Friss! A DVCSH Kft-nek továbbra is van távhőszolgáltató engedélye

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 587 hozzászólás

Szabó IlonaDátum: 2011.10.10 - 08:54

Tisztelt Szolgáltató! A fűtés indítással kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy miért szükséges a közös képviselő bejelentése a fűtés megindításához? A költségosztóval felszerelt lakóházakban mindenki saját maga dönti el, hogy fűt vagy fagyoskodik. Miért kell kizárni íly módon azokat a lakókat, akik szeretnének élni a jogukkal, hogy hozzáférhessenek a szolgáltatás igénybevételéhez. Vannak az országban olyan szolgáltatók, akik (pl. PÉTÁV) biztosítják mindenki számára a lehetőséget a fűtéshez, amint az időjárás hidegre fordul. A mi lakóközösségünk javarészt nyugdíjasokból áll. Ők inkább megfagynak, de nem engedik bekapcsolni a szolgáltatást idő előtt. Hiába szeretné meggyőzni őket az ember, inkább a drága gyógyszerek, mint a kellemes meleg lakás. Ráadásul a közös képviselő sem érdekelt a meggyőzésükben, mivel ő egyedüliként kivált a távfűtésből, egyedi fűtéssel rendelkezik. 🙁 Kérem, változtassanak azon a gyakorlaton, hogy a nem légköbméter alapú elszámolással rendelkező lakóközösségeknél is külön kérésre induljon a fűtés, ha a napi átlaghőmérsékletek tartósan alacsonyak! Köszönöm, üdvözlettel!

    NévtelenDátum: 2011.10.11 - 09:51

    Kedves Ilona! A közös képviselő mindig a többség akaratát képviselve hozza meg döntését és kéri a fűtés bekapcsolását. Nem teljesen pontos az Ön érvelése, hiszen az épületen belül vannak olyan "közös" fűtési költségek, amelyek az Ön hőfogyasztásától függetlenek. Ilyen többek között a lépcsőház illetve a felszálló vezetékek, amelyeket hőleadását lakásonként nem lehet szabályozni, de költségei minden fogyasztóra terhelődnek. Kérjük megértését! Üdvözlettel: Nyalka László

Kontra JózsefDátum: 2011.10.08 - 10:02

T. Cím! Megkaptuk az éves elszámoló számlájukat melyen tartozás mutatkozik. Érdekelne hogy ez miből adódik..talán áremelés történt vagy ennyivel több hőt fogyasztottunk?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.10 - 11:30

    Tisztelt Kontra József! Azonosítás hiányában általánosságban tudom tájékoztatni. A hődíjelszámoló számlában szembe állítjuk a számlázott hődíjelőleget az Ön lakására jutó tényleges hőmennyiséggel azaz elszámolunk a 2010/2011. évi fűtési idény fogyasztásával. Ha Önnek fizetnie kell, akkor több a fogyasztás, mint a számlázott előlegek összege. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kiss Balázs BélaDátum: 2011.10.07 - 17:22

Tisztelt DVCSH! Az Önök által 2011.10.03.-i keltezésű részemre küldött elszámolási levelükben, melyet részemre megküldtek, írják, hogy fizetendő összeg 35734 Ft. Kérdésem lenne, hogy miért kell ezt befizetnem, illetve hogyan került megállapításra az összeg. Vevőazonosítóm: 38746. Várom megtisztelő válaszukat! Segítségüket előre köszönöm! Tisztelettel: Kiss Balázs Béla

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.10 - 11:22

    Tisztelt Kiss Balázs Béla! A hődíjelszámoló számlában szembe állítjuk a számlázott hődíjelőleget (23,3926 GJ) az Ön lakására jutó tényleges hőmennyiséggel (31,7386 GJ), azaz elszámolunk a 2010/2011. évi fűtési idény fogyasztásával. Ez az Ön esetében többlet befizetési kötelezettséget jelent, hiszen Ön – a bejelentése alapján – 2010.10.11. naptól veszi igénybe a szolgáltatásunkat, azaz a leolvasásig Ön mindössze 9 hónapon keresztül fizetett előleget a 12 helyett. Ugyanakkor a teljes fűtési idényben igénybe vette a szolgáltatást. Az Önök épülete költségosztó hiányában légteres épület, azaz az épület teljes hőfelhasználását a lakások légtérfogata alapján osztjuk szét. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kis ZoltánDátum: 2011.10.07 - 09:02

Kérdésem az lenne a fűtési hődíj rész.fizetés GJ mennyiségét ami minden lakásra egy meghatározott mennyiség lehet emeltetni? A fogyasztásom évek óta több mint amit előlegbe befizetek! Köszönöm a válaszát

LaciDátum: 2011.10.06 - 17:30

Üdvözlöm! Engem az érdekelne, hogy már többször olvastam itt az oldalon, hogy a radiátorokon a költségosztó fiolák azért vannak túltöltve, hogy a nyári meleg miatti párolgást kompenzálják, és ha nincs használatban egész évben a radiátor akkor annak elvileg az elszámolási időszak végére a nulla értékig párolog el. És mi van akkor ha a radiátor egész fűtésszezonban egyszer sem volt feltekerve és a költségosztó fiolából több párolgott el. Akkor ezek szerint ha nem is használom a radiátort akkor is kiszámolják részemre a fel nem használt hőt. Jól gondolom? Üdvözlettel! Laci

    Nyalka LászlóDátum: 2011.10.07 - 08:13

    Kedves Laci! Nem pontos az információja, hiszen a költségosztóban levő túltöltés az épületben lévő minden egyes hőleadónál megközelítőleg azonos mértékben fogy el a nyári időszakban. Ha Önnek a teljesen lezárt radiátorain lévő fűtési költségmegosztókból a túltöltésnél több párolgott el, akkor az összes többi költségmegosztónál is ugyanez a helyzet. Tehát a fogyasztók egymás közötti arányát a költségviselés tekintetében ez nem módosítja .

Fülöp AttilaDátum: 2011.10.05 - 15:00

Tisztelt DVCSH A jóváírandó összeget a bankszámlámra legyenek szívesek átutalni… Vevő azonosítóm : 38945 Előre is köszönöm

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.06 - 07:32

    Tisztelt Fülöp Attila! Az Ön megtakarításából számlatartozásait rendeztük, így visszautalandó összeg már nem áll rendelkezésre. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

farkas andreaDátum: 2011.10.04 - 10:13

Nem lakom a lakásban.Szeretném a fűtést lezáratni és nem fizetni a havidíjat.Mi a teendőm?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.06 - 07:24

    Tisztelt Farkas Andrea! Kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), mert válaszom attól függ, hogy Ön hődíjelszámolás szempontjából milyen épületben lakik.Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

Keresztes IstvánDátum: 2011.10.01 - 22:03

Tisztelt DVCSH ! Érdeklődni szeretnék az ügyben hogy Diákokat gyakorlatra foglalkoztatnak e ? Kaptam egy olyan hírt a fiamtól miszerint maguknál elméletileg nem egy Dunaferr-es diák van ki helyezett gyakorlaton , és olyan kérdésem lenn hogy van e még hely ?

    DVCSHDátum: 2011.10.11 - 10:06

    Tisztelt Fogyasztónk! Jelen pillanatban nem foglalkoztatunk gyakorlati időre diákokat. Köszönjük érdeklődését.

Kifut KatalinDátum: 2011.10.01 - 17:33

Tisztelt Szolgáltató! A Dunaújváros Vasmű út 57. sz. lépcsőházban lévő lakásommal kapcsolatban kb. 2 éve jelentkeztem az akkor meghirdetett akciójukra, amelyben kedvezményes radiátorcserét ígértek. Azóta nem kaptam tájékoztatást sem arról, hogy hozzávetőleg mikor kerül erre sor, sem arról, hogy ne várjam, mert egyáltalán nem kerül a radiátor cserére sor. A másik kérdésem: fenti lépcsőház (Vasmű út 57. sz.) az Önök nyilvántartása szerint Keret-programos-e? Amennyiben igen, mikor várható, hogy kivitelezés is megvalósul? Válaszukat előre is köszönöm: Kifut Katalin

    Nyalka LászlóDátum: 2011.10.11 - 10:04

    Tisztelt Fogyasztónk! A Vasmű út 57. szám 2010 márciusban jelentkezett KERET-programos fűtéskorszerűsítésre. A 2012-es fűtéskorszerűsítésre vonatkozó üzemtervet januárban állítjuk össze. A radiátorcserére a fűtéskorszerűsítéssel együtt kerülhet majd sor.

Vödrösné Péterfi MártaDátum: 2011.09.28 - 16:23

Jó napot kívánok! Kérem szépen az elszámoló számlán szereplõ jóváírandó összeget a bankszámlámra visszautalni szíveskedjenek. Vevõ azonosító: 38652 Köszönöm: Vödrösné P. Márta

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.09.30 - 07:20

    Tisztelt Vödrösné Péterfi Márta! Az összeg visszautalásáról gondoskodom. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

ZsanettDátum: 2011.09.28 - 14:45

Olyan kérdésem lenne,hogy a radiátor leolvasás után küldtek elszámoló számlát.Azon szerepel jóváírandó elég szép összeg ,de még nem kaptam vissza.De hallottam olyat is,hogy a szolgáltató nem utalja vissza ,ha nem levonják az elkövetkezendő számlákból.Ebből mi igaz?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.09.30 - 07:16

    Tisztelt Zsanett! Kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, vagy fogyasztási hely azonosító). Ennek birtokában pontos választ tudok adni az Ön elszámolásával kapcsolatban. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Burnyóczki ImreDátum: 2011.09.10 - 10:37

Tisztelt DVCSH! Tervezik-e online információs rendszer bevezetését, ahol megtekinthető lennének a számlák, egyenlegek (ahogy ez más szolgáltatóknál megtalálható, vagy például a http://www.dijnet.hu)? Havonta 4 külön borítékban kapom a számlákat, praktikus, hely- és papírkímélő lenne ezt igény esetén web-en keresztül elérni, megkapni …

    DVCSHDátum: 2011.09.20 - 03:57

    Kedves Uram! Természetesen a terveink között szerepel, de egyelőre nem lenne rentábilis a bevezetése, hiszen a fejlesztési összeg rendkívül nagy, s a mivel viszonylag kevés fogyasztó között oszlana szét ennek a költsége, ezért megdrágítaná a szolgáltatást. Üdvözlettel, Fekete Györgyi

Szilvássyné Puskás MáriaDátum: 2011.09.06 - 12:44

T. Cím! Szeretném tudni, hogy a Derkovits u. 8. szám alatti lakások fűtéselszámolási számlája mikor érkezik már meg? Tudomásom szerint a Techem-től az adatok már beérkeztek. Vagy mégsem? Egy szó mint száz, mikor lesz számla. Köszönöm. Szilvássyné Puskás Mária

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.09.07 - 13:19

    Tisztelt Szilvássyné Puskás Mária! Az elszámoláshoz szükséges adatokat még nem kaptuk meg. Az Intercisa Lakásszövetkezet illetékes vezetőjével történt egyeztetés szerint várhatóan ezen, vagy a jövő héten megküldik. A számla elkészítése ennek fügyvényében várható. Társaságunk a Techem Kft.-vel nem áll jogviszonyban. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Mrázik AndreaDátum: 2011.09.06 - 09:00

Jó napot kívánok! Kérem szépen az elszámoló számlán szereplő jóváírandó összeget a bankszámlámra visszautalni szíveskedjenek. Vevő azonosító: 34602. Köszönöm. Mrázik Andrea

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.09.07 - 13:15

    Tisztelt Mrázik Andrea! A hődíjelszámoló számlán mutatkozó megtakarítás megmaradt összegének fizetési határidőn belüli visszautalásáról gondoskodom. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

Szabó ÁgnesDátum: 2011.09.05 - 12:43

Tisztelt DVCSH! Számlájukon és honlapjukon feltüntetett "ügyfélszolgálati iroda" címszóval megadott telefonszámokon (510-141,510-149,510-220) senki nem veszi fel a telefont (kb. egy órája hívogatom felváltva a számokat) Kérem adjanak meg egy olyan számot ahol tudok is beszélni egy ügyintézővel. Amennyiben ez nem lehetséges úgy kérem tájékoztassanak, hogy lehet hogy 2011.09.01. kiállítás dátummal megint kaptam egy elszámoló számlát (száma: 14329895) mert hogy idén januárban már kaptam egy elszámoló számlát 13945762 számmal. Előre is köszönöm. Üdvözlettel: Szabó Ágnes

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.09.05 - 13:01

    Tisztelt Szabó Ágnes! A telefonszámok helyesek, feltehetőleg az ügyfélszolgálati munkatársak éppen személyes ügyfélforgalmat bonyolítottak le. Az ügyfélszolgálati iroda ma egész délelőtt tele volt. Kérdésére a válasz a következő: Ön elszámolószámlát kapott 2009. szeptember hóban, 2011. január hóban és 2011.szeptember hóban, azaz 2010. évben nem. Ennek oka, hogy a 2010. szeptember hóra tervezett elszámoló számla készítése a hőközponthoz tartozó egyik közületi fogyasztási hely körüli bonyodalmak miatt elhúzódott 2011. január hóra. Az elszámolási időszakok változatlanok, ezt ellenőrizheti a számlákon. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

IstvánDátum: 2011.09.04 - 12:30

Tisztelt DVCSH Az éves számlát a hétvégén kaptam meg amiben jóváírás szerepel kérem részemre átutalni. Vevőazonosító:24064 Köszönettel István.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.09.05 - 13:14

    Tisztelt István! A hődíjelszámoló számlán mutatkozó megtakarítás megmaradt összegének fizetési határidőn belüli visszautalásáról gondoskodom. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

Rell KrisztiánDátum: 2011.08.20 - 12:48

Tisztelt Szolgáltató! Mind a mai napig nem kaptam semmilyen számlát se az Erkel kerti, se a Liszt Ferenc kerti lakásba! Vevőaz.: 33796. Remélem a fizetésnél is ilyen nagylelkűek lesznek! Tisztelettel, Rell Krisztián.

Rell KrisztiánDátum: 2011.08.19 - 15:39

Tisztelt Hölgyem4 Mind a mai napig nem kaptam számlát sem az Erkel kerti, sem a Liszt Ferenc kert lakással kapcsolatban! Vevőaz.: 33796. Mikorra várható? Remélem a befizetés kapcsán is lesznek ennyire rugalmasak! tisztelettel, Rell Krisztián.

    Nyalka LászlóDátum: 2011.09.26 - 14:26

    Tisztelt Uram! Az Erkel kerti lakásába már augusztusban elküldtük az éves hőelszámoló számlát, a Liszt Ferenc kerti lakásánál a költségosztók leolvasása november 18-án fog megtörténni, az elszámolás ezt követően fog elkészülni. Üdvözlettel: Nyalka László, műszaki igazgató

MikeDátum: 2011.08.11 - 19:43

Tisztelt Szolgáltató! A Derkovits 12-ben mikor kapjuk kézhez az éves fűtéselszámoló számlát?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.12 - 07:38

    Tisztelt "Mike"! Nem tudok az időpontról tájékoztatást adni, ugyanis a számlakészítéshez szükséges adatok nem állnak rendelkezésünkre és arról sincs egyelőre információnk, hogy azokat mikor kapjuk meg. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

F. ZsuzsaDátum: 2011.08.10 - 16:25

Tisztelt Cím! Azt szeretném megkérdezni hogy, milyen számlát takar a H számla típussal rendelkező számla, mert a 2 megszokott számla helyett most hármat kaptam. Válaszát előre is köszönöm!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.12 - 07:33

    Tisztelt F. Zsuzsa! A H-s számla az éves hődíjelszámolását tartalmazza. 2005. óta minden évben elszámolunk a számlázott és ténylegesen elfogyasztott hőmennyiséggel. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Hir TamDátum: 2011.08.10 - 15:37

Tisztelt Szolgáltató! Szeretnék érdeklődni, hogy a vízfogyasztás havi mértékének csökkentését lehet-e itt igényelni. 2 éve lakunk a lakásban és 9m3-nél még soha nem fogyasztottunk többet, de mikor megvettük a lakást önök 12 m3-t írtak be átlagfogyasztásnak. Szeretném ezt 9 köbméterre módosíttatni. Vevőkód: 39073

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.12 - 07:18

    Tisztelt "Hír Tam"! Az Önök beállított átlagfogyasztása jelenleg 10 m3. A legutóbbi számlájukban szereplő 12 m3 a 2011. július 2-i leolvasásnak megfelelő vízfogyasztásuk. A fogyasztóváltozás bejelentésekor induló dátumnak a 2011.06.05. napot jelölték meg, induló óraállásként pedig 229 m3-t jelentettek. Ez azt jelenti, hogy egy hónap alatt fogyasztották el a számlázott 12 m3-t. Ennek tükrében nem javaslom a 10 m3 átlag módosítását, mert előfordulhat, hogy az éves leolvasás után egyszerre kell sokat kiszámláznunk. Ennek ellenére, ha mégis úgy dönt, van erre lehetősége, személyesen, vagy írásban (posta, e-mail) teheti meg. (ugyvitel@ugyvitelszolgaltato.hu) Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Fejes TiborDátum: 2011.08.09 - 13:15

Akkor egyszerűbben teszem fel kérdésemet: ha a múlt évben 1 m3 víz felmelegítéséhez 0,21 GJ hő volt szűkséges, akkor az idén miért kellett 0,311 GJ? Válaszát megköszönve:Fejes Tibor

    NévtelenDátum: 2011.08.14 - 22:48

    Tisztelt Uram ! A hőközpontokban mért adatokból és a mért HMV mellékvízmérős fogyasztásokból tudják kiszámolni azt is, hogy 1 köbméter melegvíz előállításához aktuálisan mennyi energia volt szükséges. S az összes elhasznált melegvíz köbméterét ezzel a számmal szorozzák be lakásonként. Az évenkénti eltérésnek nagyon ésszerű oka van, hiszen egy köbméter melegvíz előállításához télen sokkal több energia szükséges, mint nyáron,ha hidegebb a tél vagy hosszabb,növeli a melegvízhez felhasznált hó mennyiségét. Lehet oka az is, hogy egyre rosszabb évről évre a saját belső hálózatuk (HMV cirkuláció) műszaki állapota, s egyre nagyobb hőveszteséggel kell számolni. A 0,21 GJ/m3 értéket csak a részfizetésnél (előlegszámlákon) vesszük figyelembe, egyfajta "átalányként" szerepel, amelyet a tényleges fogyasztás módosít. 0,21GJ/m3 értéket jóval korábban egy önkormányzati rendelet határozta meg, az elszámoláskor a tényleges fajlagos értékkel számolunk.

Kiss JánosDátum: 2011.08.09 - 13:05

Tisztelt Cím! Gyors válaszukat és intézkedésüket nagyon szépen köszönöm! Időközben kézhez kaptam aktuális számlámat, melyből kiderült, hogy a túlfizetésemből már levonásra került a számla végösszege. Kérném, hogy a teljes (túlfizetési) összeget utalják vissza részemre, illetve kérném ennek megfelelően az új számla kiállítását is. Üdvözlettel és köszönettel: Kiss János

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.09 - 14:08

    Tisztelt Kiss János! Erre sajnos már nincs lehetőség, a különbözet összegét utaljuk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kiss JánosDátum: 2011.08.08 - 20:36

Tisztelt Cím! Kérném a túlfizetésem szíves visszafizetését részemre postai úton! Fogyasztási azonosító 305050007! Köszönettel Kiss János!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.09 - 07:26

    Tisztelt Kiss János! A megtakarításának visszautaltatásáról intézkedtem. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Fejes TiborDátum: 2011.08.08 - 13:23

Mióta beszigetelték házunkat, minden évben kaptam jóváírást, tavaly például 23991 Ft-ot. Ez évi elszámolásomban azonban 8124 Ft többlet befizetési kötelezettséget jeleztek, amit múlt hónapban számlámról le is emeltek. Ez több okból is érthetetlen számomra: a meleg víz fogyasztásom némileg kevesebb volt mint az előző évben, ugyanakkor a korábbi számlán 14,3278 GJ hőmennyiséget számoltak el, mostanin pedig18,0901 GJ-t. Véleményem szerint a két számla közötti 32.115 Ft különbséget az időközi árváltozások sem magyarázzák. Érdemleges válaszukat előre is köszönve: Fejes Tibor

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.08 - 15:47

    Tisztelt Fejes Tibor! Az épület hőfogyasztását a hőközponthoz tartozó lakások légtérfogatának arányában osztjuk szét és az így kapott mennyiségeket állítjuk szembe a számlázott előlegekkel. Ennek különbözete adja az elszámoló számla eredményét. Fűtés vonatkozásában most is megtakarítása volt, azonban a használati melegvíz előállításához nem volt elegendő a 12 hónapon keresztül számlázott 0,21 GJ/m3. Ténylegesen az 1 m3 víz felmelegítéséhez 0,311 GJ-ra volt szükség. Az Ön fogyasztása összesen 58 m3 volt, ezek szorzata a 18,0901 GJ.Ezen adatok függvényében alakult így a teljes hőfogyasztása, illetve az erről készült számlája. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Barta FerencnéDátum: 2011.08.07 - 18:31

Tisztelt Szolgáltató! fogyasztási helyem:301652039 Az elmúlt években a melegvíz tényleges hődíja 60-68 %kal magasabb volt mint az átlag 0,21GJ/m3, ezért minden esetben többet fizettünk a végelszámoláskor. Kérdésem: miként lehetne változtatni, hogy az átlagot használjuk!? Nem lehet, hogy nagy a hőveszteség a rendszerben, és ezért kell több hő?! Tisztelettel: Barta Ferencné

    DVCSHDátum: 2011.08.14 - 22:44

    Tisztelt Asszonyom! Valóban igaza van, a belső hálózatukban tényleg nagy lehet a hőveszteség. Esetleg a megemelkedett fajlagos értéknek oka lehet az is, hogy vannak nem hiteles (lelassult illetve megállt) vízmérők is a társasházukban. Érdemes lenne vagy csökkenteni a HMV hőfokát, és megnézni, hogy szigeteléssel avagy csővezeték-cserével mit tudnak megoldani, illetve a másik oknál a vízmérőket teljes körűen hitelesre kellene cserélni. Ez ügyben keresse meg a társasházuk közös képviselőjét. Sajnos, 0,21 GJ/m3 részfizetési értéket önkormányzati rendelet szabályozza, így egyedileg eltérni nincs erre lehetőségünk. Természetesen lehetősége van a HMV hődíj-előlegét módosítani az Ügyvitel Szolgáltató Kft-nél.

Farkas JózsefDátum: 2011.08.05 - 12:24

T.Cím Érdeklődöm,hogyan lehet fizetési könnyítést kérni,mert a Júliusi számlát sajnos nem tudom egy összegbe befizetni. A másik kérdésem,hogy tudom szüneteltetni a szolgáltatást ha nem lakom a lakásba életszerűen. Válaszát előre is köszönöm Farkas József

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.08 - 07:56

    Tisztelt Farkas József! Kérem adja meg vevő-, vagy fogyasztási hely azonosítóját, hogy pontos választ tudjak adni Önnek. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Dlustus dr. PéterDátum: 2011.08.02 - 14:22

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Hát ezek a számítások továbbra sem érthetők. Eddig is volt pótfűtés és mégsem került ennyibe. Sejtésem szerint ez már lejárt lemez. Egy dologgal tudom következőkben megakadályozni ekkora összegű pénz leemelését, hogy limitet határozok meg. Valószínű ezt meg is teszem. Könnyebb beszélni ilyen dolgokról ha pénz az én zsebemben van. Köszönöm az igyekezetét dlustus

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.08.08 - 07:48

    Tisztelt Dr. Dlustus Péter! Sajnálom, hogy nem érthető a számítás, egy azonban biztos: Ön nem fizetett többet a fűtési idényben felhasznált hőmennyiségért mint az előző fűtési idószakban, a különbség csak annyi, hogy most kevesebb időtartam alatt fizetett ugyanannyit s a hőfelhasználás ideje pedig hosszabb volt. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Vass K.Dátum: 2011.08.01 - 15:08

Nyalka úrtól szeretném megkérdezni, hogy van-e lehetőség még ezévben mini hőközpont felszerelésére? Amennyiben igen, lehetőség van-e a lakásban található régifajta (vasműs lemez) radiátorok meghagyása mellett a hőközpont üzemeltetésére, vagy új radiátorok megvásárlása szükséges? Ha új radiátort kell vásárolni, tart-e még a kedvezményes akciójuk? Jelenleg Esztergomban lakom, a Római krt.-n vásároltam egy földszinti lakást, amelyben szeretnék egyedi fűtést az Önök által forgalmazott mini hőközpont beszereltetésével. Augusztus 11-én megyek több napra a városba, ekkor szeretném megindítani a szereltetést, amennyiben ez nem késő még ahhoz, hogy az idei nyáron megtörténjen a felszerelés? Szeretném még megtudni, hogy a honlapon szereplő 390 ezer forintos áron felül a lakásban végzendő munkák kb. milyen összeget tesznek ki? Köszönettel várom válaszukat: Vass Krisztina

    Nyalka LászlóDátum: 2011.08.15 - 13:33

    Tisztelt Fogyasztónk! Természetesen van még lehetőség az idén a mini hőközpont beépítésére. Kérjük, ennek érdekében minél előbb egyeztessünk telefonon. Várom hívását a 25/510-120-as telefonszámon. Ekkor az összes kérdését meg tudjuk beszélni.

Rell KrisztiánDátum: 2011.07.28 - 16:21

Tisztelt DVCSH! Azt szeretném megtudni, hogy a Liszt Ferenc kert 16 – ban mikor fogják leolvasni a fűtésnél a mérőt? Köszönettel, Rell Krisztián

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.29 - 08:14

    Tisztelt Rell Krisztián! Az ütemterv szerint az Önök lépcsőházában 2011. november hónap második harmadában várható a leolvasás. Előtte értesíteni fogjuk Önöket. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Nagy TamásDátum: 2011.07.28 - 10:44

Tisztelt DVCSH! Érdeklődni szeretnék, hogy a központi fűtésről történő leválás – egyedi fűtés megvalósítása – milyen módon valósítható meg? Ennek megoldásához milyen engedélyeket kell beszerezni illetve, melyek a jogi feltételei? A lakásom a Vasmű úton található, önálló kéménnyel rendelkező I. emeleti lakás! Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel, Nagy Tamás

    DVCSHDátum: 2011.08.03 - 22:49

    Tisztelt Fogyasztónk! A leválás feltételeit a távhőtörvény rögzíti. Honlapunkon is megtalálja, amennyiben egyéb információkra van szüksége a törvény végrehajtásával kapcsolatban, kérjük, hogy keresse meg Nyalka László kollégánkat. Üdvözlettel, Fekete Györgyi

Dlustus dr. PéterDátum: 2011.07.28 - 10:17

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Köszönöm válaszát. Még mindig vannak kérdéseim: Az, hogy hét éve mindig volt éves elszámolás és nem fizettünk többet ez érthető. A kérdés: Mi változott 2010-2011-ben? Lakásunkban semmi nem változott, nem növekedett a légtér, nem volt melegebb a lakásban. Sőt néha azt éreztük, hogy hidegebb van. A követlező kérdés: Milyen szerődés alapján van Önöknek lehetőségük ekkora összeg leemelésére? Köszönettel Dlustus dr. Péter

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.29 - 07:23

    Tisztelt Dr. Dlustus Péter! Előző válaszomat szeretném pontosítani, illetve kiegészíteni a következőkkel. A 2010/2011. év elszámolása idején az Önök épülete még légteres épület. 2011. április 13-án felszerelték a radiátorokra a költségosztókat és a szabályzókat, tehát ettől a naptól kezdődően – ami majd a 2012. év elszámolásánál fog jelentkezni – Önöknek is a vonásegységek arányában fogjuk kiszámolni a tényleges fogyasztásukat. Lesz lehetőségük a hőfogyasztásuk szabályozására. Ennek a szerelésnek az időpontja a magyarázata annak, hogy az elszámoló számlájuk összege most ilyen magas. Ugyanis a 6 hónapos fűtési idény hődíját 12 hónapon keresztül fizetjük. Ez az Önök épületénél azt jelentette a korábbi években, hogy az elszámolás kezdete adott év 07.01., elszámolás vége a következő év 06.30. – ez ugye 12 hónapot jelent. Most viszont az elszámolási időszak lezárult 2011.április 13-án, tehát Önök a 6 hónapos fűtési idényre csak 2010.07.01-től 2011.03.31-ig fizettek hődíj "előleget", ami csak 9 hónap. Az Ön hődíj "előlege" 8,0963 GJ/hó. Tehát ha meg lett volna a 12 hónap, akkor a tényleges 102,2739 GJ-lal szemben 97,1556 GJ-t tudtunk volna szembe állítani és akkor a különbség csak 5,1183 GJ lett volna. Ettől függetlenül az épület hőfogyasztása -mint előzőekben is írtam- döntő jelentőséggel bír, és 2010-ben Önöknél – a közös képviselő kérésére – már szeptember 9-én indítottuk a fűtést és attól a naptól kezdődően fűtöttünk egészen az idény végéig. A következő – 2012-es – elszámoláskor már ismét meglesz a 12 hónap, de az elszámolás kezdete 2011.04.01. lesz a vége pedig 2012.03.31. Mindez a másik lakására is vonatkozik. A számlaösszegek leemelésére nincs szerződésünk, hiszen a csoportos megbízást, azaz a felhatalmazást Ön adta a pénzforgalmi szolgáltatójának. Mivel limitet nem határozott meg, ezért ha van a számlán fedezet, a számlaösszegeket korlát nélkül le tudjuk emelni. Ennek a fizetési módnak a választása kizárólag az Ön elhatározásán múlik. Amennyiben sikerült megválaszolnom minden kérdését és ez a válasz Önnek elfogadható magyarázatot jelent, akkor nem javaslom, hogy ezen változtasson, hiszen éveken át probléma mentesen zajlottak ezek a tranzakciók és eddig a számlázási gyakorlatunkkal sem volt problémája. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

IstvánDátum: 2011.07.27 - 15:59

Tisztelt DVCSH. Érdeklődni szeretnék hogy az Alkotás utcában júniusban leolvasták a fűtést az éves elszámolás mikorra várható? És a hiányzó fiolák pótlása? Köszönettel István

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.28 - 07:27

    Tisztelt István! Az Alkotás utcában a hőközponthoz használati melegvíz ellátás szempontjából 5 társasház tartozik. Emiatt az elszámoló számlákat csak akkor tudjuk elkészíteni, ha mind az 5 társasház leolvasása, adatgyűjtése rendben van. Sajnos a Szabadság u.22-24. társasház a kérhető korrekciók számításait még nem fogadta el, így addig az elszámolást nem áll módunkban elkészíteni. A fiolák pótlásának időpontjáról tájékoztatni fogjuk Önöket. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Dlustus dr. PéterDátum: 2011.07.26 - 14:30

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! 2011. 07. 12-én feltett kérdésemre adott válaszát nem igazán értem: A számlámról két lakás távhő számla levonás történik rendszeresen havonta. A Vamű út 37. I. 2. lakás távhő diját ill. a fsz. 1. diját júniusban is levonták (33.514.- ill.12.739.- forintot. Az általam kérdezett összegeket ezeken felül vonták le júniusban. Mivel ilyenre még nem volt az elmúlt évek során példa – hogy ekkora összeget számoljanak – kérdésem változatlan: Mire vontak le ekkora összegeket. Jelezni kivánom, hogy július hóban a szokásos összeget (41.638.- ill. 12.739.- forintot) a két lakásra levonták. Köszönettel dlustus

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.27 - 07:37

    Tisztelt Dr. Dlustus Péter! Önnek két lakása van, amelyekre igénybe veszi a távhőszolgáltatást és amelyekre számlázunk az alábbiak szerint: 12529. vevőkódon van nyilvántartva a Vasmű út 37.1.2.sz. alatti lakás. A tárgyhavi számlák összege erre a lakásra rendszeresen 41.638,- Ft és az elszámoló számla összege – mint előző válaszomban is írtam – 109.548,- Ft volt. 12527. vevőkódon van nyilvántartva a Vasmű út 37.fsz.1.sz. alatti lakás. A tárgyhavi számlák összege erre a lakásra rendszeresen 12.739,- Ft és az elszámoló számla összege 33.514,- Ft volt. 2005. óta minden évben elszámolunk a számlázott és a ténylegesen igénybe vett hőmennyiséggel. Ez az Ön lakásaira is minden évben megtörtént, immár 7 éve. Abban Önnek igaza van, hogy az előző években nem volt ekkora a különbség a két mennyiség között, de az elszámolást minden évben megtettük. Az Önök épülete légteres épület, szabályozásra nincs lehetőségük, és ez azt jelenti, hogy a hőközponti hőmennyiségmérőn leolvasott, ténylegesen felhasznált hőt a hőközponthoz tartozó lakások légtérfogatának arányában osztjuk szét. Tehát, ha az épület hőfogyasztása magas az adott időszak alatt, akkor az a lakások számláiban megmutatkozik. A 109.548,- Ft-os számla soraiból látható, hogy kiszámláztunk 72,8667 GJ hőt a tárgyhavi számlákban, de az elosztás során erre a lakásra jutott 102,2739 GJ, a kettő különbözete 29,4072 GJ, amelynek értéke 109.548,- Ft. A 33.514,- Ft-os számlánál 21,993 GJ-t számláztunk összesen 12 hónapon keresztül, a lakásra jutott 31,2896 GJ, a kettő különbsége 9,2966 GJ, ennek értéke 33.514,- Ft. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

ZoltánDátum: 2011.07.25 - 17:30

Tisztelt Galyasné! Köszönöm megtisztelő válaszát! Szeretném jelezni, hogy az egyik radiátoromon már a szerelés után megsérült az egyik mérő külső burkolata, így kérem, ha a fiolák beszerelése megkezdődik, hozzanak a szerelők egy esztétikailag hibátlan állapotú "71"-es számú burkolatot (ha jól láttam a skálával egybe van építve a plexi burkolat, ezért adtam meg a költségosztó számát). Előre is köszönöm! Megjegyzés: ez egy nem közérdeklődésre számot tartó üzenet, ezért a honlapra feltölteni nem fontos, és választ sem várok rá. Üdvözlettel: Zoltán

    Nyalka LászlóDátum: 2011.08.15 - 13:30

    Tisztelt Fogyasztó! Kérjük, hogy a fűtési költségosztóval kapcsolatban hívja az alábbi telefonszámok egyikét 25/510-117, 510-831

ZoltánDátum: 2011.07.24 - 19:31

Tisztelt DVCSH! 2011. Június 15. (+/-2-3 nap) környékén megtörtént a Váci 3-4-ben a költségosztók leolvasása. A fiolákat elvitték, az állást rögzítették, melyből 1-1 példány a lakóknál maradt. Azóta eltelt már több mint 30 nap, megérkezett a júliusi számla is, ám az a szokásos havi összegeket tartalmazta. Elszámoló számla, és az új fiolák felszerelése még nem történt meg. Azt szeretném kérdezni, hogy elszámoló számla mikorra várható, illetve kapunk-e új fiolákat, vagy teljes egészében értelmetlenné vált a fiolák tartójának 1 évvel ezelőtti felszerelése? Ha a fiolás mérésen alapuló költségmegosztás a jövőben nem alkalmazható, ki fogja fizetni a digitális, vagy a valóban hiteles mérésre szolgáló, meleg víz átfolyást mérő órák felszerelését a radiátorokra, illetve ki fogja a fiolatartók hegesztési pontjait eltávolítani, és a radiátorok teljesen ép, újszerű állapotát visszaállítani teljes festéssel, vagy a forrasztásból (ponthegesztésből) származó rongálás miatt keletkezett kárt megtéríteni az újonnan vásárolt lapradiátoroknál, akár új radiátor megvásárlásával, és felszerelésével ?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.25 - 07:41

    Tisztelt Zoltán! Az elszámoló számlákat akkor tudjuk elkészíteni, ha a hőközponthoz tartozó összes ingatlanban megtörténik a szükséges leolvasás és adatgyűjtés. Mivel ebben az épületben van két ingatlan, amelynek az adatai még nem állnak rendelkezésünkre, így elszámolni még nem tudunk. Természetesen dolgozunk a probléma mielőbbi megoldásán. A fiolák felszerelése anyaghiány miatt nem valósult meg eddig, nem válik feleslegessé a fiolatartó és a továbbiakban is a költségosztó vonásegységei alapján kívánunk elszámolni Önökkel. Amint a fiolákat megkapjuk, elkezdjük azok felszerelését. Ennek időpontjáról mindenkit időben tájékoztatni fogunk. Kérem megértését és türelmét. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamára

ÉvaDátum: 2011.07.22 - 22:10

Tisztelt Szolgáltató! 2010-ben jelentkeztem a radiátor csere programra,azt mondták,majd telefonon értesítenek,de még azóta sem hívtak.Idén úgy gondoltam újra megpróbálom a jelentkezést.Az ügyintéző hölgy nagyon kedves volt,megvásároltuk a radiátorokat,bevittük a számlát és vártuk,hogy időpontot egyeztessünk.Nem jött a telefon ezért befáradtam az ügyintézőhöz,találtunk megfelelő időpontot,majd másnap derült ki,hogy radiátoronként 5000 ft-ot kell fizetni a szerelésért,ami állítólag a házhoz szállítás díját is tartalmazza.A szállítást már saját költségen megoldottuk. Kérdésem az lenne,hogy nem előre kellene tájékoztatni a fogyasztót a felmerülő költségekről,talán ez lenne a tisztességes.Ha nincs rá pénz,nézhetem a radiátoraimat.Köszönettel:Éva

    DVCSHDátum: 2011.08.03 - 22:49

    Tisztelt Fogyasztónk! Minden tájékoztató levelünk, hirdetményünk tartalmazta a szerelési díjat. Úgy véljük, hogy korrekt, teljes körű tájékoztatást adtunk, amennyiben Önnek mégis hiányérzete van, úgy elnézést kérünk, s megkérjük az ügyintéző kollégánkat, hogy a továbbiakban nyomatékosan hívja fel erre is a figyelmet. Türelmét és megértését köszönjük.

Hir TamDátum: 2011.07.19 - 07:18

T. Szolgáltató! Több kérdésem is lenni: 1. Már kérdeztem,d e akkor nem adtam meg vevőkódot, hogy a lakásban felszerelt vízóra hitelesítése mikor válik esedékessé és ennek milyen költségei vannak? A vevőkód: 39073. 2. Júliusban nem kaptunk számlát, június végén volt átíratva a szolgáltatás és a szerződés is vissza lett küldve már. Kapni fogunk ebben a hónapban számlát, vagy majd csak augusztusban a kettőt együtt? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Hir Tamás

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.19 - 07:54

    Tisztelt Hír Tamás! Az Önök mellékmérőjének felszerelési ideje 2008.03.12. volt, hitelessége 6 év, az érvényes jogszabályok szerint a hitelesség lejárata 2014. december 31. Ennek megfelelően a cseréről legkésőbb eddig az időpontig kell gondoskodniuk. A vízmérő csere díja – ha a cserét a DVCSH KFt-vel végeztetik el – a jelenlegi árszabályzat szerint 10.650,- Ft, de a 2014-ben érvényes árakról természetesen most még nem tudok Önnek pontos információval szolgálni. Önök első ízben a vizfogyasztásukról augusztus hónapban fognak számlákat kapni. Ezekben a számlákban lesz elszámolva 241 m3-es óraállásig a 12 m3 fogyasztásuk, hiszen 229 m3-rel vették át a lakást. Ez a 2011.07.02-i leolvasásnak megfelelő adat. Az egyik számla a víz- csatornadíjat, a másik ugyanennek a vízmennyiségnek a tisztítási díját fogja tartalmazni.Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Dlustus dr. PéterDátum: 2011.07.12 - 17:04

Vevő azonosító: 12529 2011. 06. 14. a számlámról leemeltek 109.548 forintot. Mire? Vevő azonosító: 12527 2011. 06. 14. a számlámról leemeltek 41.638 forintot. Mire? Köszönöm a válaszukat! dp

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.18 - 09:50

    Tisztelt Dr. Dlustus Péter! A 109.548,- Ft összegű számla az éves hődíjelszámoló számla összege, a 41.638,- Ft összegű számla pedig a június tárgyhavi számlájának összege volt. Mindkettő a 12529 vevő azonosítón szerepló fogyasztási helyre vonatkozik. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Szalai IstvánnéDátum: 2011.07.07 - 13:51

Tisztelt Szolgáltató!Ezen a héten kaptuk meg az éves elszámoló számlát.Ebben a fűtési szezonban 1,1GJ-al kevesebbet használtunk el.és ráadásul legfelső emeleti sarok lakásban élünk.E miatt annak idején a társasház megszavazta a hátrányos fekvés miatti kompenzációt.Mind ezek ellenére,a tavalyihoz képest majd 6000 ft-al kevesebb jóváírást számláztak.Ez hogy lehet? Azonosító szám:16181 Válaszukat előre is köszönöm.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.07 - 15:04

    Tisztelt Szalai Istvánné! Részfizetések 2010-ben 34,818 GJ = 121.251,- Ft Engedmény 2010-ben 0,7023 GJ = 2.365,- Ft Tényleges felhasználás 23,41 GJ = 78.901,- Ft Megtakarítás 2010-ben 12,113 GJ = 44.714,- Ft Részfizetések 2011-ben 34,818 GJ = 118.453,- Ft Engedmény 2011-ben 0,6972 GJ = 2.459,- Ft Tényleges felhasználás 23,24 GJ = 81.960,- Ft Megtakarítás 2011-ben 12,2752 GJ = 38.952,- Ft A hőfelhasználás 0,1649 GJ-lal volt kevesebb (nem 1,1 GJ), illetve az árváltozás befolyásolta a fizetendő összeget. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Hajós GáborDátum: 2011.07.06 - 10:23

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Szeretnék több kérdésre is választ kapni. 1.) Szeretnék szept.1-jével végszámlát kérni (fogy.hely azonositó:219042033, vevő azonositó:15225), minden tartozással – pl. késedelmi kamat. Mi a módja ennek, és lehetséges-e ez? 2.) Ha ez rendezésre kerül, felmerülhet-e még olyan költség a lezárt időszakra vonatkozólag, ami később derül ki – akár félév/egy év időszak után? 3.) Van-e lehetőség arra, hogy átlagfogyasztás elszámolásról visszatérjünk havi leolvasásos elszámolásra? Ha igen, mi ennek a módja?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.07 - 13:55

    Tisztelt Hajós Gábor! Vízszolgáltatás tekintetében a 2011.augusztus 31-ig történő elszámolásnak akadálya nincs, kell hozzá a 31-i leolvasott óraállás. A távhőt illetően nem ennyire egyszerű a helyzet, ugyanis az Önök épülete légteres épület, ami azt jelenti, hogy a tényleges hőfelhasználást az elszámolási időszak végén a lakások légtérforgatának arányában állapítjuk meg. Június végén megtörtént a hőközponti hőmennyiségmérők leolvasása (várhatóan augusztus elején meg fogják kapni az elszámoló számlát), tehát a július, augusztus havi hődíjelőleggel majd 2012. nyarán fogunk legközelebb elszámolni. Előzőek alapján tehát a második kérdésére a válaszom, hogy igen, a 2012. nyarán készülő elszámoló számla érinti a 2011. szeptember 1. előtti időszakot is. Harmadik kérdését nem nagyon értem, hiszen Önök havi leolvasók. Csak abban az esetben számlázzuk ki a beállított átlagmennyiséget, ha nem kapunk Önöktől leolvasott mérőállást. Kérésének teljesítéséhez kizárólag arra van szükség, hogy minden alkalommal küldjék vissza a leolvasó lapot, vagy egyéb módon juttassák el a hó végi óraállásokat. On-line módon is van erre lehetőség. Végül: a késedelmi kamatok összegét célszerű a befizetés napján megkérdezni, mivel napi kamatot számolunk. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

Marczi GyörgyDátum: 2011.06.30 - 16:17

Tisztelt Hölgyem/Uram! Az Esze Tamás utca 2.-ben lakom albérletben és mivel nem hozzám érkeznek a számlák,nem tudom mikorra várható a fűtés végszámla.A leolvasás dátuma 2011.05.13. volt.Tehát a kérdésem az lenne hogy megérkezhetett-e már a végszámla vagy ez még később jön. Válaszát ha kérhetném emailben várnám. Köszönettel:Marczi György

Hir TamásDátum: 2011.06.30 - 13:49

T. Szolgáltató! Nemrég vásárolt lakásomban lévő vízmérőről az előző tulaj nem tudott információt adni, hogy mikor volt utoljára hitelesítve. Kérdésem, hogy ezeket a mérőeszközöket hány évente szükséges hitelesíttetni és az, hogy hol tudok utánanézni a mérő utolsó hitelesítésének dátumának. Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Hir Tamás

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.07.05 - 08:48

    Tisztelt Hír Tamás! Ha megírja vevő, vagy fogyasztási hely azonosítóját, pontos választ tudok Önnek adni. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

ZoltánDátum: 2011.06.29 - 13:27

Tisztelt Hölgyem/Uram! Úgy hallottam, hogy az egyéni költségek meghatározásra felszerelt mérőkapillárisok -tartozás miatt- nem állnak rendelkezésre. Kérdezem, hogy hol lehet ilyen kapillárisokat beszerezni, és lehet-e azokat önökkel beszereltetni, mert inkább azért fizetnék, mint más fűtése után! Tisztelettel várom válaszát.

    dvcshDátum: 2011.07.07 - 15:10

    Tisztelt Fogyasztónk! A Kormány 104/2011 ( VI.29-én ) módosította a Távhőszolgáltatásról szóló törvény végrehajtási rendeletét. Társaságunk – nyilvánvalóan- tudott a készülő rendeletmódosításról, s mivel a költségosztók szerelését is érinti az új rendelkezés, ezért a végleges álláspont kialakításig halasztottuk az erre az időszakra eső ampullacseréket. A megjelent kormányrendelet számos rendelkezése a fűtési költségmegosztással foglalkozik, ugyan a régebben felszerelt költségosztókban az ampullák cseréjét kötelezően nem érinti, viszont minden új szerelésnél előírja az elektronikus fűtési költségosztó alkalmazását. Az elektronikus költségosztó számos előnnyel rendelkezik, viszont a költsége magasabb a korábbiaknál, ezért a rendelkezés új helyzet elé állítja a most fűtéskorszerűsítésre váró társasházakat. Jelenleg dolgozzuk ki a feltételrendszerét annak, hogy a rendeleti szabályozásnak a közösségek megfelelhessenek, ugyanakkor szeretnénk arra is lehetőséget biztosítani, hogy minden – már korábban fűtéskorszerűsítésben részt vett – társasháznak is lehetősége legyen az új típusú költségmegosztásba bekapcsolódni. Önt illetve Önöket semmiféle kár a késedelmes ampullacseréből nem érte, hiszen jelenleg nincs távfűtés, így az egymás közötti arányuk, hiszen ez a költségosztás alapja, nem változik. A rendeleti szabályozás fogyasztóinkat érintő változásairól a későbbiekben részletes tájékoztatást fogunk adni.

Taliga JózsefnéDátum: 2011.06.29 - 10:40

Tisztelt Cég! A Bocskai 7/a lépcsőházban lakunk. Május elején kinn voltak munkatársaik radiátort felmérni, mondván, hogy június első hetében megtörténik a szabályozható fűtés kialakítása. Azóta népiesen szólva "se kép, se hang". Érdeklődöm, mikor számíthatunk a munka elvégzésére? (telefonon képtelenség Önöket elérni, remélem, legalább írásban választ kapok)

    S. Hegedűs AmbrusDátum: 2011.07.11 - 10:50

    Tisztelt Fogyasztónk! A szerelési ütemtervünk szerint azon házakat szereljük ebben a hónapban,s a jövő hónap elején, ahol a radiátorcserét is kértek a társasház lakói. Ezt követik augusztus második felében azon épületek, így az Önöké is – ahol ilyen irányú tevékenységünket nem veszik igénybe. A szerelés időpontjáról mindenképpen időben értesíteni fogjuk. Köszönjük türelmét!

Orliczki ErzsébetDátum: 2011.06.24 - 12:20

Tisztelt Szolgáltató! Júniusban kaptam meg az éves elszámoló számlát a 10276 vevőazonosítóra ( Kossuth Lajos utcai fogyasztási hely) a számlán jóváírandó összeg szerepel, aminek a fiz. hat. ideje 06.21. Az összeg a mai napig nem érkezett meg a számlámra! A 06. havi számlát teljes összegben átutaltam! Kérem tájékoztassanak mikor fogják visszautalni, vagy mi lett a sorsa a visszajáró különbözetnek! Köszönettel: Orliczki Erzsébet

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.06.27 - 07:46

    Tisztelt Orliczki Erzsébet! Önnek nincs visszautalandó összeg a folyószámláján, mivel megtakarírtásának összegével csökkentettük fizetendő számláit. Jelenleg a folyószámla egyenlege fizetendő összeget mutat, amelyek között van már lejárt fiizetési határidejű számlatartozás is. Kérem, hogy a teljes és pontos kiegyenlítés érdekében keressen minket vagy telefonon, vagy személyesen az ügyfélszolgálati irodában. Tisztelettel: Galyasné Gyurina Annamária

Fodor ÁdámDátum: 2011.06.17 - 08:57

T. Szolgáltató! Június 8-án utaltam az elszámoló számlám összegét 38444 ft-ot. Beérkezett? Egyenlegem? Vevőazonosító: 36762.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.06.21 - 08:24

    Tisztelt Fodor Ádám! A befizetett összeg megérkezett és mint ahogy a korábbiakban írtam, a késedelem idejére 298,- Ft-ot késedelmi kamatra könyveltünk. Tehát az elszámoló számlájára még 298,- Ft-ot kell fizetnie. Ezen kívül minden rendezett, a június havi 16.192,- Ft összegű számlájának fizetési határideje pedig még nem járt le. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Derkovits 12.Dátum: 2011.06.08 - 19:34

Tisztelt Szolgáltató! Lenne két kérdésem: – Most májusban volt a Techem fűtésmérő éves leolvasása. Mikor kapjuk meg az éves elszámolást? – Mikor lesz a vízórák leolvasása a Derkovits 12-ben? Köszönettel: Derkovits 12.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.06.09 - 10:23

    Tisztelt Érdeklődő! Elszámoló számlát akkor fogunk készíteni, amikor a Techem Kft-től megkapjuk a számlakészítéshez szükséges adatokat. Ennek időpontjáról jelenleg nincs információnk. A vízórák leolvasása a Derkovits 10-12-ben az ütemterv szerint várhatóan 2011. július 25-én lesz. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Sóber ÁgnesDátum: 2011.06.08 - 12:48

Tisztelt Szolgáltató! Üdvözlöm! Sóber Ágnes vagyok, Nagykőrös, Bárány u.12/A-ban lakom. Szeretném megkérdezni, hogy a jelenlegi számlám alapján 26.352 ft-ot kellene befizetnem 2010.11.28.-2011.05.01.-ig szól a számla a fűtésre vonatkozóan és nem értem hogy miért van ez. Tényleg ki kell fizetnem, nekem ez úgy tűnik, mintha valamelyik hónapban nem lett volna elszámolva a fűtés díja és emiatt kell fizetnem ennyit. Minden számlám be van fizetve eddig amiket kaptam! Sajnos nem értek hozzá hogy mi alapján született ez a számla! Kérem hogy segítsenek kinél tudom ezt meg érdeklődni, illetve mi a teendőm telefonáljak vagy levelet írjak és mindezt kinek címezve? A nagykőrösi kirendeltségben ma voltam és nem tudtak a segítségemre lenni! Köszönettel: Sóber Ágnes

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.06.09 - 08:47

    Tisztelt Sóber Ágnes! Az Ön szolgáltatója nem a DVCSH KFT., hanem a Dunaújvárosi Hőszolgáltató Kft. Kérdésére választ írásban fog kapni. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Palczer LajosDátum: 2011.06.06 - 13:50

Tisztelettel kérdezem, hogy a költség elosztó után kialakult, többlet befizetés összegét, vagyis a megtakarítást, automatikusan visszautalják a számlámra, vagy, külön kérni kell, hogy utalják vissza? Mivel, azt szeretném, ha vissza utalnák a számlámra. Köszönettel. Palczer Lajos

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.06.07 - 08:44

    Tisztelt Palczer Lajos! Hődíjelszámoló számláján mutatkozó megtakarításából kiegyenlítettük június havi számlájának összegét. A maradék visszautalásáról gondoskodom. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária


Hozzászólás