlfogyasztást", ahogy Ön fogalmaz ki kell fizetnie. Társaságunk a hőközponti elszámoló hőmennyiségmérőn mért hőfogyasztást a hőelszámolás előtt az Önök képviselője által tett nyilatkozat szerint számolja el. Amennyiben ezen változtatni szeretne kérjük keresse meg a közös képviselőjét.

SándorDátum: 2011.01.05 - 09:16

Egy giro számot szeretnék kérni, a csoportos beszedési megbízáshoz. A kérdésem az lenne, hogy hol található meg ez a szám a számlán, nem találom.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.06 - 08:06

    Tisztelt Sándor! Kérem, hogy a pontos adatfelvétel érdekében a számlájával együtt fáradjon be a pénzforgalmi szolgáltatójához a csoportos beszedési megbízás ügyében. Egyébként a megbízás teljesítéséhez szükséges szám a fogyasztási hely azonosító. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

j22Dátum: 2010.12.30 - 09:45

Tiszelt Szolgáltató! Mi történik abban az esetben ha a befizetett csekk nem érkezik be határidőre?

nusi23Dátum: 2010.12.30 - 09:29

Tisztelt Szolgáltató! Mi történik abban az esetben ha befizettem a csekket de nem ér be az adott határidőre?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.04 - 07:20

    Tisztelt "nusi23"! Akkor bizony Ön késedelembe esett, ugyanis 2010. májusától kezdődően pénzügyi teljesítésnek az a nap számít, amikor a jogosult fizetési számláján a jóváírás megtörtént. Ez tehát azt jelenti, hogy olyan időpontban kell a postán feladni a csekket, hogy az összeg a számlán szerepló fizetési határidőig megérkezzen. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária MINDEN KEDVES FOGYASZTÓNKNAK ÉS ÜGYFELÜNKNEK KÍVÁNOK A MAGAM ÉS AZ ÜGYVITEL SZOLGÁLTATÓ KFT. NEVÉBEN BOLDOG, BÉKÉS ÚJ ÉVET!

keresztapaDátum: 2010.12.28 - 09:47

Tisztelt DVCSH! Ezúton szeretnék érdeklődni, hogy miért kell annyira ezt a költségmegosztó felszereléseket, úgymond korszerűsítéseket eröltetni, amit már több országban is, pl. Németországban kipróbáltak és rájöttek az emberek, hogy ezzel csak ráfizet mindenki a fűtésre, azóta hanyagolják is. Kérdem én, hogy melyik a jobb? Amikor az ember általánydíjat fizet és meleg van egész télen a lakásában, vagy felrakják a költségmegosztókat, 3-ason használja a szabályzót, majd meg fagy a lakásában, ha viszont feljebb tekeri, akkor a gatyáját is ráfizeti. Ennyi lenne a véleményem a költségmegosztós "megtakarítós" rendszerről.

    DVCSHDátum: 2011.01.13 - 00:03

    Tisztelt Fogyasztónk! Ez is egy megközelítési lehetőség, amit Ön vázol fel. De ugye, azzal Ön is egyetért, hogy az embereknek joguk van arra, hogy saját maguk hozzanak döntéseket. Fontos, hogy maguk dönthessék el, hogy a lakásukban mikor és hol és mennyire szeretnének meleget? Hogy akarnak-e takarékoskodni vagy nem számít nekik mennyi a fűtési költség? Hogy kifizetnék-e mások pazarlását vagy nem akarják átvállalni? A szabad döntés ezekben a kérdésekben legalább olyan fontos, mint ezen a fórumon a szabad véleménynyilvánítás. . Egyiket sem érdemes korlátozni.,

zoltán83Dátum: 2010.12.27 - 19:13

Tisztelt DVCSH! Olyan problémám van, hogy napok óta büdös az ivóvíz, igaz kicsit mára csökkent. Ez az állapot nem egyszer nem kétszer előfordult már az évben, és úgy éreztem ideje bejelentenem, remélem érdemben foglalkoznak majd ezzel a problémával. A Vasmű út 31-ben lakok. Várom megtisztelő válaszukat.

    DVCSHDátum: 2011.01.13 - 23:57

    Kedves Zoltán! Amennyiben a jelenség megismétlődik, kérem, hogy jelezze a hibabejelentőnknek, hogy kivizsgálhassuk a probléma okát.

eszDátum: 2010.12.27 - 13:05

Önök hírdettek egy fotópályázatot. A szavazás régen lezárult, elvileg, gyakorlatban még mindíg lehet szavazni. Eredményhírdetésnek nyoma sincs. Mikorra várható, a pályázat lezárása?

    DVCSHDátum: 2011.01.11 - 23:55

    Kedves ESZ! Eredményhirdetés megtörtént, nyertesek neve már tavaly óta fent van a honlapon. A szavazás lehetőségének gyakorlati lehetősége már nincs.

Lováti JuditDátum: 2010.12.12 - 21:04

Tisztelt Szolgáltató!! Érdeklődnék, hogy milyen lehetőségem van ,hogy a saját lakásomba ami az Úttörő utca 2- ben található ne fázzak?? Szeretem volna kérni ,hogy szereljenek fel hőfokszabályzót már végre a lakásba amire lehetőség nincs mivel a lépcsőház összes lakója nem egyezett bele , a fűtés-korszerűsítés programban a nyáron megvettük a radiátorokat, hogy talán majd ezzel a változás lesz hisz e problémám nem új keletű. , De a szerelést azóta sem állt módjukban kivitelezni, bár az akció meghirdetésénél ez nem igy szerepelt. / Persze 30-e, ft. benne áll/ A lakásunkban és a szintünkön lévő szomszédok is jelezték ,hogy 20 fok körül van a lakásokban. Amikor kijönnek a kollegáik a bejelentésünkre egy két napig meleg van:Aztán ismét fázunk. A havi 15- 20 ezer forintos fütésszámlát mindig időben és pontosan kifizetjük.ÉS ezért szeretnék ha a szolgáltatás is megfelelő lenné , és mások hasonlóan mi sem fáznánk!! Kérem segitségüket Tisztelettel : Lováti Judit

    DVCSHDátum: 2010.12.19 - 17:25

    Kedves Lováti Judit! Pontosak az információi: a közösség egységes hozzájárulása nélkül nem végezhetjük el az Önök épületében a KERET-programos szereléseket. A hőt ugyan a hőleadó helyeken folyamatosan ( minden hónapban, induláskor, leálláskor, árváltozáskor) leolvassuk, s ennek ellenértékét kell kifizetni a hozzájuk tartozó lakásoknak. Még pedig úgy, hogy bizonyos elvek szerint a mért költségeket szétosztják egymás között. A fűtés korszerűsítéses lakásokban a szétosztás az elfogyasztott hő arányában, ahol ez nem történt meg ott a légköbméter arányában történik. Érthető módon nem lehet a két módszert összekeverni. A mért hőfogyasztás pontos szétosztása egymás között csak azonos elveken lehetséges, ezért kell az egységes akarat a fűtéskorszerűsítéshez, amely a város lakásainak döntő többségében meg is valósult. A lakások több, mint 70 százaléka ugyanis már részt vett a fűtéskorszerűsítésben. Tehát sajnálattal kell közölnünk Önnel, hogy nem áll módunkban a KERET-programot kizárólag önnél elvégezni, amíg lakótársai ezt egyöntetűen nem akarják. Azonban… A radiátorcsere alkalmával lehetősége lesz úgynevezett előszerelt KERET-programot kérni, ez esetben felkerülnek a termosztatikus szelepek a radiátoraira, de a költségosztó-fiolák nem, így az elszámolásban ez nem jelentkezhet a fentiek miatt. Viszont a jövőbeni KERET-programos szereléskor Ön már előnyben lesz, kevesebb szerelési munkálatokat kell végezni a lakásában. Az akciós radiátor-cserére, ahogy az időjárás engedi, sor kerül, türelmét kérjük, hiszen ilyen hidegekben nem lenne szerencsés az egész házban órák hosszat szüneteltetni a fűtést. Megértését előre is köszönjük. Amennyiben szolgáltatásunkban továbbra is hibát tapasztal, kérjük, hogy haladéktalanul jelezze hibabejelentőnknek, s kollegáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy megnyugtatóan rendezzék a problémájukat.

@Dátum: 2010.12.10 - 09:32

T.dvcs!Igen a 8.sz volt szó és telefonon és itt leirva is megköszöntem a munkájukat remélem átadva a dolgozóknak is, akik elvégezték.Üdv.T@

@Dátum: 2010.12.10 - 09:28

Köszönöm a Fütésszerelőknek a gyors és szakszerü munkát amit bár sokszor kértem a hiba kivizsgálását a Kallos d Ut.4. em.Elvégezték,tudták mi a baj és másnap a megbeszélt időpontban megcsinálták.Nemcsak" szidni" kéll őket hanem dicsérni is mert úgy érzem a munkájukat ebben a világban értékelni is kell.Tisztelettel!T@

    DVCSHDátum: 2010.12.11 - 01:25

    Tisztelt Fogyasztónk! Kedves Asszonyom! Nagyon köszönjük . Valóban, igaza van, az elismerő szavak nagyon jól esnek.

Tr@Dátum: 2010.12.07 - 15:43

Tisztelt Hőszolgáltató!A szlogen ugy szól hogy a hőszolgáltató van a mi szolgálatunkban és nem fordítva!Péntek óta nincs fűtés a Kallos utca 4.em a nagyszobában.Hitegettek, hogy ekkor meg akkor jönnek.Dolgozunk igyekeztünk megoldani hogy otthon legyünk.Most jó idő van de holnap rossz,és a hideg szoba meg csak van!Mondják hogy kevesen vannak én ezt megértem akkor miért nem vesznek fel embereket hisz a munkanélküliség a városban nagy!Fidesz képviselők figyelhetnének a lakosok panaszára!Adni munkát van kereslet és kínálat nem pedig széttárni a karunkat hogy nincs ember!De van csak észszerüen kéne gondolkozni.Remélem hogy odafigyelnek és gyorsabb hatékonyabb munka lenne,mert aki vannak azok a kevesek igyekszenek megoldani a problémát/Dolgozokra gondoltam!/Köszönöm!Tisztelettel4

    dvcshDátum: 2010.12.09 - 10:53

    Tisztelt Fogyasztónk! Bár házszámot nem írt, feltesszük, hogy a Kallós 8. szám alatt lakik. Utánanéztünk a bejelentésének,s ahogy a munkalapokból kitűnik, idő közben orvosoltuk már Önnél a hibát. Reméljük, hogy zavarmentesen tudja a későbbiekben igénybe venni a szolgáltatásunkat. Megértését köszönjük.

ZoltánDátum: 2010.12.05 - 13:33

Tisztelt DVCSH! vevőazonosító: 38820 Két hete vásároltam egy lakást! 7. emeleti, korszerűsített, de a radiátorok a régiek. A nap bármely szakában egyszer csak elkezd sípolni, fütyülni, zúgni, meg más egyéb hangot kiadni a rendszer! Lehet ez ellen tenni bármit is? Éjjel 4-5 alkalommal erre kelni elég megvisel minket reggelente, és most is kb 20 perce zúg, azonban a 413-622 nem válaszol! Válaszukat, segítségüket várom!

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:02

    Tisztelt Fogyasztónk ! Igen, mindenképpen tenni kell, de beszélnie kell a hibabejelentővel, vagy személyesen bejelenteni az Építők út 1. szám alatt. Ugyanis a kollégáknak fel kell venniük a munkalapot, s egyeztetni mell időpontot.

vkDátum: 2010.12.04 - 13:33

Jó napot kivánok! Érdeklődnék, hogy, hogy a Római krt. 22.sz. lépcsőházban található lakásban van-e lehetőség mini hőközpont felszereltetésére? Ha igen, mikor kell Önökkel felvenni a kapcsolatot, hogy a jövő évi fűtési szezonra ez már készen legyen? Köszönettel várom válaszukat.

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:04

    Tisztelt Fogyasztónk ! Kérem, hogy ez ügyben keresse meg Nyalka László műszaki igazgatót, aki tájékoztatja a lehetőségekről.

AlexDátum: 2010.12.03 - 19:45

Közben megtudtam, hogy csőrepedés volt, a kérdésem tárgytalan, köszönöm.

AlexDátum: 2010.12.03 - 19:39

Nincs fűtés a Táncsics 2-8-ig! Ha tegnap volt csőtörés és akkor még volt fűtés, hogyan lehet, hogy most nincs? Ennyi telik évi 250 000 forintból?

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:06

    Tisztelt Fogyasztónk ! Olvassa el közleményünket. Sajnos a csőtörések se a fogyasztóra, se a szolgáltatóra nincsenek tekintettel.

GULYÁS OTTODátum: 2010.12.02 - 16:59

A VASMŰ UT 43 szám alatt az egész lépcsőházban hidegek a radiátorok MIÉRT? telefonon csak az üzenetrögzitöt tudjuk elérn

    DVCSHDátum: 2010.12.02 - 22:59

    Tisztelt Fogyasztónk ! Olvassa el közleményünket. Sajnos a csőtörés miatt megszaporodtak a hívások, a panaszok, a bejelentések, így nehezebb volt minket elérni.

Kollár ErzsébetDátum: 2010.12.02 - 12:13

Tisztelt DVCSH Kft. Már napok óta napközben langyosak a radiátorok, éjszaka szinte hidegek. Miért. A hibabejelentőnek be lett jelent, mégsem történt semmi. Öszintén meg kellene mondani az okot. A nem fűtést kompenzálják a számlákban, mert úgy igazságos. Várjuk szíves őszinte válaszukat. Tisztelettel: Kollár Erzsébet közös képviselő

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:09

    Tisztelt Fogyasztónk! A jogszabályok által előírt hőfokot tudtuk tartani, csak többlet hőfokot nem tudtunk az üzemzavaros helyzet miatt biztosítani. Megnyugtatásul közöljük, hogyha kisebb a hőfogyasztása, akkor kevesebb is a fizetnivalója, hiszen mérés szerinti elszámolás van.

TomteeDátum: 2010.12.02 - 06:13

Már egyszer jeleztem a problémámat: a Vörösmarty utcában a radiátorok langyosak. Akkor nagynhezen el tudtam érni a központot telefonon. egy kolléga méhány órán belül intézkedett is. Jó melegek lettek a radiátorok. De azóta eltelt 3 nap és újra alig langyosak. Nekem vannak túl nagy elvárásaim vagy újból jeleznem kellene? a lakásban reggelre 18,5 fok van. Azért az egy kicsit kevés, ahhoz képest, hogy mások arról panaszkodnak túl meleg van náluk. Most mit tegyek akkor?

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:11

    Tisztelt Fogyasztónk ! Olvassa el közleményünket. Igyekeztünk mindent megtenni a hiba elhárításáért. Reméljük,hogy most már ismét elégedett a szolgáltatás minőségével.

ZoltánDátum: 2010.12.01 - 22:43

Tisztelt DVCSH! Egy problémával fordulnék Önökhöz. A Váci Mihály utca 3-as szám alatt, a 3-as lakások melegvíz hőmérséklete éppen hogy csak melegnek nevezhető. A hiba hónapok óta fennáll, amit többször jeleztük a közös képviselőnek, aki többször szólt már önöknek, de a hiba még mindig nem szűnt meg. A vizet percekig kell folyatni, hogy egyáltalán olyan hőmérséklet folyjék a csapból, amiben már meg lehet fürödni, de akkor sem éri el a forró szintet, csak épp elviselhető; kb. 30°C. Ebben az évben mindösszesen 1x volt igazán forró a víz, a fűtés elindítása után, ami 1-2 héten keresztül tartott csak. Tudomásom szerint ez a hiba csak a 3-as lakásokat érinti, és nem terjed ki a lépcsőház minden lakójára. Kérem, nézzenek utána a hibának, és amint lehet, orvosolják véglegesen, mert a melegvízdíj nem éppen alacsony, pláne annak fényében, hogy a kifizetett összegért épp csak testmeleg hőfokú víz csordogál a csapokból, és az is csak jóval a csap megnyitása után. Köszönettel: Zoltán

    S Hegedűs AmbrusDátum: 2010.12.09 - 10:55

    Tisztelt Uram! A problémájának a megoldásához helyszínen kellene vizsgálatot tartanunk. Kérjük, hogy a jelentse be a hibát a hibabejelentésünkön, ahol kollégáink egyeztetnek időpontot és címet Önnel. Üdvözlettel: S. Hegedűs Ambrus

SteveDátum: 2010.12.01 - 12:42

Tisztelt DVCSH! Érdeklődni szeretnék, hogy a Táncsics Mihály út 3/b-ben miért langyosak állandóan a radiátorok! Köszönettel: Steve

    NévtelenDátum: 2010.12.02 - 00:45

    Kedves Steve! Mindenképpen jelezze gondját a hibabejelentőnek, hogy egyeztessenek időpontot, amikor megkeresik a szerelők Önt, hogy kijavítsák a hibát.

Kovács ZoltánDátum: 2010.12.01 - 09:48

Tisztelt Hőszolgáltató! Azt szeretném kérdezni, hogy az október 10-én leolvasott költségmegosztók értéke, mikor kerül kiszámlázásra? Köszönettel: Kovács Zoltán

Bodor MonikaDátum: 2010.11.30 - 11:06

Tisztelt DVCSH! Szeretnék egy e-mail-címet, hozzá tartozó ügyintézővel együtt, akinek a számlázással kapcsolatos kérdéseimet feltehetném, akár itt, de inkább a saját e-mail-címemre! Köszönettel: B. Monika

Szabó lászlóDátum: 2010.11.30 - 10:54

Tisztelt Hölgyem / Uram! Nem kérdezni szeretnék, hanem észrevételt tenni. Római krt. 6 előtt megkötött a beton, tehát lehet aszfaltozni!!! Miért okoznak a lakosságnak kellemetlenséget!!??

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:14

    Tisztelt Fogyasztónk ! Valószínűleg értesült arról, hogy csőtöréseket kellett elhárítani a kollégáknak, így az aszfaltozás egy kicsit későbbre került, ám igyekezünk – ahogy az időjárás engedi – az aszfaltozásnak is eleget tenni, elnézést kérünk, hogy ez kellemetlenséget okoz Önnek.

TTDátum: 2010.11.28 - 10:15

A kérdésem a következő lenne: Éves szinten kifizetett ~ 160 000 Ft nem elegendő arra, hogy a radiátorok egy kicsit melegebbek legyenek? A Vörösmarty utcában, téglaház legfelső emeletén (harmadikon) a fűtőtest inkább elvonja a hőt a lakásból, mint leadja. Én még elviselném, de a gyereknek a pénteken kismosott ruhája még hétfő reggelre sem szárad meg. Amennyiben lehet ezen változtatni, akkor kérem legyenek szívesek intézkedni. Egyébként a hibabejelentő számot próbáltam hívni, hogy ezt az észrevételemet megosszam önökkel, de nem sikerült. Vasárnap délelött 9.30 és 10 óra között kb. 6 különböző számot próbáltam hívni, de csak egy gépi hanggal tudtam kommunikálni. Ennek fényében örömmel olvastam az új telefonközpontjukról a honlapjukon. Majd súgják meg legyenek szívesek, hogy melyik az a telefonszám, amit valóban lehet hívni, ha tényleg gond van. Köszönöm előre is válaszát!

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:16

    Tisztelt Fogyasztónk ! Olvassa el közleményünket. Sajnos a csőtörés miatt megszaporodtak a hívások, a panaszok, a bejelentések, így nehezebb volt minket elérni, reméljük, hogy most már megoldódott a gondja, köszönjük, hogy türelmes volt.

ZoltánDátum: 2010.11.23 - 17:34

Tisztelt DVCSH! Köszönöm az előző válaszukat, bár nem számítottam rá, hogy a Helyi Téma hasábjain teszik ezt meg (ezért tettem fel 3x is az adott kérdést, mikor nem láttam a választ itt, az oldalon). Most ismét egy talán közérdekű kérdéssel fordulnék Önökhöz. Mi a gazdaságos, költséghatékony megoldás a fűtésszabályozással kapcsolatban, vagyis melyik módszerrel érhető el több megtakarítás egy szigeteletlen házban? 1: ha napközben egy bizonyos értékűre állított termosztátot és nem veszem lejjebb akkor sem, ha elmegyek otthonról, így azonos hőmérsékleten tartva a szobát akkor is, amikor nem tartózkodom otthon, vagy: 2: amikor senki nincs a lakásban hidegebbre állítva a termosztátot csökkentve a fűtési hőmennyiséget, és hazaérkezéskor feltekerve kissé dideregve, tűzforró radiátor mellett várni, hogy felmelegedjen a szoba levegője a kívánt hőmérsékletre, ami akár több órát is igénybe vehet? Megtisztelő válaszukat ismét előre is köszönöm; Üdvözlettel: Zoltán

    DVCSHDátum: 2010.12.02 - 00:43

    Kedves Zoltán! Kutatások és mérések azt igazolják, hogy több a megtakarítása lényegesen, ha szabályozza fűtés, s lekapcsolja, ha elmegy otthonról vagy nem tartózkodik a helyiségben.Nem hűl le ugyanis annyira a lakása, hogy sok energia kelljen a felmelegítéséhez. Egyes vizsgálatok azt igazolták, hogy a teljesen fűtetlen lakásban sem csökkent hosszú időn át sem 16 fok alá a hőmérséklet. Tehát nyugodtan használja a termosztatikus szelepet.

VizesDátum: 2010.11.22 - 15:14

Tisztelt Hölgyem/Uram! 2010.11.22.-én 14:17 kor az (mint később kiderült) Önök/vagy alvállalkozójuk által vezetett KKN-320 rendszámú VW kisbusznak köszönhetően talptól a nyakamig szarrá áztam. A vezető jól érzékelhetően gyorsított az uszodával szemben lévő zebra előtt, holott érzékelhette, hogy az általa vezetett kocsi méteres magasságban a járdára nyomatja a vizet, valamint hogy nem hobbiból várakozom az átkelőnél. Lassítás nélkül továbbhajtott. Azonban mivel, ő és fiatalabb, munkaruhát nem viselő kollégája egy piactéri aknában kellett, hogy valószínűleg vízórát olvassanak le, gyalog utolértem őket, ahol kérdőre vontam a 165 cm magas, zömök, szemüveget viselő kollégájukat. Pofátlanul a "ja az te vótál, bocsi" választ kaptam, miközben jót kuncogva tovább folytatta """munkáját""". Kérem, hogy a jövőben a fenti kolléga inkább talicskát, dömpert, matchboxot vezethessen az önök engedélyével ahelyett, hogy a céges autóval száguldozva keltse a cég jó hírnevét, a leolvasás helyszínét pedig inkább csepel/camping típusú kerékpárral, vagy a bal-jobb láb használatával oldja meg.Egy enyje-benyje kijár a hónap dolgozójának.Mivel vidéken élek, kb egy órán keresztül viseltem a szarrá ázott ruhát, amit kedves (kb 300) béke téren álló utastársaim is szemrevételezhettek. Köszönettel ELNÉZÉST kérő válaszukat. KDávid

    S Hegedűs AmbrusDátum: 2010.11.23 - 15:56

    Kedves Dávid! Sajnáljuk, hogy kellemetlenség érte, elnézést kérünk. Az ügyet kivizsgáljuk, s megtesszük a szükséges intézkedéseket. Üdvözlettel: S. Hegedűs Ambrus, távhőszolgáltatási üzemigazgató

ZoltánDátum: 2010.11.16 - 17:25

Azt szeretném megtudni, hogyan történik a fűtés végelszámolása ha eladom a lakásomat.Kicserélik a fiolát, vagy csak az éves leolvasásnál korrigálják? Köszönöm válaszát.

    DVCSHDátum: 2010.12.05 - 22:18

    Tisztelt Fogyasztónk ! Igen cseréljük a fiolákat, s az éves elszámolásnál a két fiola értékeit külön-külön vesszük figyelembe, így arányosítva lesznek a költségeik. Kérjük,hogy fáradjon be ez ügyben ügyfélszolgálati irodánkba.

Horváth AnitaDátum: 2010.11.15 - 17:25

Tisztelt DVCSH! Tudni szeretném, hogy a Vasmű út páratlan oldalán mekkora az állandóan biztosított víznyomás (min-max bar-ban)? Válaszukat előre is köszönöm!

    DVCSHDátum: 2010.11.24 - 12:24

    Tisztelt Horváth Anita ! A Vasmű út páratlan oldalán a területet ellátó víztorony geodéziai magasságából adódó statikusnyomás az elosztó hálózatban 3-4 bar között mozog. Ez az az érték az elosztó hálózat nyomása, a kifolyásnál attól függően csökken, hogy hányadik emeleten lakik, és milyen minőségű a társasház fogyasztó hálózata.

Derkovits 6Dátum: 2010.11.15 - 15:00

Tiszteletem! Nem korszerűsített lakásból költöztem albérletbe a Derkovits 6. lépcsőházba. Ott forró volt a radiátor, és meg is kérték az árát. Télen is folyton nyitva volt az ablak, mert olyan jó idő volt. Most, a múlt héten egy éjszakára feltekertem a radiátort az új, és korszerűsített lakásban, és nevetségesen langyos volt a fűtőtest!!!! Szóltam a tulajdonosnak, hogy én ugyan nem fizetek havi huszonezret, mert ez nem fűtés!! Kissé nagynak tartom a két ingatlan közötti rést. Kérném ennek orvoslását, és a hőfok ellenőrzését a lépcsőházban és a lakásokban.

    Fekete GyörgyiDátum: 2010.11.20 - 16:20

    Kedves Fogyasztónk ! Ez egy műszaki hiba, amit ki kell vizsgálnunk, ahhoz azonban Önnek be kell jelentenie, hogy szerelőink időpontot egyeztessenek Önnel, s a lakásában vizsgálják meg az alulfűtés okát. Kérem, telefonáljon a hibabejelentőnek, vagy keressen meg minket személyesen az Építők út 1. szám alatt.

gyöngyösi zoltánDátum: 2010.11.15 - 09:04

Lajos király krt 15 ben a keretprogramban elvégzett fűtéskorszerűsítést november 5.-én befejezték.azóta a fiolákat várjuk hiába.Van saját hőközpontunk,közös mérőóránk!A fiola 365napos ,független a fűtés időszakban vagy nyáron való felhelyezéstől.Vajon meddig várjunk még?!Kielégítő választ kérek,kereshetnek telefonon is 25-740 156.Ha nem kapok ,kénytelen leszek máshova fordulni!

    Baji EditDátum: 2010.11.23 - 15:49

    Tisztelt Uram! Ennek műszaki-technikai oka van. A Lajos király krt. 15 számú lépcsőház közös hőközponton van, – ami a Lajos király 13. szám alatt található- a Lajos király 1-től 23-ig terjedő összes lépcsőházzal. Mivel a már megszerelt lépcsőházak fordulónapja augusztus 23. , ezért a helyes arányosítás miatt Önöknek is ez lesz a felszerelés és a leolvasás időpontja. Köszönjük türelmüket.

Nagy LászlóDátum: 2010.11.11 - 20:56

A Derkovits u 8-as lépcsőházban katasztrófális a fűtés költségmegosztás.Mikor alakítják át a rosszul megtervezett "korszerű" fűtési rendszert.

    DVCSHDátum: 2010.11.13 - 11:28

    Kedves uram, szívesen megválaszoljuk , sőt orvosoljuk a problémáját, de előbb legyen szíves pontosítani a problémáját: Önnek a költségek megosztásával avagy magával a fűtéssel, esetleg a tervezéssel van-e gondja?

Janurik Mária MagdolnaDátum: 2010.11.02 - 13:23

Meghirdették a fotópályázatot november 2-tól, ehhez képest,sem regisztrálni, sem pályaműveket nem lehet feltölteni. Akkor miért reklámozták még az újságban is?????

Egy felháborodott lakóDátum: 2010.10.30 - 19:37

Ma este (2010.10.30 18:00) óta a fűtés nulla a II.rendelő és a Skála közötti házsoron végig! A kinti hőfok 7°C!!! Az ügyfélszolgálat szokás szerint elérhetetlen!!!! Köszönjük DVCSH!!!!

    DVCSH Kft.Dátum: 2010.11.05 - 13:56

    Panaszát kivizsgáljuk, köszönjük, hogy jelezte. Hibabejelentőnk napi 24 órában áll a rendelkezésükre.

Kifut KatalinDátum: 2010.10.30 - 19:23

Tisztelt Szolgáltató! Szeretném megkérdezni, hogy a Vasmű út 57. sz. lépcsőház jelentkezett-e a KERET programra? Az aláírásokat már kb. 1 éve összegyűjtötte a közös képviselő. A 8. emeleti lakásban ELVISELHETETLEN hőség van!!! 28-30 fok. Amikor napközben hétágra süt a Nap, a kinti hőmérséklet +15 fok, a radiátorok akkor is sütnek…. Köszönettel: K.Katalin

    DVCSHDátum: 2010.11.08 - 11:29

    Az idei KERET-programban az Önök lépcsőháza nem szerepel. A jelentkezések sorrendjében, ütemterv szerint haladunk a szerelésekkel a kapacitásunk függvényében. A túlfűtést kérem, jelentse be a hibabejelentésen. Remélve, hogy problémája mielőbb megoldódik, köszönjük türelmét.

Lepsényi IlonaDátum: 2010.10.29 - 09:33

Most próbáltam Önöket elérni az új központon keresztül, de ez lehetetlen! Ezért itt írom meg a következőket: Táncsics M. u. 2/a lépcsőházban lakom. Fűtenek, mert szezonja van. Nálunk napközben 27,5 fok van és este 24 fokos a lakás. Ez nagyon magas! Emellett egészségtelen is! Nyitott ablak mellett vagyunk napközben és este is. A külső levegő hőmérséklete sem alacsony annyira, hogy ennyire fűtsék a lakásokat. A problémát jeleztük a közös képviselőnek, aki úgy tudom beszélt Önökkel – 1 fokkal lett akkor levéve a hőfok (ez kb. 2 hete történt). Ennek ellenére még mindig túlfűtőt a lakásunk és amint azt az Intercissa Lakásszövetkezet tegnap megkapott hírmondójában is olvashattam, a nappali szobában 20-22 hőfok az ideális. Természetesen azzal is tisztában vagyok, hogy ezért a túl magas hőért rendesen fogunk fizetni is. Kérem intézkedésüket, hogy ez a túlzott meleg megszűnjön a lakásban! Esetleges lakásban való hőmérséklet méréshez állok rendelkezésükre a megadott e-mail címem. Lepsényi Ilona

    S.Hegedűs AmbrusDátum: 2010.10.29 - 13:29

    Javasoljuk, hogy a KERET-programot válasszák. Az egycsöves rendszernek ugyanis az a sajátossága, hogy felül meleg van, alul hideg, ezen csak a fűtéskorszerűsítés segíthet. Ezt a lakóközösségüknek egyhangúlag kell kérnie.

dunacityDátum: 2010.10.29 - 08:44

DUNAÚJVÁROSBAN sokkal drábább a távhő, mint Pesten!!! És ez az októberi emelésük???!!! POFÁTLANSÁG, AMIT ÖNÖK MŰVELNEK!!! MENNYI BŐRT AKARNAK MÉG LEHÚZNI TŐLÜNK??? Évek óta többletpénzt szednek be tőlünk, éves szinten több milliót, amit önök zsebreraknak, és közben meg kifelé mondják, hogy 0-szaldós, vagy veszteséges a DVCSH!!! Hülyének nézik az embereket! Ezt is csak Dunaújvárosban lehet megtenni, karöltve a helyi önkörmányzatunkkal!!! "Gratulálok"! Jó lenne, ha nemcsak Önök lennének monopol helyzetben, lehetne más ezirányú szolgáltató cég is Dunaújvárosban, mert Önök már kellőképpen megszedték/megszedik magukat.!!!

    DVCSHDátum: 2010.11.01 - 14:40

    Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Több helyen azonban álláspontja pontosításra szorul: 1. Nem emeltünk októberben. 2. Mihez képest szedünk be több milliót és kik azok, akik zsebre rakják? 3. Ha törvénytelenséget tud, tapasztal, haladéktalanul forduljon a rendőrséghez állampolgári joga és kötelessége is egyben. 4. A monopolhelyzet azt jelenti, hogy valaki egyedül van a piacon, ez nem feltétlenül jelent rosszat, ha megfelelőek a kontrollok. Lásd Energia Hivatal, Önkormányzat stb.

Wégner MihálynéDátum: 2010.10.28 - 11:42

Tisztelt Ügyintéző! Számlával kapcsolatosan többször kerestem Önöket telefonon, 30-40 perces várakozás sem hozott eredményt. Szeretnék kérni egy olyan telefonszámot ahol ügyintézőjükkel érdemben tudok egyeztetni. Üdvözlettel: Wégner Mihályné Telefon: 20/489-7150

DLDátum: 2010.10.27 - 09:18

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy a radiátorokon lévő költségosztó fiolák közül leolvasáskor mind a kettőt kicserélik vagy csak az egyiket? Most amikor néhány nappal ezelőtt itt voltak nálunk leolvasni akkor a jobboldalit kicserélték a baloldalit azt hagyták ugyan úgy. Elszámolásnál akkor ezek szerint a jobboldali fiolát nézik? A baloldali fiolának mi a funkciója? Válaszát előre is köszönöm.

Szilvássyné Puskás MáriaDátum: 2010.10.27 - 08:31

Szép napot! Sajnos a Derkovits utcai lakóknak ez már régen nem adatik meg. Ugyanis még júliusban leolvasták a digitális hőmennyiségmérők adatait, viszont 3 hónap nem volt elég arra, hogy kiszámolják végre a fogyasztásunkat. Tudom, hogy a cég a TECHEM Kft-től vár hozzá adatokat, de a hőmennyiségmérők beszerelésénél tudomásom szerint a DVCSH ajánlotta a TECHEM nevű bűnbandát, akikkel hetek óta levelezésben állok, mondván: ugyan adják már meg az elszámoláshoz szükséges adatokat. Már kétszer adtak adatot, de nem az elszámoláshoz szükséges formában. Kérésem: ugyan ha már egyszer a DVCSH-nak fontos volt, hogy ezzel a TECHEM nevű bűnbandával kössünk szerződést, akkor hasson oda, hogy teljesítsék a vállalt feladatukat. Egyben kérném, hogy világosítson fel valaki arról, hogy hová fordulhatok a "nem teljesítés" miatt? Köszönöm. Szilvássyné Puskás Mária

    S.Hegedűs AmbrusDátum: 2010.10.29 - 13:26

    Nem alvállalkozónk a Techem, a lakásszövetkezet vegye fel a TECHEM-mel a kapcsolatot, a mi társaságunk nem áll vele jogviszonyban, így sürgetni sem tudjuk. Reméljük, problémája hamarosan megoldódik.

Ujvári GézaDátum: 2010.10.23 - 00:03

Kedves Uram! Köszönet az invitálásért, október 29.-én, pénteken leszek Újvárosban, akkor tudnám felkeresni Önt. Amennyien Önnek is megfelel a dátum, az időpont megjelölését Önre bízom, egy e-mail elegendő. Üdvözlettel, UG.

GyulaDátum: 2010.10.21 - 13:39

TISZTELT DVCSH! AZZAL A KÉRDÉSSEL FORDULOK ÖNÖKHÖZ,HOGY A KONYHAI ÉS A KISSZOBAI RADIÁTORON NINCS LÉGTELENÍTŐ.EBBŐL ADÓDÓAN A RADIÁTOR NEM IGAZÁN FŰT.TEHÁT CSAK AZ ELSŐ TAG MELEG.4. EMELETEN LAKOK.A LAKÁSBAN TALÁLHATÓ LÉGTELENÍTŐ CSAPOKAT(NEM A RADIÁTORON VANNAK) HANEM A CSÖVÖN LÉVŐT AZ ELŐSZOBÁBAN MEGNYITOTTAM ÉS SEMMI FŰTÉS.HIBABEJELENTŐT HÍVTAM VAGY NEM VETTÉK FEL VAGY FOGLALT VOLT.EBBEN AZ ESETBEN MI A TEENDŐM UGYANIS FŰTÉS NÉLKÜL IS 24000 FT A FŰTÉSDÍJAM.HOGY IS VAN EZ? TISZTELETTEL GYULA

panaszosDátum: 2010.10.21 - 06:39

Tisztelet Szolgáltató! Azt szeretném megtudni miért van az, hogy ha a pincében található hőközpontban utántöltenek, valahogy mindig elmarad a légtelenítés, ami miatt miután végeztek a szerelők a radiátorok csörögni kezdenek. Persze újra kijönni és légteleníteni már csak másnap jönnek ki, mert sok a dolguk. Miért kell egy éjszakán át hallgatni a radiátor csörömpölését és miért jó egy munkára kétszer kijönni? Hozzáértéssel vagy a hozzáállással van a baj?

    DVCSHDátum: 2010.10.29 - 09:06

    Higgye el kedves fogyasztónk, a szerelők minden esetben légtelenítenek miközben a hőközpontban után töltenek. Gondoljon bele, ha nem jönne ki a víz a levegővel, akkor fel se tudnák tölteni a rendszert, hiszen a vezetékek nem rugalmas anyagból vannak. A csörgésnek nem a technológia be nem tartása az oka, hanem a fűtési rendszerükkel van a gond.

Szabó IrénDátum: 2010.10.20 - 11:06

T DVCSH! Az Önök éves elszámolása szerint, pótdíjat kellene fizetnem. A problémám abból adódik, hogy öt éve folyton eltűnik a víz a rendszerből, ezért az én harmadik emeleti lakásomban a fűtés csak napi légtelenítgetéssekkel üzemel. Az elmúlt években sokszor hétvégente vagy esetenként, egy-két hétig nem tartózkodtunk a lakásban, ezért az úgy vissza szokott hülni, mire hazaértünk, hogy csak klímával tudtuk a megfelelő hőfokra felfűteni. Egy két éves gyereket nem lehet 16-17 fokban altatni és fürdetni. A hibát pedig mindig csak másnap tudtuk elháríttatni. Az emberek akik ki szoktak jönni, elmondták, hogy amíg a víz eltűnik a rendszerből ez így lesz. Kérdezem, öt év alatt miért nem lehetett ezt megoldani?Én is olyan szolgáltatást szeretnék, mint az alattam élők. Nem klímával szeretném megoldani a fűtést, mivel egyedül nevelem a gyermekem és ez az áram költségünket is befolyásolja. Ezzel kapcsolatban 2010.08.25-én ajánlottan feladtam egy levelet S. Hegedűs Ambrus Úr nevére. Melyre mai napig nem érkezett válasz. Közben megkértem a közös képviselőmet is, hogy segítsen, Ő sem járt eddig sikerrel. Remélem ezúton sikerül választ kapnom. Köszönettel. Szabó Irén

    DVCSHDátum: 2010.10.20 - 17:06

    Kedves Szabó Irén! Kellene a pontos címe, és akkor az üzemigazgató úr haladéktalanul intézkedik.

Szabó LászlóDátum: 2010.10.20 - 06:04

T, DVCSH! Vajon az önök szakemberei tisztában vannak-e a púp és a gödör fogalmával. Miért kérdezem ezt? Nos, Római körút 6. szám előtt ástak régebben egy gödröt, amit a mai napig nem sikerül helyreállítaniuk, tehát amikor esik az eső csak csónakkal lehet közlekedni. Felszedték a aszfaltot és ezt egy energiaszegény (cement) betonnal pótolták, ami porladozik. MIÉRT??? Elszámolási számla a távfűtéshez és a meleg vízhez. Ezt a számlát az átlag ember nem érti, mert Önök bűvészkednek a GJ-al. Mi történne ha a havi szálában jelenne meg a különbség. Ez térben és időben is közelebb kerülne a fogyasztóhoz. Az éves elszámolási számlát jogosan érzik sokan harácsolásnak, de a legfontosabb, hogy családok százait hozzák önök nehéz helyzetbe. (anyagilag!!!) Talán nem véletlen, hogy nincs jó híre az Önök cégének, hiszen nem szolgáltatnak úgy, ahogy az átlagember elvárná. A mai kornak megfelelő technikával igazán megoldhatnák, hogy a valós hőfelhasználás a havi számlában jelenjen meg. Milyen szép lenne az, hogy azt olvassuk az újságban, hogy Dunaújvárosnak milyen kiváló szolgáltatói vannak. Talán ez csak utópia a fogyasztók részéről. Szabó László

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.10.20 - 09:06

    Tisztelt Szabó László! A hődíjelszámolással kapcsolatos felvetésére a következő tájékoztatást tudom adni. Az első lényeges dolog, hogy minden fogyasztónak lehetősége van egyedi hőmennyiségmérőt, vagy mini hőközpontot szereltetni a saját ingatlanába. Ennek anyagi finanszírozását az ingatlan tulajdonosának kell állnia. Ebben az esetben minden hónapban pontosan annyit fizet a fogyasztó, amennyi a saját fogyasztása. Ez valóban egy ideális helyzet lenne. Jelenleg azonban a lakások többségében nincs a tényleges fogyasztás mérésére lehetőség, viszont kötelező a mérés szerinti elszámolás. Ezen jogszabálynak úgy tudunk eleget tenni, hogy a hőközpontokban található hőmennyiségmérőkön mért és igénybevett hőmennyiséget osztjuk szét a hőközponthoz tartozó lakások között. Ahol van felszerelve a radiátorokra költségosztó, ott a vonásegységek, ahol nincs ott légköbméter arányában. Nincs ebben semmi bűvészkedés, tényadatokkal dolgozunk, két leolvasás közötti GJ mennyiséggel, amely ellenőrizhető. Mivel a helyi rendelet éves elszámolási időszakokat határoz meg, ezért évente egyszer történik meg az elszámolás. Az igazsághoz tartozik továbbá az is, hogy nagyon sok fogyasztónknak negatív az elszámolás eredménye, azaz visszajár nekik a megtakarításuk összege. Van még egy lényeges, nem elhanyagolható tényező, mégpedig, hogy Önnek és minden fogyasztónak lehetősége van a havi GJ előleg beállításának a változtatására. Tehát, ha Önnek az elszámolás eredményeként rá kell fizetnie, akkor a havi GJ mennyiségen lehet emeltetni annak érdekében, hogy a havi fizetendője megközelítse a tényleges fogyasztását. Ennek meghatározásában munkatársaim az ügyfélszolgálaton a segítségére tudnak lenni. Bízom benne, hogy sikerült egy kicsit javítanom a társaságunkról alkotott véleményén. Tisztelettel: Galyasné Gyurina Annamária

Süli LászlóDátum: 2010.10.14 - 17:15

Köszönöm válaszukat, a kért pontos cím: Dunaújváros, Úttörő u. 2 31. Üdv. Süli László

    NévtelenDátum: 2010.10.18 - 14:15

    Kedves Uram! Mivel nem KERET-programos a házuk ezért türelmüket kérjük. Az ütemterv szerint az ilyen épületek, mivel nagyarányú átalakítást igényelnek a radiátorszerelés mellett csupán a fűtés szezon végén kerülhetnek sorra. Időben tájékoztatni fogjuk.

Hanzikné Vámos Mária Dátum: 2010.10.14 - 10:38

Tisztelt DVCSH! Szeretném kikalkulálni, hogy ha a radiátoromat nagyobb cseréltem, mennyivel lesz több a számlám. Kaphatnék arról tájékoztatást, hogy hogyan történik a számítás? PL. a költségosztó száma 60, és a fogyasztás 8,5 akkor ennek szorzatát veszik? Köszönettel Hanzikné

    DVCSHDátum: 2010.10.14 - 13:07

    Kedves Mária! Kedves Mária! Nem radiátor alapján kell fizetnie, hanem a ház mért hőfogyasztása alapján. A hőközpontokat, hőleadó helyeket minden hónap elején, árváltozásokkor és induláskor valamint leálláskor leolvassuk. A radiátorokra szerelt költségosztók segítségével osszuk szét a mért értéket a fogyasztók között. Ezeket évente egyszer, a felszerelésük évfordulóján olvassuk le. Ezen adatok alapján történik az elszámolás. Azonban fontos megjegyeznünk, hogy ezek a berendezések azonban nem mérőeszközök, csak arányosítanak, hogy az Ön hőfogyasztása hogyan aránylik a szomszédai összfogyasztásához. A hőfogyasztás függ a radiátor teljesítményétől s természetesen attól, hogyan szabályozza a hőmérsékletet. Természetesen a nagyobb teljesítményű radiátor egységnyi idő alatt több hőt ad le. Éppen ezért fontos a termosztikus szabályozó megfelelő használata. Javasoljuk, hogy a helyiség méretének megfelelő teljesítményű radiátort válasszon. A különböző teljesítményű radiátorra különböző skálázású költségosztó kerül. Ez egy technikai jellegű információ a szolgáltató munkáját segíti, az egész ház hőfogyasztásának szétosztásában algoritmusként szerepel.

Czobor JózsefnéDátum: 2010.10.13 - 17:32

A férjem 2007-ben meghalt,ezt be is jelentettem cégüknek több alkalommal levélben és személyesen is,ennek ellenére a mai napig is a férjem nevére küldik a számlákat.Hányszor kell ilyesmit bejelenteni,hogy végre kijavítsák a számlán szereplő nevet?! Mindkét számlán szinte minden hónapban szerepel, hogy tartozásom áll fenn, pedig mindig a számlán szereplő határidőn belül rendezem az esedékes befizetéseket.Tudom,hogy nincs tartozásom,akkor miért kell ilyesmivel vegzálni? Ha viszont ténylegesen van tartozásom,akkor miért nem írják rá a számlára egyértelműen?Nem szeretnék emiatt pl. késedelmi kamatot fizetni az Önök hibájából. A két számla azonos vevőkódot tartalmaz, mégis a két számlán más-más tartozás szerepel. Ezek szerint két folyószámlám van?Követhetetlen számomra az egész. (sz.szám:SO 13829499 és NO 13809984; vevő azonosító:1992)Várom válaszukat.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.10.14 - 07:10

    Tisztelt Czobor Józsefné! A halálozás miatti fogyasztóváltozás bejelentéséhez szükség van a hagyatékátadó végzés, vagy a tulajdonjogot igazoló tulajdoni lap másolatára. Rendszerünkben bejelentésnek nyoma nincs, feltehetőleg nem pótolta a kért iratokat, így a módosítást elvégezni nem lehet. A számlákon 2005. júniusa óta feltüntetjük a vevői folyószámlák számla elkészítése előtti egyenlegeit, amelyek tájékoztató jellegűek a beérkező adatok folyamatos feldolgozása miatt. Hangsúlyozni szeretném, hogy nem csak hátralékról lehet szó! Az Ön esetében konkrétan a következő a helyzet. A 2010. N0 tip. számla október 1-én készült. Ekkor az Ön egyenlege 1572,- Ft volt. Ez az összeg a szeptemberi N0 és S0 tip. számláinak összege. Ön a befizetést ugyan szeptember 28-án teljesítette, de a bankanyag csak a számlakészítést követően érkezett meg, így a számlakészítés pillanatában még rendezetlenként szerepelt a folyószámláján. Az S0 tip. számla október 2-án készült, ekkor az Ön egyenlege 2.293,- Ft-ot mutatott, hiszen az előző 1.572,- Ft megnőtt az N0 tip. 721,- Ft-os előző nap készített számla összegével. Természetesen azóta befizetése könyvelésre került, Önnek hátraléka nincs, jelenlegi egyenlege az októberi számláinak összege 1.046,-Ft. Ha most készülne Önnek számla, akkor ez az összeg szerepelne a tájékoztató szövegben. Természetesen minden számláján azonos vevőkód szerepel, hiszen Önnek csak egy folyószámlája van. Mindezek ellenére továbbra is kitartunk azon álláspontunk mellett, hogy szükséges és jó a tájékoztató szöveg a számlákon, hisz nagyon sok fogyasztónak figyelmeztető segítséget nyújt, a hátralékosok pedig nem érvelhetnek azzal, hogy nem tudtak tartozásaikról. Aki rendesen fizeti a számláit – mint pl. Ön is – annak követhető a tájékoztató szövegben található egyenleg alakulása. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

RozaDátum: 2010.10.13 - 13:55

Megnéztem nekem egy számlám nincs rendezve, aminek a végösszege 17.633,- és október 31-ig kell befizetni. A másikat már rég befizettem, az valószínűleg még nincs ezek szerint maguknál jóváírva :S így én ezzel a számlával tudok majd befáradni Önökhöz és ennek kérném a módosítását.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.10.13 - 15:20

    T. "Roza"! Én még a szeptemberi számlát rendezetlennek látom. Kérdés, hogy Ön azt mikor adta fel. Elképzelhető, hogy még a bankanyag nem érkezett hozzánk. Az ügyfélszolgálaton a munkatársaim meg tudják majd pontosan mondani, hogy mennyit kell fizetnie. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

RozaDátum: 2010.10.13 - 09:59

Tisztelt Annamária! Vevő azonosítóm: 37953 Fogyasztási hely: 307421066 Várom mielőbbi válaszát! Köszönöm

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.10.13 - 13:44

    Tisztelt "Roza"! A hődíjelszámolásából eredő megtakarításával (-3.773,- Ft) csökkentjük a szeptember hóra vonatkozó, még nem rendezett számlájának összegét. Így Önnek arra a fizetési kötelezettsége 13.320,- Ft-ra csökken. Kérem ennek rendezése érdekében szíveskedjék befáradni ügyfélszolgálatunkra. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária


Hozzászólás