Friss! A DVCSH Kft-nek továbbra is van távhőszolgáltató engedélye

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 587 hozzászólás

Vass Dátum: 2012.10.23 - 08:56

Tisztelt Galyasné! Köszönöm válaszát. Ha figyelembe veszem a két hónapos számlázási elcsúszást, valóban majd csak egyszer egálba jövünk. Az Ön által említett 185-188-185 m3-es bejelentés azért történt, mivel a WC-ben elhelyezett vízóra eddig szinte leolvashatatlan volt (kígyó póz+ tükör), tehát ahogy éppen sikerült az utolsó számot megfejtenem, azt írtam be a cetlire. Az elmúlt havi WC felújítás kapcsán azonban már rendesen leolvasható lett, így remélem nem fog előfordulni hasonló eset. Tehát ha jól gondolom, akkor az utolsó szeptemberben leadott cetlim alapján kb. novemberben kapok olyan számlát, ami hasonlítani fog a tényleges álláshoz? Vagy folyamatosan csúszásban leszünk és majd az éves leolvasásnál hozzák egálba a fogyasztást és a fizetést? Köszönettel: Vass K.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.24 - 10:26

    Tisztelt Vass! A vízfogyasztás számlázás "csúszásának" gyakorlati magyarázata van. A leolvasások minden hónap utolsó napjaiban, a számlakészítés viszont minden hónap első napjaiban történik. Ezért a 25-30. közötti leolvasások rögzítésére és a számlázási adatok gyűjtésére szükséges idő nem áll a rendelkezésre a következő hónap 2-6. napja közötti számlakészítésig. Tehát a szeptember végén leolvasott adatokat csak a november havi számlában tudjuk szerepeltetni és így tovább hónapról hónapra. Több tízezer adatról van szó. Ha Önnél végelszámolást kell készíteni pl. mert értékesíteni kívánja lakását, akkor a soron kívül készített, ún. végszámlában számolnánk el Önnel a teljes vizfogyasztását illetően. Addig ez a "csúszás" fennáll, de emiatt Önt kár nem éri, hiszen utólag fizeti ki az elfogyasztott vízmennyiség díját. Persze lényeges, hogy minden havi leolvasáskor a valós óraállást jelentse be. Felhívom azonban a figyelmét, hogy 2012. szeptember végén Ön leolvasó lapot nem adott le, tehát a beállított átlagot tudjuk majd novemberben kiszámlázni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Garai GáborDátum: 2012.10.18 - 17:03

Vevő azonosito:39354 juniusban lecserélték vizorát utána valo honapban 1m3 ről számláztak utána valo honapban 4m3 ről jőt számla

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.19 - 09:23

    Tisztelt Garai Gábor! A mérőcsere 2012. augusztus 30-án volt és valóban augusztusra -1 m3, majd szeptemberre 4 m3 vizet számláztunk Önnek. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Vass Dátum: 2012.10.18 - 08:48

Tisztelt DVCSH! Két kérdésem van: ha határidőben visszajuttatom a gyüjtőládába a a leolvasott vízmérő adatokat tartalmazó cédulát, miért becsült értéket számláznak? Már korábban is észrevettem, hogy valami nem stimmel, de most figyeltem is rá, mert ha így haladunk, előbb utóbb az egekbe szökik az eltérés. Konkrétan már a szeptember 5-én kelt 14934346 számú számlájuk is úgy készült, hogy nem az általam a cetlire beírt köbmétert számlázták, hanem a becsült (az ingatlanvásárláskor megjelölt 3 m3) mennyiséget számlázták le. Legutóbbi számlájuknál pedig szintén azt jelölték meg (furcsa módon csk a meleg víznél) hogy becsült értéket számláznak, most csak 2 m3-t. A legutóbbi leolvasásom adatait már beírtam a naptárba, hogy ellenőrizni tudjam magam, tehát 163 m3 hideg és 185 m3 melegvízóra állást írtam be az adatkérőre, amit még aznap amikor a postaládámba került, vissza is szolgáltattam az erre kijelölt ládába. Ehhez képest a a 14962126 számú számlájukban 160 (157 korábbi + 3 ) m3 hideg vizet, míg 190 (188 + 2* becsült) melegvizet számláztak ki. Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy számla kézhezvételekor a hidegvízállás 163 m3, míg a melegvízóra állása 185 m3 volt. Tehát + 3 hideg, és -5 melegvíz az a jelenlegi tévedésük. Van-e lehetőség interneten történő óraállás bejelentésre, tehát amikor megkapom az adatkérőt, akkor az Önök oldalán beírom a tényleges óraállást? Másik kérdésem: állítólag nyugdíjaskedvezményt adnak azoknak, akik bejelentik nyugdíjastörzsszámukat Önök felé. Hát én ezt megtettem még szeptember elején, mégis ugyanakkora fűtésalapdíj és hődíj összeget tartalmaz az októberi számlám mint a szeptemberi. Bár a hölgy szerint az ügyfélszolgálaton csak néhány száz forint a kedvezmény, azonban a számlán ez sem vehető észre!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.19 - 08:43

    Tisztelt Vass! Önnél jegyzőkönyves szolgáltatói leolvasás 2012.02.29-én volt utoljára. Ettől kezdődően március, április, május, június hónapokban leolvasási kötelezettségének nem tett eleget, ezért az Ön által kért és beállított 0 m3-es fogyasztást vettük figyelembe, azaz nem számláztunk vizfogyasztást, mivel – állítása szerint – a lakás üresen állt. 2012. június 20-án kérte, hogy átlagát módosítsuk 2-2 m3-re, ennek megfelelően a 2012. július havi számlája már így készült el. Leolvasólapot 2012. június 28-tól kezdődően minden hónapban leadott és számlái kivétel nélkül az Ön által leírt óraállásoknak megfelelően készültek el. Amennyiben ezt továbbra is vitatja, kérem fáradjon be ügyfélszolgálatunkra és ellenőrizheti saját leolvasó lapjait és a hozzá kapcsolódó számlákat. Ön már 2012. június 28-án melegvizes mérőjére 185 m3, július 28-án 188 m3 vízfogyasztást adott le. Ezek után vitatható, hogy augusztus 30-án 185 m3-en áll a mérője. Ezekre a mérőkre sosem volt beállítva 3 m3-es átlag, az Ön által leadott fogyasztás volt a 3 m3. Mindettől függetlenül, ha a számlasorokat megvizsgálja látható, hogy az adott hónap vizfogyasztása (pl.aug.) az azt követő második hónapban készülő számlában szerepel (pl.okt.). Kérem így hasonlítsa össze a mérőállásokat a számlákkal. A nyugdíjas kedvezmény a számláíban érvényesítve van a 2012. augusztus 22-i bejelentésének megfelelően 2012. szeptember 1-től. A nyugdíjas kedvezmény a fűtés alapdíjba van beépítve úgy, hogy alacsonyabb az egységár. Ezt úgy ellenőrizheti, hogy hasonlítsa össze az augusztusi számláját a szeptember hónapban készült számlával és látni fogja a különbséget, egyébként pedig szerepel a számlán "NY" jelöléssel is. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kustor Anita Dátum: 2012.10.17 - 10:37

vevő .azonosíto 31527 Nem igazán igazodok ki sehol nem látom felvezetve a visszatérítési elszámolást Mikor kerűl ez postázásra be kell-e menni személyesen. Sajnos telefonon esélytelen elérni önöket

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.17 - 12:00

    Tisztelt Kustor Anita! Előreláthatólag az Önök elszámolása 2012. november elején fog elkészülni. A számlát a szokásos módon kézbesíteni fogjuk, Önnek nem kell bejönnie. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Anda FábiánDátum: 2012.10.16 - 10:24

T. Szolgáltató! Két kérdésem is lenne, szeretnék tisztán látni a két kérdésben. 1.: Még mindig nincs központi fűtés (Hengerész utca). Mikortól lehet várni, hogy tesznek valamit ez ügyben? 2.: Az ehavi befizetésünk (benne júliusi számlarészekkel, illetve előre októberi számlázások, az egész átláthatatlan, de nyilván ennek is megvan a maga oka) ~12000 helyett mintegy ~ 16000 Ft lett, úgy, hogy két hetet otthon sem voltunk. Ez nyilván speciális eset, meg is tudnák magyarázni. Üdvözlettel, Anda Fábián

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.16 - 14:25

    Tisztelt Anda Fábián! Kérem adja meg pontos azonosító adatait (ügyfélszám, vagy fogyasztási hely azonosító). Ennek hiányában kérdésére pontos választ adni nem tudok, ugyanis erre a névre nem készítünk számlát. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

TamásDátum: 2012.10.16 - 09:35

Tisztelt DVCSH! Előző hónapban voltak leolvasni a fogyasztást nálunk (Alkotás utca). A mostani hónapra már meg is kaptam illetve le is vonták az októberi számlát. Kérdésem az lenne hogy most miért lett annyi amennyi? Fogyasztási hely: 610198063 Vevő azonosító: 36556 Számla sorszáma: 14961505 ill. 14979747 A leolvasás utáni elszámolást kb mikor kapjuk meg? Szeretném tudni mennyit takarítottam meg. Köszönettel: T

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.16 - 14:19

    Tisztelt Tamás! Az októberi számlájában szerepel 5 m3 meleg, illetve 4 m3 hidegvíz megtakarítás. Számlájának összege ezért annyi. (2012.09.17-i leolvasásnak megfelelően.) Az elszámoló számláját várhatóan december elején tudjuk elkészíteni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kiss Zita MáriaDátum: 2012.10.15 - 20:13

Üdvözlöm önöket!Olyan kérdésem van hogy egy honapra mennyibe kerül egy első osztályosnak a bérlet?Cecén jár iskolába!Remélem minnél hamarabb kapok választ!!Köszönettel.Kiss Zita.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.16 - 07:44

    Tisztelt Kiss Zita Mária! Ez a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. honlapja. Kérem forduljon valamelyik VOLÁN társasághoz. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

SzabónéDátum: 2012.10.13 - 13:27

T. DVCSH! Az épületünk fűtésszabályzóval van felszerelve, 7. emeleten lakom 10 emeletes épületben. A fűtési időszak alatt a radiátornál a felmenő cső hideg, ha a termosztátot nem tekerem fel, ha pedig feltekerem csak a leágazásig melegszik fel a felmenő cső. Ennek így kell működnie? Válaszát előre is köszönöm! Szabóné

    Nyalka LászlóDátum: 2012.10.18 - 10:10

    Tisztelt Fogyasztó! Amennyiben Ön fölött nem fűti senki ugyanazt a helyiséget, mert takarékoskodnak, amiről Ön kérdez, akkor ott víz a felmenő csövekben nem áramlik, a víz lehűl. Ha Ön bekapcsolja a fűtést, nyit a szelepen, és Ön fölött továbbra sem fűt senki, akkor csak az Ön radiátoráig melegszik fel a cső. Ez természetes, a rendszer teljesen normálisan működik.

Mészáros Zsolt JánosDátum: 2012.10.11 - 21:33

Üdvözletem ! Két furcsa kérdésem lenne ! Először: Megtörtént a fűtésszabályozók felszerelése tavasz végén a társasházunkban. Amit én erről hallottam, hogy a szabályozókkal pénzt lehet megtakarítani, azonban még nem fűtöttem be vele a lakást és mégis 1-3 000 Ft-on belül azt a havi összeget fizetem Önök felé havonta, amit a központi fűtéses időszakban is szoktam. Ha még fűtenék is ez plusz költség lenne, tehát kérdem én hol lehet akkor ezzel spórolni bármit is? Nem jó esetleg a logikám? Másodsorban azt említették, hogy ezeket a digitális mérőket külön olvassák le az otthonunkban, jó lenne azonban tudni, hogy mégis milyen mértékegység szerint mér a radiátortestre szerelt digitális kütyü és mennyi ennek az adott mért egységnek a fogyasztói ára, csak hogy tudjak mihez viszonyítani, kalkulálni. Előre is köszönöm a válaszokat !

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.12 - 07:33

    Tisztelt Mészáros Zsolt János! Önök 2012.04.25-től lettek ún.költségosztós épület. Ez azt jelenti, hogy az elszámolási időszak 2013.04.24-ig tart, akkor fogják leolvasni a költségosztókat és az alapján fog elkészülni az elszámoló számlájuk. Ön gyakorlatilag csak a mostani fűtésindítástól kezdődően tudja használni a szabályzóit, hiszen azok felszerelésekor már nem volt fűtés. A számláinak összege fűtésszolgáltatás tekintetében nem változott, hiszen havi GJ előlegként most is ugyanannyit számlázunk, mint a felszerelés előtt. Az első költségosztós évben – mivel nincs a korábbi elszámolási időszakból tapasztalata – nem lehet pontosan tudni, mennyi lenne a jól beállított előleg. Javaslatom az, hogy most ezen ne változtasson, saját kényelemérzetének megfelelően használja a szabályzókat és az első elszámolás után, a tényfogyasztása alapján állapítsuk meg az Önnek megfelelő havi GJ előleg mennyiségét. Erre várhatóan 2013. június-július hónapban kerülhet sor. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kiss LíviaDátum: 2012.10.10 - 07:38

Tisztelt DVCSH! Kérdésem a következő:2013.január 1-től szeretném a számlámról fizetni a díjat.Önöknél, vagy a bankomnál kell-e kezdeményezni? Válaszukat előre is köszönöm! Tisztelettel:Kiss Lívia.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.10 - 15:23

    Tisztelt Kiss Lívia! A pénzforgalmi szolgáltatóját kell csak felkeresnie és ott csoportos beszedési megbízást adnia. (Számláját vigye magával, mert a fogyasztási hely azonosítóra szükség lesz.) A GIRO-n keresztül érkezett adatszolgáltatást követően számláit e fizetési móddal fogjuk kiállítani és számláját megterhelni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Bódogné Gulyás OlgaDátum: 2012.10.09 - 19:37

Tisztelt Címzett! Annyit kérdeznék, hogy távfűtés mikor indul Kiskunfélegyházán, mert elég hideg van a lakásokban és már jó időt sem mondanak az időjósok. Köszönettel: Bódogné

    DVCSH válaszolDátum: 2012.10.15 - 10:04

    Tisztelt Bódogné! Az Ön szolgáltatója Kiskunfélegyházán nem a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft., hanem Dunaújvárosi Hőszolgáltató Kft. Tőlük kapott információk alapján, törvény szerint a fűtési idény október 15-től kezdődik, így azóta már Önöknél is melegek a radiátorok, ha előbb szerették volna, akkor a közös képviselőjük kérésére elindítható lett volna a fűtés. A továbbiakban kérdése merülne fel, Fricska Sándor fűtőművezető tud Önnek segíteni a 76/560-012-es telefonszámon.

DerkovitsDátum: 2012.10.05 - 09:40

Tisztelt Szolgáltató! Ezúton érdeklődöm, hogy júniusban megtörtént a fűtésleolvasás Techem mérőknél. Ez évben még megkapjuk az elszámoló számlát? Miért kell minden évben fél évet várni rá? 21-ik században nem lehetne ezt rugalmasabban megoldani? Tudjuk, hogy akkor kapjuk meg, ha Önök is megkapják a Techem részéről a mért adatokat, de nem lehet ezt gyorsabban megoldani? Nem féléves csúszással. Minden évben ez van….

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.05 - 11:38

    Tisztelt "Derkovits"! A pontos adatokat 2012. október 2-án kaptuk meg, ebből adódóan sem a korábbi, sem az október 1-én készített számlacsomagba nem tudtuk beépíteni. Problémáját megértjük, de a késedelmet nem társaságunk okozza, kérem reklamációjával szíveskedjen a leolvasó céghez fordulni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Vödrösné Péterfi MártaDátum: 2012.10.03 - 22:16

Tisztelt Szolgáltató! Ezúton szeretném kérni a fűtéselszámolásból ,a pénzt utalják vissza a számlára. Fogyasztási hely:503012031 vevő azonosító:38652

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.10.04 - 07:32

    Tisztelt Vödrösné Péterfi Márta! Az Önnek visszajáró összeget a számlán szereplő fizetési határidőig utalni fogjuk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Müller DénesDátum: 2012.10.03 - 17:18

Üdvözlöm! Feltettem önöknek, fűtéssel kapcsolatosan kérdéseket, 4-nappal ezelőtt, minden nap benézek önökhöz a honlapjukra, hogy nyilt oldalukon válaszoltak-e, vagy a megadott e-mail címemre! Azt látom, hogy nincs akkora forgalom a kérdésekre adott válaszok, 3-4-napja nem változtak! Tehát most azt kérdezném, mikorra tudnak válaszolni a feltett kérdéseimre? Üdv! Müller Dénes

Müller DénesDátum: 2012.09.28 - 09:00

Szeretném kérdezni, hogy ott ahol 2-körös a fútési rendsze, tehát elvileg az egyéni mérésnek nincs akadály, a közösség tőbbségi döntése, megakadályohatja a mérők felszerelését? Az olvastam …valahol, városi hirforrásból, hogy uniós döntés értelmében ezt az anomáliát meg kell szüntetni és a mérés mindenhol kötelező! Mikortól? Üdv! Müller D.

    Nyalka LászlóDátum: 2012.10.08 - 07:54

    Tisztelt Müller Dénes! Kérem hívjon fel az 510-120-as telefonszámon, hogy kérdésére pontos választ tudjak adni.

Szabó LászlóDátum: 2012.09.21 - 17:50

Tiszteletem! Megnéztem a számlát és csak ez a két szám szerepel ami azonosítani tud. fogyasztási hely:465050169 és a kérdésem továbbra is, mikor kapunk számlát a fûtéselosztók leolvasása után. Van e arra lehetõség hogy ha túlfizetésünk van akkor azt ne a számlába írják jóvá, hanem átutalják részemre?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.09.24 - 13:29

    Tisztelt Szabó László! Ismételten csak arról tudom tájékoztatni, hogy társaságunknál (DVCSH KFT.) ilyen azonosítókkal más és más fogyasztót tartunk nyilván. Kérem ellenőrizze újra számlájának adatait. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

H. TimeaDátum: 2012.09.21 - 11:32

Üdvözletem, tájékoztatást szeretnék kapni egy indexes cikkel kapcsoaltban. Valóban olcsóbb és ritkább lesz az almérők cseréje? http://index.hu/belfold/hirek/2012/08/24/ritkabban_kell_cserelni_a_vizorakat/ A tájékoztatást előre is köszönöm: H. Timea

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.09.21 - 15:17

    Tisztelt H. Timea! Ajánlom figyelmébe a 115.sz. Magyar Közlönyben megjelent 247/2012.(VIII.31.) Korm.rendeletet. Eszerint az elszámolásra használt mellékmérők hitelesítési ideje 8 év és azokra a mérőkre kell ezt a rendelkezést alkalmazni, amelyek hitelesítési ideje a törvény hatálybalépéséig (2012.09.01.) még nem járt le. A csere ára nem valószínű, hogy csökkenni fog, a csökkenést a hitelességi idő növekedése eredményezi. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Szabó LászlóDátum: 2012.09.21 - 07:54

Tiszteletem! Érdeklődni szeretnék, hogy mikor kapunk számlát a fűtéselosztók leolvasása után. Van e arra lehetőség hogy ha túlfizetésünk van akkor azt ne a számlába írják jóvá, hanem átutalják részemre? fogyasztási hely:465050169 vevő azonosító:963

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.09.21 - 15:15

    Tisztelt Szabó László! Kérem ellenőrizze a közölt azonosító adatokat, ugyanis a vevő és a fogyasztási hely azonosító is más-más fogyasztót és fogyasztási helyet jelöl.Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Simon AttilaDátum: 2012.09.17 - 13:50

Tisztelt DVCSH!Napok óta próbálom felhívni önöket.Kicsörög,de nem veszik fel.Mind a három a számlán megadott számot csörgetem felváltva,szinte folyamatosan.Miért nem alkalmaznak valakit,aki kizárólag a telefonos bejelentésekkel foglalkozik,ha az ügyintézők ilyen leterheltek.Vidéken lakom,ne várják már el tőlem,hogy egy öt perces elintézni valóért beutazzak Dunaújvárosba,ezzel egy fél délelőttöt eltöltve.Kérem gondolják át.Tisztelettel.Simon Attila

    DVCSH válaszolDátum: 2012.09.20 - 14:51

    Tisztelt Simon Attila! Kellemetlenségéért elnézését kérjük. Észrevételét, javaslatát továbbítom feletteseimnek. Tisztelettel: Mlinkó Gabriella

Szilvássyné Puskás MáriaDátum: 2012.09.17 - 12:02

Üdvözlöm! Szeretném tudni, hogy a Derkovits u. 8-ban mikor történik meg végre a fűtés elszámolása? Lassan már kezdődik újra a fűtés, de még mindig nem tudjuk az előző idény végét. Már több, mint 3 hónapja leolvasták a kütyüket, de azóta nem történt semmi. Hívtam az ügyfélszolgálatot, de egyszerűen egyik telefont sem hajlandóak felvenni. Akkor hogyan is valósul meg az "ügyfélszolgálat"?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.09.21 - 15:23

    Tisztelt Szilvássyné Puskás Mária! Előre láthatóan vagy október, vagy november hónap elején fog megtörténni a hődíjelszámolások elkészítése. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Spike89Dátum: 2012.09.03 - 18:07

Tisztelt DVCSH! Az a problémám hogy a téli hónapokban 30 ezer forintot fizetünk fixen a fűtésre.Lehetőség van arra hogy a havi tényleges fogyasztást fizessük vagy kissebb fix összeget havonta?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.09.04 - 07:26

    Tisztelt "Spike89" Mivel azonosító adatait nem írta meg, általánosságban annyit tudok csak válaszolni, hogy ha a havi tényleges fogyasztását szeretné fizetni, akkor arra az a megoldás, hogy vagy egyedi hőmennyiségmérőt, vagy mini hőközpontot szereltet fel a lakásában. Ezt anyagilag Önnek kell finanszíroznia. Ha Ön csak a téli hónapokban fizeti a távfűtés hődíját, lehetősége van áttérni a 12 havi gyakoriságra, ebben az esetben a 6 hónap alatt felhasznált hőmennyiség árát 12 hónapon keresztül fizetheti, azaz a nyári hónapokban is számlázunk Önnek hődíjat. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Szegedi DolliDátum: 2012.09.03 - 09:16

Tisztelt DVCSH! Szeretném megkérdezni, hogy a nagycsaládosoknak milyen kedvezményt tudnak nyújtani??? Válaszát előre is köszönöm: Sz. Dolli

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.09.03 - 11:26

    Tisztelt Szegedi Dolli! Ilyen jellegű kedvezményeket társaságunknak nem áll módjában nyújtani, kérem forduljon a Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájához. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

ZoltánDátum: 2012.08.31 - 22:15

Tisztelt DVCSH! Szobafelújítás miatt el kellene távolítanom a radiátort. A lakás a Váci Mihály utcában található, és 2 éve fűtéskorszerűsítésen is átesett a lépcsőház. Én a radiátorokat is lecseréltettem, és elméletben az új lapradiátor bemenő, és kimenő oldalán is van elzáró szelep. Ebben az esetben jól gondolom, hogy nem szükséges a ház fűtésvizének a leeresztése? A radiátor leszerelését megtehetem-e magam, vagy ebben az esetben is önökhöz kell fordulnom? Ha igen, vagy ha én nem boldogulnék vele, milyen költségre számíthatok, egy le és pár nap (hét) múlva történő felszereltetéssel kapcsolatban? Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm!

    DVCSH válaszolDátum: 2012.09.03 - 12:37

    Tisztelt Zoltán! Ha elzárja a bemenő és kimenő szelepeket, akkor valóban csak a radiátorban lévő vizet kell kiürítenie. De, ha bizonytalan, úgy érzi segítségre van szüksége, akkor hívja a 413-622-es vagy a 411-528-as telefonszámokat, és időpontot egyeztetve kollégáink a helyszínen megoldják gondját, aminek várható költségéről is tájékoztatni fogják.

K.ValériaDátum: 2012.08.18 - 14:33

Tisztelt Szolgáltató! A mai nap folyamán már úgymond "betelt a pohár" nálunk, és sajnos ezt szó szerint lehet érteni, mivel az a bizonyos pohár ARANYSÁRGA vízzel telt meg!!! Hónapok óta figyelemmel kísérjük a víz-minőség romlását itt a Szabadság utcában, de a mai napon már felmosásra sem tudtuk használni a csapból folyó melegvizet!!! A víz normál átlátszó állaga helyett egy aranysárga, sőt barnába átmenő folyadék jött a melegvizes csapból hosszú perceken keresztül!!! Ez már tűrhetetlen és így miért lennék köteles kifizetni a számlát, ha nem az ígért minőséget kapom? Természetesen mindent dokumentáltunk képekkel és videóval (az elhasznált mennyiséget a számlán meg fogom reklamálni) és amennyiben nem történik lépés és változás az Önök részéről, úgy megteszem a szükséges lépéseket a panasz további bejelentéséhez.

    S.Hegedüs AmbrusDátum: 2012.08.21 - 13:41

    Tisztelt K.Valéria! Kérem, hogy adja meg pontos lakcímét, hogy be tudjuk azonosítani, hogy melyik hőközpontban lehet a probléma. A gyorsabb ügyintézés érdekében javaslom, hogy a Műszaki hibabejelentésen jelentse be panaszát, a 413-622 vagy a 411-528-as telefonszámokon. Tisztelettel: S.Hegedüs Ambrus

Derkovits 6Dátum: 2012.08.16 - 12:46

Tisztelt Szolgáltató! Mikorra várható a fűtéselszámolás a lépcsőházunkban? Már lassan három hónapja leolvasták.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.17 - 12:23

    Tisztelt "Derkovits 6"! Még nem kaptuk meg az elszámoló számlákhoz szükséges adatokat. Ennek függvénye, hogy mikor készülnek a számlák. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Bocsi LajosDátum: 2012.08.14 - 21:56

Tisztelt Szolgáltató Kérdésem a következő.Már közel 2 éve nem élek a városban a lakásom üres,mégis nagyon sokat fizetek.Hogyan lehetne azt megtenni,hogy ez a költségem csökkenjen?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.15 - 07:46

    Tisztelt Bocsi Lajos! Ha a lakása üresen áll, lehetősége van a havonta számlázandó vízmennyiség átlagát csökkenteni, illetve mivel az Ön épülete költségosztóval felszerelt, célszerű a szabályzókat " * " állásba helyezni. Ez esetben a havonta számlázandó hőmennyiséget is lehet csökkenteni. Mivel ezidáig erre vonatkozóan nem tett jelzést, Önnek havonta a korábban beállított mennyiségeket számlázzuk, azonban minden leolvasáskor, illetve elszámoláskor a túlszámlázott mennyiségek díját Önnek jóváírjuk. Ilyen értelemben Önnek nincs többletfizetése. A fűtés alapdíját pedig mindentől függetlenül havonta fizetni kell. Kérem, hogy személyesen, vagy írásban szíveskedjék az átlagok módosítására vonatkozóan kérését eljuttatni hozzánk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kiss LíviaDátum: 2012.08.10 - 08:42

Elnézést,de az előbbi kérdésemhez szeretnék még hozzáfűzni.Mennyibe kerül önöknél 2db vízóra csere vízórával,és plombálással együtt.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.10 - 13:22

    Tisztelt Kiss Lívia! Utalva előző válaszomra, mivel 2013. év végéig hitelesek a mérői, az akkori árakról nem tudok előzetesen információt adni. Az árképzési szabályzat szerint a jelenleg érvényes ár vízmérő cserére: 11.280,- Ft/db, plombálási díj: 2.625,- Ft/lakás. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kiss LíviaDátum: 2012.08.10 - 08:15

Tisztelt DVCSH! Szeretnék érdeklődni,hogy az 511019011 fogyasztási helyen(Kallós D.u.4. 1/3.),vevő azonosító:39331,mikor kell vízórát cserélni? Válaszukat előre is köszönöm! Tisztelettel:Kiss Lívia

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.10 - 13:20

    Tisztelt Kiss Lívia! Az Ön mellékmérői 2013.12.31-ig hitelesek. Célszerű a lejárat előtt lecseréltetni a mérőket. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Dunaújvárosi fogyasztóDátum: 2012.08.07 - 14:55

Érdeklődni szeretnék hogy a lakásomba felszerelt fűtési költségelosztót lecseréltethetném-e egy korszerűbb és számomra érthetőbb fogyasztási kijelzésű berendezésre.(Brunata Futura 2 érzékelős digitális típus)Ha igen ezt hol, kinél kell kérni és mennyibe kerülne ennek a költsége?Köszönettel

    Nyalka LászlóDátum: 2012.08.14 - 13:20

    Tisztelt Fogyasztó! Természetesen nincs akadálya, hogy a házban minden egyes hőleadón (egyenként nincs lehetőség, minden radiátoron azonos típusúnak kell lennie, az elszámolás csak így korrekt) kicseréljük a meglévő párolgás elvén működő fűtési költségmegosztót elektronikus költségmegosztóra. Az elektronikus költségosztó egyszeri fejlesztési hozzájárulási díja bruttó díja 4690 Ft/radiátor. A csere díja azonban ettől kevesebb, ez a költség attól függ mikor és mennyit fizettek már be (az levonásra kerül) ill. plusz költség a meglévő költségosztók leszerelése. Üdvözlettel: Nyalka László

Varga SáraDátum: 2012.08.07 - 14:34

Tisztelt DVCSH! Sajnos bármilyen egyszerű és érthetőnek tűnik a kiküldött számla sajnos én nem nagyon tudok rajta eligazodni.Ezért szeretném ha teljesen leegyszerűsítve leírnák nekem azt a konkrét összeget amit nekem havonta kell CSAK A FŰTÉSRE fizetnem, beleszámítva minden egyes költséget ami ezzel jár.Igaz én vagyok a tulajdonos, de csak 2012 április 1-től lakom a lakásban.Sajnos a számláim nincsenek meg.Ezért kérem amennyiben lehetséges részemre a 2012.04.01-2012.07.31.ig esedékes minden fűtéssel kapcsolatos kiadás költségeit megírni vagy címemre számlamásolatot küldeni.Cím. Gagarin tér 11. 2/4. Vevőazonosítóm:13793. Fogyasztási hely:212087028 Ha tudnának számlamásolatot küldeni interneten keresztül nekem az is tökéletesen megfelelne és talán gyorsabb is és nem jár plusz kiadással. (posta költség)Segítségüket előre is megköszönöm. Tisztelettel: Varga Sára

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.08 - 08:05

    Tisztelt Varga Sára! Ezen a felületen sajnos nem áll módomban Önnek részletes számlamagyarázatot adnom, hiszen az nem csak egy-két mondat leírásával járna. Amennyiben igényt tart rá, ügyfélszolgálatunkon munkatársaim készséggel adnak Önnek teljes felvilágosítást a számla tartalmát illetően. Ha az eredeti számláit nem őrizte meg, itt hiteles számlamásolatot is kaphat, ennek díja 160,- Ft/db. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Sárosi KatalinDátum: 2012.08.07 - 11:41

Tisztelt Szolgáltató ! Jelenleg nem tartózkodom a lakhelyemen, ezért nem tudom a kiküldött csekket feladni, így az Önök számláját az interneten keresztül – banki átutalással szeretném kiegyenlíteni. Kérem küldjék el részemre, hogy milyen bankszámlaszámra utalhatok – szíveskedjenek a nemzetközi bank azonosítot is megadni. (HU…) Üdvözlettel: Sárosi Katalin

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.08 - 08:48

    Tisztelt Sárosi Katalin! A kért adatokat e-mailben küldöm. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

SándorDátum: 2012.08.06 - 18:42

Tisztelt DVCSH! Szórád Márton úti tégla lakásomban radiátorcserét tervezek. Az a kérdésem, hogy önök felé milyen bejelentési kötelezettségem van ez ügyben illetve, hogy a DVCSH kft. foglalkozik-e radiátorok cserélésével. Válaszukat előre is köszönöm…

    S.Hegedüs AmbrusDátum: 2012.08.15 - 09:06

    Tisztelt Sándor! Természetesen vállaljuk a radiátor cseréjét mi is. Kérem, hogy az ügyfélszolgálaton (413-622) egyeztessen időpontot, hogy kollégáink fel tudják mérni a munkát, megadják a méretét az új radiátornak stb. Árajánlatot a felmérés után tudunk adni Önnek, amely tartalmazza azokat a járulékos költségeket is, mint például a szekunder fűtési rendszer víztelenítése, leengedése. Ezt abban az esetben is ki kell fizetnie, ha mégis úgy döntene, hogy nem a DVCSH-val végezteti el a radiátor cseréjét. Üdvözlettel: S. Hegedüs Ambrus

Horváth FerencnéDátum: 2012.08.06 - 16:10

a nyugdíjasoknak van -e valamilyen kedvezmény,, ha igen ,akkor mi a teendő,,,,, köszönöm a választ ,előre is.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.08 - 07:53

    Tisztelt Horváth Ferencné! A fűtés alapdíjra vonatkozóan van nyugdíjas kedvezmény. Ennek érvényesítéséhez kérem fáradjon be ügyfélszolgálatunkra, szükséges hozzá a nyugdíjas törzslapja, illetve feltétel, hogy Önnek számlázzunk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Fogyasztási hely: 305050007Dátum: 2012.08.05 - 19:35

Tisztelt Cím! A mai napon kézhez kaptam hődíj elszámoló számlámat, rajta túlfizetés szerepel. Írtam Önöknek 2012. június 5-én egy e-mail üzenetet, melyben kértem, hogy amenyiben túlfizetésem keletkezik, azt kérem egy összegben postai úton részemre kifizetni. A üzenetet megkapták, el is olvasták, két helyre is elküldtem. Az elküldött üzenetet el is mentettem, bármikor ki tudom nyomtatni. Ezzel ellentétben Önök levonták belőle augusztusra esedékes hődíjamat, illetve az ivóvízdíjat is. Szeretném megkérdezni, hogy mért? A tavalyi évben ugyan ezt tették, kértem a kifizetést. Arra hivatkoztak, hogy késve kértem. Nem is kaptam vissza. Most kértem időben és még sem fizették ki. Szeretném megkérdezni, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy a pénzemhez juthassak? Szeretném megkérdezni azt is, hogy a hődíj túlfizetésből hogyan vonhatnak ivóvízdíjat vissza? A kettő két külön szolgáltatás! UTOLSÓ SORBAN PEDIG: SZERETNÉM KÉRNI A TELJES TÚLFIZETÉSEMET POSTAI ÚTON KIFIZETNI SZÍVESKEDJENEK RÉSZEMRE! Köszönöm!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.06 - 14:58

    Tisztelt "Fogyasztási hely"! E-mailben küldött levelét is megkaptuk, arra a rendelkezésre álló határidőn belül válaszunkat megküldjük. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

DoraDátum: 2012.08.05 - 18:38

Tisztelt DVCSH Ezuton keresem meg önöket hogy a mai nappal kaptam meg az éves elszámolást amiben jóváirás szerepel.Vevő azonosító:8400 kérem a számlán szerepelt ősszeget postázzák ki.Köszönettel Dóra

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.06 - 14:54

    Tisztelt Dóra! A visszajáró összeg utalása fizetési határidőn belül meg fog történni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

IstvánDátum: 2012.08.05 - 17:28

Tisztelt DVCSH. A mai nappal kézhez kaptam a 8 hó.számlát és egyben az éves számlát.Kérem önöket hogy a jóváírást legyenek szívesek a számlámra átutalni. Vevő azonosító:24064.Tisztelettel István. Egyben érdeklődni szeretnék hogy a 7 hó-ban elkészített számlán is jóváírás szerepel de azt sehol nem látom fel tüntetve. Köszönettel István

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.06 - 13:24

    Tisztelt István! A negatív egyenlegű számláinak (3 db) összegéből kiegyenlítettük a fizetendő számláit (2 db). Így Önnek augusztus hónapra fizetési kötelezettsége nincs. A maradék és Önnek visszajáró összeg utaltatásáról fizetési határidőn belül gondoskodom. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Dlustus dr. PéterDátum: 2012.07.31 - 10:23

Tisztelt DVCSH! Ez a harmadik próbálkozásom, hogy kérdéseimre választ kapjak. Legalább annyit tegyenek meg, hogy visszajelzik a levél érkezését! dlustuso

Kifut KatalinDátum: 2012.07.30 - 21:02

Tisztelt Szolgáltató! Ezúton szeretném megköszönni, hogy a Vasmű út 57. számú lépcsőházban a fűtéskorszerűsítést gyorsan, precízen elvégezték! Köszönjük.

    DVCSHDátum: 2012.08.01 - 09:58

    Tisztelt Katalin! Örülünk, hogy pozitív észrevételével igazolta, hogy jól végezzük a munkánkat. Igaz, ezt ritkán szokták a fogyasztóink megköszönni, hiszen ez a dolgunk, gondolják, de alkalomadtán a kollégáinknak is jólesik a dicséret.

Dlustus dr. PéterDátum: 2012.07.27 - 09:10

Tisztelt DVCS! Tegnap emailban kérdést tettem fel Önöknek ill. kérést. Gondolván a internet gyorsaságára várom válaszukat. dlustus

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.02 - 10:27

    Tisztelt Dr. Dlustus Péter! Kérdését az előzőekben megválaszoltam. Ezzel egyidejűleg tájékoztatom, hogy a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. év CLV. törvény 17/B § (5) bek. szerint a válaszadási határidő 15 nap, ennek minden esetben igyekszünk eleget tenni, így történt ez az Ön esetében is. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Dlustus dr. PéterDátum: 2012.07.26 - 09:39

Tisztelt Ügyintéző! Fogyasztási hely 111348000 A 2012-06-01 kelt számlán 45.658 forint jóváírandó összeg szerepel. A mai napig nem utalták a számlámra vissza az összeget. Fogyasztási hely 111350013 A2012-06-01 kelt számlán 133. 215 forint jóváírandó összeg szerepel. A mai napig nem utalták a számlámra vissza az összeget. A júniusi összeget értelemszerűen vonják le a többit utalják vissza számlámra. Továbbiakban kérem Önöket, hogy a csoportos beszedésről lemondok mind a két számla esetén és csekken kívánom kiegyenlíteni a tartozást. A 2400 Dunaújváros, Vasmű u. 37. I. 2. lakás fogyasztói szokásai jelentősen megváltoznak ( várhatóan a lakásban a fűtési szezonban nem lakik senki) . Többek között emiatt is kérem a fizetési módosítást. Köszönettel: dlustus

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.02 - 10:22

    Tisztelt Dr. Dlustus Péter! Mindkét lakására vonatkozóan tájékoztatom, hogy a megtakarításából még fennálló és Önnek visszajáró összeg utalásáról gondoskodom. A fizetési mód megváltoztatására irányuló kérését feldolgoztuk, augusztusi számláit már készpénzátutalási megbízás fizetési tipussal fogja megkapni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Anita7209Dátum: 2012.07.24 - 13:22

Üdvözletem ! Szeretném elkérni Pikóné Perjési Irén közvetlen e-mail címét vagy postázási címet a Dvcsh-nál . Köszönöm szépen !

Horváth EdinaDátum: 2012.07.23 - 10:19

Tisztelt Ügyintézõ! Telefonon nem tudom elérni Önöket, így e-mail-ban kérdeznék: Leolvasás volt a múlt hónapban a lakásokban. Van egy kifizetetlen számlám, és kaptam egy fűtésszámlát, amin 2012.07-31. szerepel fizetési határidőként. Vevőazonosító: 15795. Ezen a számlán 1099 Ft fizetési kötelezettségem van. Érkezett egy másik számla is (szennyvíz), melyen 3173 Ft. jóváírandó összeg szerepel, amit még a mai napig sem kaptam kézhez. Adataim: Horváth Edina 2400 Dunaújváros, Martinovics u. 13. 3/2. Fogyasztási hely: 301374039. A leolvasás miatt, kérem szíveskedjenek megírni az egyenlegemet, és ha lehetséges, akkor kérem a maradék összeget a lakcímemre kipostázni! Üdvözlettel: Horváth Edina

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.08.02 - 10:13

    Tisztelt Horváth Edina! Önnek a mai napon összesen 19.854,- Ft díjhátraléka van, amely összeg csökkentve lett a 3.173,- Ft összegű megtakarításával. Kérem, hogy a befizetésről gondoskodni szíveskedjék. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Ekker ÉvaDátum: 2012.07.16 - 11:02

Tisztelt Ügyintéző! Telefonon képtelenség elérni Önöket, így e-mail-ban kérdezek: Kaptam egy hődíj elszámoló számlát, amin 2012. 06. 01. szerepel számla keltezésnél. A teljesítés, ill. a fizetési határidő: 2012. 06. 21. Ezen a számlán 7852 Ft jóváírandó összeg szerepel, amit még a mai napig sem kaptam kézhez. Adataim: Ekker Éva 8648, Balatonkeresztúr, Berzsenyi u. 14. Fogyasztási hely: 302035028 Dunaújváros, Vigadó u. 6. 2. 3. Kérem a fenti összeget a Balatonkeresztúr, Berzsenyi u. 14. címre szíveskedjenek kipostázni! Kérek egy visszajelzést a kérésem célba érkezéséről, ill. tudomásul vételéről, valamint a kifizetés határidejéről! Telefonos elérhetőségem: 20-4272845 Üdvözlettel: Ekker Éva

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.07.20 - 15:08

    Tisztelt Ekker Éva! Az Önnek visszajáró összeget levelezési címére utaltattuk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

LászlóDátum: 2012.07.05 - 08:25

Üdv! Tegnap kaptam meg egy elszámolást, a Derkovits utcában. Ez most a fűtés, vagy vízleolvasás elszámolása? Bérlőként kérhetek részletfizetést, ha a fűtés magasabb lesz?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.07.09 - 11:13

    Tisztelt László! Kérem azonosító adatait pontosan írja meg (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), mert ennek hiányában nem tudok Önnek válaszolni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

FogyasztóDátum: 2012.07.04 - 22:39

Tisztelt Cím! Érdeklődnék, hogy mikorra tervezik az online számlafizetés bevezetését? Ezzel megkönnyítenék a fizetést. Gyorsabb, biztonságosabb stb.

    DVCSHDátum: 2012.07.16 - 08:36

    Tisztelt Fogyasztó! Önnek tökéletesen igaza van, hogy megkönnyítené a munkát az online fizetés, de sajnos nem tudnánk alkalmazni teljes körűen az összes fogyasztónkra, mert vannak olyanok is, akik nem rendelkeznek – főleg a nyugdíjas korosztály – internet hozzáféréssel. Így ez egy olyan infrastrukturális fejlesztés lenne, ami nem mondható költséghatékonynak.

Csete EndreDátum: 2012.06.27 - 15:01

Tisztelt Ügyfélszolgálat! Idén lesz akciós radiátorcsere? Mindkét szobában kellene cserélni.

    S.Hegedüs AmbrusDátum: 2012.06.28 - 12:48

    Tisztelt Ügyfelünk! A radiátor akciót a D-ÉG-gel együttműködve indítottuk a tavalyi évben. Jelenleg nincs információnk arról, hogy a radiátor csereakciót meghirdető cég ebben az évben tervezi-e hasonló kampány indítását. Tisztelettel: S. Hegedüs Ambrus

Tisztelt Szolgáltató!Dátum: 2012.06.25 - 12:55

Távfűtéses, költségmegosztott panellakásomban felújításokat szeretnék elvégezni a fürdőszobában. Jelenleg "eredeti" állapotban van, azonban a radiátort le szeretném szereltetni, és csak az átmenő csövet meghagyni. Ugyan ezt a munkálatot a konyhában is. Hogyan lehetséges ez? Hol tudok ezzel kapcsolatban telefonon érdeklődni, és ennek milyen költségei vannak?

    S.Hegedüs AmbrusDátum: 2012.06.25 - 15:34

    Tisztelt Fogyasztónk! Kérem, hogy az ügyfélszolgálaton (413-622) egyeztessen időpontot, hogy a kollégáim felmérjék a munkát, és azután tájékoztassák Önt a költségekről. Ajánlom figyelmébe az előző e-mailre adott választ is. Tisztelettel: S.Hegedüs Ambrus

G. GáborDátum: 2012.06.21 - 11:13

Tisztelt DVCSH! Ki szeretném cserélni a fürdőszobában a radiátort, törülközőszáritós radiátorra, és át is szeretném helyezni egy 30-50cm-el ugyanazon a falon. A kérdésem, hogy Önök ezt kivitelezni is tudják, vagy csak a mérő felszerelését végzik? Köszönettel: G. Gábor

    S.Hegedüs AmbrusDátum: 2012.06.25 - 15:24

    Tisztelt G. Gábor! Természetesen vállaljuk a radiátor áthelyezését mi is. Kérem, hogy az ügyfélszolgálaton (413-622) egyeztessen időpontot, hogy kollégáink fel tudják mérni a munkát, megadják a méretét az új radiátornak stb. Árajánlatot a felmérés után tudunk adni Önnek, amely tartalmazza azokat a járulékos költségeket is, mint például a szekunder fűtési rendszer víztelenítése, leengedése. Ezt abban az esetben is ki kell fizetnie, ha mégis úgy döntene, hogy nem a DVCSH-val végezteti el a radiátor cseréjét. Üdvözlettel: S. Hegedüs Ambrus

Nyári MagdolnaDátum: 2012.06.13 - 08:20

Tisztelt Hölgyem! A kérdésem nem az volt, hogy mikor lesz a számfejtés, hanem az, hogy mikor és hol kell jeleznem, hogy nem jóváírást kérek, ha lesz megtakarításom. Lehet, hogy nem volt világos a kérdés, tehát azt szeretném tudni, hogy itt, vagy a szolgáltatónál kell jeleznem, hogy a pénzt kérem, vagy a jóváírást. Köszönettel Nyári Magdolna

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.06.14 - 11:58

    Tisztelt Nyári Magdolna! A kérdése teljesen világos volt, viszont visszautalásról, vagy jóváírásról addig nem lehet beszélni, ameddig az elszámolása nem készül el. Azt ugyanis, hogy az Ön számlájának eredménye negatív, vagy pozitiív eredményű lesz, előre nem lehet tudni. Tavalyi évben is ráfizetnie kellett. A kérését akkor fogalmazza meg, ha már a kezében van a számla és van Önnek visszautalható követelése társaságunkkal szemben. Ezt majd bármilyen formában megteheti akár itt, akár levél, vagy e-mail küldésével is. Ahogy Önnek megfelel. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Nyári MagdolnaDátum: 2012.06.12 - 13:42

Múlt héten kérdeztem, kérnék választ. Leolvasták az órákat úgy a fűtésnél, mint a víznél. Mivel a lépcsőházunk, Római körút 19. milliókkal tartozik a lakásszövetkezetnek, ezért kérdezem, hogy lehetséges-e, hogy itt kérjem, hogy ne jóváírják a pénzt, hanem postázzák. Valószínűleg sokan leszünk, tudni szeretném, hogy elég, ha itt szólok, vagy be kell mennem a számlázásra. Nyári Magdolna Római körút 19. 9. 1. Azonosítóm: 14149

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2012.06.12 - 14:15

    Tisztelt Nyári Magdolna! Válaszomat a 2012.06.11-én feltett kérdésénél megadtam. Üdv. Galyasné Gyurina Annamária


Hozzászólás