Friss! A DVCSH Kft-nek továbbra is van távhőszolgáltató engedélye

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 587 hozzászólás

Mihály BélaDátum: 2014.02.06 - 19:09

Szerződés felmondással, fogyasztóváltozással kapcsolatban van-e lehetőség arra, hogy postai úton bonyolítsuk, vagy szükséges a személyes jelenlét! Milyen dokumentumok szükségesek hozzá?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.02.07 - 07:20

    Tisztelt Mihály Béla! Kérdéséből nem derül ki pontosan, hogy milyen fogyasztóváltozásról van szó, ezért átalánosságban tudok válaszolni. Megoldható postai úton is, amennyiben minden szükséges iratot megküldenek. Ezek: 30 napnál nem régebbi adásvételi szerződés, vagy 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap, birtokba adási jegyzőkönyv, esetlegesen bérleti szerződés, vagy annak felmondása. Bérbeadásnál tulajdonosi nyilatkozat, ha meghatalmazott jár el, akkor meghatalamazás. Cég esetében cégkivonat, aláírási címpéldány. Mérőóra állások, költségosztós ingatlan esetén leolvasás is szükséges. Lényeges, hogy minden iraton szerepeljen mind a régi, mind az új fogyasztó (bérlő, v. tulajdonos) aláírása. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kiss TündeDátum: 2014.02.05 - 08:03

Tisztelt Szolgáltató! A továbbiakban átutalással szeretném rendezni a számláimat, van-e valami teendőm ezzel kapcsolatban? Üdvözlettel: Kiss Tünde

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.02.07 - 07:16

    Tisztelt Kiss Tünde! Mivel azonosító adatait nem adta meg, nem tudom ellenőrizni jelenlegi fizetési módját és konkrét választ sem tudok Önre vonatkozóan adni. Általánosságban: ha átutalással szeretné a számláit rendezni, akkor azt megteheti net-es felületen, vagy eseti megbízással a fizetési számláját vezető pénzforgalmi szolgáltatójánál. Ha a csoportos beszedésre gondol, akkor megbízást kell adnia a pénzintézetnek. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Vadászné Sándor IlonaDátum: 2014.01.29 - 12:56

Tisztelt Címzett! A 2400 Dunaújváros, Zalka Máté utca 1. 3/2. címre érkező számlákat (távhőszolgáltatás és vízközmű szolgáltatás) évek óta csoportos beszedéssel utaltatom az Önök részére a bankszámlámról, a felhasználó neveként viszont a férjem Vadász László Rudolf van megjelölve, aki már elhunyt. Szeretném, ha a számlákat a nevemre állítanák ki.Csak a név változik, mivel a bankszámla a sajátom. A számlán szereplő adatok a következők:Felhasználó hely azonosító: 310008033; Vadász László Rudolf; Dunaújváros, Zalka Máté utca 1. 3/2.; Kérem szíves segítségüket abban, hogy ha szükséges más teendő is azzal kapcsolatban, hogy a számlán lévő nevet Vadászné Sándor Ilonára változtassák, azt írásban tehessem meg. Tisztelettel: Vadászné Sándor Ilona

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.30 - 07:31

    Tisztelt Vadászné Sándor Ilona! A vevő név módosítási kérelmét eljuttathatja írásban is. Szükséges hozzá a halotti anyakönyvi kivonat másolata és egy 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolat a tulajdonviszonyok igazolása céljából. Takarnetről letöltött tulajdoni lapot is elfogadunk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Bakai FerencnéDátum: 2014.01.27 - 17:00

T.Címzett! Szeretném megkérdeni,hogy van-e lehetőség online számlát kérni! Várom megtisztelő válaszukat! Bakai Ferencné

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.29 - 08:28

    Tisztelt Bakai Ferencné! Sajnos egyenlőre még nincs erre lehetőség. Tervezzük, de a megvalósítás ideje még bizonytalan. Kérem türelmét, addig is számláit a hagyományos módon kapja meg. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

ErzsébetDátum: 2014.01.27 - 09:45

Jó napot.Fűtéselszámolás után 2013.12.31.volt a visszafizetendő 50000 ft a teljesítés időpontja,ami a mai napig nem történt meg.Érdeklődnék,mikor várhatom a pénzem folyósítását?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.29 - 08:27

    Tisztelt "Erzsébet"! Ha nem írja meg azonosításra alkalmas adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító) nem tudok válaszolni Önnek! Galyasné Gyurina Annamária

Bognár PálnéDátum: 2014.01.26 - 19:04

Hogy lehet hogy eddig 2m3 vízért 370ft ot fizettünk nost pedig 1m3 ért 517 ft-ot számláztak? Kérem válszát. Bognárné

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.29 - 08:24

    Tisztelt Bognár Pálné! Azonosításra alkalmas adat hiányában konkrét választ nem tudok Önnek adni. Javaslom olvassa el az előző fogyasztónknak – Fekete Gábor úrnak – írt válaszomat. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

H.JózsefDátum: 2014.01.24 - 13:38

Miért nagyobbak a számlák? Távhőszolgaltatási részszámlám: 2013.december—–18.578Ft. 2014.janúár———23.510Ft Külömbözet::4932Ft Miért? Nincs feltüntetve a kék és lila mezőkben az előző hónap számla összeg! Miért? A részszámla éa elszámoló számla miért nincs aláírva a kft.vezetője részéről. Miért? Nincs a kft-ek feltüntetve a számlákon az E-mail címe. Miért? Emelkedtek a rezsicsökkentéssel a számláim dijjai. Lesz e még további emelés? Ha megengedik elküldöm a számlákat a rezsicsökkentéssel foglalkozó bizottságnak. Ezek a kérdések.Kérem a megfelelő választ

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.29 - 08:16

    Tisztelt "H.József"! Azonosításra alkalmas adatot nem írt, ennek hiányában nem tudok feltett kérdéseire konkrétan válaszolni. Általánosságban annyit tudok Önnek javasolni, hogy az érintett jogszabályokat átolvasva hasonlítsa össze a saját számláját, a számla kötelező tartalmi elemeit minden számlánkon feltüntettük, a rezsicsökkentés rendelkezéseit maradéktalanul betartottuk. A számlákat sem most, sem korábban nem írta alá a "kft.vezetője" és ez nem is kötelező. Nem mellékesen számláink elektronikus aláírással vannak ellátva, amelyet a NAV elfogad. Sem távhőszolgáltatásban, sem a vízsszolgáltatásban lakossági fogyasztóknál áremelés nem volt, ellenkezőleg. A számla értelmezésében készséggel állunk rendelkezésére ügyfészolgálatunkon, ügyfélfogadási időben. Galyasné Gyurina Annamária

Fekete GáborDátum: 2014.01.24 - 11:49

Tisztelt Szolgáltató! A januári távhőszolgáltatás részszámlán a megszokottnál lényegesen alacsonyabb összeg szerepel. Érdeklődnék, hogy a tavalyi jóváírások miatt új általányt állapítottak meg? Vagy ez egyszeri alkalom? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Fekete Gábor V.A:34837; F.H.A.SZ:613062009

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.29 - 08:04

    Tisztelt Fekete Gábor! Az életbe lépett új jogszabályok alapján a közüzemi számlák jelentős átalakuláson estek át. A törvényi szabályozás meghatározta a számlán feltüntetendő rezsicsökkentés eredményeként elért megtakarításokat tartalmazó táblázat háttérszínét. Ez távhőszolgáltatás esetén lila, víz- és ahhoz kapcsolódó szolgáltatásoknál kék. Ennek megfelelően – a korábbiaktól eltérően – a távhőszolgáltatás díjait tartalmazó lila számlán csak a fűtés és használati melegvízszolgáltatás díjai szerepelnek, míg a kék számlára átkerültek a víz-, elvezetés (csatorna) szolgáltatások díjai a szennyvíztisztítás szolgáltatás díja mellé. Az Önnek készített számlák együttes összege – a vízmérőről leolvasott értékek figyelembe vétele mellett – megegyezik a korábbiakkal, nem történt átlagmódosítás. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kifut KatalinDátum: 2014.01.21 - 21:18

Tisztelt Szolgáltató! Ebben az évben még nem kaptunk Önöktől számlát…, pedig rendszerint azt a hónap első dekádjában már kézbesítik. Érdeklődnék, hogy a januári kibocsátású számla még nem került a postaládákba, vagy csak én nem kaptam meg…? :((((( Amennyiben rajtam kívül már mindenki megkapta, kérem szíves intézkedésüket másolat(ok) kiküldéséről a 6397, a 3989, illetve a 110325 számú vevőazonosítókra kiállított számlákról, akár a fent megadott e-mailcímre elektronikus formában, vagy postaláda útján. A segítségüket előre is köszönöm. Üdvözlettel: Kifut Katalin

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.22 - 12:00

    Tisztelt Kifut Katalin! A törvényi változásoknak eleget téve új számlaképpel készültek számláink, amelynek végrehajtása igen jelentős többletráfordítást igényelt. Emiatt a számlák ezekben a napokban készültek el és ezen a héten kerül sor a kézbesítésre is. Szíves türelmét kérjük. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

ZoliDátum: 2014.01.19 - 16:18

Tisztelt Szolgáltató! Ebben a hónapban, 2014 január, nem kaptam számlát. Lehet tudni miért? 38820

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.22 - 11:57

    Tisztelt Zoli! A törvényi változásoknak eleget téve új számlaképpel készültek számláink, amelynek végrehajtása igen jelentős többletráfordítást igényelt. Emiatt a számlák ezekben a napokban készültek el és ezen a héten kerül sor a kézbesítésre is. Szíves türelmét kérjük. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Csicskovicsné F. BrigittaDátum: 2014.01.15 - 20:21

Tisztelt DVCSH! A nagy nehezen megkapott 2013-as évi fűtés elszámoló számlában, hogy érvényesül a 157/2005. (VIII. 15.) Korm. rendelet 6. sz. mellékletében szereplők. Elszámolásomban ebből milyen paraméterek lettek figyelembe véve. Köszönettel: Csné. F. Brigitta

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.22 - 11:56

    Tisztelt Csicskovicsné F. Brigitta! Kérem adja meg azonosító adatait (vevőszám, fogyasztási hely azonosító). Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Gál JánosDátum: 2014.01.14 - 17:13

Nagyvenyimi lakos vagyok.Úgy halottam,hogy át kerültünk másik szolgáltatóhoz.Az lenne a kérdésem,hogy mi lesz a megtakaritásommal.Tisztelettel: Gál János. Fogyasztási hely:000705022 vevő azo:23206

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.22 - 11:54

    Tisztelt Gál János! Az Ön folyószámlájának egyenlege mai napon 0,- Ft, jelenleg nincs visszautalandó összeg nyilvántartva. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Gál JánosDátum: 2014.01.10 - 18:05

Tudtommal az önkormányzat átment másik szolgáltatóhoz.Az lenne a kérdésem,hogy mi lesz a megtakarításommal. Előre is köszönöm: Tisztelettel Gál János Nagyvenyimi lakos vagyok.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2014.01.14 - 07:32

    Tisztelt Gál János! Kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító). Ennek hiányában korrekt válaszra nincs lehetőségem. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Juhászné Szabó Ilona Dátum: 2013.12.16 - 14:10

T. Galyasné Gyurina Annamária! Köszönöm szíves válaszát, de arra a kérésemre, hogy a számlámra utalják a túlfizetést nem kaptam választ. Várom szíves válaszát. Köszönettel: Juhászné Szabó Ilona

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.12.16 - 15:01

    Tisztelt Juhászné Szabó Ilona! Amíg nincs kész a számlája, nem lehet tudni, hogy van-e megtakarítása, vagy nincs. Természetesen, ha Önnek jár vissza, akkor kérésének eleget tudunk tenni, viszont az is lehet, hogy Önnek kell fizetnie. Ez egyelőre még nem tudható. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Hujber LajosnéDátum: 2013.12.15 - 18:53

T Vízmű, édesanyám a hétvégén elhunyt. Nem tudom mit kell intéznem, ha a lányaként át szeretném venni a számlákat, ügyintézést. Hujberné

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.12.16 - 00:53

    Tisztelt Hujber Lajosné! Fogadja őszinte részvétünk. Ha a lakás az édesanyja tulajdona volt, akkor az átíráshoz szükség lesz a hagyatékátadó végzésre. Ha nem, akkor a tulajdonos rendelkezhet a kívánt módosításokról (értesítési cím, előleg módosítás stb.) Kérem keresse fel ügyfélszolgálati irodánkat. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

UJCZ ANDREADátum: 2013.12.11 - 17:45

Szeretném megkérdezni a hideg illetve meleg víz legújabb köbméter árát! Köszönettel!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.12.12 - 07:46

    Tisztelt Ujcz Andrea! HMV alapdíj 235,62 Ft/lm3, HMV hődíj 2944,70 Ft/GJ, vízdíj 226,46 Ft/m3, csatornadíj 134,45 Ft/m3, szennyvíztisztítási díj 152,85 Ft/m3, vízterhelési díj előleg 4,00 Ft/m3. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák. Ugyanezen díjakat a kiadott számláinkon is megtekintheti, az egységárakat kötelező feltüntetni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Juhászné Szabó Ilona Dátum: 2013.12.11 - 10:23

T. Galyasné Gyurina Annamária! 2013. október 22-én történt a leolvasás. Kérem, hogy amennyiben túlfizetés van a számlámon, szíveskedjék intézkedni annak folyószámlára történő átutalásáról. Juhászné Szabó Ilona, 2400 Dunaújváros, Szabadság út 1/B 4/1. Azonosítóm: 607646041 Szíves intézkedését előre is köszönöm. Juhászné Szabó Ilona

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.12.12 - 07:51

    Tisztelt Juhászné Szabó Ilona! Még nem állnak rendelkezésünkre a számlázási alapadatok. Várhatóan január, vagy február hónap elején tudjuk elkészíteni az elszámolást. Kérem szíves türelmét. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

F.GDátum: 2013.12.08 - 21:32

Szeretném megkérdezni hogy a fűtés leolvasása után ha túlfizetés van akkor mikor értesítenek és esetleg az összeget mikor utalják vissza a számlámra?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.12.09 - 12:21

    Tisztelt F.G.! Azonosító adatok hiányában nem tudok választ adni (ügyfészám, fogyasztási hely azonosító). Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Csikós FerencnéDátum: 2013.12.07 - 13:47

T.Cím!Október elején volt fűtésleolvasás és a mai napig nem kaptunk végelszámolást!Miért,? A számla meg csak jön!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.12.09 - 12:19

    Tisztelt Csikós Ferencné! Azonosító adatok hiányában nem tudok pontos választ adni (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító). Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kifut KatalinDátum: 2013.11.26 - 19:59

Tisztelt Szolgáltató! Mivel Önök a legapróbb gesztusra sem voltak képesek a jelentősnek mondható, arányosan több mint egy éve használt mintegy 150 eFt visszautalásánál, amely összeg a mai napig nem érkezett meg a számlámra, nem úgy, ahogy Önök a beszedési megbízást a fizetési határidő előtt 15 nappal már érvényesítik, szíves tájékoztatásul közlöm, hogy a csoportos beszedési megbízásra adott felhatalmazásomat visszavontam. Kérem, a jövőben se küldjenek a számlához csatolva csekket, mert a számla végösszegének átutalásáról "fizetési határidőben" gondoskodom. 🙂 Ugyanúgy, mint ahogy a túlfizetésemmel kapcsolatban Önök is eljártak, garantáltan az utolsó pillanatban fogják látni tőlem a követelésüket! Üdvözlettel: Kifut Katalin

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.27 - 08:30

    Tisztelt Kifut Katalin! Információim szerint – ahogy előzőleg ígértem – az Önnek járó összeg visszautalása fizetési határidőn belül megtörtént. Fizetési módjának változtatását rendszerünkben rögzítettük, 2013. december 1-től kezdődően számláit e szerint fogja megkapni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Szöllősi LászlóDátum: 2013.11.26 - 19:18

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! 2013.11.14-én az Ön útmutatása alapján a DVCSH szakemberével kicseréltettem és leplombáltattam a vízórám. Megnézné, hogy akkor az Önök nyilvántartásában már át lett vezetve ez a változás? Előzmények: "Szöllősi László kérdezte Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! A fogyasztási hely azonosítóm: 302096046 Üdvözlettel: Szöllõsi László 2013-11-08 07:25:41Galyasné Gyurina Annamária válaszolt Tisztelt Szöllősi László! A megadott fogyasztási helyen a mérő felszerelése 2003. január 16-án történt meg. Ez azt jelenti, hogy az Ön mérője már nem hiteles, azt cseréltetnie kell. A cserét megrendelheti a DVCSH Kft. műszaki ügyfélszolgálatán (Dújv. Építők útja 1.), vagy lecseréltetheti bármely vízszerelő szakemberrel. Ebben az esetben a felszerelt mérő papírjaival együtt szíveskedjék felkeresni ügyfélszolgálatunkat (Dújv. Építők útja 7.), ahol egyben időpontot is tud egyeztetni a mérő plombálás elvégzésének céljából. A plombálás díja 2755,- Ft, amelyet a helyszínen kell megfizetnie. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária"

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.27 - 07:47

    Tisztelt Szöllősi László! A vízmérő cseréről megkaptuk a szükséges információkat. Ön – a számlázási gyakorlatunknak megfelelően – első alkalommal a 2014. januári számlában fogja ezt látni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Szegedi DolliDátum: 2013.11.20 - 22:19

Tisztelt DVCSH! Új számlát szeretnék kérni! Szegedi Dolli 6100 Kiskunfélegyháza, Kossuth u. 14. 8/1. 902022080 — Eredeti üzenet — Feladó: Szegedi Dolli <szegedidolli@vipmail.hu> Címzett: <ugyvitel@ugyvitelszolgaltato.hu> Elküldve: 2013. november 7. 18:23 Tárgy : Fwd: Fwd: új számla kérése — Eredeti üzenet — Feladó: Szegedi Dolli <szegedidolli@vipmail.hu> Címzett: <baksae@ugyvitelszolgaltato.hu>, <baksae@ugyvitelszolgaltato.hu> Elküldve: 2013. november 7. 18:17 Tárgy : Fwd: új számla kérése — Eredeti üzenet — Feladó: Szegedi Dolli <szegedidolli@vipmail.hu> Címzett: <noreply@dvcsh.hu>, <noreply@dvcsh.hu>, <baksae@ugyvitelszolgaltato.hu> Elküldve: 2013. november 7. 18:14 Tárgy : új számla kérése Tisztelt DVCSH! Bejelentettük a mérőállásunkat még 2013.10.30.-án. Megkaptam a visszaigazoló e-mailt is. A számlában viszont becsült értéket látok. Kérem küldjenek akár postán vagy e-mail-ben egy új számlát. Mérőállásunk: 43 Szeretném megkérdezni, hogy be lehet-e állitani a rendszerben, hogy abban az esetben amikor nincs bejelentve a melegviz mérőállás akkor max 2 legyen leszámlázva, ennél többet nem használunk. A fűtés mennyiség is legyen az előző év alapján beállitva, mivel nem nagyon használjuk a lakást. Köszönöm mielőbbi segitségüket és válaszukat. Szegedi Dolli 70 340 53 28 2013.11.07. — Eredeti üzenet — Feladó: <noreply@dvcsh.hu> Címzett: <szegedidolli@vipmail.hu> Elküldve: 2013. október 30. 21:33 Tárgy : Mérőállás bejelentés – dvcsh.hu Online bejelentését a következő adatokkal rögzítettük: Név: Szegedi Dolli Azonosító: 902022080 Cím: 6100 Kiskunfélegyháza Kossuth u 14 8/1. Telefon: 703405328 E-mail: szegedidolli@vipmail.hu Mérőóra állások (gyári szám | mérőállás | leolvasás dátuma): 37528880 | 43 | 2013.10.30. | | | | | | | | | | Időpont: 2013.10.30 – 21:33:03 Ezt a levelet az http://www.dvcsh.hu online merőállás bejelentő rendszere küldte. http://www.dvcsh.hu/;

    DVCSHDátum: 2013.11.22 - 14:44

    T.Szegedi Dolli! Kiskunfélegyháza nem tartozik a DVCSH Kft. szolgáltatási területébe. Kérem forduljon a Dunaújvárosi Hőszolgáltató Kft.-hez.

F. Zs.Dátum: 2013.11.12 - 10:02

Ui.: Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Helyesbítve a megszólítást. Sajnálom, elnéztem.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.13 - 07:57

    Tisztelt F.Zs.! Vízfogyasztást illetően annyit számlázunk, amennnyit leolvasnak, vagy leolvasás hiányában 0 m3-t. A távhőre vonatkozóan sajnos nincs ilyen lehetőség, mert az Önök épületében nincsenek a radiátorokra felszerelve a költségosztók, azaz légtér arányában számolunk el a hőfogyasztással. Ez azt jelenti, hogy ha nem is lakik a lakásban, a lakás légterére jutó hődíjat akkor is meg kell fizetnie. Az elszámoló számla az Ön részére 2013. július hónapban készült el, megtakarításával csökkentettük fizetési kötelezettségét. Így történt ez a korábbi években is. Jelenlegi egyenlege csak és kizárólag a november havi számlák összege, amelyeknek fizetési határideje november 30. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kifut KatalinDátum: 2013.11.11 - 22:50

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Köszönöm válaszát. Kérem, hogy a havi részszámlákban beállított hőmennyiség előleget az előző év tényleges fogyasztásának megfelelő hőmennyiségre szíveskedjenek csökkenteni, 10 %-os tartalék nélkül. Segítségét nagyon szépen köszönöm, üdvözlettel: Kifut Katalin

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.12 - 08:01

    Tisztelt Kifut Katalin! Kérését teljesítjük, a december havi számla már eszerint fog elkészülni. Arra azonban felhívom a figyelmét, hogy ha a számlázott előleg nem fedezi a tényleges fogyasztását, pl. az időjárási viszontagságok miatt, az elszámoló számlában egyösszegben fogjuk számlázni a többletfogyasztás díját is. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kifut KatalinDátum: 2013.11.08 - 22:24

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Köszönöm gyors válaszát. Még egy kérdésre várnám a szíves tájékoztatást. A következő évben figyelembe veszik-e a részszámlákban az előző év tényleges fogyasztását, vagy a részszámlába beállított hőmennyiség (?) értékének csökkentését kérnem kell? Válaszát köszönöm. Üdvözlettel: Kifut Katalin

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.11 - 07:49

    Tisztelt Kifut Katalin! Örülök, hogy ezt a kérdést feltette, mert vizsgálva a tárgyhavi számlákban beállított GJ előleget az lett volna a javaslatunk, hogy a tavalyi, első éves költségosztós elszámolás ténylegesen elfogyasztott hőmennyisége alapján csökkenteni kellene azt, kb. 10 %-os tartalékkal. Ha Ön ezzel egyetért és válaszában javaslatunkat megerősíti, akkor a következő havi számlát már az új előleg mennyiséggel állítjuk ki. Eredményeként várható, hogy a havi fizetési kötelezettsége – remélhetőleg – megközelíti a valós fogyasztását. Várom döntését. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kifut KatalinDátum: 2013.11.07 - 20:56

Tisztelt Szolgáltató! A mai napon kézhez vettem az elszámoló számlát, amelyen jóváírandó összeg szerepel. Vevőkódom: 6397, fogyasztási hely azonosító: 111664084 (Vasmű út 57. 8/4) Nagy tisztelettel érdeklődnék, hogy elég-e ezen a portálon jeleznem, ha a számlán jelzett megtakarítás teljes összegét szeretném a bankszámlámra jóváíratni? (A bankszámla szám rendelkezésükre áll, mivel csoportos beszedési megbízással egyenlítem ki a számlákat.) További kérésem az lenne, mivel Önök a követelésüket beszedési megbízással minden hónapban legalább 15 nappal a fizetési határidő előtt leemelik a számlámról, járjanak el ugyanígy akkor, amikor nekem van követelésem Önök felé. Kérem a megtakarítás összegét a fizetési határidő előtt legalább 15 nappal szíveskedjenek a számlámra átutalni. Köszönettel: Kifut Katalin

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.08 - 09:54

    Tisztelt Kifut Katalin! Az Önnek járó összeget fizetési határidőn belül visszautaljuk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Szöllősi LászlóDátum: 2013.11.07 - 17:35

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! A fogyasztási hely azonosítóm: 302096046 Üdvözlettel: Szöllősi László

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.08 - 07:25

    Tisztelt Szöllősi László! A megadott fogyasztási helyen a mérő felszerelése 2003. január 16-án történt meg. Ez azt jelenti, hogy az Ön mérője már nem hiteles, azt cseréltetnie kell. A cserét megrendelheti a DVCSH Kft. műszaki ügyfélszolgálatán (Dújv. Építők útja 1.), vagy lecseréltetheti bármely vízszerelő szakemberrel. Ebben az esetben a felszerelt mérő papírjaival együtt szíveskedjék felkeresni ügyfélszolgálatunkat (Dújv. Építők útja 7.), ahol egyben időpontot is tud egyeztetni a mérő plombálás elvégzésének céljából. A plombálás díja 2755,- Ft, amelyet a helyszínen kell megfizetnie. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

SzCsabaDátum: 2013.11.07 - 16:54

Tisztelt DVCSH! Kérem önöket, hogy az éves elszámoláson szereplő jóváírást a számlámra utalják át. Vevő azonosítóm:3065 Köszönöm!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.08 - 07:51

    Tisztelt SzCsaba! Az Önnek járó összeget fizetési határidőn belül utaljuk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Szöllősi LászlóDátum: 2013.11.06 - 18:04

Tisztelt Cím! A közös képviselőnktől kaptunk egy olyan levelet, amelyben arról ír, hogy amely lakásokban a vízórák nem hitelesek (8 év a hitelességi idő), nincsenek plombával ellátva, ott december 15-ig ezt a hiányosságot pótolni kell. Nos, nekem plombával van ellátva a vízórám, de nem emlékszem már mikor volt utoljára hitelesítve. Ezt honnan lehet tudni, nem a DVCSH tartja ezt nyilván? Mi a teendőm, ha esetleg már lejárt a vízórám hitelessége? Üdvözlettel: Szöllősi László

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.07 - 07:15

    Tisztelt Szöllősi László! Ha megadja azonosító adatait (vevőkód, vagy fogyasztási hely azonosító), akkor pontosan meg tudom Önnek mondani, hogy lejárt-e a vízmérője, vagy sem, illetve, hogy van-e teendője. Mindkét adat a számlán megtalálható. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

BalázsDátum: 2013.11.05 - 14:33

Miért van, hogy minden évben külön könyörgésre adják csak vissza a megtakarított fűtési költséget? A túlfizetést visszatartják, és csak kérésre szíveskednek több hét után számlára utalni. Az ügyfélszolgálaton az erre irányuló kérdést személyes sértésnek veszik. Jogszerű ez a magatartás? Mindenesetre semmiképp sem etikus!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.06 - 08:21

    Tisztelt Balázs! Kérem, hogy adja meg azonosító adatait (ügyfélazonosító, vagy fogyasztási hely azonosító kód). Ezek hiányában nincs lehetőségem észrevételének kivizsgálására. Az általánosítás pedig soha nem vezet eredményre. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

AndreaDátum: 2013.11.04 - 13:20

Tisztelt Cím! Érdekődni szeretnék a fűtésjóváírással kapcsolatban.Úgyanis már egy hónapja vissza igényeltem a megtakarított pénzt az irodájukban, ennek mi az oka hogy a mai napig nem kaptam meg!! Vevő azonosítő számom:38232 Telefonon nem lehet önöket elérni! Várom mielőbbi válaszát! Tisztelettel Andrea!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.06 - 08:18

    Tisztelt Andrea! Információim szerint az Önnek járó összeg már "úton" van. Mivel az utalás lakcímre történt, sajnos annak kézbesítési ideje akár egy hét is lehet. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

IstvánDátum: 2013.10.31 - 18:01

Tisztelt DVCSH 10.04.- én kértem önöket hogy a jóváírást a számlámra utalják vissza önök 10.07-én azt írták vissza hogy 10.31-ig meg lesz az utalás.Ma 10.31. van és a pénz nincs a számlámon.Ez hogy van akkor most.? Köszönöm válaszukat.vevő azonosító:24064

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.06 - 08:20

    Tisztelt István! Az Önnek járó összeg utalása megtörtént. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Vass KrisztinaDátum: 2013.10.30 - 14:01

Tisztelt DVCSH! A mai napon kaptam Önöktől egy szigorú hangvételű tájékoztató levelet, miszerint a "Tház Martinovits u. 13/A-B k.képv. Kiss Rezső" 334.913 ft összegű "különböző jogcímeken alapuló díjhátralékot" halmozott fel. A levélben előre vetített intézkedések – vízkorlátozás, fizetési meghagyás, végrehajtási jog rájegyzése a lakásokra – mellett arról is tájékoztatnak, hogy a tartozás behajtása érdekében rendszeresen küldtek fizetési felszóításokat, különböző jogi intézkedéseket tettek a társasházzal szemben, de mivel ez nem minden (de egyes esetekben igen??) esetben vezetett eredményre, kénytelenek közvetlenül az ingatlantulajdonosokhoz fordulni jelen levelükkel. Kérdezem én, ha mindezek valóban megtörténtek, akkor ez már ugy-e hónapok óta húzódik? Miért akkor értesítik a társasház zömében nyugdíjas lakóközösségét, amikor már csak vízkorlátozással, végrehajtással tudnak ijesztgetni? A korábbi, feltehetően hónapok (évek?) óta húzódó eljárásról, a tartozásról miért nem értesítették korábban a társasházat? Józan paraszti logika alapján a társasház közüzemi díjat a közös képviselő egyenlíti ki (mert ha egyedi tulajdonostárs halmozta volna fel a tartozást, gondolom akkor vele szemben lennének intézkedések), tehát ha tartozás keletkezett akkor azt a közös képviselő halmozta fel és nem szerencsétlen lakók,lakótársak.Úgyhogy vele szemben kellene eljárni és nem a társasházzal szemben, az ő ingatlanára bejegyezni a végrehajtást és az ő vizkorlátozását korlátozni,stb. Úgy gondolják, hogy ha Önök nem értek el eredményt, akkor a lakóknak felveszi a telefont? Üdvözlettel: Vass Krisztina

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.04 - 12:52

    Tisztelt Vass Krisztina! Kérem, hogy kérdéseivel forduljon a közös képviselőjéhez, hiszen az ingatlantulajdonosok választották meg a közös képviselet ellátásával. Nem a szolgáltató hibája, hogy a számlázott díjak kiegyenlítése nem történt meg. Minden évben kötelező a társasház tulajdonosainak a részére a beszámoló bemutatása, azt közgyűlési határozattal fogadják, vagy nem fogadják el. Ennek értelmében minden lakástulajdonosnak tudnia és ismernie kell a társasház pénzügyi helyzetét. Ha ez nem így van a kérdéseket nem a szolgáltató illetékes megválaszolni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Pusztai JánosDátum: 2013.10.29 - 07:03

Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! 2013.10.21-én feltett kérdésemre még nem kaptam választ! Kérem, hogy e-mail címemre küldje el válaszát. Tisztelettel: Pusztai János s. k. Görbe u.3. II/2.sz. alatti lakos

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.11.04 - 12:49

    Tisztelt Pusztai János! Feltett kérdésével kapcsolatban tájékoztatom, hogy a válaszadásra nem én vagyok az illetékes. Kérem forduljon közvetlenül a DVCSH Kft. titkárságához, ahol a megfelelő tájékoztatást Önnek meg tudják adni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kis PálDátum: 2013.10.27 - 07:40

Miért van az ,hogy amikor kint 25 fok van akkor is tűz forró a radiátor ?

    S. Hegedűs AmbrusDátum: 2013.10.29 - 11:21

    Tisztelt Uram! A fenti problémát valószínűleg műszaki probléma okozza. Kérem Önt, hogy jelentse be telefonon a Műszaki diszpécserszolgálatunkon. Telefon:25/510-220; 411-528 Köszönettel: S.Hegedűs Ambrus

Nagy GábornéDátum: 2013.10.24 - 05:58

Tisztelt Illetékes! Miért nincs fűtés a Bocskai 14-be? Úgy tudtam, hogy október 15-től hivatalosan fűtésszezon van, így mindig van módom fűteni, de nincs 🙁

    S.Hegedűs AmbrusDátum: 2013.10.29 - 10:45

    Tisztelt Hölgyem! Hivatalosan valóban október 15-től indul a fűtésszezon, viszont október közepén nagyon szokatlan a 25 fokos, nyári meleg is. A társasházakban – a külső hőmérséklethez igazodva – hőmérséklet szabályozó műszerek automatikusan szabályozzák a fűtésszolgáltatást. Természetesen ez Önnek megtakarítást is eredményez majd. Ha Ön mégis szeretne 25-26 fokban fűteni, kérje közös képviselőjétől, hogy emeltesse meg a hőfok görbéjét a lépcsőháznak, ami plusz energiaköltséggel jár. Üdvözlettel: S.Hegedűs Ambrus

AndreaDátum: 2013.10.15 - 10:46

Tisztelt Ügyintéző! A Martinovics I. u. 15. lépcsőházban szeptember 2-án volt a költség(osztók) – mérők leolvasása. Mikor fogunk elszámoló számlát kapni? Köszönöm válaszát.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.10.18 - 08:50

    Tisztelt Andrea! A Martinovics I.u.15.sz alatti fogyasztóinknak az elszámoló számlái várhatóan 2013. november 4-én fognak készülni. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

virág mónika Dátum: 2013.10.14 - 15:37

Tisztelt Dvcsh! Bocskai 12-ben lakom, 2013 szeptember 5-én este kikapcsolták a gázt a lépcsőházban szívárgás miatt, lakásonként 20 ezer forintott kért el a közös képviselő minden családtól azoktól is akik a 10-be és a 14-be laknak, több hétig nem történt semmi mikor megjelentek a szerelők a lépcsőházba megcsináltak mindent amit kellett, múlt hét péntekre igérték hogy visszakapcsolják a gázt nem kapcsolták a mai nap felhívtam a Táki.t azt mondták hogy ma visszakapcsolják ma sem kapcsolták. kérdésem a következő mikor számíthatunk gázra?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.10.16 - 07:30

    Tisztelt Virág Mónika! Kérdésével kérem forduljon az E-ON Gázsszolgáltatóhoz. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Nemes AnnamáriaDátum: 2013.10.09 - 20:16

Tisztelt DVCSH! A költségmegosztók leolvasása után minden évben itt kell kérni ,hogy a számlánkra utalják a megtakarítást? Köszönettel: Nemes Annamária

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.10.10 - 07:35

    Tisztelt Nemes Annamária! A költségosztók leolvasásakor még nem lehet tudni, hogy megtakarítása van-e, vagy rá kell fizetnie. Ha a számla elkészül – ez várhatóan decemberben fog megtörténni – és marad visszautalandó összeg, akkor azt visszautaljuk. Nem kell feltétlen ezen az oldalon ezt kérnie. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Kifut KatalinDátum: 2013.10.09 - 20:13

Tisztelt Szolgáltató! Július 1-én olvasták le a hőmennyiség mérőket a lakásban (Vasmű út 57.8/4). Szeretnék érdeklődni, hogy mikorra várható az elszámolás? Köszönettel: Kifut Katalin

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.10.10 - 07:33

    Tisztelt Kifut Katalin! November első napjaiban készülnek az elszámoló számlák az Önök épületére vonatkozóan. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

TamásDátum: 2013.10.08 - 16:53

Tisztelt DVCSH! A Béke 1. városrészben lakom egy 35 nm-es lakásban másodmagammal. Fűteni gyakorlatilag nem fűtünk, egyszer-kétszer kapcsoljuk be a fűtést a leghidegebb napokon, akkor is csak 1-2 órára. Vízfogyasztásunk átlagos. A havi víz-és hődíjam 23-25 ezer Ft havonta. A szüleim a Weiner körúton laknak ugyanilyen lakásban, és a felét fizetik a fenti összegnek kb. ugyanilyen fogyasztás alatt, sőt ők többet fűtenek. Mi lehet az oka egy ekkora különbségnek egyazon városban?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.10.10 - 07:30

    Tisztelt Tamás! Kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), hogy felvetésének utána tudjak nézni. Ennek hiányában korrekt válasz nem adható. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

ÉvaDátum: 2013.10.07 - 16:43

Üdvözlöm! Érdeklődnék, hogy milyen lehetőségem van rezsi költség csökkentésre, ha társasházi lakásomat üresen hagyva elköltözöm a téli szezont követően. Köszönöm!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.10.10 - 07:29

    Tisztelt Éva! Kérem adja meg azonosító adatait, mert csak annak függvényében tudok pontos választ adni Önnek. (Nem mindegy milyen épületben lakik.) Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

Bodor ÁdámnéDátum: 2013.10.05 - 13:45

Tisztelt DVCSH! Kérek szépen infót, hogy melyik törvény írja elő, hogy ha a napi átlaghőmérséklet 12 fok alá süllyed tartósan, indítani kell a fűtést. Sürgős választ kérek szépen!!!!! Fagyoskodunk Kiskunfélegyházán!!!! Köszönettel: Bodorné

    DVCSHDátum: 2013.10.08 - 09:23

    Tisztelt Bodorné! Az Ön fűtésszolgáltatója nem a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft., hanem Dunaújvárosi Hőszolgáltató Kft. De Önöknél is a társasházi képviselőnek kell írásban kérnie a fűtés megindítását a lakók kérése alapján. Hivatkozásunk a helyi rendeletre, a fentiek szerint a dunaújvárosira, és nem a kiskunfélegyházira vonatkozott.

Aranyos-Losonci Ildikó Dátum: 2013.10.05 - 07:21

Tisztelt DVCSH! Tegnap este 10 óra után vettük észre, hogy nincs az egész lakásban fűtés. Telefonáltunk, és nemsokára megérkeztek a szerelők, akik megoldották a problémát. Csak szeretnénk megköszönni ezúton is a munkájukat és gyors segítségüket! Üdvözlettel: Aranyos-Losonci Ildikó

    S. Hegedűs AmbrusDátum: 2013.10.08 - 12:25

    Tisztelt Aranyos-Losonci Ildikó! Magam és kollégáim nevében is köszönöm elismerő szavait. Örülök, hogy pozitív észrevételével igazolta, hogy jól végezzük a munkánkat. Igaz, ezt ritkán szokták a fogyasztóink megköszönni, hiszen ez a dolgunk, de alkalomadtán a kollégáimnak jólesik a dicséret. Üdvözlettel: S.Hegedűs Ambrus

IstvanDátum: 2013.10.04 - 16:10

Tisztelt DVCSH. A mai nap folyamán kaptam meg önöktől az éves elszámol&#224;st amin jóváirás szerepel.Kérem őnőket hogy a pénzt a számlámra utalják át.Vevő azonosit&#242;:24064

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2013.10.07 - 12:52

    Tisztelt István! Az Ön elszámoló számlája 2013. október 1-én készült el. Megtakarításából kiegyenlítettük a 2013. október havi N0 tipusú számlájának összegét. A fennálló, és még Önnek visszajáró összeget fizetési határidőn belül (2013.10.31.) utaljuk. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

ZsuzsaDátum: 2013.10.03 - 20:22

T.DVCSH! Mátyás K.4-6-ban mikor olvassák le a költségosztókat?

    DVCSHDátum: 2013.10.04 - 11:36

    Tisztelt Zsuzsa! Önöknél a költségosztók leolvasása október 14-én lesz. Az időpontról bármikor tájékozódhat a "Víz-, csatornaszolgáltatás" vagy "Távhőszolgáltatás" menüpontok, a 3. Mérőórák leolvasási üteme címszó alatt.

Marodáné Turai FridaDátum: 2013.10.03 - 10:41

Római krt 7-ben mikor várható a fütés??Sajnos nem jött össze a szükséges aláirás

Szabó ErvinDátum: 2013.10.03 - 07:39

Tisztelt DVCSH! Olvastam, hogy Önöknek létezik egy ugyfelszolgalat@dvcsh.hu email cím, ami egyébként a weboldaluk "Elérhetőségek" oldalán nem található. Kérdezném, hogy erre a címre írt hibabejelentéseket 0-24 órában nézik-e, illetve milyen gyorsan tudnak ezekre reagálni? Üdvözlettel: Szabó Ervin

    S.Hegedűs AmbrusDátum: 2013.10.14 - 13:51

    Tisztelt Szabó Ervin! Levelében írt e-mailcímet, csak a fűtésszolgáltatás beindításakor használtuk, a társasházak és lakásszövetkezetek közös képviselői ezen a felületen kérik a fűtések beindítását lépcsőházaikban. Az Ön által hivatkozott válaszunk egyedi eset volt, hogy a hölgy sürgős műszaki problémáját be tudja jelenteni. Egyéb esetekben nem használjuk az e-mailes bejelentést, mert a hibafelvevő diszpécsernek pontosítania kell a fennálló probléma jellegét, sürgősségét, illetve azt is egyeztetnie kell a fogyasztóval, hogy mikor található otthon. Ezeket – a fűtések beindításakor jelentkező túlterheltség kivételével – legalaposabban, leggyorsabban személyesen (telefonon) lehet megbeszélni. Üdvözlettel: S.Hegedűs Ambrus

Nagy GabriellaDátum: 2013.10.02 - 19:54

Tisztelt DVCSH! Mivel ígen alacsony a napi átlag hőmérséklet,és éjjel is a 0 fokhoz közelít,elindítják hamarabb a fűtést?köszönettel:Nagy Gabriella

Kaszáné Tóth GabriellaDátum: 2013.10.02 - 14:48

Üdvözlöm! Érdeklődnék, hogy mikor kapcsolják be a fűtést? Napok óta 12 fok, és az alatti a napi átlaghőmérséklet…


Hozzászólás