Tisztelt Fogyasztóink!
Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.
Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.
Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.
2 587 hozzászólás
Pankász EmeseDátum: 2010.01.21 - 15:37
Elnézést, hogy nem szolgáltatással kapcsolatban kérdezek, de nem tudom, hol máshol tegyem fel a kérdést! Hol lehet (itt a neten) megtekinteni a fotópályázat képeit? Köszönettel:P. Emese
Fekete GyörgyiDátum: 2010.01.24 - 04:39
Kedves Emese ! Rákattint a fő oldalon a fotópályázat képre, és utána a megjelenő új ablakban a pályaművekre. Máris láthatja a felvételeket. Élőben a díjnyerteseket pedig a Sport Étteremben. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
Gyenis SándorDátum: 2010.01.21 - 15:03
Tisztelt Szolgáltató! 2009.novemberében a Váci Mihály út 1 szám pincéjében melegvíz-vezetéken lyukadás miatt javítást végeztek az Önök szakemberei. A lyukadás feltárása közben kb. 6m.hosszban lebontásra került a szigetelés,majd bilincseléssel megszűnteték a csepegést.A szigetelés pótlása nem történt meg és a lebontott szigetelőanyag sem lett elszállítva.Ezért december 7;21.-én S.Hegedűs Ambrus Úrat felhívtam telefonon,hogy az ügyben intézkedni szíveskedjék,melyre ígéretet kaptam.Sajnos az ígéret nem teljesült még ezidáig.Arra szeretnék választ kapni,hogy mikor lesz eredménye az ígéretének? Tisztelettel:Gyenis Sándor
NévtelenDátum: 2010.02.08 - 11:40
Elnézést kérünk, a nagyfokú hibaelhárítási leterheltségünk miatt ígéretem betartása késedelmet szenved, de nem marad el. Február 12-ig el fog készülni. Türelmét köszönve, maradok tisztelettel: S Hegedűs Ambrus
ÉvaDátum: 2010.01.21 - 14:02
T.Szolgáltató! Ha egy lépcsőház megrendeli és felszerelteti a lakások radiátoraira a hőmérőket a lakóknak radiátornként mennyit kell fizetni.
NévtelenDátum: 2010.02.08 - 11:45
Tisztelt Asszonyom ! A teljes fűtéskorszerűsítés radiátoronként 1703 forint.
SSDátum: 2010.01.21 - 10:27
Tisztelt S. Hegedüs Ambrus! Én egy épületgépész technikus vagyok, kb. 3 év vezetői és 1,5 év kereskedői tapasztalattal (ipari szerelvények terén). Lehet, hogy az én ügyetlenségem, de nem találtam honlapjukon meghirdetett álláslehetőséget. Ha van ilyen kérem szíves tájékoztatását! Köszönettel: SS
DVCSHDátum: 2010.02.08 - 11:44
Tisztelt Uram! Jelenleg nincs állásajánlatunk. Tisztelettel:DVCSH
ÉvaDátum: 2009.12.30 - 10:31
Tisztelt Szolgáltató! Apósom szeptember óta combnyaktörése miatt nem tartózkodik a lakásában. Azt szeretném megtudni, hogy van-e lehetőségem fűtés és víz ktg-k csökkentésére mivel nincs is fogyasztás. Milyen meghatalmazásra van szükségem, hogy eljárjak a nevében. Van-e Önök által használt meghatalmazási nyomtatványuk, vagy elég ha én egy általános meghatalmazással (2 tanú aláírással) intézkedhetem.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.01.02 - 14:47
Tisztelt Éva! A költségek csökkentése érdekében lehetőség van fogyasztás hiányában a víz számlázásának leállítására, illetve ha a lakás költségosztóval felszerelt, akkor a havi GJ mennyiség csökkentésére is a szabályzók csillagra állítása mellett. Ezt valóban csak meghatalmazással teheti meg. Ehhez mi is tudunk nyomtatványt biztosítani, de ha szabályos meghatalmazással keres fel minket, akkor azt is elfogadjuk. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
AndreaDátum: 2009.12.29 - 19:13
T.DVCSH! 2008.októbertől 2009. novemberig béreltünk egy lakást,amelyet elhagytunk kb. egy héttel a fűtés mérők novemberi leolvasása előtt.A fűtést 12 hónapon keresztül fizettük úgy,hogy télen is csak minimális fogyasztásunk volt,hiszen letekertem a szabályozót amikor csak lehetett.Úgy gondolom,hogy az az összeg,ami a túlfizetés miatt jóváírásra került visszajár nekünk,hiszen annyival többet fizettünk be,viszont a gond az,hogy a főbérlő letagadja,azt állítja nincs semmilyen túlfizetésünk,számlát nem hajlandó mutatni.Kérdésem az lenne,hogy módjukban áll-e tájékoztatást adni a jóváírás mértékéről,hogy a jogos igényünket benyújthassuk?Hiszen nem azért spóroltam egész télen hogy átverjenek.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.01.02 - 13:49
Tisztelt Andrea! Egyrészt azonosító adatok nélkül (név, cím, vevőszám, fogyasztási hely azonosító) semmit nem tudok ellenőrizni, másrészt, ha a számlák a tulajdonos nevére készültek az Önök által bérelt időszakban is, akkor a tulajdonos hozzájárulása nélkül nem is adhatunk információt, hiszen ebben az esetben Önökkel nem álltunk semmilyen jogviszonyban. Javasolni csak azt tudom, hogy a bérbeadójával próbálja meg tisztázni a vitás kérdéseket. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Für TamásDátum: 2009.12.21 - 20:36
Tisztelt Cím! Szeretném megérdeklődni hogy lakásunkban este sokszor a "melegvíz" langyos, van-e lehetőség pénz vissza fizetésre mert nem tudnak 40C-os vizet biztosítani. Esetleg képesek lesznek meleg vizet biztosítani.Tisztelettel:Für Tamás Dunaújváros,Fáklya utca 2.
S. Hegedüs AmbrusDátum: 2010.01.04 - 11:59
Tisztelt Uram! Amennyiben bárminemű gondjuk van a melegvíz hőfokával, forduljanak a műszaki hibabejelentésünkhöz, s a bejelentést követően haladéktalanul elvégezzük a szükséges javításokat. Műszakilag rendkívül érdekes a probléma, amit felvet, eddigi több évtizedes tapasztalatom során olyan hogy nappal meleg, este nem a víz, soha nem fordult elő. A kártérítési igényét hogyan képzeli megvalósítani. Kártérítést nem tudunk biztosítani bizonytalan idejű, módú, be nem jelentett meghibásodásra.Üdvözlettel: S. Hegedüs Ambrus
Maár ViktóriaDátum: 2009.12.18 - 16:54
A számláimat csoportos beszedési megbízással teljesítem, szeretnék bankot váltani. Mi az önök azonosítója, és milyen egyéb adatra lehet szükségem?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.20 - 16:26
Tisztelt Maár Viktória! A választott pénzintézetnek a fogyasztási hely azonosítót kell megadnia, amelyet a számla fejlécében megtalál. Ha ezt megtette, akkor a bank meg fogja nekünk küldeni az új bankszámlaszámát ahonnan az összegeket le fogjuk emelni. Az átmeneti idő alatt kérem figyelje, hogy a teljesítések rendben megtörténnek-e. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Török PéterDátum: 2009.12.18 - 11:24
Tisztelt Cim! Már másodszor cserélik a hőfokszabályzót a konyhában és még mindig átereszt. Legjobb lenne egy gömbcsapot felrakni mert azt egyszerűbb lezárni. 06-20-2115797
S. Hegedűs AmbrusDátum: 2010.01.04 - 12:18
Kedves Uram! Gömbcsappal sajnos nem tudja szabályozni a fűtést, ezért nem megfelelő megoldás. Marad a termosztatikus szelep , ám ha még egyszer előfordul, akkor kicseréljük a teljes szelepfelsőrészt. Kérem, jelezze személyesen nekem a gondot. Tisztelettel: S. Hegedűs Ambrus
Kifut KatalinDátum: 2009.12.15 - 08:57
Tisztelt Szolgáltató! A Vasmű úton van egy fűthető pincehelyiségünk. A radiátoron fogyasztásmérő van felszerelve. Miután nem használjuk folyamatosan, ezért a fogyasztás minimális. Már évek óta a következő történet zajlik: Fűtési idényben kiszámláznak minden hónapban 6.500,- Ft körüli összeget, leolvasnak, majd – egy hónap múlva sikerül elkészíteni az elszámoló számlát – megállapítják, hogy jelentős, 15-20 eFt-os, túlfizetésünk van. Ha már van egy tényfogyasztás, miért nem az alapján számláznak a következő fűtési idényben?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.15 - 17:48
Tisztelt Kifut Katalin! Kérem, hogy közös képviselőjük írásban, vagy ügyfélszolgálatunkon személyesen kezdeményezze a havi számlákban beállított GJ mennyiség csökkentését. Ha személyesen van lehetősége felkeresni minket, segítséget tudunk nyújtani a megközelítőleg helyes érték beállításához. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Balassy LászlóDátum: 2009.12.11 - 10:09
Önöktől egyazon hónapra két számlát kapok: az egyik szennyvízkezelés és vízterhelési díj, a másik fűtésdíj,hődíj ÉS ISMÉTELTEL IVÓVÍZ DÍJ ÉS SZENNYVÍZ. A köbméter azonos, de nem azonosak a díjak. Kérem, hogy küldjék el nekem a számlázásuk magyarázatát. Üdv. (Vevőazonosítő 11602) Balassy László
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.11 - 15:53
Tisztelt Balassy László! Az Ön december havi számláiban 5 m3 vízfogyasztást számláztunk ki. Ez az 5 m3 vízmennyiség háromféle szolgáltatást jelent. 1/ vízszolgáltatás 2/ szennyvízgyűjtés (csatorna) szolgáltatás 3/szennyvízkezelés (tisztítás) szolgáltatás. Mindhárom szolgáltatásnak más az egységára, és mindhárom szolgáltatás ugyanazon 5 m3 vízmennyiségre vonatkozik. A vízszolgáltatás és a szennyvízgyűjtés szolgáltatás egy számlában van a távhőszolgáltatással (N0 típusú számla), a szennyvízkezelés a vízterhelési díjjal külön számlában szerepel (S0-ás számla). Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
AnnaDátum: 2009.12.09 - 17:30
Tisztelt DVCSH! Tájékoztatást szeretnék kérni, az ügyben, hogy a lakásunkba felszerelték a TECHEM hőmennyiség mérőket, és tájékoztatást nem kaptunk arról, hogy 1 egység mennyi forint? A leolvasásról sem kaptam tájékoztatást, amit hiányolok, de az általánydíjat ugyanúgy kell fizetnem, mintha nem lenne hőmennyiség mérő. Mielőbbi válaszukat várom. Köszönettel: Anna
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.13 - 17:37
Tisztelt Anna! Kérem adja meg azonosító adatait (vevőszám, fogyasztási hely azonosító). Addig válaszadásra nincs lehetőségem. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Andriska GáborDátum: 2009.12.08 - 09:38
Tisztelt Szolgáltató! A mai napon a Martinovics I. u. 17. lépcsőház hőközpontjában szerelési munkálatok kezdődtek, ezért a fűtési szolgáltatás előreláthatólag a délutáni órákig szünetel! Kérdésem! Kit és mikor tájékoztattak – előre – az itt folyó munkálatokról? Ezeket a munkálatokat miért nem a fűtési szezon szünetében végezték el Milyen célból dolgoznak, a kieső szolgáltatást mivel kompenzálják? Tisztelettel: Andriska Gábor közös képviselő
S. Hegedűs AmbrusDátum: 2010.01.04 - 12:06
Tisztelt Uram ! Sajnos előre nem tudjuk betervezni a fűtési szerelvény meghibásodását. Ezért előre erről nem tudtunk tájékozatást sem adni. Van ilyen. Kedves közös képviselő úr is valószínűleg egyetért azzal, hogy a hiba kijavításával egyidejűleg elvégeztük a felújítását is a rendszernek. Sikerekben gazdag új évet kívánunk az egész háznak!
PéterDátum: 2009.12.07 - 16:54
Kedves Galyasné Gyurina Annamária! A vevőszám 38072, fogyasztási hely 305128010, Erkel kert 12. Köszönettel: Péter
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.11 - 15:33
Kedves Péter! Az Önök lakásában a hődíj számlázása kérésének megfelelően kizárólag a fűtési idényben, 6 hónapon keresztül történik. Ez tehát azt jelenti, hogy az Önök által elhasznált hőmennyiséget nem 12, hanem 6 hónap alatt fizetik meg. A radiátorokra költségosztó van felszerelve, amely nem hőmennyiségmérő, hanem a hőközponthoz tartozó lakások összes felhasznált hőmennyiségének elosztására, arányosítására szolgál. Ezt évente egy alkalommal olvassuk le a hőközponti hőmennyiségmérővel egyidejűleg. Lehetősége van egyedi hőmennyiségmérő beszereltetésére, ezt Önöknek kell finanszírozni. Erről részletes tájékoztatást a DVCSH Kft. műszaki szakembereitől kérhet. A leolvasások közötti időszakban meghatározott GJ mennyiséget számlázunk a tárgyhavi számlákban. Ezen a mennyiségen Önnek lehetősége van – kizárólag írásban, vagy személyesen – változtatást kezdeményezni. A tényleges fogyasztással az elszámolási időszak végén egyösszegben számolunk el akár megtakarítása, akár többletfogyasztása van. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Juhászné Szabó Ilona Dátum: 2009.12.07 - 07:47
Tisztelt Galyasné Gyurina Annamária! Köszönettel megkaptam válaszát, de sajnos az nem kedvező számomra, mivel bíztam abban, hogy az éves elszámolást még karácsony előtt megkapom. A leolvasás és a számla kibocsátás között több mint két hónap telik el, és ha jó az információm Önök 30 napos határidőt vállaltak a leolvasás és a számlakibocsátás közötti időre. A jelen gazdasági helyzetben sajnos mindenkinek szüksége van a pénzére. Kérem, szíveskedjen a fentieket figyelembevenni és részemre kedvező választ adni. Köszönettel: Juhászné Szabó Ilona
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.11 - 15:23
Tisztelt Juhászné Szabó Ilona! Az Önök lépcsőházának az elszámoló számláit legkésőbb december 15-ig elkészítjük. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
tbikeDátum: 2009.12.04 - 18:40
Fotópályázatról kérdeznék. Mikortol és hova lehet feltölteni a képeket? Pályázati lapot kell e kitölteni? Ha igen, honnan lehet letölteni? Köszönettel tbike.
DVCSHDátum: 2009.12.06 - 11:04
Kedves tbike ! Remélem, megtalálta , itt a honlapon. Rá kell kattintani a fotópályázat képre, s utána értelemszerűen működik a regisztráció és utána a feltöltés. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
zelefántDátum: 2009.12.04 - 10:35
tisztelt szolgáltató! az iránt érdeklődnék tisztelettel, hogy a váci1-római4 közötti mesterséges tavat, mely 2008. novemberében került kivitelezésre egy közel 5 hetes projekt keretében, mikor áll módjukban-szándékukban megszüntetni?
S.Hegedüs AmbrusDátum: 2009.12.08 - 08:46
Tiisztelt Fogyasztónk! December végéig megszünetjük. Üdvözlettel: S. Hegedüs Ambrus
PéterDátum: 2009.12.02 - 16:24
Tisztelt illetékesek! Áprilisban vettünk egy Erkel kerti lakást, amiben hőmennyiségmérők vannak a fűtőtestekre szerelve. Azt kértük, hogy a fűtésdíjat kizárólag a fűtési szezonban fizethessük. Úgy gondolom, hogy a fűtést a korábbi tulajdonos elmúlt évi fogyasztása alapján számlázzák. Van-e lehetőség arra, hogy a hőmennyiségmérőről történő leolvasás alapján számlázzák ki a havi fűtésdíjakat? A jelenleg fizetendő összeg a miáltalunk használt hőmennyiség többszörösét tartalmazza, bár tudom, hogy ezt a fűtési szezon végén korrigálnák, mégis jelentős összeget jelentett az elmúlt és a következő hónapokban, melyet nem szeretnénk a DVCSH számláin tárolni. Válaszukat előre is köszönöm
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.02 - 20:45
Tisztelt Péter! Kérem adja meg azonosító adatait (vevőszám, fogyasztási hely szám), hogy a felvetett kérdéseire pontos választ tudjak adni. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Juhászné Szabó Ilona Dátum: 2009.12.01 - 13:56
T. Cím! 2009. október 27-én kerültek leolvasásra, ill. cserére a fűtésmérők. Érdeklődni szeretnék, hogy az éves fűtés elszámolást én és a lépcsőház lakói mikor kapjuk kézhez. Dunaújváros, Szabadság út 1/B szám alatti lakos vagyok. Köszönettel: Juhászné Szabó Ilona (fogyasztási hely száma: 607646041)
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.12.04 - 09:31
Tisztelt Juhászné Szabó Ilona! Ön és a lépcsőház lakói a hődíjelszámoló számlát várhatóan 2010. január elején fogják kézhez kapni. Terveink szerint január 4-én tudjuk elkészíteni. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Fazekas PéterDátum: 2009.11.26 - 10:58
Tisztelt Hegedűs Ambrus Úr! Gáztelepi garázsom fűtését akarom felmondani! Szeretném megtudni, hogy mi szükséges ehhez! Tisztelettel: Fazekas Péter
NévtelenDátum: 2009.11.26 - 12:24
Tisztelt Uram! A lemondás helyett javaslom a garázs fűtés-korszerűsítését. Ez a garázssoron már el is kezdődött. Kérem, hogy a részletek ügyében keressen meg engem.Telefonszámom:0630-9408-022 Tisztelettel: S Hegedűs Ambrus
VicaDátum: 2009.11.20 - 11:06
Galyasné Gyurina Annamária részére Hétfőn 13 óra után szeretném felkereni a problémám megbeszélése ügyében. lLehetséges-e ez? Köszönettel
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.20 - 13:34
Tisztelt "Vica"! Természetesen lehetséges és az időpont is megfelelő. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
Fördős LászlónéDátum: 2009.11.19 - 13:54
Tisztelt Szolgáltató! Gallyasné Gyurina Annamária válaszából nem derül ki, hogy a lépcsőház éves elszámolásakori többlet fogyasztása, hogyan oszlik el. Mert az természetes, hogy a költséget felosztják ki milyen lakásban lakik, de az már nem ha csak a 3 szobás lakásoknál számláztak többlet költséget és a lépcsőházban lévő 1-2 szobás lakásokra pedig nem. Szomszédokat kérdeztem akik 1-2 szobás lakásokban laknak, hogy kellett e neki fizetniük plusz költséget és azt a választ kaptam, hogy nem.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.20 - 13:49
Tisztelt Fördős Lászlóné! Ezen a honlapon bővebb magyarázatra nem nagyon van lehetőségem. Kérem, hogy keressen fel és készséggel tájékoztatom a hődíjelszámolásról teljes részletességgel. Kérem jelezze, hogy Önnek mely időpont lenne a megfelelő. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
Bujka ÁrpádnéDátum: 2009.11.12 - 12:27
Tisztelt Hegedüs Úr! 2009.11.12-én felkeresett az ön munkatársa .Indokuk az volt ,hogy én 2009.11.11-én bejelentést tettem a szolgáltatónál ,hogy nálam nem jó a fütés. Mondtam neki ,hogy ebben az időpontba semmilyen bejelentést nem tettem.Az úr ragaszkodott hozzá hogy bizony nézem meg a papirt itt a dátum.Csúnya hangos vita alakult ki közöttünk tiszta hülyének nézett, amit kikérek magamnak.Kérdeztem tőle ,hogy nem az ön megbizásából jött -e ki,mivel én írtam önnek a KÉRDEZZ-Felelekben "finci" néven 2009 10.26.Azt mondta nem.Elmondtam neki,hogy önnek én irtam, de nem ilyen formában kértem a segitségét, ahogy ő nálam megjelent.A munkatársa idejött de azt sem tudta miért jött.Kérem máskor világítsa fel a kiküldött munkatársakat, hogy miért kell kijönni az ön megbízásában,hogy kell viselkedni ha valahova odamegy.Tudja ilyenkor az szokott lenni ,hogy a főnököt nézik "Hülyének" pedig a beosztott nem végezte jól a feladatát.Nem Önnel van a problémám, söt megköszönöm az intézkedését. Sajnos nem kaptam megfelelő választ a kérdésemre. Csak egy borzalmas rossz napom lett belőle Tisztelettel Finci
DVCSH Kft.Dátum: 2009.11.23 - 13:46
Kedves "finci" ! A bűnös én vagyok. Tomácsoltam kérését a hibabejelentőre. Ahol a kolléganő felírta a problémáját. Mivel szokatlan, hogy nem személyesen jelenti be valaki a gondját, így a szerelő joggal feltételezte, hogy maga jelentette be, hogy baj van a fűtéssel. Ezért nem éri vád a szerelőt. Sajnálom, hogy kellemetlenül érezte magát. De úgy látszik, hogy a rendszert átvizsgálták és feltöltötték. Remélhetőleg megoldódik a gondjuk. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
ÉvaDátum: 2009.11.10 - 09:48
Tisztelt Szolgáltató! Köszönöm gyors és "kielégítő" válaszukat! Üdvözlettel: Éva
DVCSHDátum: 2009.11.11 - 14:10
Köszönjük. DVCSH
Fördős LászlónéDátum: 2009.11.09 - 15:35
Fördős Lászlóné Vasmű út 57.9.4. Tisztelt Szolgáltató! Szeretnék tájékoztatást kapni az alábbi problémáimra. Vasmű úton 9. emeletes panelházban lakom. Először is azt szeretném megtudni, hogy még mindig él-e az a törvény, hogy a lakásokban a költségelosztó felszerelése csak akkor lehetséges, ha a lakók 100%-a hozzájárul. Másik kérdésem az elszámoló számlával kapcsolatos. Eddig úgy tudtam, hogy a pincében lévő hiteles mérőóra éves leolvasása után, ha a lépcsőház többet fogyasztott mint amit havonta fizettünk, azt lakások légköbmétere alapján szétosztják attól függően, hogy ki milyen lakásban lakik. Nekem 2008- as elszámoláskor plussz 27.000,- Ft -ot, 2009-ben pedig 17.000,- Ft ot kellett fizetni. Érdeklődtem a többi lakóknál a töbletszámlázás miatt és azt a választ kaptam, hogy 1 szobás, vagy 2 szobás lakásoknál nem hogy többet, hanem vagy semmitsem kellet fizetni, vagy visszakaptak a befizetésükből. Ez, hogy lehetséges mikor költségelosztó hiányában a lakásonkénti tényleges fogyasztást mérni sem sem tudják. Válaszukat várom.
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.10 - 14:48
Tisztelt Fördős Lászlóné! A költségosztók felszereléséhez az Önök épületében kell a 100 %-os hozzájárulás, mert ott ún. egycsöves a fűtési rendszer. Azoknál az épületeknél, ahol a hőmennyiséget légtér arányában osztjuk fel, az azonos méretű lakásokra azonos hőmennyiség jut. A számla fizetendő összege ettől függetlenül lehet eltérő, mert az függ a tárgyhavi számlákban kiszámlázott GJ előlegtől, függ attól hogy ki milyen kedvezményben részesül (nyugdíjas kedvezmény, távhőtámogatás mértéke stb.). Mivel az épületben használati melegvízszolgáltatás is van, az elszámoló számla fizetendő összegét befolyásolja még az elhasznált hmv mennyiség, illetve az 1 m3 vízre jutó GJ felhasználás is. Mindebből látszik, hogy a számák végösszegének egyszerű összehasonlítása nem célszerű, hiszen szinte ahány lakás, annyiféle számla készül. Ha az azonos méretű lakások elszámoló soraiban szereplő GJ adatokat összeadják, azoknak minden esetben egyezőnek kell lenniük. Az összes többi befolyásoló tétel "csak" pénzügyileg releváns. Tisztelettel. Galyasné Gyurina Annamária
SchrickDátum: 2009.11.09 - 13:27
T. Cím! Szeretném megtudni, hogy ha hirdetnek állásokat, hol találom őket!? Köszönettel: Schrick
DVCSHDátum: 2009.11.11 - 13:56
Kedves Uram! Egyelőre nincsenek aktuális állásajánlataink. Ha lesz napi- hetilapban hirdetjük meg.
ÉvaDátum: 2009.11.09 - 11:32
Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődnék, hogy annak ellenére, hogy visszatérítést kaptam elszámoláskor a tűvfűtés díjából miért emelkedett meg a havonta fizetendő díj? (Inkább arányosan csökkennie kellett volna, na és még emelés sem volt.) Érdekelne továbbá még a novemberi számlaváltozással kapcsolatban: miért került át az ivóvízdíj elszámolása a "távhős" számlára, illetve miért került egy új sor (adat) a "vizes" számlára? Miért nem tájékoztatják a lakosságot (fogyasztókat) az új számlázási rendszerről, illetve a változásokról? Válaszukat előre is köszönöm! Tisztelettel: Éva (305050007)
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.09 - 15:01
Tisztelt "Éva"! A távhőre vonatkozó számlájának fizetendő összege azért változott, mert csökkent a távhőtámogatás 1 GJ-ra jutó értéke. Egyéb változás az árakat illetően nem történt. 2009. november 1-től keződően annyi változás történt a számlázási rendünkben, hogy a korábban V0 számlatipusú számlákban számlázott víz-, elvezetés- és tisztítás, vízterhelés díjakból a víz- és elvezetési szolgáltatás díjai átkerültek a távhős számlákba, a szennyvíztisztítási díj a vízterhelési díjjal együtt maradt önállóan. Erre azért volt szükség, hogy a belső elszámolási rendünk pontosabb és átláthatóbb legyen. Mivel az egész változás csak technikai jellegű, a DVCSH Kft-nek fizetendő összeg összességében nem változik, mellőztük a teljes lakossági tájékoztatást s vállaltuk az egyedi érdeklődésekre adott számlamagyarázatot. Tisztelettel. Galyasné Gyurina Annamária
Szuszitsné Pintér MagdolnaDátum: 2009.11.09 - 08:13
T. szolgáltató! A mai napon próbáltam Önöket az összes tel. számukon elérni, de elöször kicsengett utánna már később kikapcsolták. Szeretném az elszámoló számla alapján a jóváirandó összeget vissza utalnák a cimemre. (59486ft). Vevő azonosító:22841 fogyasztási hely:301382016 cím.Martinovics ut 13/a 1e.2 Köszönettel: Szuszitsné Pintér Magdolna 2009 nov. 09
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.09 - 11:00
Tisztelt Szuszitsné Pintér Magdolna! Az Önnek járó összeg utalása fizetési határidőn belül a bankszámlájára megtörténik. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
GyörgyiDátum: 2009.11.05 - 14:14
Tisztelt Hölgyem! Az elszámoló számla alapján visszajáró összeget megkaphatom-e kp-ben vagy csak jóváírásként havonta?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.06 - 12:08
Tisztelt Györgyi! Nem igazán derült ki kérdését kinek szánja, de azonosító adatok nélkül semmiképpen sem tudunk pontos választ adni Önnek. Kérem írja meg vevőkódját és fogyasztási hely azonosító kódját. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
Hornyik Timea MargarettDátum: 2009.11.04 - 11:50
Tisztelt DVCSH Kft.! Szeretném megtudni, hogy e-mailon S.Hegedűs Ambrusnak, Nyalka Lászlónak és a titkárságra (Horváthné) eljuttatott levelemre miért nem reagálnak. Az e-mailt ma újból továbbítottam. Mivel kárrendezési ügyről van szó, ezért kérem, hogy sürgősséggel intézkedni szíveskedjenek. Munkalap: 24315 A fűtéscső javítás dátuma: 2009.10.10. Várom mielőbbi válaszukat! Üdvözlettel: Hornyik Timea M.
DVCSHDátum: 2009.11.04 - 14:00
Tisztelt Asszonyom! S Hegedüs Ambrus a napokban kivizsgáltatja az ügyét.
Batsányi 25Dátum: 2009.11.03 - 18:05
Amióta a fűtés megkezdődött ,a rendszer folyamatos sipoló hangot. Kérem vizsgálják meg mi okozza. Köszönettel: Farkas Batsányi 25 II/3
NévtelenDátum: 2009.11.11 - 13:48
Panaszát továbbítottam a hibabejentőnek, rövidesen felkeresik, de legközebb nekik tessék jelezni a gondot, mert akkor a javítás idejét is egyeztetni tudják. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
Ifj Genya IstvánDátum: 2009.11.03 - 10:56
A visszatérítéssel kapcsolatosan kérdezném, hogy tudnak e már mondani valamit ami nem hitegetés, hanem egy pontos dátum ugyanis a banki átutalás napra pontosan kiszámítható. Ez abban az esetben, ha én utalok másik belföldi intézetnél lévő számlára akkor 3 napon belül megtörténik. Sürgösségi utalás esetén pedig még abban a percben amint az átutalást jováhagyom, tehát lenyomom az ENTERT ! Kérdésem tehát a következő melyik év, melyik hónap, hanyadik napján kerül visszautalásra a különbözet ?
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.09 - 11:05
Tisztelt ifj. Genya István! A visszajáró összeget időközben már meg kellett kapnia. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
finciDátum: 2009.11.03 - 06:51
cimem:Dunaujváros Romai krt34/b 2.1
DVCSHDátum: 2009.11.11 - 14:45
Kollegáink a napokban megvizsgálják a hőközpont beállítását.
Györffy TamásDátum: 2009.10.29 - 12:32
A Palme-köz 5.-7. lépcsőházaknak 2009.11.05-én lesz a költség elosztók felszerelésének,1. évfordulója.Kérdezem mikor várható a leolvasás,ill.cserék ideje?
Nyalka LászlóDátum: 2009.11.04 - 13:54
Kedves Uram! Önöknél november 10-én lesz a leolvasás, és erről a napokban írásban tájékoztatjuk is. Üdvözlettel: Nyalka László
finciDátum: 2009.10.28 - 14:33
Tisztelt Szolgáltató! Komolyan vehetem azt hogyha kérdezek válaszoni is fognak rá? Mivel a feltett kérdémemre választ még nemkaptam.A válaszukat ha megkapom megköszönöm. Tisztelettel Finci
Vadicskó JolánDátum: 2009.10.28 - 08:58
Korábban feltett – meleg vízzel kapcsolatos – kérdésem megoldódott, mivel megérkezett a meleg víz. Azt viszont nem értem, hogy miért nem tájékoztatják a lakosságot, mondjuk hangosbemondón keresztül, hogy műszaki okok miatt nem tudják szolgáltatni a meleg vizet. Úgy gondolom, hogy a tisztesség megkívánná a tájékoztatás mellett azt is, hogy ilyenkor – a mi esetünkben két nap – valamilyen kompenzációt kapjanak az érintett lakók. Ilyenkor véleményem szerint nincs víz melegítés mivel csak hideg víz folyik a csapból. Válaszukat tisztelettel megköszönöm.
DVCSHDátum: 2009.11.04 - 13:49
Tisztelt Asszonyom! Nem egész városrészt érintő gondról volt szó, és nem a szolgáltatás hiányáról. Így úgy véljük, túlzás lett volna a hangosbemondó használata és indokolatlan. Ne aggódjon, ha alacsonyabb hőmérsékletű volt a víz, ahhoz kevesebb hőt használtak, s ezért nem éri veszteség.
Vadicskó JolánDátum: 2009.10.27 - 16:11
Szeretném megkérdezni, hogy a fűtés beindítása után miért kell a meleg víz hőmérsékletét teljesen lecsökkenteni. Több liter vizet kell kiengedni, s még azután sem meleg csak langyos a víz, amely fürdésre sem alkalmas, de még mosogatni se lehet benne. Már bejelentettem a hibabejelentőnek, – igaz a mai nap délelőttjén -, de még nem jöttek ki a hibát elhárítani. Válaszát és esetleges intézkedését ezúton is köszönöm. Címem megtalálható a hibabejelentőknél.
DVCSHDátum: 2009.11.04 - 13:44
Tisztelt Asszonyom! Nem csökkentettük a melegvíz hőmérsékletét. Ha Önnél csökkent a melegvíz hőfoka, akkor műszaki gond van, és reméljük azóta ez már megoldódott . Mindenestre , ha bárminemű panasza van, nevének , címének a feltüntetésével jelezze, így tudunk csak segíteni.
LászlóDátum: 2009.10.27 - 13:22
Tisztelt Szolgáltató! Egy régebbi hozzászólás kapcsán írok önöknek. Már én is jártam úgy, hogy próbáltam önöket felhívni, és én is azt tapasztaltam, hogy a vonal kicseng, viszont nem veszi fel senki. Ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy nem lehetne úgy megcsinálni, hogy inkább foglaltat jelezzen? Szerintem sokkal praktikusabb lenne, és nem keltené az emberben azt az érzetet, hogy nem akarják felvenni. Válaszukat köszönöm.
DVCSHDátum: 2009.11.11 - 13:37
Kedves László! Igyekszünk megoldani a gondot, kollégák most dolgozzák ki az alternatívákat. Remélem, hamarosan megnyugtató megoldással szolgálhatunk.
Sumblea KrisztinaDátum: 2009.10.26 - 15:04
Tisztelt DVCSH! Azután érdelkődnék, hogy az Önök által kiküldött vízóra állási lapon feltüntetett órák száma nem egyezik meg a hideg és melegvízes csapokkal, azaz a hidegvízesóra száma a melegvízcsapé és így fordítva. Kérem a szükséges lépésekről tájékoztassanak. Köszönettel
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.04 - 13:34
Tisztelt Sumblea Krisztina! Kérem adja meg azonosító adatait.(Vevőkód, fogyasztási hely kód) Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
finciDátum: 2009.10.26 - 05:28
Tisztelt s.Hegedüs Úr! Segitségét szeretnénk kérni a következő problémánk megértésében.Sajnos tetemes összegű hődijat kellett fizetnünk mostmár második éve.A problémánk az ,hogy nemegyfoma hőmennyiséget kaptunk lakássoronként.Pl a 3-as ill 4-es lakássorokban olyan forrok voltak a radiátorok,hogy égette a kezüket mig az 1-es és 2-es lakássorokban éppen megfelelő.A hődijat mind a négy lakássor egyformán fizette. Van egy feltevésem ,hogy miből adodik,de szeretném ha ön kivizsgáltatná előbb mielött még vádaskodnák.Lehet hogy valami rendszerhiba? Nagyon szeretnénk tudni.Most figyelemmel kisérem a lakásokban ,hogy milyen külömbség van a radiátorok melegségi foka között ,mert ugy érzem nálunk nagy probléma van.Szeretném ha őn kivizsgáltatná a problémánkat minnél hamarabb. Segitségét előre is köszönöm ,
DVCSHDátum: 2009.11.02 - 18:12
Tisztelt Asszonyom ! Legyen szíves a címét megírni, mert így nem tudunk pontos segítséget nyújtani.
Kiss PéterDátum: 2009.10.25 - 21:18
Tisztelt cím! 10.19.-én kapott válaszukat, elnézést, de még így sem értem. A panelház amiben lakom agyforma lakásokból áll. fűtés tekintetében ez a 2,7Gj helyett 3,1Gj fűtési energia m3 -re számítva, ez magyarul azt jelenti, hogy hideg volt a tél és többet kellett fűteni? Akkor ez azt is jelenti, hogy kb az egész ház ráfizet, mert nemhiszem, hogy bárki előre látta, hogy hideg tél lesz, és azt is jelenti, hogy ez év tavaszától lehetett azt tudni, hogy nekem ezt majd az elszámolóban ki kell fizetni. Nem lehet, hogy az ilyen információkat az ember hamarabb megtudja, ne csak az elszámoló számlán? A másik a meleg víz: "Átlagosan 1 m3 víz felmelegítéséhez 0,21 GJ-ra van szükség. Önnek ez szintén magasabban alakult, 0,303 GJ volt a tényleges felhasználás." Ezt tényleg nem értem. Nálam nehezebben melegszik a víz?!? Fogy hely: 307016049
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.11.04 - 13:10
Tisztelt Kiss Péter! A hődíjelőleg egy várhatő hőmennyiség felhasználásnak a megelőlegezése, ez nem m3-re jut. Önnek azért kell ráfizetnie az elszámoló számlában, mert a kiszámlázott előleg nem fedezte a tényleges fehasználását. Előre sosem lehet tudni, hogy milyen lesz a tél, hogyan alakulnak a fogyasztói szokások stb. A szolgáltató is csak utólag – az elszámolási időszak végén – értesül a leolvasási adatok birtokában a tényleges fogyasztásról. Saját tapasztalatai alapján Önnek van lehetősége arra, hogy év közben bármikor kérje az előleg módosítását. A melegvíz fajlagos alakulása szintén összefügg a hőközponti teljes hőfogyasztással. Meg van határozva, hogy a teljes elfogyasztott hőmennyiségból hány GJ szükséges a víz felmelegítéséhez. Ezt osztjuk el a teljes elfogyasztott vízmennyiséggel. Így kapjuk meg az 1 m3 vízre jutó tényleges GJ mennyiséget. Az Ön számlájában pedig ennek a fajlagos értéknek és az Ön fogyasztásának a szorzata szerepel. Tehát a 0,303 GJ/m3 az egész épületre igaz, nem csak az Ön fogyasztására. A 0,21 GJ/m3 szintén csak előleg. Galyasné Gyurina Annamária
Ifj Genya IstvánDátum: 2009.10.22 - 10:25
Tisztelt Fekete Gyöngyi! Köszönöm gyors válaszát, de mint azt az országgyűlésen is szokták mondani megkérem a " fogyasztókat ", hogy szavazzanak, elfogadják e ezt a választ. Remélem, hogy nem. Egyébként meg amikor lehetőségem van rá mindíg a " tehéntől" veszem a " tejet " főleg akkor amikor a " fejőüzemmel " egy udvarban " lakom ". – lásd Dunaújváros Építők út –
NévtelenDátum: 2009.11.11 - 13:27
Kedves Uram! Demokrácia van. És ez önmagában is nagyszerű.
G.JaniDátum: 2009.10.21 - 14:10
Tisztelt Szolgáltató ! Sokad szóra szeretném megkérdezni online számla kibocsátást miért nem vezetik be ? Szerintem olyan jól működne mint a online mérőóra bejelentés ?
NévtelenDátum: 2009.11.11 - 13:25
Tisztelt Uram! Előkészítése és a feltételeinek kidolgozása folyamatban.
Kissné Dörfler KarinDátum: 2009.10.19 - 16:17
Szeretném megkérdezni, hogy mikor fizetik vissza a túlfizetett fütési díját? A leolasás már régen történt, de a pénzt még nem kaptam meg, nekünk büntetökamatot kellen fizetni, ha mi igy elmaradnánk a fizetéssel. fogy.sz. 305174013, vevö azonositó: 219
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.10.21 - 11:41
Tisztelt Kissné Dörfler Karin! Hődíjelszámoló számlájának összegéből kiegyenlítettük a szeptember és október havi számlákat, így azok fizetendő összege 0,- Ft lett. A fennmaradó összeg utalása folyamatban van, a napokban bankszámlájára kell érkeznie. Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária
Justin MártaDátum: 2009.10.19 - 14:51
Levegős a radiátorom. Szeretném bejelenteni, de a hibabejelentésnél megadott telefonszámot egész nap hívtam, nem vették fel. Az alábbi három számot hívtam folyamatosan: 411-528 411-636 413-622 Valamint az oldalukon megadott 510-110 sem volt elérhető. Várom válaszukat, milyen formában és hol jelenthetem be a hibát. Telefon, vagy internet elérhetőséget kérnék. Köszönöm.
Fekete GyörgyiDátum: 2009.10.20 - 00:46
Kedves Márta! Sajnos, a, telefonközpontunk kicseng akkor is, ha foglalt a vonal, ez azt az érzést kelti, mintha nem fogadnánk a hívásokat , pedig nem így van. Sajnos ilyenkor 80-100 hibabejelentés is van naponta, így elég leterheltek a vonalak. Nem tudok jobb tanácsot adni, mint hogy ne "csúcsidőben" próbálkozzon a hívással. De ha megadja a címét, nevét, elérhetőségét, én is szívesen szólok a kollégáknak. Üdvözlettel: Fekete Györgyi
Martonné Galgóczy IbolyaDátum: 2009.10.18 - 08:05
Tisztelt szolgáltató! Régóta szeretném megkérdezni, hogy miéert küldenek az Önök cégétől 2 db levelet ugyanazzal a feladóval és ugyanazzal a számítógéppel nyomtatva. Szerintem egyben is éppúgy megkapnám. Ugyanakkor az átutaláskor is 2 db számlát küldenek, ami természetesen kétszeres átutalási költséget jelent nekem. Tehát a dupla levelet Önök fizetik, a dupla átutalási költséget pedig én. Ha mindenben próbálnak spórolni, ebben miért nem? Üdvözlettel Martonné
DVCSHDátum: 2009.11.11 - 13:23
Tisztelt Asszonyom ! Sajnos nem azonos szolgáltatásról van szó, így törvényi kötelezettségünk, külön nyilvántartani, még akkor is, ha ön ugyanarról a számlájáról fizeti.
Horváth GyulánéDátum: 2009.10.17 - 21:03
Tisztelt hőszolgáltató! Tudomásul vettem,hogy a fűtés indulásánál több türelem szükséges. Azt azért túlzásnak tartom, hogy két nap egymás után, személyes hiba bejelentésre semmi reakció. Továbbá a számlákon leírt telefonszámokon senki nem veszi fel a telefont. Ezen a hétvégén okt.16-17-18 teljesen hideg a radiátor az egyik szobánkban. Mikor lesz idő a javításra?
Fekete GyörgyiDátum: 2009.10.18 - 19:50
Tisztelt Asszonyom! Köszönjük a türelmét, legyen szíves megadni, mikor jelezte a gondot, és hol, valamint milyen néven. Utána nézünk, hogy mi történt…
ErikDátum: 2009.10.17 - 16:52
Tisztelt Szolgáltató! Szeretném megkérdezni, hogy hogyan emelkedhetett a távhő díja (kezemben a friss havi számla, több rajt a befizetendő összeg, mint az előző hónapban), ha az imént ezt olvastam a http://www.dunaujvaros.hu honlapon: "Nem változik a fűtés díja Nem emelkedik a távfűtés díja városunkban. A közgyűlés nem támogatta a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- és Hőszolgáltató Kft. díjemelési javaslatát, elfogadva a Magyar Energia Hivatal véleményét. A szeptemberi közgyűlés tárgyalta már a távhőszolgáltató díjemelési javaslatát, ám akkor az a döntés született, hogy a közgyűlés a Magyar Energia Hivatal állásfoglalását megvárva októberben határoz a díjemelésről. Az október 15-ei ülésen, már a Hivatal véleményét ismerve és elfogadva döntöttek úgy a képviselők, hogy a DVCSH Kft. által tervezet díjmódosítási javaslatot elutasítja, egyben felkéri a MEH-t, hogy költségszámítással, a díjak alakulásával kapcsolatban készítsen számítást." Várom válaszukat!
Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2009.10.19 - 12:09
Tisztelt Uram! A távhő ára nem emelkedett. Kérem adjon meg azonosítót (ügyfélszám, vagy fogyasztási hely), hogy meg tudjam indokolni számlája összegének esetleges változását. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária
lackóDátum: 2009.10.15 - 16:33
Azt szeretném tudni a Bocskaiban miért nincs fűtés? A próbafűtés idelyén legalább volt vízátfolyás a radiátorokon most már az se :DD Szóval mi lehet a probléma? A felszálló ágon a cső is hideg, szal nem csak engem érint 😀 köszönöm a választ.
Fekete GyörgyiDátum: 2009.10.15 - 22:33
Tisztelt Uram ! Haladéktalanul jelezze a gondot a műszaki ügyfélszolgálatnak. Itt csak válaszolunk, ott intézkednek: Hibabejelentés – éjjel-nappal: * Cím: 2400 Dunaújváros, Építők útja 1. * Tel: 25/413-622, 411-528, 401-030
fütés MelegDátum: 2009.10.15 - 16:01
Elképzelhető hogy ezen a télen melegek lesznek a radiátorok ? Jelenleg télikabátban ülök és a gyerekim is harisnyában , kesztyűben játszanak. Nem a hideg lakást fizetem, gondolom majd lesz valami kedvezmény? Majd én is elfelejtem befizetni a számlát…. Megköszönném ha melegek lennének a radiátorok , ez mikor esedékes?
Fekete GyörgyiDátum: 2009.10.18 - 19:36
Kedves Szivattyú, ha bárminemű gondja van, ami halaszthatatlan megoldást kíván, akkor nem ez a megfelelő hely. Kérjük, haladéktalanul jelezze a hibát a 24 órán keresztül, tehát éjjel-nappal az Önök szolgálatában levő ügyeletünknek. Akkor valószínűleg rövidesen megoldódik a problémája. Természetesen a távfűtés indulásakor megszaporodnak a problémák, de a kollégáink igyekeznek minél hamarabb orvosolni ezeket. Megértésüket kérjük, és köszönjük türelmüket.