Tisztelt Fogyasztóink!
Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.
Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.
Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.
2 587 hozzászólás
Boros ZsuzsannaDátum: 2011.12.09 - 08:14
Szeretnem megtudni hogy az ugyfelszolgalatot milyen telefonszamon lehet felhivni mert az altalam ismert 510-141, 510-149, 510- 220, harom napja probalom, de lehetetlen. Cseng , de nem veszik fel. Koszonom
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.12.09 - 10:48
Tisztelt Boros Zsuzsanna! Az Ön által ismert telefonszámok helyesek, ezeken a számokon lehet hívni az ügyfélszolgálatos munkatársakat. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Horváth Edina AnnaDátum: 2011.12.08 - 19:06
T.Cím! ezév november 10-én megküldtem, majd Önök visszaigazolták a mérőállás bejelentésemet, viszont a mostani számlám is becsült adatokkal készült el, és emiatt nagyon magas összeget kellene megfizetnem. A mai napon ismét lejelentettem immár a mostani állapotot tükröző mérőóra állásokat. Kérem, szíveskedjenek a fentiek figyelembevételével számolni, és az esetleg részemre visszajáró összeget címemre megküldeni. Köszönöm!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.12.09 - 11:05
Tisztelt Horváth Edina Anna! Az Önök épületére az Intercisa Lakásszövetkezet és társaságunk éves elszámolási szerződést kötött a vízfogyasztásra vonatkozóan. Ez azt jelenti, hogy az elszámolási időszak közben Önöktől nem tudunk fogadni havi leolvasási adatot, hiszen Önök nem havi, hanem éves leolvasók. Az elszámolási időszak alatt a beállított átlagmennyiségeket számlázzuk. Ha Ön úgy látja, hogy kevesebbet fogyaszt mint amennyire az átlaga be van állítva, ezen a beállított mennyiségen van csak lehetősége változtatni. Kérem erre vonatkozóan tegye meg bejelentését. A bejelentést követően készítendő számláinkba tudjuk majd figyelembe venni az Ön által kért átlagot. Jelenleg folyószámláján visszautalandó összeg nincs. A legközelebbi szolgáltató általi leolvasás 2011. december végén várható. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Pócs ReginaDátum: 2011.12.08 - 14:20
Érdeklődnék,hogy ha megváltozott a levelezési címem és a továbbiakban oda kérném a számlákat akkor azt hol tudom bejelenteni? Személyesen kivéve! köszönettel
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.12.09 - 10:51
Tisztelt Pócs Regina! Bejelentheti levélben postai úton is, vagy e-mailben. Mindenképpen írja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), amelyeket egyeztetve tudjuk elvégzeni a kért módosításokat. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Lesznoczki JózsefnéDátum: 2011.12.07 - 12:19
sajnos nem kaptam elszámolási számlát,szomszédaim ispanaszkodnak,hogy össze vissza dobálták aleveleket.Cím:Hengerész út 11 fszt.3
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.12.08 - 07:22
Tisztelt Lesznoczki Józsefné! Észrevételét köszönöm, a jelzett panaszát kivizsgáljuk. Küldöm Önnek a hiteles számlamásolatot. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Nemes AnnamáriaDátum: 2011.12.05 - 10:17
Tisztelt Gyurina Annamária! Az lenne a kérdésem, h a Lajos Király Körút 6. sz. alatt lakom és ha volt megtakarításom mikorra várható a számlámra a jóváírás? Köszönöm: Nemes Annamária
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.12.05 - 11:52
Tisztelt Nemes Annamária! Az elszámoló számláját elvileg már meg kellett kapnia. A rendelkezésére álló összeg visszautalásáról a fizetési határidőn belül gondoskodom. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
S.SzilviaDátum: 2011.12.05 - 10:17
Tulajdonosváltás esetén hol tudom átiratni az adatokat? Köszönöm.(Dunaújvárosban)
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.12.05 - 11:48
Tisztelt S.Szilvia! Dunaújváros, Építők útja 7. Ügyvitel Szolgáltató Kft. ügyfélszolgálati iroda Ügyfélfogadási idő: 7.30 – 15.00, szerdán: 7.30-20.00, pénteken 7.30-12.00 Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Juhászné Szabó Ilona Dátum: 2011.12.05 - 09:50
T. Galyasné Gyurina Annamária! Kérem szíves segítségét, hogy a távhődíj éves elszámolásán szereplő túlfizetésemet az OTP egyszámlámra átutalják. Rendkívüli kiadásom van, amit ezen összegből tudnám csak kiegyenlíteni. Szíves segítségét előre is köszönöm. Tisztelettel: Juhászné Szabó Ilona Dunaújváros, Szabadság út 1/B 4/1. (fogyasztási hely azonosítóm: 607646041)
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.12.05 - 11:43
Tisztelt Juhászné Szabó Ilona! A megtakarításából rendelkezésre álló összeg visszautalásáról fizetési határidőn belül gondoskodom. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
FogyasztóDátum: 2011.11.24 - 13:56
Tisztelt Nyalka László! A nyílászárók állapotával nincs semmi gond, a lakást nem szellőztettem és a szabályzót csak a 3-as jelzésig tekertem fel. Ami érdekes az az, hogy idén a fiolák majdnem tele vannak töltve folyadékkal, míg eddig csak a "0" jelzésig voltak. Úgy hallottam, hogy már tavaly is másfajta folyadékkal töltötték fel őket, mint a korábbi években. Csak megjegyezném, hogy a "lezárt" fiolából is párolog a folyadék. (Igazolni is tudom.)
Nyalka LászlóDátum: 2011.12.06 - 15:07
Tisztelt Fogyasztónk! Sajnos, az információi nem pontosak. 1. A fiolák minden évben az A-jelig vannak túltöltve. 2. A bennük található folyadék is ugyanaz, csak a színe változik minden évben, hogy meglehessen különböztetni az egyes éveket. 3. A lezárt, tavalyi fiolából csak minimális párolgás fordulhat elő. Ha bármely pontnál a fentieknek az ellenkezőjét tapasztalta, akkor haladéktalanul jelezze műszaki hibabejelentőnknek. Üdvözlettel: Nyalka László, műszaki igazgató
T AttilaDátum: 2011.11.21 - 19:30
Szia Mai napon volt a vízóra leolvasás a Táncsics M. utca 5,7,9-ben, ami elméletileg 7-13 óráig tartott. Na most én itthon voltam, ám senki sem jött. Van kutya is, aki jelzett volna ám a postáson kívül senki sem talált el hozzánk. Ilyenkor mi van. Mit kell tennem hogy le tuják olvasni a mérőórát.?
Nyalka LászlóDátum: 2011.12.01 - 15:15
Tisztelt Uram! Amennyiben Önnél nem történt meg azóta sem a leolvasás, kérjük, hívja fel a víz-csatorna üzemigazgatóság ügyeleti telefonszámát : a 30-9596433 telefonszámot.
B. HajnalkaDátum: 2011.11.21 - 14:09
A fogyasztási hely azonosítónk: 607274008
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.21 - 14:50
Tisztelt B.Hajnalka! A részletfizetési kérelmével kapcsolatban e-mail címére küldjük a választ. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
B. HajnalkaDátum: 2011.11.18 - 15:46
Köszönöm szépen! Kérhetnék egy e-mail címet, ahová a kért adatokat küldhetem? Ide nem szívesen írnám meg vagy a személyes adatokat tartalmazó üzenetek nem jelennek meg úgy, hogy bárki láthassa?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.21 - 07:39
Tisztelt B. Hajnalka! Az ügyfélszám, vagy a fogyasztási hely azonosító nem személyes adat, ezek ismeretében csak mi tudjuk Önt azonosítani. Ha ennek ellenére mégis inkább e-mailben szeretné elküldeni, akkor azt a következő címre teheti: ugyvitel@ugyvitelszolgaltato.hu. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
B. HajnalkaDátum: 2011.11.18 - 14:48
Érdeklődni szeretnék, hogy az elszámoló fűtésszámla részletfizetésére van-e lehetőség? GYEDEN vagyok és bár a havi számlákat midig időben rendezem, de ennyi plusz költséget nem tudom mikorra sikerül kigyűjtenem!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.18 - 15:05
Tisztelt B.Hajnalka! Kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító). Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
B.MártiDátum: 2011.11.17 - 11:37
Tisztelt Galyas Annamária! Segitségét szeretném kérni,az éves mérőleolvasó papir megértéséhez. A leovasott érték a bal skála (5) (6) skála alatt ami a leolvasott érték Külömbőző. pl.5 skála érték 2.0 6 skála érték 4.1 Hogy értelmezzem.Az 5ös skála értékét olvasták le nálam.A 6-tos skálának mi a jelentösége? Én nekem melyik értéket fogják fgyelemban venni. Segitségét ennek megértéséhez előre is köszönöm. B.Márti
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.18 - 08:19
Tisztelt B.Márti! A mérőleolvasó papír jobb oldali oszlopában található értékek a költségosztó ampullájában lévő folyadék párolgásának vonásegységei. Ezeket a vonásegységeket alakítjuk át a hőmennyiséggé (GJ). Tehát az Ön kisszobájában az előző elszámolási időszakban 4.1 vonásegységnyi volt a párolgás. Ezt kell Önnek majd GJ formájában megfizetni. A bal oldali oszlopban lévő értékek az Ön számára nem jelentősek, ugyanis ezek ellenőrző számok. Ezek igazolják az adatok feldolgozása során, hogy a leolvasott értékek helyesek. Az elszámoló számlát december első napjaiban fogja megkapni, az elszámolás eredményeként Önnek megtakarítása lesz. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Csuka LászlóDátum: 2011.11.15 - 18:34
Tisztelt Szolgáltató! Válaszukkal kapcsolatban annyi lenne az észrevételem, hogy honnan kellene nekem látni a tényleges fogyasztásomat év közben, ez nem olyan szolgáltatás mint pl. a villany, hogy az órán látni. (ezért akkora fogyasztást mondanak amekkorát akarnak!!) Tehát mivel csak maguk látják a fogyasztást autómatikusan magasabb havi számlára kellene beállítaniuk. (mint pl. a villanynál). Ha Önök sem tudják megbecsülni a tényleges fogyasztást akkor én hogyan tudnám? A fizetési halasztásnál 2012.12.31-et írtak volna akkor lenne értelme, de így nem igen segít. Köszönettel az egyik ügyfelük!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.16 - 07:59
Tisztelt Csuka László! Mivel Önnek nincs egyedi hőmennyiségmérője és az elszámolási időszak teljes hőmennyisége a hőközponthoz tartozó lakások légterének arányában kerül szétosztásra, mi éppen úgy nem tudjuk a tényleges fogyasztását figyelemmel kísérni mint Ön. Csak az előző elszámolási időszak tényadataira tudunk hagyatkozni, ami természetesen csak irányadó lehet, mert egyrészt előre nem tudjuk megjósolni az előttünk álló téli időjárást, valamint a fogyasztói szokások, a családok élethelyzetének változásait stb. A döntő tényező az Önök esetében az épület teljes hőfogyasztása. Az áramfogyasztását óra méri, ott egyértelmű a fogyasztásának a szolgáltatói beállítása, bár jelzem, hogy ott is csak az elszámoló számlát követően történik ez meg. Az E-ON-nál is Önnek van lehetősége a havi fogyasztásán módosítani az év közben. Sajnos az elszámolás összegére 14 havi fizetési haladékot biztosítani nem áll módunkban. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Für TiborDátum: 2011.11.15 - 10:01
Mivel nehéz elérni sok esetben a DVCSH hibabejelentőt, (és egyéb okokból is), jó volna ha e-mailben (vagy honlapon keresztül, mint az Intercisánál) is volna lehetőség a hibabejelentésre. Én ezt javasolnám, kérném. De más témában sem lehet Önöket interneten keresztül megkeresni, mivel nem adnak meg e-mail címeket (illetve kapcsolatfelvételi űrlapot) honlapjukon az elérhetőség menüpont alatt.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.16 - 08:15
Tisztelt Für Tibor! Amennyiben számlázással, folyószámlakezeléssel, vagy díjhátralékkal kapcsolatban szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, akkor a hasznos linkekre kattintva megtalálja az Ügyvitel Szolgáltató Kft. honlapjának elérhetőségeit, köztük e-mail címeket, illetve a levelezést kiválasztva közvetlenül is küldhet levelet. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Csuka LászlóDátum: 2011.11.14 - 13:06
Tisztelt Szolgáltató? A Szabadság utca 7-ben most kaptuk meg az éves leolvasás után a végszámlát ami megdöbbentő összegeket tartalmaz. Az én esetemben havi 22.000,- Ft körüli számla mellé 43.000,- Ft-os végszámlát küldtek, ez plussz kéthavi díj (hődíjban meg 4 havi plussz). Hogy lehetséges ennyivel alábecsülni a "tényleges" fogyasztást, egy szigetelt, a legtöbb helyen cserélt nyílászárós házban? A másik kérdésen pedig az, hogy maguk szerint ki az aki november végén be tud fizetni egy 66.000,- Ft-os számlát? Tisztelettel az egyik ügyfelük.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.15 - 07:22
Tisztelt Csuka László! Ön havonta 3.0349 GJ hődíjat fizet meg a számláiban a fűtésszolgáltatásra. Ezzel szemben a tényleges fogyasztása ebben az elszámolási időszakban átlagosan 3,8080 GJ/hó hődíj volt. Ez a 0,7731 GJ különbség a mai árakon havonta 2.732,- Ft-ot jelent. Önnek lehetősége van a havi GJ mennyiségen változtatni, kérem ha ezzel élni kíván, kérelmét írásban szíveskedjék elküldeni. Egyet kell hogy értsek Önnel abban, hogy nehéz ekkora összeget befizetni, legyen az az év bármely hónapja, viszont ez az elszámolás azt is mutatja, hogy Ön hónapról hónapra kevesebbet fizetett mint amennyit elfogyasztott, ennek megfelelően a teljes hőmennyiség kiszámlázása indokolt és jogszerű. Mivel Ön a számláit rendszeresen fizetési határidőn belül megfizeti és ha az elszámoló számla egyösszegű megfizetése megoldhatatlan, 2011. december 31-ig tudunk fizetési haladékot biztosítani Önnek. Ha erre igényt tart, kérem ezt is írásban jelezze. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Nagyné MáriaDátum: 2011.11.14 - 09:26
A november 31-i fizetési határidős számlát miért emelik le csoportos beszedéssel november 11-én? Úgy döntöttem csekkes fizetést fogok kérni és én döntöm el mikor, mit fizetek be.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.14 - 09:44
Tisztelt Nagyné Mária! A fizetési határidőn belüli terhelés – az MNB rendelkezések betartása mellett – teljesen szabályszerű eljárás. Ez lehet bármely nap. Ha ez Önnek nem felel meg, az a jó megoldás, hogy fizetési módot vált. Írásos bejelentését kérem és bejelentését követő hónaptól számláit készpénzátutalási megbízással fogjuk elkészíteni. Ebben az esetben arra kell figyelnie, hogy befizetése legkésőbb a számlán jelölt fizetési határidőig beérkezzen a társaság fizetési számlájára. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
B.TamásDátum: 2011.11.11 - 13:53
Tisztelt DVCSH! Köszönöm a kimerítő választ de akkor is van egy dolog ami foglalkoztat: "Ha nincs 100 %-os leolvasás, nem lehet a teljes hőmennyiséget elosztani." Ehhez csak annyit írnék, hogy a költségelosztók leolvasására Önöktől értesítést kapott mindenki a lépcsőházban, és benne volt világosan az is, ha nem tudják bizonyos határidőn belül leolvasni akkor az ügyfél lakására költségeket számolnak fel a hődíjban. Nem akarok én kötözködni, de ez a határidő még nem járt volna le? Lehet 1-2 lakó miatt várunk többen a pénzünkre??? Örülök hogy Önök jól vannak, megnyugtató !!! Tisztelettel: B.T
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.14 - 07:36
Tisztelt B. Tamás! Kérdéseire a válasz a következő. Mivel az épület viszonylag jelentős hányada az orvosi rendelők területe, nem készítjük el a leolvasása nélkül az elszámolást. Viszont örömmel tájékoztatom, hogy igen próbálkozunk a bejutással és ez pénteken sikeres is volt, tehát mint a 2011. november 9-i válaszomban is jeleztem, várhatóan december elején el tudnak készülni az elszámoló számlák. Nem mellékesen megjegyezném, hogy az elszámolás 2008-ban és 2009-ben is december hónapban, 2010-ben november hónapban volt. Higgye el, nem rajtunk múlt, hogy idén nem sikerült novemberben kiadni a számlákat. Üdv. Galyasné Gyurina Annamária
FogyasztóDátum: 2011.11.10 - 18:47
Tisztelt DVCSH! Érdeklődni szeretnék, miért van az, hogy a költségosztók jobb oldali fiolájában levő folyadék gyorsabban párolog, mint a bal oldaliban levő. Eddig ez fordítva szokott lenni. A folyadék már a nyolcadik kis vonalnál van, pedig a lakásban a fűtési szezon alatt 20 fok van. Köszönöm.
Nyalka LászlóDátum: 2011.11.21 - 12:59
Tisztelt Fogyasztónk! Ez azért van, mert az egyik fiola a tavalyi évi fogyasztását mutatja, ez le van zárva, így nem párologhat, míg a jobboldali fiola a jelenlegi elszámolási időszak fogyasztását mutatja. Ez a korábbiakban is így volt. A fűtési költségosztó fogyasztást csak akkor regisztrál, ha a helyiségben lévő radiátort használja, azaz fűt vele. Természetesen ha rossz az épület illetve a lakása nyílászáróinak hőfizikai állapota, akkor a 20 fok belső hőmérséklet biztosításához is fűtenie kell. Üdvözlettel: Nyalka László, műszaki igazgató
Czakó MónikaDátum: 2011.11.10 - 13:22
Tisztelt Szolgáltató! Banki utalással szeretnék fizetni a számlaszámra lenne szükségem amire utalhatok. Köszönettel
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.11 - 07:57
Tisztelt Czakó Mónika! K@H Bank 10201006-50267725-00000000, vagy ERSTE Bank 11600006-00000000-03096570. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
B.TamásDátum: 2011.11.10 - 09:23
Tisztelt DVCSH! Értem én hogy nem teljes körű az hőközpontok leolvasása, de azért akkor is érdekes hogy például tavaly és tavaly előtt is ilyenkor már rég megkaptam ami nekem járt és nem Önöknél volt a pénzem. Ez eléggé érdekes számomra. Remélem azért összeszedik magukat és ami jár az embernek azt nem húzzák már el nagyon !!!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.11 - 07:48
Tisztelt B.Tamás! Valószínűleg – állításával ellentétben – mégsem érti, hogy mit jelent a "nem teljes körű leolvasás". Az Önök épülete költségosztóval felszerelt épület. A költségosztó megnevezés pontosan azt jelenti, hogy az épület teljes hőfogyasztásának az osztására, arányosítására szolgáló berendezés. Ha nincs 100 %-os leolvasás, nem lehet a teljes hőmennyiséget elosztani. Anélkül ugyanis nem lehet megállapítani, hogy mennyi hőmennyiség jut pl. az Ön lakására. Nincs ebben semmi érdekes, egyszerű matematika. Ha egy közületi ingatlanba a szolgáltató részére nem biztosított a bejutás, az sajnos késlelteti az épület hőfelhasználásának a felosztását. Egyébként köszönjük szépen "egyben vagyunk". Magam részéről továbbra is igyekszem kellő udvariassággal és türelemmel megválaszolni azokat a kérdéseket, amelyeket nem ért. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Domanyek JuditDátum: 2011.11.09 - 21:13
Tisztelt DVCSH! Lakásomban, konkrétan a kádnál, nem megfelelő a melegvíz-nyomás; pontosabban nem is nevezném víznyomásnak. A lépcsőházban többen is hasonló problémával küzdenek. Kérem, válaszában tudassa, hogy ez esetben mi a teendő. Üdvözlettel
Nyalka LászlóDátum: 2011.11.21 - 12:58
Tisztelt Fogyasztónk! A szolgáltatás minőségéért, a szolgáltatott víz nyomásával kapcsolatban az alábbi jogszabályok az érvényesek, amelyet társaságunk maradéktalanul betart: 38/1995 kormányrendelet 10. § (2) pontja szerint: "A szolgáltató az ivóvíz szolgáltatását, legalább 1,5 és legfeljebb 6 bar hálózati nyomás mellett a szolgáltatási ponton köteles teljesíteni. Az ettől eltérő szolgáltatást a szolgáltatótól kérni lehet." A szolgáltatási pont szintén e rendelet 2. § 28. a) pontja alapján az ivóvíz bekötővezetékének a fogyasztó felőli végpontja” , azaz a bekötési vízmérőt követő 10 cm-es vezetékszakasz vége." Társaságunk az előírásoknak megfelelően szolgáltatja a vizet, amennyiben lakásában a használati melegvíz nyomása nem megfelelő az Ön lakásában, vagy Önök tulajdonában és kezelésében levő társasház hálózatának problémája lehet. Kérjük, hogy keresse meg mielőbb közös képviselőjét Tisztelettel: Nyalka László, műszaki igazgató
B.TamásDátum: 2011.11.08 - 11:16
Tisztelt DVCSH! Alkotás út 9, fűtés elszámoló számla mikorra várható? Azt hittem már novemberben kapom de most egy kisebb fűtésdíj érkezett. Köszönettel
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.09 - 10:30
Tisztelt B. Tamás! Sajnos még nem teljes körű a hőközponthoz tartozó közületi ingatlanok leolvasása. Igyekszünk, hogy 2011. december elején elkészüljenek a számlák. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Rell KrisztiánDátum: 2011.11.07 - 19:03
Tisztelt DVCSH! Érdeklődni szeretnék, hogy a Liszt Ferenc kert 16 – ban mikor olvassák le a mérőt? Köszönettel, Rell Krisztián.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.08 - 07:54
Tisztelt Rell Krisztián! A költségosztók leolvasásának tervezett időpontja 2011. november 18., az erről szóló pontos tájékoztatást hamarosan meg fogják kapni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
ÉvaDátum: 2011.11.06 - 16:42
Tisztelt DVCSH! A kérdésem az lenne,hogy a Köztársaság út 6 éves fűtés elszámoló számlája mikorra várható? Válaszukat előre is köszönöm.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.08 - 07:57
Tisztelt Éva! Az elszámoló számla készítésének várható időpontja 2011. december eleje. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
B MártiDátum: 2011.11.05 - 13:31
Tisztelt Galyasné! Érdekködni szeretnék,hogy a 2011.09.19-én leolvasott fütésszámlám mikor készül ami még fontosabb mikor kapom meg. Vevő azonositoóm:14727 A tájékoztatást megköszönöm. B.Márti
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.08 - 07:50
Tisztelt B. Márti! Az elszámoló számla várható kiadásának időpontja 2011. december eleje, s ha Önnek megtakarítása lesz, annak visszautalása a számlán szereplő fizetési határidő végéig esedékes. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
IldiDátum: 2011.11.03 - 10:51
Tisztelt Annamária! Szeretném kérni a részletfizetést, az első befizetés megtörtént. Előre is köszönöm:(vevõkód=33264)
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.04 - 07:26
Tisztelt Ildi! A befizetett összeg beérkezését és könyvelését követően a részletfizetési megállapodást aláírásra megküldjük Önnek. Aláírás után kérem mindkét példányt visszajuttatni szíveskedjék. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Kovács BalázsDátum: 2011.11.03 - 10:10
Tisztelt DVCSH! Olyan után szeretnék érdeklődni, illetve tájékoztatást kérni, hogy milyen úton, módon tudnék leválni a távhőről, és egyedi fűtési rendszert kialakítani a panel lakásomban!? Milyen engedélyek szükségesek ehhez, és milyen költségekkel jár, valamint kitől kell ezeket beszerezni?! Kérném válaszukat privát üzenetként az e-mail címemre szíveskedjenek küldeni! Előre is köszönöm megtisztelő válaszukat! Üdv: Kovács Balázs
Nyalka LászlóDátum: 2011.11.04 - 14:52
Kérem, hívjon fel telefonon az 510-120-as telefonszámon, élő szóban hatékonyabban tudunk kommunikálni. Üdvözlettel: Nyalka László
N. JánosDátum: 2011.11.02 - 12:46
Tisztelt Galyasné! Érdeklődni szeretnék, hogy a Bocskai I. u. 2-2/F társasház éves fűtéselszámoló számlái várhatóan mikor készülnek el. Köszönettel: N. János
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.02 - 13:55
Tisztelt N.János! A korábi évekkel egyezően ismét ebben a hónapban kapja kézhez az elszámoló számláját. Mai nap történik a nyomtatása, a következő napokban megtörténik a kézbesítés is. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
B.TamasDátum: 2011.11.01 - 19:12
Tisztelt DVCSH! Számlaszám: 14389065 Vevokod: 610198063 Penteki napon megtortent a jovairasom visszautalasa. Ezuton erdeklodnek, hogy nem a fenti szamlan feltuntetett osszeg kerult atutalasra hanem egy kicsit magasabb osszeg. Ezt hogyan kell ertelmeznem? Valamint meg az erdekel, hogy oktober honapban hogyhogy nem vontak sem viz sem futesdijat? Hogyan kell ezt ertelmeznem? A fenti kerdesek azert fogalmazodtak meg bennem mert az Onok altal kuldott szamlak nem mindig egyertelmuek szamomra. (Elnezest az ekezet nelkuli irasert) Tisztelettel: B. Tamas
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.11.02 - 07:57
Tisztelt B. Tamás! Utalnék az október 12-i válaszomra. A 2011. októberi számláinak összegét utaltuk vissza. Az egyik számlaszáma a 14389065 (N0 tipusú), a másik számlaszáma 14410200 (S0 tipusú), összegük 31.796,- Ft volt. Ezt kellett megkapnia és mivel ezeknek a számláknak az összege Önnek visszajárt, nem volt mit levonni a fizetési számlájáról. Mindkét számlának Önnél kell lennie. Az N0 tipusú számla első kettő sora tartalmazza a fűtés alapdíjat és hődíjat, a többi számlasor a meleg- illetve hidegvízdíjat – amelyben Önnek megtakarítása volt, ezért ezek a sorok negatív előjelűek. Az S0 tipusú számlában szerepel a teljes vizfogyasztására jutó szennyvíztisztítási díj, amely a megtakarítására tekintettel szintén Önnek visszajár. Hangsúlyozom ez még nem a hődíjelszámoló számla volt, hanem a szokásos tárgyhavi számla, amelyben a vízfogyasztásával számoltunk el. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Misinecz MagdolnaDátum: 2011.10.29 - 12:46
34210-es vevőazonosító: a radiátor szabályozó felszerelésekor azt ígérték, hogy alacsonyabb lesz a számla, de nem ezt tapasztaltam. Magasnak tartom a 26 M2-re a havi 7-9000 forintokat. Tudnának mondani valami bíztatót? Üdv Misinecz Magdolna
DVCSHDátum: 2011.11.01 - 23:04
Tisztelt Fogyasztónk! Önmagában a termosztatikus szeleptől nem lesz kevesebb a fűtési költsége. Használnia kell, hogy ez olcsóbb lehessen. A használat szabályairól honlapunkon olvashat cikket.
Schreiber GáborDátum: 2011.10.27 - 14:40
jó napot! telefonon lehetetlenség elérni önöket,mindet végigpróbáltam,mindig újrakapcsolt.mire hazaérek a munkahelyemről,már nincsenek nyitva,ezért itt szeretném a hibámat jelezni! Fáy u. 1. 4.em1.-ben lakunk. a probléma,hogy a konyhai radiátorunk fűteni fűt,de csobog benne a víz. megkérném,hogy jöjjenek ki és töltsenek rá a rendszerre.a légtelenítője működik,levegő már nem jön rajta.csak ez a radiátorom a problémás,a többi rendesen működik. továbbá a kisszobai radiátoron és a fürdőszobai törölközőszárítón a légtelenítők hibásak,jön rajtuk a víz is.
DVCSHDátum: 2011.11.01 - 23:00
Kedves Uram! Napi 24 órás a hibabejelentésünk, így bármikor megteheti bejelentését, amikor haza felé megy, pedig nyugodtan bejöhet hozzánk, hiszen éjjel és nappal a fogyasztóink rendelkezésére állunk. Sajnos szezon induláskor megszaporodnak a bejelentéseink, ezért sokat foglaltak a vonalaink, elnézést kérünk, de adja meg elérhetőségét, s fel fogjuk hívni, hogy egyeztessük a hibajavítást.
Kállai ÁronDátum: 2011.10.24 - 17:14
T.Cím. Szeretném megtudni,hogy 14423101 sorszámú számlámon lévő jóváírást mikor utalják át számomra, vagy postázzák? Mivel az előző 14374990 sorszámú számlámon is szerepelt és annak a kifizetési határideje 2011.10.24. volt. Vevő azonosítóm:1717 Tisztelettel.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.28 - 09:21
Tisztelt Kállai Áron! Az összeg utalása megtörtént. Bejelentkezése óta feltételezhetően már meg is kapta. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
B.TamásDátum: 2011.10.24 - 13:35
Tisztelt Galyasné! Ön 2011-10-12-én válaszolt nekem egy kérdésemre melyben ezt írta: "A jelenleg rendelkezésére álló összeg visszautalásáról fizetési határidőn belül gondoskodom" Érdeklődnék, hogy a visszautalás milyen fizetési határidőn belül lesz a számlámon? Ez nem túl egyértelmű számomra. Számlaszám: 14389065. Vevõkód: 610198063 Köszönettel: B. Tamás
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.24 - 15:50
Tisztelt B.Tamás! A számlán szerepló fizetési határidőn belül, azaz 2011. október 31-ig. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Kis ZoltánDátum: 2011.10.24 - 08:38
Tisztelt DVCSH! Kis Zoltán lennék csak egy egyszerű kérdésem lenne a Római krt 29-ből.Többszöri telefonálásom ellenére a fűtésünk még mindig nem működik a fürdőszobai strangon a 4-es lakássoron??A szerelők már többször jártak itt és csak azt hallottam tőlük hogy "folyamatosba" rakták a bejelentésemet! A fűtésünk mikor fog "folyamatosan" működni? Köszönöm válaszát!
DVCSHDátum: 2011.11.03 - 11:57
Kedves Uram! Sajnos, vannak olyan problémák, amelyeknek a megoldása, a hiba megkeresése nem egyszerű feladat. Mivel a rendszer bonyolultságából adódóan sok hibalehetőséget hord magában, ezért kollégáink minden eshetőséget végignéznek, s ezért folyamatosan nyomon követik, hogy melyik megoldás milyen hatásfokú eredményt hozott. Kedves Zoltán, igyekszünk minden hibát a lehető leghamarabb "orvosolni", de a bevált gyógyszerek nem mindenkinél és nem minden esetben hatásosak. Valahogy így tudnánk érzékeltetni az Ön fürdőszobai radiátor problémáját, természetesen folyamatosan figyelemmel kísérjük a működését, hiszen számunkra elsődleges, hogy megbízható szolgáltatásban legyen része.Reméljük, hogy 26-i javításunk óta már minden problémája megoldódott, legalábbis nem találkoztunk újabb bejelentésével a nyilvántartásunk szerint.
GyörgyDátum: 2011.10.24 - 06:45
Érdeklödni szertnék nemrég szerelték fel a radiátorokra a höfokszablyzokat de a mérökészüléket nem kaptunk még meg.Azt kinek kell elintéznie a közös képviselönek vagy mindenki saját magának.Bocskai utca 7/A lépcsöházról van szó.
DVCSHDátum: 2011.11.03 - 12:05
Kedves Uram! Semmilyen teendője nincs, értesíteni fogjuk a szerelés időpontjáról. Köszönjük türelmét.
ZsoltDátum: 2011.10.23 - 23:11
Tisztelt DVCSH! egy meleg vizes mennyiségmérő vízórám öt éves lett, leolvasáskor közölték velem hogy cserélni kell. Hogyan történik az óra cseréje? Megvehetem én az órát? beépíthetem? Ha igen, milyen típusú legyen, kell e hitelesíteni? stb.
DVCSHDátum: 2011.11.03 - 12:06
A hitelesítés ideje hat év. Ha megadja pontos nevét, címét, tájékoztatni tudjuk, hogy valóban lejárt-e a mellékvízmérő hitelesítése és szükséges-e a csere.
Szabó LászlóDátum: 2011.10.21 - 10:42
DVCSH! Többször is leveleztem önökkel, de soha nem voltam maradéktalanul elégedett. Nos, a mostani helyzet sem javította az önök cége iránti bizalmamat. Miről is van szó? Természetesen az elszámolási számlájukról, melyet egyszerű fehér ember nem tud értelmezni, de kifizetni is nehezen. Azt kell gondolnom, hogy az éves árbevételük nagyobbik részét az emberek(fogyasztók) lehetetlenné tételével akarják megvalósítani. Miért nem tudják ez egyszerűbben intézni? Van ahhoz hatalmuk, hogy az előző évi teljes számla szerint kalkulálják a havi befizetéseket? Mennyivel egyszerűbb és könnyebb lenne a városlakók élete, ha nem attól kellene rettegni, hogy jön a elszámolás a szolgáltatótól. Még aktív keresők is nehezen tudnak ekkora összeget egyben kifizetni, de mi van a nyugdíjasokkal. Erre ne válaszolja azt, hogy lehet részletfizetést kérni, mert akkor felmerül a kérdés, hogy alapból a havi számlán is lehetne ezt úgy fizetni, hogy nem maradjon hátralék vagy kevés az elszámolásra. Általánosságban beszélek, mert a környezetemben sok embert érint velem együtt. Gondolkozzanak el azon, hogy az ilyen módszerek szülik a bizalmatlanságot, és uram bocsánat feltételezik a csalást, mivel egy egyszerű fogyasztónak ez követhetetlen és sértő módszer. Bizony azt gondolom, hogy a fogyasztóvédelemnek kellene szétnézni az önök háza táján. Egy apróság: A Római körút 6. szám előtt még mindig áll a víz. Tudják önök, hogy sötétben aszfaltozták a járdát? Tisztelettel: Szabó László
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.21 - 11:35
Tisztelt Szabó László! Ha megadja vevőszámát, vagy fogyasztási hely azonosítóját pontos választ tudok Önnek adni a saját elszámolását illetően. Ennek hiányában csak annyit tudok Önnek válaszolni, hogy a távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII.tv. előírása szerint a távhő díjával hőmennyiségmérés alapján kell elszámolnunk. A hőmennyiség mérése a hőközpontokban történik, az elszámolási időszak 12 hónap. A hőmennyiség mérő adatainak leolvasásából tudjuk, hogy mennyi volt az adott épület teljes hőfogyasztása Ezt a hőmennyiséget leosztjuk az adott hőközponthoz tartozó lakásokra vagy a költségosztó vonásegységeinek alapján, vagy – költségosztó hiányában – a lakások légtérfogata alapján. Az így kapott mennyiséget szembeállítjuk a 12 hónap alatt kiszámlázott GJ mennyiséggel. A két érték különbözete az elszámoló számlában szerepel vagy fizetendő, vagy visszajáró értékben. (Ez így van a villanynál, gáznál is!) Nincs ebben semmi trükk, az igénybe vett hőmennyiség adatai bármikor ellenőrizhetőek. Önnek mint Fogyasztónak, több lehetősége is van. Egyrészt a havonta számlázott GJ mennyiségen Ön módosíthat, ezzel befolyásolhatja az elszámoló számla majdani értékét. A saját hőfogyasztásának havi mérésére szereltethet fel egyedi hőmennyiség mérőt, illetve mini hőközpontot a lakásába. Ebben az esetben Ön már havonta mindig annyit fizet, amennyit az adott hónapban fogyasztott. A beruházás költségeit Önnek kell finanszíroznia. Ha a számla értelmezésében segítségre van szüksége, számlamagyarázatunkat megtalálja honlapunkon, de készséggel állunk rendelkezésére ügyfélszolgálatunkon, illetve ha igényli személyesen is szívesen segítek. Sajnos pontosan tudjuk, hogy a számla kifizetése egyre több családnak okoz nehézséget. A szolgáltató valóban csak annyit tud tenni, hogy a rászoruló fogyasztónak részletfizetési lehetőséget biztosít. A szociális jellegű támogatások igénybevétele céljából az illetékes szerveket kell megkeresni. Végezetül úgy gondolom, hogy az igénybe vett szolgáltatásról kiállított számla megküldése nem nevezhető "sértő módszer"-nek, hanem az egy értékesítési folyamat természetes velejárója. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
IldiDátum: 2011.10.20 - 21:38
Tisztelt Annamária! Kértem részletfizetést 1 hete, azóta nem kaptam írásban választ és lassan lejár a fizetési határidő. (vevőkód=33264 )Fogy.hely:314041047 Kérem mielőbbi válaszukat. Köszönöm
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.21 - 09:04
Tisztelt Ildi! A 2011. október 13-án feltett kérdésére válaszoltam, hogy kérelmére írásban fog választ kapni. A részletfizetési lehetőségről, illetve annak feltételeiről szóló levelünket a mai napon postáztuk. Ezzel egyidejűleg tájékoztatom Önt arról is, hogy az ügyintézési határidőnk 15 nap. Mivel közel 60.000 fogyasztási helyet látunk el szolgáltatási területünkön, nem kis erőfesztítésbe kerül ezt a határidőt betartani. Ennek ellenére igyekszünk nagyon gyorsan intézkedni, a kéréseknek eleget tenni. Ezért sikerült az Önnek tett ígéretemet is egy héttel korábban teljesíteni a jogszabály biztosította határidő előtt. Kérem megértését és türelmét. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Farkas AndrásnéDátum: 2011.10.19 - 13:53
Tisztelt Annamária köszönöm a válaszát,de sajnos nem tudok bemenni az ügyfélszolgálatra,ezért megküldöm az azonosítómat :314308075 fogyasztási hely ,7707azonosító. Várom szíves válaszát a részlet fizetésre vonatkozóan. Köszönöm a türelmét Farkas Andrásné
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.19 - 16:04
Tisztelt Farkas Andrásné! Részletfizetési kérelmével kapcsolatban írásban kap tájékoztatást.Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Stamler GyulaDátum: 2011.10.18 - 20:43
Tisztelt DVCSH! Sajnos nem tudtam szabadságot kivenni arra a napra, amikor a fogyasztásmérő elmaradt piros csíkját beszerelték volna. Be lehetne ezt valahogy pótolni? Minden nap 12 – 13 óra között itthon vagyok. Sajnos telefonon egyszerűen nem tudom Önöket utolérni, de szeretném, ha ez megoldódna. Vevőazonosító: 35605, Fogyasztási hely: 305138001 Mielőbbi válaszukat várom. Tisztelettel: Stamler Gyula
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.19 - 07:59
Tisztelt Stamler Gyula! Munkatársaim 2011. október 21-én az Ön által kért órákban fel fogják keresni Önt. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
Farkas AndrásnéDátum: 2011.10.18 - 08:40
Szeretnék részletfizetést kérni a tartozásomra,ha lehetséges,mert egyszerre nem tudom kifizetni a számlámat,de részletekben igen.Szeretném a tartozásomat rendezni. Köszönöm előre is Farkas Andrásné
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.19 - 07:54
Tisztelt Farkas Andrásné! Azonosító adatok hiányában nem tudok Önnek válaszolni, kérem fáradjon be ügyfélszolgálatunkra a részletfizetési szándékával kapcsolatban. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
IldiDátum: 2011.10.13 - 11:41
Tisztelt Annamária! Köszönöm a választ. Ha légköbméterre osztják el a számlát, akkor hogyan lehetséges, hogy a 46 nm-es lakásnak ugyanannyi a költsége, mint az 52 és a földszinti 3 szobás lakásnak is?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.14 - 08:25
Tisztelt Ildi! Az egészen biztos, hogy a különböző légterű lakásokra jutó hőmennyiség nem azonos, illetve az egyforma lakásokra pontosan ugyanannyi GJ jut. Ezt az elszámoló számla elszámoló soraiban lehet ellenőrizni is. Viszont a számla fizetendő összege lehet akár pl. egyenlő is, hiszen az több tényezőtől is függ. Pl. mindenkinek lehet más a havonta fizetett GJ előleg mennyiség, csökkentheti a számla végösszegét a távhőtámogatás összege, befolyásolja a használati melegvízből elfogyasztott mennyiség is. Két számla fizetendő összegének összehasonlításánál mindezeket figyelembe kell venni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
IldiDátum: 2011.10.13 - 08:35
Jó napot kívánok! Érdeklődni szeretnék, hogy mi alapján állapítják meg az elszámolásnál, hogy melyik lakás mennyit fizet? Drasztikusan magas számla érkezett a ház összes lakójának. Szeretném kérni, a 12 havi részletfizetést, hogy egyáltalán kifizetni tudjam a számlát. Köszönettel Ildi (vevőkód=33264 )Fogy.hely:314041047
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.13 - 10:54
Tisztelt Ildi! Az Önök épületében a hőközpont teljes hőfogyasztását a lakások légtérfogatának arányában osztjuk szét. A lakásra jutó hőmennyiséget szembe állítjuk a számlázott hőmennyiséggel, a kettő különbözete az elszámoló számla eredménye. Részletfizetési kérelmével kapcsolatban írásban fog választ kapni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Majer MariannDátum: 2011.10.11 - 22:18
Tisztelt Cím! Érdeklődnék, hogy mikor várható fűtéselszámoló számla, a radiátorokat már 2011. 01. 28-án leolvasták.Vevőazonosító:36344.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.12 - 07:30
Tisztelt Majer Mariann! A hődíjelszámoló számla 2011. március 1-én elkészült, annak összegét Ön 2011. március 11-én be is fizette. Galyasné Gyurina Annamária
B. TamásDátum: 2011.10.11 - 17:29
Tisztelt Dvcsh! A 2011.10.05-ei keltezésű számlán lévő jóváírásról érdeklődnék. Számlaszám: 14389065. Vevőkód: 610198063. Ezen a számlán lévő jóváírási összeg nem azonos a fűtésből majd visszakapott összeggel gondolom? Ezt az összeget (25.427 Ft) megoldható, hogy a bankszámlámra visszautalják? Ha ezt most visszautalják akkor a majd fűtésből jóváírt későbbi összeget nem utalják vissza automatikusan gondolom csak ha azt külön kérem. Tisztelettel: B. Tamás
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.12 - 07:35
Tisztelt B.Tamás! A kérdéses tárgyidőszaki számlában a vízfogyasztásának a megtakarítása szerepel, az valóban nem a hődíjelszámolás. Hogy a hődíjelszámoló számla megtakarítást, vagy fizetendő összeget fog-e tartalmazni, az épület teljes hőfogyasztásának szétosztását követően fog kiderülni. A jelenleg rendelkezésére álló összeg visszautalásáról fizetési határidőn belül gondoskodom. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Majer MariannDátum: 2011.10.11 - 09:02
T.Cím! Érdeklődnék, hogy a Dózsa Gy. u. 8. számú házban miért nincs meleg víz, előre tájékoztatást és lépcsőházi kiírást nem kaptunk és mikor lesz.
DVCSHDátum: 2011.10.12 - 05:48
Tisztelt Fogyasztónk ! Karbantartásnál tudjuk előre tájékoztatni Önöket, hogy mikor és meddig lesz szünet a szolgáltatásunkban. Hibaelhárításnál ezt nem tudjuk megtenni. Ez esetben is ez történt.
Nemes AnnamáriaDátum: 2011.10.10 - 17:21
Jó napot kívánok! Kérem szépen az elszámoló számlán szereplõ jóváírandó összeget a bankszámlámra visszautalni szíveskedjenek.Vevőkódom:33254 Köszönöm!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.11 - 07:49
Tisztelt Nemes Annamária! Jelenleg nincs visszautalandó összeg a vevő folyószámláján. A hődíjelszámoló számla a korábbi években december hónapban készült, várhatóan idén is így lesz. Amennyiben ennek eredménye megtakarítást fog mutatni, a visszautalható összeg utalása fizetési határidőn belül meg fog történni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
KnéDátum: 2011.10.10 - 14:41
Tisztelt Dvcsh! Szeretném tudni, hogy a 37961 vevőazonosító alatt lévő jóváírandó összeget hogyan tudom megkapni. Postán ne küldjék ki, mert a cím már nem jó.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2011.10.11 - 07:36
Tisztelt Kné! Az ingatlan értékesítésekor Ön nem adott meg értesítési címet és mivel készpénzátutalási megbízással teljesítette befizetéseit, fizetési számlaszám sem áll a rendelkezésünkre. Kérem, fáradjon be ügyfélszolgálatunkra, ahol a hiányzó adatokat pótolhatja. Ezt követően van lehetőségünk a visszautalásra. Ilyen jellegű adatokat az Ön érdekében csak személyesen fogadunk. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
Nemes AnnamáriaDátum: 2011.10.10 - 09:22
Tisztelt Ügyintéző! Hozzánk holnap jönnek a mérőket leolvasni, szeretnék időpontot kérni, de egy telefonszámon se érem el Önöket. Fontos lenne, h ne kelljen szabadságot kivennem. Szeretném ha 7 órakor jönnének, v. a leghamarabbi időpontban ami még kapható. Nemes Annamária, Lajos Kir.Krt.6.6/1. Válaszát előre is köszönöm!
DVCSHDátum: 2011.10.12 - 05:46
Tisztelt Fogyasztónk!A leolvasás Önnél rendben megtörtént.