Tisztelt Fogyasztóink!
Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.
Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.
Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.
2 587 hozzászólás
ZoltánDátum: 2011.06.04 - 19:27
Tisztelt DVCSH! Érdeklődnék, hogy a Váci Mihály utcai 3-4-es lépcsőházakban mikor lesz a költségmegosztó leolvasás? Kb. a tavalyi év ezen időszakában történt a fent nevezett két lépcsőházban a fűtéskorszerűsítés. A másik kérdésem az volna, hogy amennyiben megtakarítás van a fűtésben, azt milyen módon térítik vissza? Csak a résszámlákon keresztüli visszatérítésre van lehetőség, vagy egyösszegbeni bankszámlára utalás is választható? Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel: Zoltán
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.06.07 - 08:38
Tisztelt Zoltán! Az ütemterv szerint június 15-én várható a költségosztók leolvasása a Váci M.u.3-4.sz. lépcsőházakban. Amennyiben Önnek megtakarítása lesz, akkor annak összegével – természetesen csak abban az esetben ha van – csökkentjük a díjhátralék összegét, kiegyenlítjük a tárgyhavi számláját és ezt követően – ha Ön így kéri – visszautaljuk a megtakarítás maradék összegét. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
SteveDátum: 2011.06.02 - 18:54
Kedves DVCSH! Tájékoztatást szeretnék kérni, hogy 2011.06.02.-én egész délután miért nem volt melegvíz a Táncsics Mihály út 3/b-ben? Ez már sajnos rendszeres! Gondolom a számlán is meg fog látszani ugye? Mármint hogy kevesebb lesz:)
Fekete GyörgyiDátum: 2011.06.10 - 07:05
Kedves Steve! Természetesen a számláján meg fog látszódni, hiszen csak az igénybe vett szolgáltatásért kell fizetnie. Ön másodikán délután nem tudta igénybe venni a szolgáltatást, így nem mért a mellékvízmérője sem, s a hőközpontból sem fogyott a hő. Sajnos, csőtörés volt aznap, a Táncsics Mihály út 17. mögött törött el egy 200-as távhő-vezeték, s addig amíg a kollégák ki nem tudták váltani a sérült vezetékszakaszt, sajnos gyakorlatilag a Technikum jelentős része melegvíz nélkül maradt. Erről minden lépcsőházban tájékoztató plakátokat tettünk ki. A vezetékrendszer felújítása folyamatban van, a sérült szakaszt cserélni fogjuk. Sajnos elöregedett városunk távhő-vezetékrendszere, s bár társaságunk tervszerűen végzi a felújításokat, de csőtörések előfordulnak,előfordulhatnak, igyekezünk a lehető leghamarabb helyreállítani a szolgáltatást, a kényelmetlenségéért elnézést kérünk, a türelmüket köszönjük.
Szabó IldikóDátum: 2011.05.26 - 15:15
Az online mérőóra bejelentést használom évek óta a vízmérőórák havi állásának bejelentésére. Eddig a bejelentést követően a megadott e-mail címre azonnal kaptam visszaigazolást a bejelentett adatokról (azonosító: 316028043). Az utóbbi két hónapban nem. Miért?
Fekete GyörgyiDátum: 2011.06.22 - 01:10
Kedves Fogyasztónk! Ellenőriztük, nincs nálunk meghibásodás. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
DerkovitsDátum: 2011.05.25 - 10:17
Tisztelt Szolgáltató! 2010. novemberében vásároltam egy lakást, amiben 2010 májusában volt költségelosztó leolvasás. Mi ugye novemberben fizettük be az elő havi díjat, és így a mostani leolvasásig mindössze 6 havi számlát fizettünk. Most volt kint a techem és már előre rettegek a számla végösszegétől, tekintve, hogy engem mind a dvcsh, mind a szövetkezet mind pedig a techem lerázott, hogy nem az ő dolguk a vásárláskori leolvasás még térítés ellenében sem!!! Így én vettem egy lakást, amiben x időben volt egy leolvasás, amit x idő után y mértékben még használt az előző tulajdonos. Használta, mert mondta, hogy olykor bekapcsolva "felejtette". Azonban ezt nekem anno novemberben a kutya nem jött leolvasni, így hivatalosan a számla végösszegét be kell nyelnem és fizetnem. A kérdésem az lenne, milyen jogi lehetőségeim vannak ebben az esetben? A lakásban igazoltan nem lakunk, ugyanis november óta betonig van csupaszítva minden, mert apránként újítunk. Vízen és áramon kívül semmit sem használtunk. Azonosító:38820 Valamint szeretném jelezni, hogy 2010. dec. 31-én kaptunk utoljára vízóra leolvasó cetlit!!!!!!!
S. Hegedüs AmbrusDátum: 2011.05.25 - 12:36
Kedves Fogyasztónk! A Techem költségosztókat az Intercisa Lakásszövetkezet vásárolta meg, s a lakásszövetkezet van a Techemmel kapcsolatban. Társaságunk nem végzi el, nem is végezheti éppen ezért ezekben a lakásokban a leolvasást. Sajnáljuk, hogy ilyen kellemetlensége van, kérjük beszélje meg a dolgot a közös képviselőjével, hátha segít eljárni a lakásszövetkezetnél.
Fülöp ZoltánDátum: 2011.05.13 - 13:07
Meddig tart a Bocskai utca elején a csőcsere a parkolóban? 1 hete már nem dolgozik rajta senki. A parkolóra pedig nagy szükség lenne.
S. Hegedüs AmbrusDátum: 2011.05.25 - 12:39
Tisztelt Uram! Elnézést kérünk, hogy a vezeték-felújítás kényelmetlenséget okoz Önnek. Sajnos a parkoló használatára még kell néhány napot várnia, jelenleg minden erőforrásunk a Kenyérgyári úti csőtörésből adódó rekonstrukciónál van lekötve. Mivel az sürgősségében és fontosságában ez megelőzi a Bocskai úti parkolóban a vezetékek cseréjét, így arra csak a piaci javítás után kerülhet sor. Megértését köszönve, tisztelettel: S. Hegedűs Ambrus
Olasz KatalinDátum: 2011.05.11 - 11:34
Tisztelt Szolgáltató! 2011.03.30-án a Vigadó utcában költségelosztó felszerelését végezték el a szakembereik. 2011.05.10-én megkaptuk az időszaki hődíj elszámoló számlát 2011.03.30. dátummal lezárva, az eredeti 2011.06.30. helyett, így tehát 3 hónappal előbb. Természetesen jelentős összegű számla végösszeggel, melyet 05.23-ig teljesítenünk kell, valamint ez mellett az aktuális havi számlánkat is 05.30-ig. Ha a fogyasztónak törvény adta lehetősége van a 12 hónapos fizetésre, nem lehetne ezt a kényszerelszámolást ugyanúgy legalább 3 hónapra elosztani, hiszen ez mellett a havi fizetési kötelezettségeinket is teljesítenünk kell, és nem többlet fogyasztásról van szó jelen esetben, hanem egy kényszerből előre lezárt időszakról, amiről előre, de még a számla mellé sem kaptunk tájékoztatást! A másik problémám a számlával kapcsolatban: az elszámolási időszak a fogyasztás tekintetében 2011.03.30., a befizetéseink tekintetében 2011.02.28., a nyitó időszak pedig 2011.07.01. Az ezt megelőző záró időszak mind a fogyasztásban, mind a befizetésben 2010.06.30. Tehát ha jól számolom 9 havi szolgáltatáshoz, 8 havi befizetést állítottak szembe. Akkor a következő időszaki elszámoláshoz, ami 2012.03.30-án lesz 12 havi szolgáltatáshoz 13 havi befizetés párosul majd? Önök hogyan gondolják? Mivel tájékoztató levelet nem küldtek, (mint más szolgáltató hasonló esetben) így sajnos a lakók bizonytalanságban vannak. Válaszukat előre is köszönöm!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.05.12 - 07:12
Tisztelt Olasz Katalin! Kérem, hogy adja meg a szükséges adatokat (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító). hogy pontos választ tudjak írni Önnek. Erre a névre ugyanis a Vigadó utcában nem készítünk számlát. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Nyári MagdolnaDátum: 2011.05.08 - 08:34
A Római krt. 19-ben lakom, a hideg és meleg víz egyaránt használhatatlan, koszos, zavaros. Azt válaszolta az ügyelet, csőtörés miatt. Két kérdésem van, akkor meddig lesz ilyen a víz, a másik pedig, ha valami bajunk lesz ettől a víztől, ki vállalja a felelősséget? Ezen felül, vajon miért fizetünk víztisztítási díjat, mikor ilyen a víz? A héten már egy adag fehér ruhámat tette tönkre a koszos víz.
Nalka LászlóDátum: 2011.05.08 - 14:34
– Először is megnyugtatnám, semmi baja nem lesz a víztől, nyugodjon meg. A csőtörések javítása során, amikor újból ráadjuk a nyomást a vezetékrendszerre, felkavarodhat a régi vezetékekben esetenként lerakódott vas-mangán, s ez színezi el a vizet. Azonban ez az egészségre nem ártalmas, viszont tényleg zavarossá teszi a vizet. Érdemes kifolyatni azt, ami elszíneződött. Más eljárásra nincs szükség. Hogy mennyire nem baj a vas és a mangán az ivóvízben, igazolja az is, hogy a víznek a színtelen, szagtalan, íztelen folyadéknak a valós ízét pontosan a benne található ásványi anyagok adják meg: A víz ízét természetes módon, vagy szennyezéssel bekerülő anyagok befolyásolják. Az ízt a kationok közül a vas, mangán a magnézium, a kalcium, a cink, réz, az anionok közül a klorid, a szulfát, a hidrokarbonát, illetve a gázok közül a széndioxid befolyásolják jelentősen. A sók megfelelő mennyisége és a szabad széndioxid jelenléte üdítő jelleget kölcsönöz a víznek. Bizonyos sók nagyobb mennyisége kedvezőtlenül befolyásolja a víz ízét. A víz szagát a vízben lévő illékony anyagok okozzák, melyek szagérzés észlelését váltják ki. (hu.shvoong.com › Tudomány) Tehát az oldott ásványi anyagok adják meg a saját, egyedi némi túlzással tájjellegű sajátosságát az ivóvíznek. A vas-mangán oldott állapotban található az ivóvízben, s ez azokon a vezetékszakaszokon, ahol az áramlás kicsi, lerakódhat. Amikor csőtörés következik be, és a javítás során újra ráadják a vezetékszakaszre a nyomást, ez a vízből kivált és lerakódott anyag felkeveredik, s továbbhalad a vezetékben. Ez történt a panaszos esetében is. Természetesen inni nem javallják a mangániszapos vizet, de nem azért mert veszélyes az emberi szervezetre, csak nem túl kellemes a kinézete. Sajnos a ruhákat összepiszkolja, s ez esetben, ha igazolható kára származik a fogyasztónak, akkor a károsult fogyasztó jelentse be biztosítójának, amely majd felveszi a kapcsolatot a dvcsh biztosítójával. De természetesen nem csupán csőtöréssel kerülhet a felkavarodott mangán a fogyasztók csapjába, hanem illegális módon is. Sajnos egyre többször fordul elő illegális vízvétel, ilyen többek között az, amikor a tűzcsapokat használják autómosásra, öntözésre vagy építkezéshez. Ebben az esetben a vezetékrendszerben a tűzcsap megnyitásakor megváltozik az áramlás iránya és sebessége és a lerakódott helyeken felkeveredik a vas-mangán. Tehát nem csupán anyagi kárt okoznak az illegális vízvevők, hiszen azt használják, amiért nem fizetnek, hanem kellemetlenséget is okoznak azoknak, akiknek a vízcsapjukból elszíneződött víz folyik. Normális üzemmódnál ez nem fordulhat elő, ugyanis az egyenletes áramlási irány és sebesség esetén az ivóvíz nem kavarja fel a kioldott vas-mangánt.
Nagy Tímea Dátum: 2011.05.03 - 08:28
Az éves elszámolásunk fizetési határideje 2011.04.21. Meddig lehet halaszatani a befizetését, hogy nehogy kikapcsolás legyen? 60 nap? Június 10-én tudnám átutalni. Az még jó? Vevőazonosító: 36762, összeg: 38444 ft.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.05.03 - 13:33
Tisztelt Nagy Tímea! Mivel jelenleg minden más számlája rendezett, lehetősége van a fizetési haladékra. Kérem, hogy az Ön által kért, legkésőbb 2011. június 10-i időpontig szíveskedjék teljesíteni a befizetést. Arra azonban felhívom a figyelmét, hogy a tárgyhavi számláinak fizetési határidejére ez nem vonatkozik, illetve a késedelmi kamatfizetési kötelezettségétől eltekinteni nem tudunk. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
GáborDátum: 2011.05.01 - 15:21
Üdvözlöm Kérdésem a következő lenne , Nagy Imre utca 6. lakásban általánydíjat lehet e csökkenteni mert más fűtési lehetőség (kandalló) van a lakásban? Válaszát előre is köszönöm.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.05.02 - 07:39
Tisztelt Gábor! A fűtési rendszerről történő leválásnak megvannak a törvényi előírásai. Engedély nélkül erre nincs lehetőség. Mindaddig, amíg ez nem a jogszabályok betartása mellett történik, teljes díjat kell fizetnie, csökkentésről sem lehet szó. Kérem, hogy ez ügyben haladéktalanul keresse meg Nyalka László műszaki és fejlesztési igazgató urat. A Nagy I.u.6.sz. egyébként költségosztóval felszerelt épület, tehát a szabályzó használatával befolyásolni tudja hőfehasználását. Mivel azonosító adatot nem adott meg, fogyasztását nem tudom ellenőrizni, így a havi GJ "előleg" beállításáról sem tudok nyilatkozni Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
ZsoltDátum: 2011.04.29 - 10:22
Tisztelt Szolgáltató! 2009 októberben szerelték át nálunk a fűtésrendszert szabályozhatóra, párolgó költségmegosztóval. Első évben is már sokat sikerült megtakarítanunk. Idén decemberben ablakcserére is került sor, ennek erEdményeképpen a mostani fűtésszezonban már be sem kellett kapcsolnunk a fűtést. A mérőben lévő folyadék viszont folyamatosan párolog, most van a nulla értéken. Ez a folyadék a nyár folyamán még rengeteget fog párologni, főleg, hogy lakásunk keletre néz, és hajnaltól délig folyamatosan süt be a nap, és melegszik a lakás. A legközelebbi leolvasás ősszel lesz. Kérdésem, hogy nem lenne-e igazságosabb a fűtésszezon végén (vagyis mostanában) leolvasni a mérőt? Így tulajdonképpen kifizetem a nap fűtését is…. Ezt nem tartom korrektnek. A fogyasztóvédelmi törvény szerint minden fogyasztó csak a tényleges fogyasztást fizetheti… Tudom, hogy túl van töltve a mérő, de honnan lehet megkülönböztetni, hogy a különböző fekvésű lakásokban hogyan párolog a mérőben lévő folyadék? Válaszukat előre is köszönöm.
Fekete GyörgyiDátum: 2011.05.01 - 07:04
Kedves Zsolt! N e aggódjon a költségosztó- ahogy a neve mondja szétosztja csak a költségeket, s nem méri a hőt. Az egy hőközponthoz tartozó lakások fűtési költségeinek egymás közötti szétosztásában segít. Azaz, ha magánál nyár van, a szomszédjánál is, így mindkettőjüknél van párolgás, s így az egymás közötti arány nem változik. 2. A nyári meleg miatt pedig a fiolák túltöltve vannak, a gyártó által meghatározott legmagasabb mértékig, azaz a 0 jelig nem kell fizetni, és így az arányosításnál se jelenik meg a nyári miatti párolgás. Jól tudja, a távhőtörvény alapján valóban a mért fogyasztás alapján kell fizetniük. A hőközpontokban lévő mérők mérik a ház által elfogyasztott hőt, amit minden hónapban induláskor , leálláskor és árváltozáskor is leolvasunk. Ezen mért értéket kell kifizetniük a közösség lakóinak. Ezt a mért értéket szétoszthatják egymás között a lakásuk légköbmétere alapján vagy a hőfelhasználás ARÁNYÁBAN ( !) erre valók a költségosztók. Tehát mérni, a hőközpontokban mérik a hőt, a költségosztók csak arányosítanak, nem mérnek. Amennyiben lakásában szeretne mérhető távfűtést, javasoljuk a mini hőközpont beszerelését. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
Nagy TímeaDátum: 2011.04.29 - 10:13
Az éves elszámolásunk fizetési határideje 2011.04.21. Meddig lehet halaszatani a befizetését, hogy nehogy kikapcsolás legyen? 60 nap?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.29 - 14:47
Tisztelt Nagy Tímea! A szolgáltatás felfüggesztését a tartozás nagyságától függően rendeljük el. Ha megírja azonosító adatait, konkrétabb információkkal is tudok Önnek szolgálni. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
ZoltánékDátum: 2011.04.28 - 18:26
Tisztelt Szolgáltató! A kérdésem az lenne, hogy a lakásomban a konyhai radiátort le szeretném vetetni, illetve a fürdőszobait is. Állítólag fürdőszobait nem tudom megszüntetni, mert a házon átfut, viszont akkor kisebbre vetetni, mert olyan forró, hogy potyog a csempe a wc-ben és penészedik az ablak nélküli fürdőszoba. Ez mibe kerülne, és hol tudom elindítani? azonosító: 38820 köszönöm
NévtelenDátum: 2011.05.02 - 10:20
Kérésével keresse meg S. Hegedűs Ambrus távhőszolgáltatási üzemigazgatót, minden kérdésére válaszolni fog. Telefonszáma: 25-510-220 illetve a 510-127-es telefonszámon.
Majorosi TiborDátum: 2011.04.28 - 00:05
Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődnék hogy idén is lesz e radiátor csere akció mint tavaly, vagy ha nem akkor kivel tudnék erről a munkáról egyeztetni kivitelezési ár ügyében! üdv.
dvcshDátum: 2011.05.02 - 10:26
Akciónk elkezdődött, feltételeiről tájékoztatjuk a számlalevélben, jelentkezési nyomtatványt személyesen kérhet az Baji Editnél társaságunk közontjában.
Godó AnikóDátum: 2011.04.20 - 11:35
Tisztelt „KEZELŐ”,vagy aki ráér elolvasni!!! Mit is csinál az állítólagos KEZELŐ a munkaidejében?Jönnének költség elosztót és vízórát leolvasni,így gondoltam felhívom Önöket időpont egyeztetés céljából.Ha nem telefonálok,akkor meg becsönget reggel 7 órakor.A papíron amit bedobtak meg van adva három darab telefonszám,de minek?A három számból egy nem is létezik a másik kettőn kedves gépi hang elmondja,hogy melyik gombot nyomjam meg,ha a KEZELŐvel szeretnék beszélni.Megnyomom a gombot kellemes zene után közlik,hogy a KEZELŐ nem ér rá.Egyszer-kétszer sőt még talán háromszor is elhiszi az ember,na de hogy egy délelőtt tizennyolcszor nem ér rá az már igen dühítő!Már csak azért is hívtam ennyiszer,hogy talán majd most felveszik,vagy most,de nem!!!Nem mondhatják,hogy legyek türelemmel,mert azt hiszem éppen elég türelmes voltam idáig.Jó volna,ha tudnának olyan számot adni,amit esetleg fel is vesznek. G.Anikó
NévtelenDátum: 2011.05.02 - 10:11
Kedves Anikó! Elnézést kérünk a kényelmetlenségért, sajnos vannak időszakok, amikor rendkívül sokan telefonálnak munkatársainknak, lettlégyen társaságunknak megközelítőleg 20.000 ügyfele van. De gondolom, hogy más szolgáltatónál vagy banknál is előfordult már Önnel, hogy vannak olyan időszakok, amikor egyből az Ön hívásával foglalkozni. Még egyszer elnézését kérjük, s türelmét köszönjük.
Pózer TamásDátum: 2011.04.18 - 20:03
Tavaly elszámolt fűtésből visszajáró pénzemet mikor utalják vissza? Mit kell tennem, hogy megkapjam? Idő közben a lakást is eladtam már. Üdv.: Pózer Tamás
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.19 - 14:10
Tisztelt Pózer Tamás! A visszajáró összeg utalásáról intézkedtem. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
Dr Szabó IgnácDátum: 2011.04.15 - 11:24
Kérdésem: a Zöld Rendelőintézetben ( Szórád M 39) tényleg kikapcsolják a folyóvizet ? Ha igen, mikor, és kinek az utasítására ? Sajnos Pikóné Perjés Irén nem hív vissza, nem kapok információt.. 10 000 dunaújvárosi lakos alapellátási rendelőjéről van szó, mely azonnal ellehetetlenül . Várom szíves válaszukat.
DVCSHDátum: 2011.04.18 - 07:45
Tisztelt Dr. Szabó Ignác Úr! Képviselőjükkel folyamatban vannak a tárgyalások a szerződéskötésről, reméljük, hogy az igénybe vett szolgáltatásért a többi 20 000 dunaújvárosi családhoz hasonlóan fogyasztói jogviszonyban ( szerződés alapján és térítésért) működhetünk a továbbiakban együtt.
ZoliDátum: 2011.04.13 - 21:29
Létezik, hogy 4 hónapja nem kapok leolvasó cetlit? Ezzel együtt "becsült" érték alapján számláznak? Nem vagyok hajlandó a jelenlegi számlámat befizetni, azt korrigáltatni kérem! Van erre lehetőségem anélkül, hogy ismét a városba kelljen mennem?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.18 - 07:43
Tisztelt "Zoli"! Kérem adjon meg valamilyen azonosító adatot (vevőszám, fogyasztási hely azonosító). Ezek hiányában a kérdésére válaszolni nem lehet. Galyasné Gyurina Annamária
Hanák FerencDátum: 2011.04.13 - 13:00
Tisztelt Szolgáltató ! 2011. január hónapban elhunyt a nagymamám, aki egyedül lakott a Petőfi ligetben egy kettő szobás 54 négyzetméteres lakásban. Tekintettel, hogy szüleimet már évekkel ezelőtt elveszítettem a tejes lakást megörököltem. A problémám, hogy a lakásban nincs a radiátorokra költségmegosztó fogyasztást mérő berendezések felszerelve. A lakást sem jelenleg, sem a távoli jövöben nem kívánom lakhatásra használni, üresen fog állni, viszont a havi 13.600 ft távfűtés díjat pedig fizetem. Kérdésem, hogy milyen mód és lehetőség kínálkozik arra, hogy ha a lakást nem használom lakhatásra a távhőszolgáltatás igénybevételét szüneteltethessem, ne kelljen felesleges költségeket fizetnem az üres lakás megtartása érdekében. Kérem a segítségüket problémám jövőbeni orvoslása érdekében, melyet előre is tisztelettel köszönök.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.18 - 07:34
Tisztelt Hanák Ferenc! Mivel a Petőfi ligetben található épületek lakásaiban nincsenek felszerelve a költségosztók és szabályzók, ezért a hőfogyasztás szabályozására sincs lehetőség. Az éves elszámolásnál a lakások légtere alapján osztjuk szét az elszámolási időszakban felhasznált hő mennyiségét. Így Önnek erre vonatkozóan nem tudok semmilyen módot javasolni arra, hogy elkerülje a "felesleges költségek" megfizetését, mert a távhőszolgáltatást szükségképpen igénybe veszi. A megoldást a költségosztók felszerelése jelentené. A vízfogyasztást illetően – feltételezve, hogy van mellékmérője – a havi átlagot be lehet állítani 0-ra, ha ez még nem történt meg. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
KérdésDátum: 2011.04.13 - 09:49
Elnézést, a Kossuth L. u . 7/a. érdekelne. Köszönöm gyors válaszát.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.18 - 07:28
Tisztelt Érdeklódó! A Kossuth L.u.7/a. sz. alatti lakásokban a költségosztók leolvasása várhatóan 2011. október elején lesz. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
KérdésDátum: 2011.04.12 - 13:00
T. Cím! Érdeklődni szeretnék, hogy a Kossuth L. utcában mikorra várható a fűtés leolvasás időpontja?Köszönöm
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.13 - 08:29
Tisztelt Érdeklődő! Kérem azt is írja meg, hogy a Kossuth L.utca melyik lépcsőháza érdekli, ennek hiányában pontos választ adni nem tudok. Üdvözlettel. Galyasné Gyujrina Annamária
TiborDátum: 2011.04.11 - 20:34
Nem lehetne a számla kiegyenlítését átutalással teljesíteni? nem csoportos beszedésre gondolok.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.12 - 02:34
Tisztelt Tibor! Természetesen lehet. Pénzforgalmi szolgáltatójánál vonja vissza csoportos beszedési megbízását, meghatározott értéknapra rendelkezhet állandó forint átutalásról, vagy interneten keresztül indíthat egyedi utalásokat is. A lényeg, hogy a számla összege fizetési határidőn belül megérkezzen. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
Miklós ViktóriaDátum: 2011.04.09 - 17:41
Tisztelt szolgáltató! Idén lakásátalakítást szeretnénk, (tégla lakás, 2. emelet) amely magába foglalná egy radiátor áthelyezését egyik szobából a másikba. Szeretném megkérdezni, hogy vállalnak-e ilyen munkát és, ha igen mennyibe kerülne?
S. Hegedüs AmbrusDátum: 2011.04.13 - 11:47
Kedves Fogyasztónk! Igen vállaljuk, a feltételekről telefonon érdeklődjön az 510-220, illetve a 411-523-as telefonszámon, illetve személyesen keresse meg Baji Editet.
Virág FerencnéDátum: 2011.04.06 - 15:08
Tisztelt DVCSH ! szomorúan olvasom a beérkezett válaszok között, hogy az akciós radiátorcsere az év végével lezárult. Én a Kossuth Lajos utca 18. szám alatt lakom, tavaly júniusban megvásároltam a radiátorokat, a számlát bemutattam Önöknél, ahol azt mondták várjak türelemmel, maj csak akkor cserélik le, ha a területi elosztásban arra a környékre érnek. Úgy tudom a lépcsőházban ketten jelentkeztünk erre az akcióra, a mellettem lévő lakásban egy hónapon belül lecserélték, én viszont azóta csak ígéretet kapok, és türelmet kérnek. Azt csak remélni merem, hogy ez nem jelenti azt, hogy aki a tavalyi évben megvásárolta a radiátorokat az már ebben az évben csak a szerelési költség megfizetése mellett számíthat a radiátorok lecserélésére. Mielőbbi válaszukat kérem. tiszteletettel: Virág Ferencné
Baji EditDátum: 2011.04.13 - 11:39
Kedves Asszonyom! Ne aggódjon, ahogy kedvezőbbre fordul az idő, folytatjuk a szerelési munkálatokat. Mivel Ön tavaly jelentkezett, változatlan feltételek mellett fogjuk elvégezni. Időben értesíteni fogjuk a szerelés idejéről.
Onosai ZsuzsaDátum: 2011.03.30 - 13:25
Tisztelt Szolgáltató! Arra szeretnék választ kapni, hogy létezik-e önöknél olyan rendszer, mint amilyen pl a T Mobile-nál, hogy otthonról, bankkártyával az Önök honlapján keresztül (vagyis nem internetbankos átutalással) ki tudjam egyenlíteni a számláimat. (esetleg tervezik-e ennek a megoldásnak a bevezetését?) Válaszukat előre is köszönöm.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.04.01 - 08:02
Tisztelt Onosai Zsuzsa! Egyenlőre nem, csak a hagyományos úton tudja kiegyenlíteni számláit. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Mandák LászlóDátum: 2011.03.22 - 10:37
Tisztelt SZOLGÁLTATÓ ! A kérdésem a következő lenne : szinte naponta tapasztalom,hogy a hőszolgáltatásom kikapcsolásra kerül,minden éjszaka 1 és 6 óra között. Folyamatosan reggelente 18-19 °C-os szobában ébredek . Az Önök hibabejelentője regisztrálja a hibát és munkalapot állít ki . Általában 3-4 órán belül megérkeznek a szerelők,akik – Volt egy kis üzemzavar a hőközpontban – magyarázzák a kiérkezésük csúszását . Természetesen mire kiérkeznek a hőszolgáltatásban – MÁR – semmi probléma nincsen .Gondolom sikerült nekik vissza állítani,kiküszöbölni a kikapcsolás okozta hibát ?! Történt olyan eset is amikor a diszpécser rendre utasított,hogy a kinti hőmérséklet 20°C és mindenki pólóban sétál,de a hibára kiérkező szerelők vastag kabátban érkeztek.Kérdésemre,hogy honnan jöttek azt felelték a hőközpontból,de én mondtam nekik,onnan nem jöhettek,mert a diszpécser szerint kánikula van azon a környéken . Én egy utcával lakom messzebb. Szóval a kérdésem a következő : miért kapcsolják le a fűtést éjszakánként ? A radiátoraim hőfok szabályozósak . Gondolom egy demokratikus államban én nem vagyok elég érett,hogy eldönthessem a pénzemért izzadni szeretnék a lakásomban vagy dideregni. Várom válaszukat,amelyet előre is köszönök,tisztelettel egy fizető fogyasztó
S.Hegedűs AmbrusDátum: 2011.03.29 - 15:30
Tisztelt Fogyasztó! Mióta távhő-ellátás működik a városban mindig is volt takarékossági okokból éjszakai csökkentés, de ez a lakásában nem jelent csak 0,5 fokkal kevesebbet, mint a beállított érték a lakásában. Ráadásul az teljességgel kizárt, hogy emiatt néhány óra alatt a lakásában 4 fokos lehűlés legyen, hiszen nincs kizárva a fűtés, s ekkora hőveszteség nem fordulhat elő. Nem késlekednek a kollégáink, ha 3-4 óra alatt értek ki a bejelentését követően, hiszen az jóval kevesebb, mint a hivatalos előírás, amely szerint 24 órán belül kell a bejelentett hibát elhárítani, kivéve , ha az kárt okozna. Abban a reményben, hogy problémája megoldódott, tisztelettel, S. Hegedűs Ambrus
Bognár FerencDátum: 2011.03.21 - 19:14
Tisztelt szolgáltató! A vízdíjat csoportos beszedési megbízással fizetem, de 10000 Ft-os felső limit volt megadva a bankomnál, ezért a 10103 Ft-ot nem tudták levonni. Azóta módosítottam az összeghatárt. A fizetési határidő 2011. 03. 31. Az a kérdésem, hogy újra megkísérlik-e az összeget levonni, vagy eseti utalással küldjem el a pénzt? Ha utalnom kell, milyen számlaszámra tegyem? Fogyasztási hely:501239040 Várom mielőbbi válaszukat. Köszönettel: egy fogyasztó
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.03.22 - 07:28
Tisztelt Bognár Ferenc! Az összeghatár feletti tételeket nem küldjük be újra terhelésre, ennek megfelelően a következő számlaszámra teljesítheti a befizetést: K&H Bank: 10200218-29213098-00000000 Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Mészáros ÍNóraDátum: 2011.03.16 - 15:38
Kedves DVCSH! Budapest építészmérnök hallgató vagyok a Műszaki Egyetem Építészmérnöki karán, és a diplomamunkámat készítem. Ennek keretein belül a tervezett épület épületgépészeti tervezését is (engedélyezési szinten) el kell készítsem. Az épületem egy pince, földszint és 1.emeletből álló egyedi középület, mely közösségi funkciót lát el Dunaújvárosban, alapterülete szintenként kb. 150 m2. A házam rácsatlakozik a helyi távfűtés rendszerére, így az épületben hőközpontra lesz szükség. Célszerűen a HMV készítő és tároló központ is ebben a helyiségben lenne. Továbbá valószínűleg, némi mesterséges szellőztetést is kell biztosítsak az épületemben. A kérdésem az lenne, hogy egy ilyen gépészeti térnek, ami legalább a hőközpontot és a HMV készítő rendszert magába foglalja, mekkora szokott lenni minimálisan az alapterülete? Az egyetem által kiadott gépészeti-tervezési segédlet erről nem ad felvilágosítást, a kazánházakkal foglalkozik leginkább. Mik a lehetőségeim? Annyit megemlítenék még, hogy a jelenlegi terven 36,4 m2 áll bármilyen gépészeti tér rendelkezésére a pinceszintemen, amit jó lenne ekkorának megtartani, de ha szükséges, ezt megnövelhetem. Válaszukat nagyon köszönöm, ha bármilyen további kérdésük lenne, nagyon szívesen válaszolok rá vagy telefonon is megkeresem Önöket! Üdvözlettel: Mészáros Nóra
Nyalka LászlóDátum: 2011.03.24 - 12:53
Kedves Nóra! A vázolt információi alapján a hőközpont részére rendelkezésre álló 36,4 négyzetméter elegendőnek tűnik, lemezes hőcserélők maximum 1-2 köbméter HMV tároló térfogat illletve korszerű frekvenciaváltós szivattyúk alkalmazása mellett. Üdvözlettel: Nyalka László műszaki igazgató
ZoltánDátum: 2011.03.10 - 11:53
Most lettem panellakó. Már az ügyfélszolgálaton elindult bennem egy folyamat, amit sűrű utánaolvasás csak fokozott. Amin elszállt az agyam, az a rendelkezésre állási díj, ami majd 5 ezer forint. Ezt fizetni kell, még akkor is, ha a globális felmelegedés után éjjel nappal 30 fok lesz. De kérdem én. Aki minden hónapban fizetem az előleget, vagyis igénybe veszem a fűtést és az ivóvizet szennyvizestől, miért kell ezt a díjat megfizetni??? Ezt akkor kellene, ha valaki nem lakik egy lakásban, viszont egyszer csak azonnal akar meleget és a többit. Sok a panasz a cég részéről a hátralék miatt. Hát nem is csodálom, mert folyamatosan találnak egy lehúzni való bőrt az emberről, és bizony a bicska nyílik az ember zsebében, amikor az hallja a cégvezető mennyit keres ezekben az állapotokban. Én nem irigylem tőle, nekem fontosak az erkölcsök és az embertársaim szeretete. Valahol nem érdekel az önkormányzat árszabása, mert ahhoz a családhoz tartozik vérrokoni ágon a dvcsh-is. Ha nem lesz drasztikus árcsökkentés, bedől a jól fizető buli. Nem az lenne a cél, hogy megelőzzük?
DVCSHDátum: 2011.03.15 - 21:47
Kedves Zoltán! Először is tisztázni szeretném, már hosszú-hosszú évek óta nincs rendelkezésre állási díj. Ami van, az az alapdíj. Amit szintén nem a szolgáltató talál ki, hanem rendelet szabályozza. Ha most lett "panellakó", akkor valószínűleg pontosan tudja, hogy fűtési rendszerének a kialakítása, a kazánja megvétele, javítása vagy cseréje, a vízvezeték kiépítése, javítása, vagy cseréje mind-mind a saját költsége volt. Ezek nem pár ezer forintos tételek, több százezer forint, amiről családi házanként beszélünk. És közben, ha hideg volt, és fűteni kívánt, fizetett a gázért vagy a fáért is, attól függően, hogy mit használt, és ez utóbbinál még tüzelnie is kellett. Tehát képzelje el, hogy az alapdíjjal azt fizeti meg, hogy nem a maga gondja a vezeték-, a kazán kiépítése, javítása, karbantartása és cseréje, a fűtés stb… a hőért viszont ugyanúgy, ahogy a házában tette, továbbra is fizetni kell a fogyasztása szerint. Ez utóbbi a hődíj. Gondolom, hogy így már sokkal érthetőbb maga számára az árképzés rendszere, amely hangsúlyozom, nem a cég találmánya, rendelet szabja meg, s a fenti logikára épül.
Barna BenceDátum: 2011.03.08 - 18:54
Tisztelt Dvcsh! Előző kérdésemre köszönöm a választ és a kompenzáció körülbelül mennyit jelent összegszerűsitve? Száz vagy ezres nagyságrendet?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.03.10 - 07:13
Tisztelt Barna Bence! Erre nem tudok válaszolni, mert egyrészt nem írta meg pontosan, hogy hol lakik, mely fogyasztási helyről, ill. társasházról van szó, másrészt így azt sem tudom, hogy valóban van-e Önöknél korrekció, s ha igen az mennyi, harmadrészt pedig ennek összege nyilván mindig függ a hőközpont teljes hőfogyasztásától. Ha van korrekció, akkor ez %-os formában van megadva, tehát nemcsak az Ön lakását érintheti, hanem az épületben mindenkiét és hogy melyik lakásra mennyi jut, csak az éves hődíjelszámolást követően lehet kiszámítani. Társaságunk azonban ílyen számítást eddig nem végzett, mert ennek kompetenciája nem ránk hárul. Azt javaslom, hogy a közös képviselőjével vegye fel a kapcsolatot, mert erre vonatkozóan neki kell hogy legyenek információi, hiszen a közgyűlés többek között az ő javaslatai alapján hoz határozatot. Ha lenne még kérdése, kérem írja meg azonosító adatait (vevőszám, fogyasztási hely azonosító), a számlán megtalálja mindkettőt. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Vainel ViktorDátum: 2011.03.06 - 15:35
A Római krt. 32.-be körülbelül mikor történik meg a fűtéskorszerűsítés?Lakásfelújítás miatt kérdezem.Köszönettel:Vainel Viktor
Nyalka LászlóDátum: 2011.03.11 - 13:05
Április végéig van jóváhagyott fűtéskorszerűsítési ütemtervünk, addig az Önök épülete a terveinkben nem szerepel. Amennyiben a lakása felújítása nem tűr halasztást, kérheti a fűtés korszerűsítés előszerelését. Ez ügyben vegye fel a kapcsolatot S. Hegedűs Ambrussal.
Barna BenceDátum: 2011.03.04 - 21:44
Tisztelt Dvcsh! Nemrég vásároltam egy lakást egy téglaházban ahol szabályozható a fűtés és fogyasztásmérő fiolák vannak felszerelve. Kérdésem az lenne hogy mivel a lakásom déli oldali és második emeleti és a közös késpviselő elmondása alapján kompenzációt kapnak az északi oldalon lakók és a földszintiek akkor ez a gyakorlatban azt jelenti hogy én az többet fogok fizetni ezáltal hiába a mérő? Ez akkor is igy van ha az északi szomszéd lakásban pl nem lakik senki és a fűtés is minimális vagy egyáltalán nincs? Amennyivel én többet fizetek ők annyival kevesebbet?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.03.07 - 06:59
Tisztelt Barna Bence! Fontosnak tartom legelőször is azt tisztázni, hogy a radiátorokon található fiolák nem fogyasztásmérők, hanem költségosztók, azaz az épület teljes hőfogyasztásából az Ön fizetési kötelezettségét az Önnél felszerelt költségosztók párolgási vonásegységeinek alapján állapítjuk meg. Tehát ez az eszköz arányosításra szolgál. Ön annyit fog fizetni, amennyi a vonásegységek alapján az Ön lakására jut. A lakás elhelyezkedéséből adódóan korrekciókat a lakóközösség határoz meg, amelyról közgyűlési határozatot hoz és társaságunkat tájékoztatja. Természetesen minden elosztási korrekció befolyásolja az egy hőközponthoz tartozó lakásokra jutó hőmennyiséget. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Szabó GáborDátum: 2011.03.04 - 10:09
Tisztelt Cím! Több csatornán keresztül próbálok Önökkel kapcsolatba kerülni, de nem tudok, a telefonjaikat nem veszik fel, szinte elérhetetlenek, ezért írok most ide. A Magyar utca Táltos utca sarkán lévő, hosszabb ideje nem működő közkút körül megsüllyedt a talaj, valamint az út. Repedések vannak a házam falán. Kérem vizsgálják meg, a közkút körüli állapotokat, és kérek Önöktől egy választ. Üdv. Szabó Gábor
Nyalka LászlóDátum: 2011.03.11 - 12:25
A bejelentése elérkezett hozzánk. A közkutat és azt megtápláló ivóvízvezetéket megvizsgáltuk, azon meghibásodást nem találtunk,rendeltetésszerűen működik. További vizsgálatokat végeztünk a közterületi és a házi szennyvíz-csatornabekötésén az Ön jelenlétében, s közösen megállapítottuk, hogy egyik sem okozza a házán történt repedést. Üdvözlettel: Nyalka László
PnéDátum: 2011.03.02 - 17:32
Tisztelt Uram! A Fáy András u. 2.-ben lakunk és tegnap este óta alig langyos a radiátor. Érdeklődnék, hogy ennek mi az oka? 3 kisgyerekkel itt a földszinten ez nem túl kellemes. Várom válaszát!
DVCSHDátum: 2011.03.03 - 08:14
Tisztelt Asszonyom, haladéktalanul jelentse be a hibát a hibabejelentőnek. Minden szükséges segítséget s információt haladéktalanul megkap. Interneten elég körülményes leleveleznünk a problémát, s a leggyorsabb, ha vagy személyes befárad az Építők útja 1 szám alá, vagy telefonál. Ilyenkor a munkatársaink pontosan egyeztetik a szolgáltatási hibát, felveszik az adatokat, megbeszélik, hogy mikor tudja fogadni a szerelőket, elkérik az értesítési lehetőségét, tehát csupa olyan információcserére van szükség, amelyre az internet nem alkalmas. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
Erdősi TiborDátum: 2011.02.28 - 19:24
T. címzett ! Társasházban megvalósíthatjuk-e a minihőkozpontok szerinti mérést, ha nem járul hozzá az összes éprületrész tulajdonosa? Nem lakóház, hanem egyéb jellegű épületről van szó.
Nyalka LászlóDátum: 2011.03.02 - 13:21
Tisztelt Fogyasztónk! Ez is a beruházás egyik előnye, hogy a minihőközponthoz nem szükséges a lakóközösség minden tagjának a hozzájárulása, ellenben a közös képviselőt tájékoztatni szükséges a beruházásról. A feltételekkel kapcsolatban keresse meg Nyalka László műszaki igazgatót: 510-120-as telefonszámon.
B.ZDátum: 2011.02.26 - 09:36
Melyik számon lehet elérni ?(Baja Edit) köszönöm
NévtelenDátum: 2011.03.02 - 13:20
Baji Edit elérhetősége:510-831
Bito ZoltánDátum: 2011.02.22 - 16:47
Radiátor szeretnék cserélni. Ha megveszem a Dég-nél a radiátort önök azt kicserélik?Új radiátor van fent csak nagyobbra szeretném cseréltetni 600*600 van most.Vagy 800*600 vagy 1000*600-ra szeretném.A régi (de új)radiátor önöknél beleszámít valahogy az árba vagy azt nekem kell eladni valakinek?Köszönöm
DVCSHDátum: 2011.02.25 - 10:38
Kedves Uram! A kedvezményes radiátor-csere akciónk tavaly lezárult. A fűtőtest az Ön tulajdonában van, vásárlásáról, szerelésének költségeiről Önnek kell gondoskodnia. Létezik a szolgáltatásaink között azonban, hogy KERET-programos korszerűsítéseknél ingyenesen cseréljük a fűtőtesteket az akciós radiátorcserén kívül. Mivel nem tudjuk, hogy hol lakik, így nem tudunk segíteni abban, hogy Ön jogosult lesz-e erre avagy sem. Kérjük, keresse meg Baji Edit kolléganőnket, aki készségesen segít pontos felvilágosítást adni. Hogy lesz-e DÉG-es radiátor-akciónak az idén folytatása, arról pedig nincs még információnk.
PnéDátum: 2011.02.18 - 19:04
Tisztelt DVCSH! Olyan problémám lenne, hogy a radiátorunkon lévő fogyasztómérőnek véletlenül neki toltunk a kisbabánk utazó ágyát, és leeset a fiolák tartójának alja, maga a fiolák nem estek ki! Mi a teendő ilyenkor? Válaszát előre is köszönöm! Pné
DVCSHDátum: 2011.02.18 - 14:04
Tisztelt Asszonyom! 510-117, 510-832-t haladéktalanul hívja fel. Üdvözlettel: S. Hegedűs Ambrus
FgyasztóDátum: 2011.02.17 - 12:14
Mi az ÁFÁ-s árat fizetjük meg. A tájékoztatóikban miért nem szerepel az ÁFÁ-s ár-csak jelezve van. A boltokban és sok más millió helyen ez nem igy működik, meg mind ha törvény is lenne rá.
DVCSHDátum: 2011.02.19 - 14:04
Tisztelt Fogyasztónk! Minden általunk kibocsátott számlán szerepel a mennyiség, az egység ár, Áfa-alap, Áfa, az Áfa-érték és az Összesen. Úgy véljük, hogy ez kellő és alapos tájékoztatása a fogyasztóinknak. Nyomon tudják követni az elfogyasztott mennyiséget, ennek az egységárát, a mennyiséget beszorozva az egységárral, az érvényes áfa-kulcsot, – mint tudja, ez elég sok változáson ment keresztül az elmúlt időszakban – , és a kiszámított Áfa-értéket, s az összeadva mindezt.
Nagy MelindaDátum: 2011.02.13 - 22:10
Tisztelt Dvcsh! Az Apáczai Csere János utca 4. szám alatt lakunk. Érdeklődni szeretnék, hogy lépcsőházunk elő van-e már jegyezve radiátor korszerűsítésre(KERET programra gondolok), és ha igen akkor milyen időpontra? Válaszukat előre is köszönöm. Tisztelettel: N.M.
S. Hegedüs AmbrusDátum: 2011.02.18 - 14:00
Kedves Melinda! Az idei korszerűsítési tervünk még egyeztetés alatt van. Tájékoztatni fogjuk, a honlapunkon ahogy véglegessé válik. Üdvözlettel: S. Hegedűs Ambrus
VIRÁG FERENCNÉDátum: 2011.02.09 - 15:32
Tavaly augusztusban az akciós radiátor csere kapcsán bejelentettük és bemutattuk Önöknél a megvásárolt radiátorok számláját. Kérésünkre többféle időpontot jelöltek meg, de a mai napig nem lettek a radiátorok lecserélve. Kérdésem, hogy vajon meddig kell még várnunk? A cím : Dunaújváros, Kossuth Lajos út 18.2.2.
DVCSHDátum: 2011.02.19 - 13:59
Tisztelt Asszonyom! Az idei ütemterv összeállítása most van folyamatban, tájékoztatni fogjuk a szerelés időpontjáról. Ahogy a hőmérséklet megengedi neki állunk a még nem lecserélt radiátorok szereléseknek, fűtési időszakban ugyanis órákra nem zárhatjuk le a a távfűtést a házakban. Megértését előre is köszönjük.
TamásDátum: 2011.02.02 - 09:51
Kedves szolgáltató! Hogy lehet az, hogy Magyarországon az egyik legmagasabb árral dolgoznak, akkor amikor itt található a Dunaferr? Nem titok az senki számára, hogy az előállított hő 80 %, (most is ami a Vasműből megy magukhoz) hulladék gázból állítják elő, Önök pedig földgáz áron számlázzák ki nekünk. Az is egy ismert tény, hogy a Vasmű ipari vizét hűtik le a városon (csúszósinek). Maguk is tudják jól, hogy ezek a gázmotorok nem ilyen helyre valók mint a város, mégis meg lettek építve. -10 celsius fok alatt ezek a gépek megállnak. Miért van az, hogy az energia szolgáltató kft volt vezérigazgatója 1 forintért odaatta volna a városnak a meleg vizet és a fűtést. Hány réteg bőr akarnak még rólunk lehúzni, miért van az, hogy még Budapesten is olcsóbb a távfűtés mint itt? Talán mert azt nem maguk irányítják? Várom kedves válaszlevelét. Üdvözlettel.
NévtelenDátum: 2011.02.02 - 15:51
Tisztelt Uram! Sajnos nem pontosak az információi, nem származik a megvásárolt hő 80 százaléka a Dunaferrtől, a város hőfogyasztásának alig egyharmad része származik az ISD Powertől Kft-tól, amely az általa előállított hő döntő többségét földgáz áron számolja. A csúszősín hő vételára sem 1 forint, hanem 1000 Ft gigajoulonként. És természetesen a többi állítása is hasonló mértékű valóságtartammal rendelkezik. Nem tartjuk szerencsésnek, hogy ilyen minőségű információkkal keltsék a Társaságunk rossz hírét. Feltételezzük azonban, hogy nem a rossz szándék vezeti Önt az ilyen megnyilatkozáskor, hanem csak a tájékozatlanság, a valós ismeretek hiánya. Bármiben szívesen segítünk, hogy hiteles és pontos információkkal rendelkezzen. Kérjük, keresse meg társaságunk műszaki igazgatóját, aki készségesen áll az Ön rendelkezésére.
Gombos ÁgnesDátum: 2011.01.18 - 19:25
Hol és mikor kereshetem fel? Ági
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.19 - 07:19
Tisztelt Gombos Ágnes! Megtalál az Ügyvitel Szolgáltató Kft-nél, Építők u.7. (régi víztorony mögött). Ha Onnek is megfelel, akkor várom holnap (2011.01.20-án) délelőtt 8.00 és 11.00 óra között az ügyfélszolgálati irodában. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Gombos ÁgnesDátum: 2011.01.16 - 21:42
T.Szolgáltató! Vevő azonosítónk:36175 Üdv:Ági
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.17 - 07:39
Tisztelt Gombos Ágnes! Sajnálom, hogy kérdését 5 részletben próbálta feltenni, valójában konkrétan meg sem határozta mire szeretne választ kapni. Ami egyértelmű a számomra, hogy az elszámoló számlát és a tárgyidőszaki számlát egyáltalán nem tudja értelmezni, az adatokat keveri. Sajnos ez a felület nem alkalmas arra, hogy részletes számlaismertetést tartsak, de kérem, hogy keressen meg és készséggel elmagyarázom Önnek a számláinak tartalmát és a módszert ahogyan az elszámoló számlák készülnek. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Gombos ÁgnesDátum: 2011.01.16 - 19:59
172583ft-ot befizettünk,ez nem elég a 3-as foko-zaton üzemelő egységekre,és havi 2000l langyos vízre!Lakás 50nm-es erkély nincs!1840ft 1köbmé-ter langyos víz! Hurrá!Hajrá DVCSH!üdv:Ági
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.17 - 07:39
Lásd következő.
Gombos ÁgnesDátum: 2011.01.16 - 19:49
minősithetetlen.Kétszer voltunk az ügyfélszolgála-ton,de arra a következtetésre jutottunk,hogy:a költségmegosztók nem valók semmire!Igy is ösz-sze van adva az összes lakásban elhasznált energia!Utána van lebontva lakásonként!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.17 - 07:39
Lásd következő.
Gombos ÁgnesDátum: 2011.01.16 - 19:31
ismét ott van a számlán a jelzett időpont!De ez még nem elég!2011-01-31-ig a számla összege 30563ft.Ebből befizetendő:16871ft,a 2011-01-23-ig,31202ft-ot kellene fizetni!?Szabad megkérdeznem ,mire?A telefonos szolgáltatásuk
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.17 - 07:38
Lásd következő.
Gombos ÁgnesDátum: 2011.01.16 - 19:23
Miért nem lehet a számla mindenki számára érte- lemsterű?Ezt hogyan tudták ilyen fondorlatosan megalkotni? Amit egyszer kifizettünk,ujra fizetni kellene!2009.10.01-2009.10.29-ig elszámolva,fizetve 2009-12-31-ig.2011-01-23-ig
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.17 - 07:37
Lásd következő.
AlexDátum: 2011.01.12 - 14:53
Nevetséges! … de hat (6) telefonszám egyikén se veszik fel a telefont! Se ügyfélszolgálat, se központ, se igazgatóság. Jókat nevetnék, ha nem lennék mozgásképtelen… Csak a számlám havi összegének módosítását szerettem volna intézni. Önöknek is szép napot (és hasonló egészséget és ügyintézést kívánok).
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.13 - 07:12
Tisztelt Alex! Sajnálom, hogy nem sikerült telefonon elérni minket, azt is sajnálom ez Önből olyan érzéseket váltott ki, amelynek eredményeként ennyire "szívén viseli" egészségünket. Ha megírta volna valamelyik azonosító adatát (fogyasztási hely, vagy ügyfélszám) és azt is hogy mi a problémája most arra is tudtam volna válaszolni. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Kifut KatalinDátum: 2011.01.11 - 20:27
Tisztelt Szolgáltató! Szeretém megkérdezni, hogy a lakás alapterülete és a számlán feltüntetett "F.hődíj. GJ rész.fiz." mennyisége között milyen összefügés van?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.12 - 07:19
Tisztelt Kifut Katalin! A fűtés alapdíját a lakás alapterülete, illetve az abból számítható légtere alapján határozzuk meg, azaz az egységárat szorozzuk a légköbméter adatokkal. A fűtés hődíj részfizetés pedig a havonta ún. előlegként kiszámlázott GJ mennyiségeket jelenti. Közvetlen összefüggés tehát nincs, viszont nyilván az előleg meghatározásánál célszerű figyelembe venni a lakás nagyságát is, hiszen minél nagyobb a lakás, annál nagyobb előleget javasolt beállítani, ami persze függ a fogyasztói szokásoktól stb. is. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Roni23Dátum: 2011.01.11 - 14:03
Tisztelt Hőszolgáltató! Mikor számolják el a november 2-i leolvasást? A papírok alapján kevesebbet fogyasztottunk, de ezidáig egyetlen számlán sem lehet észrevenni. Megkaptuk az elszámolószámlát és 11000ft -al mi tartozunk. Ez hogyan lehetséges? üdv. a
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.01.11 - 15:41
Tisztelt "Roni23" Kérem adja meg azonosító adatait (fogyasztási hely azonosító, vagy ügyfélazonosító szám). Ennek hiányában nem tudok pontos választ adni a kérdésére. Szeretném azt is tudni, hogy milyen papírok alapján állapította meg, hogy kevesebbet fogyasztottak, ugyanis ha a leolvasáskor megkapott másolatra gondol, akkor szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy ott vonásegységeket lát és nem GJ mennyiségeket. Várom jelentkezését. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária