Tisztelt Fogyasztóink!
Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.
Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.
Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.
2 587 hozzászólás
Bús CsabaDátum: 2013.07.04 - 10:37
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Tiszteletbeli kérésem, hogy a ügymenetemben eljárni szíveskedjen. 2013. 07. 02-án felkerestem az ügyfélszolgálati irodát, ahol Loy Árpádné azt az információt közölte, hogy a számítógépes kód alapján a július hónapban nem ismétlik meg a júniusi hónap számla lehívását csoportos banki megbízásként, ezért befizettem a 11066Ft-ot (befizetési sorszám: 82760/2). Másnap, július 3-án 18órakor a DVCSH mégis leemelte az egy nappal korábban befizetett összeget. Július 4-én, a kora délelőtti órákban ismét felkerestem a DVCSH ügyfélszolgálatot, ahol egy ügyfélkezelő közölte, hogy bár nagyon sajnálja a történteket, de a tegnap leemelt összegről majd csak kb 8 nap múlva értesülnek (az ügyfélkezelő információja szerint a DVCSH az OTP-nél vezeti a számlaszámot) s az OTP- OTP közötti tranzakció néhány perc alatt megtörténik. Ezért nagy tisztelettel kérem, hogy mivel Önök adminisztrációs hibát vétettek (az ügyfélkezelő jelezte, hogy már több ilyen eset történt, hogy nem a megfelelő kód van fel tüntetve az ügyfélnél, azaz úgy van megjelölve, hogy nem kísérlik meg újból a számla lehívást, miközben, mégis beszedik csoportos megbízás alapján. A korábbi több hasonló eset ellenére sem javasolta az ügyfélkezelő, hogy várjam meg az esetleges, várható ismételt leemelés napját (július 4-ét), elkérte az összeget. S bár az ügyfélkezelők tisztában voltak a kód (I, vagy B, ha jól értelmeztem a beszélgetésükből) duplán lett befizetve az összeg. S bár tisztában vagyok vele, hogy nem vész el a befizetett, illetve az ismételt leemelt összeg, akár jóváírásra könyvelik, de a júliusi rezsi kifizetésem összege a 11066Ft-al csökken. Az ügyintéző elmondása szerint csak 8 nap múlva látják a leemelt összeget, s csak utána kérvényezhetem a visszautalást, újabb több munkanap elteltével, nos a tiszteletbeli kérésem, hogy mivel Önök adminisztrációjában történt a hiba, s én jóhiszeműen mihamarabb eleget tettem a befizetésnek, egyéni elbírálással, s gyors ügymenet-intézéssel a túlfizetésemet mielőbb visszautalni szíveskedjenek. Köszönettel: Bús Csaba (13592 befizető azonosító).
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.07.08 - 07:55
Tisztelt Bús Csaba! Észrevételét köszönöm, a jelzett problémát kivizsgáltam. A csoportos beszedési megbízásnak megfelelően a bankhoz benyújtottuk a terhelendő állományt, de sajnos néhány fogyasztónál az ilyenkor szokásos beállítás informatikai okoból nem történt meg. A hibát korrigáltuk. Ezért történhetett meg, hogy a rendszerben úgy látszott, hogy az Ön számlatartozását nem küldtük be terhelésre. Természetesen azonnal intézkedem a visszautalásról, amint a bankszámlánkon ez a pénz megjelenik, illetve amint a bank a csoportos állományt visszaküldi. Ez várhatóan ezen a héten fog megtörténni. Kérem türelmét, az okozott kellemetlenségért elnézését kérem. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Keszthelyi ZsoltDátum: 2013.07.02 - 06:40
Tisztelt Szolgáltató…….. egy kérdésem lenne! A június 21-én utalásra adott fűtésmegtakarításból visszajáró pénzemet mikor utalják vissza természetesen KAMATMENTESEN, amit egy évig INGYEN használt a szolgáltató??? Gondolom fordított helyzetben nekem már rég kamattal együtt kellett volna visszafizetnem!! Válaszukat várva maradok megkülönböztetett tisztelettel: KáZsÉ
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.07.03 - 08:00
Tisztelt Keszthelyi Zsolt! Információim szerint a visszautalás megtörtént. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Nagyváradi JuditDátum: 2013.06.30 - 08:23
Tisztelt Szolgáltató! A lakás tulajdonrésze a jelenlegi állapot szerint is 1/2 arányban az enyém. Ilyen esetben "fele arányban" írathatnám át a számlát? Köszönöm az előző levelemre írt válaszát. Tisztelettel: N. Judit
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.07.01 - 12:51
Tisztelt Nagyváradi Judit! Ha már eddig is volt 1/2 arányban tulajdonjoga a kérdéses ingatlanon, akkor az átírásnak (teljes számlára vonatkozóan) nincs akadálya, viszont a 30 napon belüli tulajdonlapra szükség van. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Nagyváradi JuditDátum: 2013.06.28 - 12:51
Tisztelt Szolgáltató! Édesanyám halála miatt a DVCSH számlákat a saját nevemre akartam átíratni, melyek kiegyenlítése hosszú idő óta az én folyószámlámról történik! Bemutattam a halotti a.kivonatot, mely csak az Önök szolgáltatójánál nem volt elegendő ! Milyen igazolást kell még vigyek?! Tisztelettel: N. Judit ui.:Kérném az erre vonatkozó rendeletet, ill jogszabályt, szeretném elolvasni.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.06.28 - 14:18
Tisztelt Nagyváradi Judit! Részvétem édesanyja halála miatt. A kérdésére a válaszom a következő: amennyiben az ingatlan az édesanyja tulajdonában volt, a törzsadatok módosításához szükség van a hagyatékátadó végzésre, vagy az Ön tulajdonjogát igazoló tulajdoni lap másolatra. (A Takarnetről letöltött tul.lapot is elfogadunk.) A távhőtörvény szabályozza a tulajdonosi kötelezettségeket, emiatt van erre szükség.(2005. évi XVIII.tv.) Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Mészáros ZsoltDátum: 2013.06.25 - 16:03
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Érdeklõdni szeretnék, hogy a költségosztókkal kapcsolatosan az éves leolvasás alapján közelebb jutottunk -e már a számla elkészültéhez? Megadom a fogyasztói azonosítómat, kérem ha teheti nézzen utána mire számíthatok (ráfizetés vagy visszautalás, ha teheti az összeg nagyságát küldje el a megadott e-mail címemre). Ha szükséges elküldöm egy e-mail címre a költségosztók leolvasott értékeit is! Elõre is köszönöm türelmét ! Vevõ azonosító: 4766
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.06.28 - 14:15
Tisztelt Mészáros Zsolt! Sajnos még nem állnak rendelkezésünkre a számlázáshoz szükséges alapadatok. Amint teljeskörú lesz a leolvasás, legkorábban július elején tudjuk elkészíteni az elszámolásokat. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Földes GáborDátum: 2013.06.24 - 11:43
"A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal rendszeresen vizsgálja a hozzá tartozó közszolgáltatásokat és közszolgáltatókat, így a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft.-t is. A hatóság megállapította, hogy a 2012. május 1. és 2013. március 01. közötti fogyasztási időszakban számítási hiba miatt magasabb vízszolgáltatás és szennyvíz-elvezetési, illetve -tisztítási díj lett számlázva a fogyasztóinknak. A túlszámlázást korrigáljuk, így a napokban helyesbítő számlákat kapnak kézhez a szolgáltatási területen lakók. A helyesbítő számlákat a tárgyhavi számlákkal együtt kézbesítjük, s tartalmuk alapján az alábbiak lehetnek: – Akiknek hátralékuk van, azoknál a korrigált összeggel ezt csökkentjük. – Akinek nincs, azoknak a tárgyhavi számla összegét a különbözettel csökkentjük, amennyiben a visszatérítendő összeg magasabb, mint az ebben a hónapban fizetendő díj, akkor a különbséget visszafizetjük a fogyasztóinknak. A korrekció összege a Hivatal által meghatározott kamatot is tartalmazza. A számlákkal és a számítással kapcsolatban szívesen állunk fogyasztóink rendelkezésére. Dunaújváros, 2013. május 2. Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft." Aki az elmúlt két évben igénybe vette a túlszámlázott szolgáltatásukat, de azóta megszűnt a szerződése Önökkel, Vele vajon miként számol el a tisztelt szolgáltató?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.06.28 - 14:11
Tisztelt Földes Gábor! Amennyiben Ön korábban igénybe vette szolgáltatásunkat, kérem írja meg volt ügyfélszámát, vagy fogyasztási hely azonosítóját. A számlákon ezek az adatok szerepelnek. Amennyiben ezeket nem őrizte meg, kérem a volt fogyasztási hely címét írja meg. Ennek hiányában pontos választ nem tudok adni, de természetesen minden fogyasztóval elszámoltunk, akkor is, ha időközben már elköltözött. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
TamásDátum: 2013.06.20 - 16:27
Tisztelt DVCSH! Múlt hónapban kaptam egy levelet Önöktől (36556/610198063) miszerint a kormány és nemzeti "bla bla bla" miatt 2013.01 hótól ezidáig a megtakarításom ennyi meg annyi … Most megkaptam a friss távhőszámlát (15392092) melyen az összeg még egy hónappal magasabb lett … hurrá gondoltam akkor ennyivel kevesebbet kell ebben a jónapban fizetnem… No de nem így történt ám, vagy csuda tudja, de nem a megtakarítással csökkentett összeget vontál le a számlámból e hónapban! Megkérdezhetem hogy is van akkor ez? Fogyasztási hely: 610198063 Már megint csak pillázok ha ilyen elszámoló számlákat kapok, de istenemre mondom szívesen elmennék egy Önök által tartott számlaértelmező tanfolyamra … talán akkor nekem tanult embernek is érthető lenne ez az egész folyamat 😀 Mert valljuk csak be, 100 emberből ha 10 érti mi is van ezeken az elszámolásokon … További kellemes számlázásban gazdag kánikulai napokat 😀 Tom
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.06.28 - 14:02
Tisztelt Tamás! A 2013. június elején megküldött tájékoztatónk arról szólt, hogy 2013. január 1. óta a rezsicsökkentésnek köszönhetően Ön mennyivel fizetett kevesebbet havonta, illetve összesen. Az Ön esetében a megtakarítás május hónappal bezárólag 7498,- Ft volt. A 2013. június havi számlán pedig az szerepel, hogy júniusban a megtakarítás összege 1542,- Ft, azaz 2013. január 1. és 2013. június 30. között Ön összesen 9040,- Ft-tal már kevesebbet fizetett. Hődíjelszámoló számlát pedig várhatóan – az előző évekhez hasonlóan – novemberben fog kapni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Fábián CsillaDátum: 2013.06.20 - 12:40
Tisztelt DVCSH! Amit önök kiküldtek külön papírt, amin a Január 1-je óta levő megtakarítás van, az mit jelent pontosan? Annyival kevesebbet fizettünk, vagy az jóvá lesz írva? Köszönettel; F.Cs.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.06.28 - 13:51
Tisztelt Fábián Csilla! Tájékoztattuk Önt arról, hogy 2013. január 1. óta mekkora összeggel csökkent az Ön fizetési kötelezettsége, azaz Ön ennyivel már kevesebbet fizetett. Tisztelettel: Galyasné Gyurina Annamária
Szabó JózsefnéDátum: 2013.06.20 - 09:37
Ügyintéző:Kiss Sándorné részére! Tisztelt Kiss Sándorné! Ügyiratszámom:FEJ/30095/195 Szabó Józsefné vagyok,tegnap délután adta a főnököm a kezembe ezt a levelet,amin a fizetésem 33%-át kéri levonatni.Szeretném megkérni hogy egy két hónap haladékot szeretnék kérni.Indoklásom:Március 18-a óta betegállományban vagyok és 70 000 ft a táppénzem.Nagyon csúnya vírus fertőzésem volt,ami megtámadta a májamat és az ízületeimet is.Kórházban is voltam.Minden orvosi papírt megtudok mutatni. Ha ön most levonat tőlem a 70 000 ft-ból 33%-ot, semmit nem fogok kapni.Tehát nem tudok rezsit fizetni,és semmit sem.Egyedül élek.Az amire a letiltást kérik,azt a lakást 2011-augusztus 22-óta nem lakom,nem az én tulajdonomban van. Természetesen ami 2011.augusztus 22-ig keletkezet tartozásom van,azt rendezni fogom,de ami ez után keletkezett,az nem tudom.Tulajdonképpen a végrehajtó úr két éve folyamatosan tiltat a fizetésemből,akkor nem értem hogy állhat még fent tartozás.Szeretnék Önnel találkozni.Válaszát előre is köszönőm.Tisztelettel:Szabó Józsefné
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.06.28 - 13:43
Tisztelt Szabó Józsefné! Kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), mert ennek hiányában nem tudok válaszolni Önnek. Az Ön által írt ügyiratszám általunk nem használatos, teljesen ismeretlen, beazonosításra nem alkalmas. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
CsőtörésDátum: 2013.06.18 - 21:36
Tisztelt Szolgáltató! A mai napon nem volt víz csőtörés miatt. Én viszont éjszakásból felébredve csak azt hallottam, hogy zúg a mosógépem, tele hófehér ágyneműkkel, az évzárókra a gyerekeim fehér ingével stb… Van köztük olyan, ami nem fehéríthető, mert műanyag tál lesz belőle vagy szúnyogháló. Van erre valami tippjük? Mivel tudom kiszedni?
DVCSH válaszolDátum: 2013.06.20 - 10:32
Tisztelt Fogyasztónk! A kellemetlenségért elnézését kérjük! Sajnos csőtörések előfordulhatnak, előre nem kiszámítható, hogy hol és mikor fog megtörténni. Háziasszonyként ajánlom Önnek az alábbi linket, http://www.femina.hu/otthon/14_filleres_praktika_feher_ruhakhoz ahol viszonylag olcsó praktikák segítségével talán sikerül megmentenie a ruhákat. A bosszúságokért még egyszer elnézését kérjük!
zsuzsannaDátum: 2013.06.12 - 06:06
Kedves DVCSH! Érdeklődni szeretnék hogy az Alkotás utcában mikor lesz az éves le olvasás.Mert arra napra szabadnapot vagy szabadságot szoktam kérni és már szeretném tudni mikor lesz esedékes.Köszönöm válaszát.Tisztelettel Zsuzsanna
DVCSH válaszolDátum: 2013.06.14 - 09:05
Kedves Zsuzsanna! Az Alkotás utca 1-2-3-4-5-6. száma alatt június 21-én, a 7-8-9. száma alatt szeptember 18-án, a 12-13. szám alatt szeptember 19-én lesz a költségosztók, illetve az éves leolvasása a vízmérőknek. A honlapunkon a "VÍZSZOLGÁLTATÁS" és "TÁVHŐSZOLGÁLTATÁS" 3. menüpontja alatt (Mérőóra leolvasási üteme) Ön is megtekintheti a fenti időpontokat. Az ütemtervet legkésőbb február végéig közzétesszük, így a jövőben Ön is időben tudja tervezni az adott napra vonatkozóan a szabadnapját.
Farkas MáriaDátum: 2013.06.10 - 12:24
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Az lenne a kérdésem, hogy az Esze Tamás u. 7-ben mikor lesz a költségosztók és a vízóra leolvasása az idén. Erre a napra szabadságot szoktam kivenni, nem Dunaujvárosban tartózkodom, ezért a lépcsőházi kiírást már későn látnám csak. Köszönöm válaszát! Üdvözlettel: Farkas Józsefné
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.06.11 - 08:54
Tisztelt Farkas Mária! Az ütemtervünk szerint 2013. július 15-én lesz a leolvasás Önöknél. Kérem, hogy az azt megelőző napokban az időpontot illetően a közös képviselőjével is egyeztessen. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Tankó KatrinDátum: 2013.05.29 - 13:09
Tisztelt DVCSH! Szeretnék érdeklődni, hogy külföldre költözés miatt, email címemre kérhetném e a havi "fogyasztást", hogy áttudjam utalni havonta a csekken lévő összeget Önök felé? Válaszát előre is köszönöm Üdvözlettel: Tankó Katrin
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.05.30 - 08:03
Tisztelt Tankó Katrin! Sajnálattal tájékoztatom, hogy erre még nincs lehetőségünk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
IlonaDátum: 2013.05.15 - 11:01
A legutolsó számlájukban visszamenőlegesen 2012-ben történő emelés miatt jóval több a végösszeg! Ezeket miért csak hónapok után rendezik! Ez nem esik jól,hiszen a rezsicsökkenést is már alig vártuk! Mi volt ez az emelés??
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.05.21 - 15:55
Tisztelt Ilona! Úgy gondolom valamit félreért. Kérem adja meg azonosító adatait (vevőszám, fogyasztási hely azonosító), hogy ellenőrizni tudjam a számláit. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Mészáros ZsoltDátum: 2013.05.09 - 10:10
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Érdeklődni szeretnék, hogy a költségosztókkal kapcsolatosan az éves leolvasás alapján mikor derül ki, hogy visszakapok -e vagy ráfizetnem kell -e a fogyasztásomra? Megadom a fogyasztói azonosítómat, kérem ha teheti nézzen utána mire számíthatok. Ha szükséges elküldöm egy e-mail címre a költségosztók leolvasott értékeit is! Előre is köszönöm türelmét ! Vevő azonosító: 4766
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.05.21 - 15:51
Tisztelt Mészáros Zsolt! Az éves hődíjelszámolás eredményéről csak a számla elkészülte után tudok nyilatkozni. Jelenleg ez még nem történt meg, a leolvasási adatok feldolgozása még folyamatban van. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
RostásinéDátum: 2013.05.03 - 20:24
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Április 9-én a délelőtti órákban személyesen kerestem fel az ügyfélszolgálatukat és kértem, hogy a részemre járó, fűtésmegtakarításból adódó jóváírandó összeget postai úton lakcímemre szíveskedjenek visszautalni. Az 1. ablaknál ülő szőke ügyintéző kinyomtatott egy elszámolást, közölte, hogy ráírja a kérésemet erre. Kérdésemre, hogy mi lesz, ha nem kapom meg az összeget, az ügyintéző közölte, hogy legfeljebb mégegyszer befáradok Önökhöz és ő elnézést fog kérni, meg különben is mit akarok én, amikor a visszafizetési határidő április 30-a. Ezek után – mivel ez a megjegyzés nekem eléggé rosszul esett- elköszöntem tőle, és otthagytam. Az összeget én a mai napig nem kaptam vissza, bár tudomásom van róla, hogy a lépcsőházban egy szomszédnak már érkezett postai úton visszatérítés. Vevőazonosító: 14571. Kérem szíves intézkedését, hogy a megtakarítást címemre utalják vissza mihamarabb, mivel a teljesítési határidő április 30-án lejárt!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.05.08 - 13:07
Tisztelt Rostásiné! Az Önnek járó összeg visszautalásáról haladéktalanul gondoskodtam. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Vass KrisztinaDátum: 2013.05.02 - 08:13
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Ön től ápr. 22-i válaszában – míg az ügyfélszolgálaton ápr. 9-én személyesen – igéretet kaptam arra, hogy a fűtésmegtakarításom visszautalására intézkednek. Vevőazonosítő 38174. Ma május 2-a van, még nem érkezett meg ! Bár a teljesítési határidő az elszámoláson április 30, ezért feltételezem, hogy az utalást ápr. 30-án indították? Vagy ismételten levonták belőle az aktuális számla összegét, hogy minél kevesebbet kelljen utalni??
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.05.03 - 07:35
Tisztelt Vass Krisztina! Információim szerint az Önnek járó összeg visszautalása fizetési határidőn belül megtörtént. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
rácz sándornéDátum: 2013.04.23 - 05:39
egy nyugdíjas szeretne részletfizetést kérni elvan maradva már egyszer kért de el küldték mit tehetne
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.04.25 - 08:34
Tisztelt Rácz Sándorné! Kérem személyesen keresse fel ügyfélszolgálatunkat, vagy levélben írja le kérését. Mindkét esetben pontos választ fog kapni a lehetőségekről. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
JettaDátum: 2013.04.19 - 12:14
Tisztelt Szolgáltató! Távfűtéses, költségosztós lakásomat nyáron fel szeretném újítani, a radiátorokat ki szeretném cserélni. Mi a teendőm? A "Nyári nagyleállás" menüpontban azt írják, hogy augusztus elejére tervezik. Csak ekkor végezhetem el a radiátor cserét? Még régi típusú, ún. öntöttvas radiátorok vannak a lakásban. A fürdőben kicserélhetem fürdőszobai radiátorra? Válaszukat kérem a megadott mail címre. Köszönettel: Nagy Henriett
DVCSH válaszolDátum: 2013.04.22 - 12:49
Tisztelt Jetta! Kérem hívja fel kollégáinkat az 510-122-es telefonszámon. Segítenek majd a radiátor kiválasztásában, tájékoztatják teendőiről és a felmerülő költségekről.
FerencDátum: 2013.04.16 - 18:29
Tisztelt Szolgáltató! Fűtésre alapdíj van meghatározva (általány), ugyanakkor szeretném a továbbiakban magam online módon bejelenteni a mérőóra állásomat. Mit kell tennem ebben az esetben? Válaszukat előre köszönöm
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.04.22 - 07:59
Tisztelt Ferenc! Kérem adja meg azonosító adatait (fogyasztási hely, ügyfélszám). Ennek hiányában kérdésére nem tudok válaszolni. ÜdvözletteL: Galyasné Gyurina Annamária
Hegedüs LászlóDátum: 2013.04.14 - 09:42
Tisztelt Ügyfélszolgálat Számláimat csoportos beszedéssel teljesítem.Az önök által kibocsátott számlán a fizetési határidő 2013.04.30. Önök már 2013.04.11.-én leemelik folyószámláról a számlaösszeget./Több szolgáltatóval állok kapcsolatba Fizetési határidő előtt egyetlen szolgáltató se emeli le a fizetendő összeget/.A számla hátoldalán a fizetés elmulasztása esetén fizetendő késedelmi kamatot köteles fizetni a fogyasztó.Hogyan működik ez önöknéL Ügyfélszolgálatuk a felvetett problémára frappáns választ adott fizessem csekken.Elég cinikus válasz egy szolgáltató részéről. Hamár önök késedelmi kamatot kérnek a késedelmes fizetés miatt.Én kérem a 20 napra járó kamatot a korábbi teljesítés miatt. Tisztelettel várom válaszukat Hegedüs László
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.04.22 - 07:43
Tisztelt Hegedűs László! A fizetési határidő az a nap, amely napig a fogyasztó minden következmény, pl. késedelmi kamat nélkül megfizetheti az igénybe vett szolgáltatás díját. A 18/2009. MNB rendelet 11.§ (1) bek. szerint a fizetési megbízás azon a napon teljesül, amikor a pénzösszeget a kedvezményezett fizetési számláján jóváírják. Eszerint akkor teljesül a számla kiegyenlítése határidőn belül, ha a jóváírás legkésőbb a fizetési határidő napjáig megtörténik. Ennek a teljesüléséhez a terheléseket a fizetési határidőt megelőzően kell indítani. A fent hivatkozott MNB rendelet 37. § (8) bek.szerint: „A kedvezményezett a csoportos beszedési megbízást a számlavezető pénzforgalmi szolgáltatójával megkötött keretszerződésben meghatározott helyen, módon és gyakorisággal (benyújtási határidő) nyújtja be a beszedési megbízáson megjelölt terhelési napot legalább öt munkanappal megelőzően.” Azaz a terhelés indítása és a terhelés napja között rendelkezésre kell állnia 5 munkanapnak, amely idő alatt a fogyasztó észrevételt tehet. Ez kötelezően betartandó, hiszen a bank nem is fogadja a terhelésre benyújtott állományt ettől korábban. Az MNB rendelet 37.§ (10) bek.szerint a számla megküldésével teljesül az értesítési kötelezettségünk, illetve „…A kedvezményezett a terhelési napot úgy határozza meg, hogy az a 11.§ (1) bekezdésében foglaltak figyelembevételével biztosított legyen a számlában, vagy más okmányban megjelölt fizetési határidőre történő teljesülés.” Ez is alátámasztja, hogy a fizetési határidő nem lehet azonos a terhelési nappal. Önnek választási lehetősége van. Befizetést lehet teljesíteni a csoportos beszedési megbízáson kívül készpénzátutalási megbízással, eseti átutalással, készpénzben a pénztárunkban, internetes átutalással. Bármelyik mellett dönt, a befizetést úgy kell teljesítenie, hogy a fizetési határidő napján a jóváírás társaságunk fizetési számláján már szerepeljen. Ha és amennyiben saját elhatározásából a csoportos beszedési megbízást választja, akkor elfogadja azt, hogy társaságunk a fizetési határidőn belül, az MNB rendelkezéseit betartva benyújta a terhelést a fizetési számlájára és a szükséges fedezetről gondoskodik. Utalva a fentiekben írtakra, minden hónapban két alkalommal tesszük ezt annak érdekében, hogy az első terheléskor fedezethiány esetén ne kerüljön hátralékos státuszba a fogyasztó, ha időközben fedezet érkezik a számlájára, abból a kiegyenlítés megtörténhessen. Természetesen minden fogyasztónak joga van ahhoz – ha ez nem elfogadható a számára -, hogy más fizetési módot válasszon. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Vass KrisztinaDátum: 2013.04.08 - 11:26
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Pénteken délelőtt kaptam meg a fűtéselszámolást, rögtön meg is írtam Önöknek, hogy a jóváírandó összeget szíveskedjenek lakcímemre visszautalni, anélkül hogy levonnák belőle a következő havi számlát. Ez az e-mail valami oknál fogva meg sem jelent a kérdezz-felelek rovatban, de nem is lett volna aktuális, mivel szombat reggel már a postaládámban volt az aktuális fűtésszámla, amiből kiderült, hogy automatikusan levonták azt a jóváírandó összegből. Ezúton kérem mégegyszer, hogy a fennmaradó összeget szíveskedjenek egy összegben visszautalni a címemre. Vevő azonosító: 38174. Köszönettel várom intézkedését az illetékes felé.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.04.22 - 10:28
Tisztelt Vass Krisztina! Megtakarításából az Önnek járó összeg visszautalásáról gondoskodom. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Munkácsy utcaDátum: 2013.04.04 - 09:44
Tisztelt Szolgáltató! Az utóbbi években jelentős tartozást halmoztam fel. Kaptam részletfizetést, de a havi számlát már megint nem tudom a részlettel együtt fizetni. Hogyan tudnám leköttetni a lakásomat a rendszerükről úgy, hogy anyagilag ne rokkanjak bele? Képtelenség a két számlát fizetni, és ez a helyzet tarthatatlan!!! Ameddig nem állok anyagilag helyre, nem fűtök, mert így csak az adósság halmozódik. Válaszukat előre is köszönöm! Munkácsy utca.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.04.08 - 08:23
Tisztelt "Munkácsy utca"! Kérem adja meg azonosító adatait, ennek hiányában pontos válaszadásra nincs lehetőségem. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Vasné Móricz ZsuzsannaDátum: 2013.04.03 - 14:37
Tisztelt Cím! Levelezési cím változást csak személyesen lehet intézni vagy van más módja is (pl. e-mailben). Köszönöm a választ előre is!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.04.08 - 08:25
Tisztelt Vasné Móricz Zsuzsanna! Értesítési cím változását bejelentheti e-mailben is. Kérem, hogy a szükséges azonosító adatokat levelében tüntesse fel (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító). Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Kiss LíviaDátum: 2013.04.03 - 09:43
Tisztelt DVCSH! A vízóracserével kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy 2015.december 31.-én jár-e le a jelenlegi? Fogyasztási hely:511019011, vevő azonosító:39331. Valamint szeretném megtudni,hogy a fűtéselszámolásra mikor kerül sor? Válaszukat köszönöm! Tisztelettel:Kiss Lívia
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.04.03 - 12:38
Tisztelt Kiss Lívia! Mellékvízmérői 2015. december 31-ig hitelesek a jelenlegi törvényi szabályozás szerint. Elszámoló számlája a tegnapi napon készült, 1-2 napon belül meg is fogja kapni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
BrigittaDátum: 2013.03.20 - 20:53
Tisztelt Nyalka Úr! Tavalyi évben szerelték fel lakásomban a költségelosztókat. Földszinti lakásban lakom. Alattam pince, hátsó kijárat. Földszinten velem szemben főbejárat. Úgy érzem jóval magasabb fokozatra kell állítanom a termosztátomat, mint az épület más emeletén. Szeretném, ha ezeket a negatív adottságokat az elszámoláskor figyelembe vennék. Mi ennek az eljárásnak a módja? Köszönöm: Brigitta
Nyalka LászlóDátum: 2013.03.25 - 14:00
Tisztelt Brigitta! Amennyiben múlt évben történt a költségosztó felszerelése, akkor kérés nélkül az érvényben lévő korm.rendelet 6. sz. melléklete szerint fogjuk alkalmazni az épület összes lakásánál, helyiségenként a korrekciós tényezőket a hőelszámoláskor. A hőelszámolás előtt egyeztetjük a rendelet egyéb előírásait is a lakóközösséggel, melyet szintén figyelembe kell majd vennünk. Tisztelettel: Nyalka László
PankaDátum: 2013.03.20 - 10:03
Tisztelt Annamária! Köszönöm gyors válaszát a leolvasási időponttal kapcsolatban. Arra viszont sajnos nem kaptam választ mi a teendőm a túlfizetésem esetén. Jó-e úgy hogy itt kérem ,vagy be kell menni személyesen ahhoz ,hogy egy összegben postázzák a címemre ,ne pedig levonogassák a havi számlából. Ezzel kapcsolatos válaszát is előre köszönöm! Szép napot Önnek! Panka
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.03.22 - 07:33
Tisztelt Panka! Kérését továbbítottam. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
somorácznéDátum: 2013.03.14 - 10:37
A 10% minihókozpontosokra nem vonatkozik?Nem úgy számolták.Somoráczne
Nyalka LászlóDátum: 2013.03.14 - 12:32
Tisztet Somoráczné Úrhölgy! A mini hőközponttal rendelkezők egyedi igen nagy kedvezményt kapnak. Ők összevont hődíjat fizetnek, mely nem tartalmaz alapdíjat. Amely fogyasztó ezt az igen nagy kedvezményt összevont hődíj) nem kívánja igénybe venni, akkor természetesen lehetősége van a sokkal kedvezőtlenebb alapdíj+hődíj szerkezetet választania. Akkor ő is azonnal megkapja a 10 %-al csökkentett díjakat. Amennyiben Ön ezt kéri csak kérnie kell. Üdvözlettel: Nyalka László
PankaDátum: 2013.03.12 - 10:57
Tisztelt DVCSH! Tavalyi évben május 8-án volt a fűtésleolvasásom.Érdeklődnék ,hogy akkor most is e dátum környékén várhatom? Másik kérdésem ,amennyiben túlfizetés lesz a számlámon,amiben biztos vagyok,abban az esetben elég ha itt jelzem önöknél ,hogy a visszajáró pénzemet egy összegben kérem postán utalni a levelezési címemre? Azért is írok ennyivel korábban ,mert nem szeretném ,ha akár egy havi számlámba is beleszámolnák.Sajnos az itt olvasottak alapján ez is megtörténhet,és ezt inkább megelőzném! A fogyasztási hely:604260018 vevőkód:7386 Válaszukat előre is köszönöm!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.03.19 - 07:28
Tisztelt "Panka"! Várhatóan idén is május első napjaiban lesz az épület költségosztóinak leolvasása. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Keszler KrisztinaDátum: 2013.03.12 - 07:51
Fogyasztási azonosító: 6553 Januárban olvasták le a fűtést, mikor utalják vissza a túlfizetést, melyik hónapban lehet számítani rá? (számlaszám leadva)
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.03.12 - 15:11
Tisztelt Keszler Krisztina! E-mailben érkezett levelére válaszunkat e-mailben megadjuk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
LukácsDátum: 2013.03.10 - 19:18
Tisztelt DVCSH ! Szeretnék tájékoztatást kapni arról, hogy a mini hőközponttal rendelkező fogyasztók számára miért nem csökkent 10 %-kal a szolgáltatás díja. Üdvözlettel L.
Nyalka LászlóDátum: 2013.03.14 - 12:24
Tisztet Lukács Úr/Úrhölgy! A mini hőközponttal rendelkezők egyedi igen nagy kedvezményt kapnak. Ők összevont hődíjat fizetnek, mely nem tartalmaz alapdíjat. Amely fogyasztó ezt az igen nagy kedvezményt összevont hődíj) nem kívánja igénybe venni, akkor természetesen lehetősége van a sokkal kedvezőtlenebb alapdíj+hődíj szerkezetet választania. Akkor ő is azonnal megkapja a 10 %-al csökkentett díjakat. Ezt csak kérnie kell. Üdvüzlettel: Nyalka László
Sebestyén JózsefnéDátum: 2013.03.07 - 17:24
Tisztelt Cím! Ma kaptuk meg a márciusi számlát és nem igazán tudom értelmezni,ugyanis a HMV Hődíj rész-nél egyszer 0,21 GJ,amely 2012.12.19-től 31-ig, a második 0,42 DJ amely 2013.01.01-től 01.25-ig lett elszámolva. Azt látom,hogy a januári számlán nincs elszámolva ez a díj,ezért tudtam be a 0,21- es tételnek,de akkor mi az a 0,42 DJ elszámolás?Vevőazonosító:17166.Számla sorszáma:15205571.Kérem válaszát ,köszönettel Sebestyén Józsefné
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.03.11 - 07:52
Tisztelt Sebestyén Józsefné! A tárgyhavi számlákban "előlegként" az egy m3 víz felmelegítéséhez szükséges hőmennyiséget 0,21 GJ-lal számoljuk. Ön 2012.12.19-2012.12.31. között 1 m3 vizet fogyasztott, tehát a felmelegítéshez szükséges mennyiség 0,21 GJ. Viszont 2013.01.01-2013.01.25 között 2 m3 volt a használati melegvízfogyasztása, így 2×0,21 GJ=0,42 GJ-ra volt szükség annak felmelegítéséhez. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
KözösképviselőDátum: 2013.03.06 - 10:20
Tisztelt DVCSH! A Martinovics 28-30. blokkban a mérőórák leolvasása után elszámolták a fűtést. Sok lakónal visszatérítés jár, amit nem utaltak vissza a számlákra. Kérem tájokoztassanak, hogy ez mikor történik meg. Üdvözlettel.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.03.07 - 07:10
Tisztelt "Közösképviselő"! Meghatalmazás hiányában nem áll módunkban tájékoztatni Önt a fogyasztók (lakástulajdonosok) folyószámláján szereplő adatokról. Közös képviselőként Ön csak a társasház ügyeire vonatkozóan intézkedhet, illetve csak a társasház ügyeiről tájékozódhat. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
AEGDátum: 2013.02.28 - 13:51
Tisztelt Szolgáltató! Vásároltam egy AEG típusú mosógépet. Ez már nem olyan "hagyományos" ketyere, ha nem használok vízlágyítót akkor nem lesz garanciában javítható. Nos ez a jószág még azt is meghatározta, hogy a víz keménységéhez mekkora adag lágyítót használjak. A leírás a következő értékekben van megadva: dH, T.H. , mmol/l , Clarke. Meg tudnák nekem adni a városi víz ezen értékeit? Köszönöm! Meg tudnák nekem mondani a városi víz ezen értékeit?
Nyalka LászlóDátum: 2013.03.05 - 09:06
Tisztelt Fogyasztó! A levelében jelzett jellemzőket még a az ivóvíz vizsgálatot végző laboratórium sem ismeri. Azonban közöljük, hogy a vizsgálják viszont az összes keménységet (CaO mg/l). Ez az érték Dunaújvárosban 120-140, mely 12-14 nK°-nak (német keménységi foknak) felel meg. Üdvözlettel: Nyalka László
Éberhardt GusztávnéDátum: 2013.02.17 - 11:36
Miért két borítékban kapjuk a DVCSH számláit egyazon napon, egyazon szolgáltatótól. Ez ma már nagyon nem takarékos és papírkímélő. Tudom, hogy két terület, de talán össze lehetne hangolni, és egy borítékba tenni. Felére csökkenne a borítékok száma! Egyébként nagyon sok szolgáltató elektronikusan küldi a számlát, Önöknél mikor lehetséges ez? Továbbá, a bank (OTP) is két megbízásként teljesít, (külön utalja a vízdíjat, külön a fűtési díjat), ami a tranzakciós adó miatt ismét csak sújtja az embert. Válaszát várva, köszönöm.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.18 - 09:14
Tisztelt Éberhardt Gusztávné! Egyelőre ezen nem tudunk változtatni, reméljük hamarosan lehetőségünk lesz elektronikus számlát küldeni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Valkainé Dátum: 2013.02.16 - 19:14
Tisztelt Címzett! Érdeklődnék,hogy ha a vízóra csöpög,és 2006-ban cserélték ,akkor kicserélik-e?Ennek mennyi a díja,illetve kit terhel? Üdvözlettel!Valkainé!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.18 - 09:11
Tisztelt Valkainé! Kérem adja meg fogyasztási hely azonosítóját, ennek hiányában nem tudok pontos választ adni arra, hogy kit terhelnek a költségek. A cserével kapcsolatban kérem keresse a DVCSH Kft. műszaki ügyfélszolgálatát (Dújv. Építők útja 1.) 25/510-220, 221,222. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
KataDátum: 2013.02.15 - 19:26
Tisztelt Annamária! Vízmérő cserét kell végeztetnem. Hogy tudnám ezt megrendelni a legegyszerűbben, és milyen költséggel járna ? Kivel lehet cseréltetni, hogy hiteles legyen minden? Köszönöm a válaszát!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.18 - 09:16
Tisztelt Kata! Kérem keresse a DVCSH Kft. műszaki ügyfélszolgálatát (Dújv. Építők útja 1.) 25/510-220, 221, 222 telefonszámon. Pontos választ tudnak Önnek adni és időpontot is tud egyeztetni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
csordásnéDátum: 2013.02.15 - 10:45
vásárolni szeretnék kiskunfélegyházán egy távfűtéses lakást a Petőfi ltp-n. Kérdezném, hogyan alakul a fűtésszámla? Télen-nyáron általány díjat fizetek, vagy télen (azaz fűtési időszakban) fizetem a fűtést és a melegvizet, nyáron pedig csak a fogyasztott melegfizet. Várom válaszukat, köszönettel Csordásné
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.15 - 11:59
Tisztelt Csordásné! Mivel ez a DVCSH KFT. honlapja, kérdésére az ottani szolgáltató fog írásban, e-mail címére válaszolni Önnek. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
kocsis ferencDátum: 2013.02.14 - 10:41
Társasházi lakás esetén , ha az Önökkel szerződő albérlő nem fizeti ki a hőszolgáltatàst, a törvény szerint a lakás tulajdonos sortartó kezes ?mi az eljárás ebben az esetben Önöknek ?köszönöm előre is
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.14 - 11:30
Tisztelt Kocsis Ferenc! A 2011. december 31-ig felhalmozott tartozást illetően a kötelezettség egyetemleges. A 2012. január 1. utáni díjtartozásokra vonatkozik a sortartásos kezesség. Ez röviden annnyit jelent, hogy először a bérlőtől kíséreljük meg a behajtást és ha az eredménytelen, vagy behajthatatlan, akkor a végrehajtást a tulajdonos ellen folytatjuk. Ez csak abban az esetben van így, ha a bérlő volt a vevő. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Cs.GáborDátum: 2013.02.13 - 14:52
Üdv.! Azt kérdezném, hogy leolvasás után kaptam egy papírt, de az illető nem tudta elmagyarázni, hogy mi mi csoda…ez érdekelne!? Mi a Ktg.skálaszám? Illetve ideírták, hogy Hv. 362m^3, ill. 172m^3, ez mi lenne? Köszönöm.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.14 - 11:29
Tisztelt Cs. Gábor! Kérem adjon meg azonosító adatokat (vevőszám, fogyasztási hely azonosító), ezek hiányában nem tudok válaszolni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
PéterDátum: 2013.02.11 - 19:02
Tisztelt szolgáltató! Közeljövőben várható-e, hogy a mérőampúllás költségosztók lecserélésre kerülnek digitálisra. Vagy belátható időn belül, továbbra is a lakóközösségnek kell ezt külön kérnie. Nem ösztönzik e a társasházakat, a költségosztók cseréjére.
Nyalka LászlóDátum: 2013.02.13 - 10:59
Tisztelt Fogyasztó! A távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi törvény végrehajtásáról szóló 157/2005. (VIII.15.) Korm. rendeletet módosította a 104/2011. (VI.29.) számú Korm. rendeletet. Ezek szerint 2011. július 6-tól csak elektronikus költségosztót lehet felszerelni. A meglévő párologtatós fűtési költségmegosztókat nem kell lecserélni. Természetesen amennyiben a lakóközösség a cserét kéri, arra egyedileg adunk ajánlatot. A csere költsége a korábban elvégzett fűtéskorszerűsítés során befizetett fejlesztési hozzájárulás és az aktuális elektronikus költségmegosztó beépítési díja közötti különbség, mely kb. 3.500 Ft. Tisztelettel: Nyalka László
Romhányi AnitaDátum: 2013.02.10 - 18:34
Tisztelt DVCSH! Az lenne a kérdésem, hogy az éves fűtésleolvasásnál túlfizetésem volt és szeretném visszakapni az összeget, személyesen mentem be Önökhöz 2012.01.09.-én amikor azt az ígéretet kaptam hogy visszautalják bankszámlámra az összeget, de már az ügyfélszolgálatukon értesítettek hogy a következő havidíjat levonták a túlfizetés összegéből, de a különbözetet utalni fogják. A mai napon 2012.02.10.-én megkaptam az újabb fűtésszámlát és megdöbbenve vettem észre, hogy ismételten levonásra került a túlfizetésem összegéből! Milyen elgondolásból cselekedtek így? Miért nem utalták vissza az összeget? Nem erről volt szó az ügyfélszolgálaton! fogyasztási hely : 611131062 vevőazonosító : 33983 Várom gyors válaszukat!!! Romhányi Anita
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.14 - 13:18
Tisztelt Romhányi Anita! Információim szerint megtörtént az Önnek járó összeg visszautalása. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
PistaDátum: 2013.02.10 - 10:06
A gyermekem 2011-es MV alapdíj tartozásról kapott csekket.Hogy lehetséges ez?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.11 - 08:01
Tisztelt "Pista"! Kérem adja meg azonosító adatait (vevőszám, fogyasztási hely azonosító), ennek hiányában nem tudok válaszolni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
TamásDátum: 2013.02.09 - 18:04
Tisztelt DVCSH?! Fogyasztási hely: 610198063 Januári számla: 15106328 – 12.782 ft (alapdíj 12.039 ft) Februári számla: 15156856 – 15.926 ft (alapdíj 14.832 ft) Megkérdezhetem, hogy ez hogy sikerült összehozni? Magyarázza már el nekem valaki részletesen hogyan is működik ez, mert már kezdem unni hogy nem értem a számlát!!! Lehet hogy Önöknek ez triviális de sokunknak sajnos nem!!! Üdvözlettel: Tamás
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.11 - 14:34
Tisztelt Tamás! Vizsgálva a januári és februári számláját látható, hogy a fűtés alapdíja és hődíja mindkét számlában azonos: 11.966,- Ft (alapdíj: 3.747,- és hődíj: 8.219,-). A számla végösszege eltér egymástól, aminek az az oka, hogy a január havi számlában a használati melegvízfogyasztása 0 m3, hidegvízfogyasztása 2 m3. Ugyanez február hónapban: használati melegvízfogyasztása 2 m3, hidegvízfogyasztása 3 m3 volt. Összegezve: ezt úgy sikerült összehoznia, hogy több vizet fogyasztott 2012. december 19-től 2013.január 31-ig, mint 2012. december 1. és 19. között, ami tekintve az időintervallumot, természetes is. A számla értelmezésével kapcsolatban szívesen tájékoztatjuk, kérem fáradjon be az ügyfélszolgálatunkra, ahol munkatársaim minden kérdésére válaszolni tudnak ezzel kapcsolatban. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Vass KrisztinaDátum: 2013.02.08 - 18:39
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Ma kaptam meg a fűtésszámláimat. Kérdezném, hogy megszünt a nyugdíjaskedvezmény? Ugyanis már a múlt hónapban is feltünt, hogy nincs a (NY) megjegyzés feltüntetve a számlán, azonban azt betudtam annak, hogy a rezsicsökkentés miatt kicsit bonyolódott Önöknél a számlakészítés. Azonban az ehaviban sem látom. Esetleg ezt minden évben igényelni kell és nem automatikusan írják jóvá (ha egyszer már bejelentette a fogyasztó)? Vevőazonosítóm: 38174. Köszönettel várom válaszát.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.11 - 07:57
Tisztelt Vass Krisztina! Igen, megszűnt a nyugdíjas kedvezmény. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
ErikaDátum: 2013.02.07 - 19:01
Azt szeretném megtudni, hogy utólag mi alapján kapok ( gondolom más is) számlát 2011-06-21 és 2012-06-20 közötti időre HASZN.MV ALAPDÍJ és HMV. ALAPDÍJ MV ELSZ. címen, 2013 februárban. Már a tavalyi évben is volt korrekció. Nem kellene indokolni a jogcímet? Vagy csak úgy "beszedünk" minden fogyasztótól pár száz forintot? Nem az összeg, a mód háborít fel. Vagy ennyire tudatlan vagyok? Köszönöm előre is válaszukat.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.11 - 07:49
Tisztelt Erika! A távhőfogyasztással 2003. év óta kötelező elszámolni. Ennek megfelelően már 10. éve, hogy minden évben megküldjük az előző elszámolási időszak elszámoló számláját, azaz szembe állítjuk a számlázott és a tényleges fogyasztást és a kettő különbözetét számlázzuk. Nem indokolt, hogy erről a szokásos eljárásról minden alkalommal külön értesítést küldjünk, a fogyasztóink már tisztában vannak ennek tényével, hiszen ennek megfelelően igyekszenek is takarékoskodni a hőfogyasztással. Pontos azonosító adatokat nem adott meg, de ha Ön nem új fogyasztónk, akkor Ön is megkapta ezt a számlát az elmúlt években is. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Kiss ZsuzsannaDátum: 2013.02.07 - 12:50
Tisztelt Cég! Érdeklődni szeretnék, ha március közepétől nem lakom a társasházi lakásban, lemondható e a szolgáltatás igénybevétele, mi a módja, és mennyi lenne az alapdíj?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.11 - 07:42
Tisztelt Kiss Zsuzsanna! A vízszolgáltatás számlázását lehet szüneteltetni, a távfűtés alapdíját 100 %-ban fizetni kell, a hődíj esetében attól függ, hogy milyen épületben lakik. Ha van a radiátorokon költségosztó, akkor annak "*" állásba helyezésével egyidejűleg csökkenteni lehet a havi számlázott GJ mennyiséget, viszont ha nincs, azaz légtér arányában osztjuk szét a hőfogyasztást, akkor a hődíjat is fizetni kell. Itt ugyanis nincs értelme a csökkentésnek, hiszen az épület elszámolásakor mindenképpen a lakás légtere a meghatározó. Az alapdíj értéke a számlájáról leolvasható a számla első sorában. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Sólyomvári GáborDátum: 2013.02.05 - 15:24
Az Öreghegy úton február 18-án volt egy csőtörés. Az út beszakadt, a víz két telken keresztül folyt le a Tisza utcába. Az egyik az én telkem (öreghegy u 9), ahol a telken lévő útban, a fűben és a telek végén lévő rézsüben okozott kárt. A biztosítóm tájékoztatása szerint, mivel a meghibásodás a mérőórám előtt történt, a káresemény a DVCSH-ra, illetve annak biztosítójára tartozik. Kérem, tájékoztassanak, hogy mi a teendőm! Tisztelettel: Sólyomvári Gábor
Nyalka LászlóDátum: 2013.03.05 - 08:11
Tisztelt Sólyomvári Gábor Úr! Minden ilyen esetben a károsultnak a saját biztosítójához kell bemennie, és bejelentenie a kárigényét. Ők bírálják el az Ön igényét. A biztosítója, ha szükséges, ill. az általuk szokásos (biztosítónként eltérő) kárrendezési eljárás ezt igényli megkeresik majd a mi biztosítónkat. Üdvüzlettel: Nyalka László
Gulyás LászlóDátum: 2013.02.02 - 14:57
Érdeklődnék, miért szereltettük be ezeket a szabályzókat ha a szobák hidegek. Én úgy gondolom az önök érdeke hogy úgy fűtsünk ahogy akarunk végül is a mi pénzünk ha melegebbet akarunk a lakásban. Ja és nem beszélve arról hogy a közműalagutat is nekem kell fűtenem, mert fsz-i a lakásom. Szóval jó lenne ha rákapcsolnák amit ígértek, hogy melegebbek lesznek a lakások az óra és a szabályzó berakásával. Egy elégedetlen ügyfél…
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.02.04 - 07:23
Tisztelt Gulyás László! Kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító). Ezek hiányában észrevételére sem intézkedni, sem válaszolni nem tudunk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária
Horváth BélaDátum: 2013.01.31 - 11:06
Üdvözlöm. Szeretném a radiátorokat lecserélni és érdekelne milyen költségekkel járna.
Nyalka LászlóDátum: 2013.02.06 - 13:29
Tisztelt Horváth Béla Úr! Kérem hívja fel kollégáinkat az 510-122-es telefonszámon. Segítenek majd a radiátor kiválasztásában, és mondnak egy előzetes árat., ill. minden tájékoztatást megadnak.