Friss! A DVCSH Kft-nek továbbra is van távhőszolgáltató engedélye

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 587 hozzászólás

ZoltánDátum: 2010.08.15 - 12:50

Tisztelt szolgáltató! Én a Vasmű út 31 5. emeletén lakok. Elég sokszor előfordul, hogy érezni lehet a csatornaszagot az utcai kanálisból. Ezúttal kérném, hogy az illetékesek figyelmét legyenek szívesek felhívni, hogy ez az elviselhetetlen állapot megszűnjön. Gyakran nem lehet szellőztetni mert ömlik fel a büdös. Segítségét előre is köszönöm.

    Nyalka LászlóDátum: 2010.08.30 - 12:38

    Tisztelt Uram! Keresse meg problémájával a közös képviselőjét, akinek lehetősége van a társasház nevében eljárni, mivel mástól az Önök házából ilyen jellegű panasz nem érkezett. Javasoljuk, hogy közös képviselőjük keresse meg társaságunk csatornahálózati részlegét, ahol a probléma megoldásában szakmai segítséget nyújtanak.

Havasi GáborDátum: 2010.08.15 - 08:49

T. Szolgáltató. Van-e lehetőség a vízmérő órák m3 értékének emelésére személyes megjelenés nélkül és hol tart a radiátor csere program,mert még semmiféle megkeresést nem kaptam. Konkrétan a Lobogó utca 2. 2/4 érdekelne. Válaszukat előre is köszönöm

MeaDátum: 2010.08.08 - 17:29

Tisztelt Szolgáltató! Két kérdésem lenne: – Ugye az éves vízdíj elszámolás júliusban van, és így jövő év januárjában nem lesz megint (mint tavaly) több a számla összege, mint ami havonta szokott??? – A havi számlákon miért nem az előző hónap elszámolása szerepel (mint a bérpapírokon), miért vannak elmaradva, és nem érik magukat utol? Még a januári számlán is decemberi tétel is van. A XXI. században a pontos számlázás szerintem megoldható lenne. Hiába van havonta bediktálva a mérőóra állás, akkor sem az szerepel rajta. (pl. augusztusban kapok számlát, de azon nem július 1-től 31-ig szerepel, hanem még június). Miért nem érik utol magukat???????

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.08.10 - 10:17

    Tisztelt "Mea"! Első kérdésére csak azonosító adatainak ismeretében tudok válaszolni. Második felvetésére tájékoztatom, hogy számlázási rendünk a jelenleg felszerelt mérők műszaki adottságaihoz igazodik. Ez azt jelenti, hogy a vízmérők állásai leolvasás után manuális adatrögzítéssel kerülnek a rendszerünkbe. Minden hónap kb. 25-30. között kapjuk meg a leolvasott adatokat (ez csak Dunaújvárosban nagyjából 50.000 db). Ennek feldolgozási ideje kb. 2 hét. Viszont minden hónap első napjaiban készülnek a számlák. Nyilvánvaló, hogy pl. az aug. havi számlában csak a június végi leolvasott adatok tudnak szerepelni. Ettől függetlenül a számlázás természetesen pontos. Abban az esetben lehetne az aug. havi számlában a július végi leolvasott adat, ha a mellékmérők jeladósak lennének, így az adatok elektronikus úton kerülhetnének a rendszerünkbe. A mellékmérők a fogyasztók tulajdonában vannak, ennek – és a hozzá tartozó szoftvernek és egyéb eszközöknek is – finanszírozása a fogyasztók kötelezettsége lenne. Összegezve: naprakészek vagyunk! Galyasné Gyurina Annamária

t76Dátum: 2010.08.08 - 16:49

Tisztelt Szolgáltató! Július 20-án volt a Derkovits utcában az éves fűtésleolvasás. Mikor kapjuk kézhez az éves elszámoló számlát? Üdv.,

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.08.10 - 10:14

    Tisztelt Ismeretlen! Kérem adjon azonosító adatokat. Galyasné Gyurina Annamária

HzoltánDátum: 2010.08.05 - 20:12

Tisztelt Fekete Györgyi! Én a Vasmű út 31-ben lakok. Így lehetne esetleg közelebbi időpontot megtudni. Üdv

    NévtelenDátum: 2010.08.10 - 14:28

    Kedves Zoltán! Előreláthatóan szeptemberben kerül sor az Önök lépcsőházára. A pontos időpontról még értesíteni fogjuk. Üdvözlettel: Fekete Györgyi

Markovits LászlónéDátum: 2010.08.04 - 11:29

Jelentkeztem a radiátorcsere programra (Március 15 tér 10.). Házunk nem keretprogramos. Mikorra várható a felmérés?

    dvcshDátum: 2010.08.10 - 14:24

    Tisztelt Asszonyom ! Egyelőre nem tudunk pontos időpontot mondani, jelenleg még a KERET-programos házak szerelése folyik, s hogy a fűtés kezdetéig meddig tudunk dolgozni az az időjárástól függ, nagy valószínűséggel az idén már nem kerülhet sor az Önök házának a szerelésre.

HzoltánDátum: 2010.08.03 - 17:55

Tisztelt cím! Érdeklődni szeretnék, hogy a Vasmű út előreláthatólag mikor kerül sorra a radiátorcserék kapcsán?

    Fekete GyörgyiDátum: 2010.08.04 - 11:24

    Kedves Zoltán! Pontos választ csak a pontos cím ismeretében tudunk mondani. Amennyiben megadná a házszámát, könnyebben tudunkválaszolni, hiszen a Vasmű úton vannak KERETES és nem KERETES házak is. Amennyiben Ön költségosztóval rendelkező, már fűtéskorszerűsítésen részt vett lakásban lakik hamarosan sor kerül a szerelésre. Üdvözlettel: Fekete Györgyi

MónikaDátum: 2010.07.30 - 20:27

Tisztelt Cim. Az éves fűttés elszámoláskor ha töblet keletkezett szeretném ha nem irnák jóvá hanem kérésemre vissza fizetnék.Jelenleg munkanélküli vagyok és most jól jönne ez a kispénz. köszönöm válaszát.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.08.02 - 07:07

    Tisztelt "Mónika"! Kérem az azonosító adatait. Anélkül nehezen teljesíthető a kérése. Galyasné Gyurina Annamária

ite50Dátum: 2010.07.20 - 15:17

Szeretném megtudni, hogy a tavasz 6 fűtés elszámolása mikor fog elkészülni és a túl fizetés mikor lesz vissza fizetve. Köszönöm.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.27 - 07:47

    Tisztelt "ite50"! Várhatóan augusztus első napjaiban készülnek az elszámoló számlák és ha lesz túlfizetése, akkor azt követően kezdjük a visszautalásokat. Galyasné Gyurina Annamária

abcDátum: 2010.07.16 - 14:53

Tisztelt Ügyfélszolgálat! Az éves leszámolás 2010. 06. 09-én megtörtént lakásunkban. Érdeklődnék, hogy mikor kapjuk kézhez az elszámoló számlát? Az e havi rendes számlát már kézhez kaptuk, a leolvasott víz elszámolásra került, a távhő még nem. Továbbá érdeklődnék, hogy szükséges-e jelezni, ha a túlfizetést postai úton szeretném visszakapni? Válaszukat előre is köszönöm!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.27 - 07:42

    Tisztelt "abc"! A június eleji leolvasásokról várhatóan augusztus első napjaiban fog elkészülni az elszámoló számla. Ha Ön nem adott egyetlen pénzintézetnek sem csoportos beszedési megbízásra felhatalmazást, akkor lakcímre utalunk feltéve, hogy a számlája megtakarítást mutat. Galyasné Gyurina Annamária

IstvánDátum: 2010.07.13 - 14:43

Tisztelt Hölgyem/Uram! A fogyasztásmérők (víz, fűtés) leolvasásának ütemtervében nem találtam a Bocskai út 16-18-20 alatti lakásokat. Később kerül be a tervbe, vagy más végzi a leolvasást? Köszönettel, István

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.14 - 08:14

    Tisztelt István! Az ütemterv szerint 2010.augusztus 20-31. közötti időpontban lesz a leolvasás a kérdezett lépcsőházakban. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

BernadettDátum: 2010.07.13 - 12:00

Tisztelt Annamária!előző kérdésemet (amiben arról érdeklődtem miért kaptam 2 csekket a hónapban?)kiegészíteném a következő adatokkal:cím-dobó istván 2 1/3.vevő az.:18903.Várom mielőbbi válaszát!Tisztelettel Bernadett

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.14 - 07:34

    Tisztelt Bernadett! Ebben a hónapban – a szokásos tárgyhavi számla mellett – készült el Önök részére az éves hődíjelszámoló számla. Ez a számlázott és a tényleges hőfelhasználás különbözetét tartalmazza a 2009/2010. évi fűtési idényre vonatkozóan. Az előző havi (2010..06.) számla kiegyenlítése még nem történt meg, arra már a múlt hónapban megküldtük Önöknek a számlát és a hozzá tartozó készpénzátutalási megbízást. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

BettyDátum: 2010.07.12 - 16:18

tisztelt Hölgyem!olyan kérdéssel fordulok önhöz ,hogy a hónapban 2 számlát kaptam,egy valószínüleg elszámolást és egy normál számlát.a múlt havi számlámat késve adtam fel,lehetséges,hogy azt küldték ki most?vagy azt egységesen mindenki megkapta?remélem kérdésem nemnagyon volt zavaros.várom mielőbbi válaszát.köszönettel bernadett

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.13 - 10:17

    Tisztelt Bernadett! Néhány kivétellel minden hónapban 2 db számlát küldünk. Ha konkrét választ szeretne kapni, kérem írja meg azonosító adatait (vevőkód, vagy fogasztási hely azonosító). Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

TönkiDátum: 2010.07.12 - 06:54

Tisztelt Annamária! Köszönöm, a kolléga péntek délután jött, és felrakta jó helyre a plombát. Ha jól tudom az a fax szám egy központi fax, arról nem én tehetek, hogy az elküldött faxok nem jutnak el az illetékeshez.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.12 - 08:57

    Örülök, hogy problémája megoldódott. Üdvözlettel: Galyasné Gyurina Annamária

techemDátum: 2010.07.10 - 07:41

Közös képviselőtől a lakásonkénti felosztást? (fűtés). Ezt nem önök olvassák le a lakóházakban? Ugye nem kell nekem is kifizetnem annak a lakásnak a fűtésdíját, akik nem fizetik azt önöknek rendesen???!!!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.12 - 08:46

    Mivel a digitális költségosztókat a Techem szakemberei olvasták le, az adatok az ő rendelkezésükre állnak. Feltételezem a lakóközösség szerződést kötött ezzel a céggel, így a felosztott hőmennyiségek a közös képviselőn keresztül jutnak el hozzánk annak érdekében, hogy az elszámoló számlát el tudjuk készíteni. Természetesen ebben az esetben sem fordulhat az elő, hogy a nem fizető fogyasztók tartozását más fogyasztó fizesse meg. Arról egyébként a Techem nem is rendelkezik információval. Galyasné Gyurina Annamária

techemDátum: 2010.07.10 - 07:39

Köszönöm a választ, de én VÍZÓRALEOLVASÁS felől érdeklődtem, nem a hőfogyasztásról. Mikor lesz vízóraleolvasás?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.12 - 08:52

    Elnézését kérem, amiért csak a hődíjjal kapcsolatban válaszoltam az előző kérdésére. A vízóraleolvasások július 31-ig meg fognak történni, erről előzőleg értesítést fognak kapni. Galyasné Gyurina Annamária

JózsefDátum: 2010.07.09 - 17:43

Az elszámolás szerinti túlfizetés hogyan kerül egalizálásra, van e lehetőség az egyösszegű visszatérítésre?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.12 - 08:58

    Tisztelt "József"! 1. Ha hátraléka van, akkor a megtakarítás összegét automatikusan beszámítjuk. 2. Ha nincs tartozása, soron következő számláit kiegyenlítjük vele. 3. Ha visszautalást kér, kérem adjon azonosító adatokat, min. vevőkódot. Galyasné Gyurina Annamária

techemDátum: 2010.07.09 - 10:07

Tisztelt Szolgáltató! Ahol már megtörtént a Techem digitális mérőkről a fűtésleolvasás, utána mikor történik meg a vízóraleolvasás?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.09 - 14:53

    Tisztelt "Techem"! A hődíjelszámolást csak azt követően tudjuk elkezdeni, ha a közös képviselőtől megkapjuk az épület hőfogyasztásának lakásonkénti felosztását. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

TönkiDátum: 2010.07.09 - 06:10

Tisztelt Annamária! Nem igazán tudom, hogy az illetékes telefonszámát, elérhetőségét miben befolyásolja a vevőkódom? 10.05.13-án volt a vízóra csere, fogyasztói számom: 101001006; vízóra száma: 37138652. De ajánlanám szíves figyelmébe 10.06.07-én, és 10.06.14-én az 510-111-es faxra küldött leveleimet.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.09 - 14:46

    Tisztelt "Tönki"! Az azonosításra "csupán" azért van szükség, hogy a munkatársaimnak meg tudjam mondani, hogy melyik utcába, melyik lakásba kell menniük ellenőrizni és ha kell újra plombálni. Az első bejelentkezése alapján ezt nem tudtam megtenni. Mivel fogyasztási hely azonosítóját megadta, intézkedem a fentiekről. A jelzett időpontban elküldött fax-ok hozzám nem kerültek. Galyasné Gyurina Annamária

Kaufman SzilviaDátum: 2010.07.07 - 17:30

A Kossuth L. u. 5. 4/1. számú levelesbe már 2. (második) hónapja nem dobtak be vízóra leolvasó cédulát, miért? Ha be van dobva, akkor biztosan nem felejtem el leolvasni a mérőállást és bejelenteni (online szoktam), de így garantáltan és majd később fizethetek egy halom összeget, mert arra nem igazán "vevők", hogy amikor nem érkezik be a leolvasott adat, akkor egy addigi átlagot számlázzanak ki.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.09 - 14:39

    Tisztelt Kaufman Szilvia! Egyrészt a Dunaújváros, Kossuth L.u.5.4.1.sz. lakáson nem Ön a vevő, az Ön neve nyilvántartásunkban nem is szerepel. Másrészt: a fenti lakásban folyamatosan olvasott adat alapján készülnek a számlák. Harmadrészt: leolvasás hiányában minden fogyasztónak a beállított átlagmennyiséget számlázzuk. Ez nem a szándékunkon múlik, rendelet szabályozza. Mi a probléma?? Galyasné Gyurina Annamária

TönkiDátum: 2010.07.07 - 09:59

Tisztelt Szolgáltató Önök elvégezték a társasházunkban a vízóracserét. Az egyik vízóránkra viszont rossz oldalra tették a plombát. A későbbi elszámolási viták elkerülése végett szeretném, ha a megfelelő oldalra is kerülne plomba. Kérdésem az lenne, hogy én ezt hol tudom elintézni. Segítségüket előre is köszönöm!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.07.07 - 15:36

    Tisztelt "Tönki"! Kérem adja meg azonosító adatait (vevőkód, fogyasztási hely azonosító, vagy név,cím), mert nagyon sok helyen végzünk vízóra cserét! Üdvözlettel Galyasné Gyurina Annamária

SorojamDátum: 2010.07.03 - 12:38

Táncsics M.12-18 számú társasházban lakom. A radiátorok még az eredetiek a lakásban. A kérdésem a következő: a./ezek a régi radiátorok az Önök tulajdonát vagy az én tulajdonomat képezik?? b./ha kicseréltetem őket most ,a radiátorcsere akció keretében akkor kié lesz ez a radiátor?

    DVCSHDátum: 2010.07.03 - 18:38

    Tisztelt Fogyasztónk! A radiátorok eddig, most és az elkövetkezendő időben az Ön tulajdonát képezik.

Fodor GyörgyDátum: 2010.07.02 - 16:25

Jelentkeztünk radiátor cserére, azt mondták, hogy lépcsőházanként egyszerre csinálják. Most tudtuk meg, hogy három lakásban már lecserélték 2 lakást kihagytak. Miért????? Kallós Dezső u.8.

    Baji EditDátum: 2010.07.07 - 14:47

    Tisztelt Uram! Valóban így van, a két ütemű radiátor-cserének több oka van, egyik az,hogy az árajánlatot nem megfelelő, előfordul az is, hogy a jelentkező később veszi meg a radiátort, és végül, hogy a fogyasztót nem tudjuk kiértesíteni a szerelés időpontjáról, mert nem veszi fel a telefonját. Önöknél az első eset állt elő, de reményeink szerint a közeljövőben, még ebben a hónapban megtörténik a csere.

Zsigó Zsigmond 2400 Dunaújváros, Mickiewicz Ádám u. 4.2.3.Dátum: 2010.06.26 - 11:27

Tisztelt Cím! Köszönettel vettem kérdésemre adott gyors válaszukat, de nem lettem lényegesen informáltabb ugyanis az online űrlap kitöltésénél minden sort minden esetben kitöltök. A számlákkal nincs semmi problémám, mert azok eddig kifogástalanok voltak csak az online bejelentés visszaigazolását hiányolom, mert folyó év márciusig az is jól működött. Tisztelettel Zsigó Zsigmond

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.28 - 08:07

    Tisztelt Zsigó Zsigmond úr! A számlaellenőrzést azért kértem, mert ha ott az Ön által leadott mérőállások szerepelnek, akkor bejelentése feldolgozásra került annak ellenére is hogy választ nem kapott. Ezt egyébként – pontos címének megírását követően – ellenőriztem én is. A válasz elmaradásának oka lehet az is, hogy Ön esetleg elmulasztotta beírni e-mail címét. Jelzését köszönettel vettem és továbbítottam azt az illetékes informatikusok felé. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

BarbaraDátum: 2010.06.25 - 16:39

Tisztelt Szolgáltató! Köszönöm az előző kérdésemre a választ,csak még azt szeretném megtudni,hogy a plombálás mennyibe kerül? Mielőbbi válaszukat köszönöm!

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.28 - 08:03

    Tisztelt "Barbara"! A plombálás díja 2.360,- Ft. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

BarbaraDátum: 2010.06.25 - 11:56

Tisztelt Szolgáltató! Az lenne a kérdésem,hogy lejárt a vízórám,ki szeretném cseréltetni maszek úton,de a plombálást csak önök tudják megcsinálni.Mi a teendőm,kinek szóljak?Aznap kell a cserét és a plombálást is megcsinálni? Mielőbbi válaszukat előre is köszönöm.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.25 - 14:21

    Tisztelt "Barbara"! A mérőcserét követően kell behozni a leszerelt mérőt és megrendelni a plombálást (lehetőség szerint minél hamarabb) az Ügyvitel Szolgáltató Kft. ügyfélszolálati irodájában (Dunaújváros, Építők útja 7.) Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Zsigó ZsigmondDátum: 2010.06.25 - 11:37

Tisztelt Cím! Évek óta a vízmérő állásokat havonta Online bejelentés módon adjuk meg és mindig kaptunk visszajelzést a bejelentett adatokról. Az utolsó két hónapban ez elmaradt. Mi a teendőnk? Tisztelettel Zsigó Zsigmond

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.25 - 14:18

    Tisztelt Zsigó Zsigmond! Ugyan a pontos címét nem írta meg, így csak vélelmezem, hogy az Ön által leadott állás szerint készülnek a számlák. Kérem ellenőrizze a számláját, hogy ez valóban így van-e, vagy adja meg pontos azonosító adatait. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Kifut KatalinDátum: 2010.06.24 - 13:13

Tisztelt Nyalka László Úr! Köszönöm a válaszát, amely – őszintén szólva megdöbbentett. Azt írja ugyanis, hogy az én lakásomban már megtörtént a felmérés és az árajánlatot el is fogadtam ??? Ha ez így lenne, gondolom észrevettem volna…. Én a radiátorcserére a Vasmű út 57. 8/4. sz. lakást jelentettem be. Ebben a lakásban még egyetlen DVCSH megbízott nem járt ezzel kapcsolatban, nem történt meg a felmérés és nem kaptam árajánlatot, amit így elfogadni sem állt módomban. Üdv. Kifut Katalin

    DVCSHDátum: 2010.06.29 - 08:55

    Önnek minden bizonnyal igaza van. De azt is megértheti, hogyha nem írta le a címet, ami után érdeklődik, akkor csak név után tudtunk rákeresni . Kérjük, a félreértések elkerülése végett, legközelebb, ha információra van szüksége, adja meg a címét is, vagy azt a címet, amire rá szeretne kérdezni. Továbbra is szívesen állunk a rendelkezésére. A radiátor-cseréről folyamatosan tájékoztatjuk.

gazdag jenőDátum: 2010.06.24 - 12:05

vizóra csere hogyan müködik és mennyibe kerül darabja mert nekem kettő van

    Kárpáti GáborDátum: 2010.06.29 - 15:18

    Tisztelt Fogyasztónk! A vízórát külön kell megvásárolnia, ára üzletenként változó. A felszerelés költsége mindig attól függ, hogy az adott óra cseréje mekkora munkát igényel. Erre is mód van egyénileg, de ezt tőlünk is megrendelheti. Minden óra-cserét követően a plombálást a társaságunktól kell megrendelnie, lakásonként ennek 2360 forint Áfa-val az ára. Tehát nem függ a vízórák számától. Ha a cserét nem a társasságunk végzi, akkor lecserélt órát be kell hoznia az Ügyvitel Szolgáltató Kft-hez, hogy a régi óraállást rögzíteni tudjuk. A plombáláskor pedig felvesszük az új óra adatait. Természetesen, ha társasháza rendelkezik vízszolgáltatásra vonatkozó vízóra hitelesítést is tartalmazó karbantartási szerződéssel , akkor a cserét , a vízóra biztosításával együtt térítésmentesen biztosítjuk.

Nagy ZoltánDátum: 2010.06.23 - 13:01

Tisztelt Szolgáltató! Május 15-ig jelentkeztem a meghírdetett radiátorcsere akcióra. Szeretnék érdeklődni hogy terveik szerint mikor kerül sor a felmérésre és árajánlatadásra az Apáczai Cs.J.u. 7. 7/3. szám alatt? Előre is köszönettel válaszadásáért!

    Baji EditDátum: 2010.07.01 - 14:57

    Tisztelt Uram! Önök háza nem vett részt a fűtéskorszerűsítési programban, így a radiátor-csere is alapos előkészítést igényel, hiszen fel kell mérnünk minden ilyen lakást. Az átalakítási munkálatokra is fel kell készülnünk, így a légköbméter alapú elszámolású házak szerelése a KERETES lakások után következhet. Az időpontról értesíteni fogjuk. Megértését köszönve, Baji Edit

GarázstulajdonosDátum: 2010.06.15 - 20:05

2010.március 30-án 100 %-ban leolvasták a gáztelep uti KERET-es 8.csop.11 db garázsát mikorra várható az elszámolás?

    Nyalka LászlóDátum: 2010.06.22 - 14:05

    Tisztelt Garázstulajdonos! A hőelszámolás elkészült, azonban tulajdonostársai közül néhánnyal egyeztetésünk van folyamatban, így az elszámolás ezek után történhet csak meg. Tisztelettel, Nyalka László

Kifut KatalinDátum: 2010.06.14 - 22:35

Tisztelt Szolgáltató! A radiátor csere akcióról érdeklődnék, amire – gondolom sokadmagammal – jelentkeztem én is. Tájékoztatásuk szerint május 15 után az Önök szakemberei felkeresnek (időpont egyeztetés után), felmérnek, radiátort ajánlanak, megegyezünk, megrendelem…stb. stb. Azt szeretném megkérdezni, hogy az első lépésre (felkeresnek) várhatóan mikor kerül sor? Üdvözlettel: K.Katalin

    Nyalka LászlóDátum: 2010.06.22 - 14:02

    Tisztelt Asszonyom! Folyamatosan és tervszerűen végezzük a felméréseket. Az Ön lakásában már meg is történt a felmérés, és elfogadta az árajánlatot. A szerelés időpontját egyeztetjük Önnel. Tisztelettel, Nyalka László

VikiDátum: 2010.06.13 - 22:23

Mennyibe kerül pontosan a hideg víz köbmétere Dunaújvárosban, és mennyibe a szennyvíz csatorna?Függ attól is, hogy hol lakik az ember? Előre is köszönöm.

Tinordi GyörgyDátum: 2010.06.01 - 13:04

Értesítettek a budapest banktól, hogy nem vonták le a május hónapban esedékes díjakat. Mit fognak tenni?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.02 - 11:14

    Tisztelt Tinordi György! A DVCSH Kft. bankot váltott a GIRO-s tranzakciókra. Sajnos a váltás nem volt zökkenőmentes, ez volt az oka a május havi terhelések egy részét illetően a sikertelenségnek. (Néhány banknál volt csak probléma.) A nem teljesült megbízásokat június hónapban ismét benyújtjuk. Természetesen a fogyasztókat emiatt nem terheli semmilyen felelősség, csupán a fedezetről kell gondoskodni. A kellemetlenségért elnézését kérem. Tisztelettel Galyasné Gyurina Annamária

Szekszárdi ZoltánDátum: 2010.06.01 - 11:58

Azt szeretném megtudni miért nem vonták le a számlámról (Budapest Bank) a május fűtést. Köszönettel: Szekszárdi Zoltán 24731

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.02 - 11:25

    Tisztelt Szekszárdi Zoltán! A DVCSH Kft. bankot váltott a GIRO-s tranzakciókra. Sajnos a váltás nem volt zökkenőmentes, ez volt az oka a május havi terhelések egy részét illetően a sikertelenségnek. (Néhány banknál volt csak probléma.) A nem teljesült megbízásokat június hónapban ismét benyújtjuk. Természetesen a fogyasztókat emiatt nem terheli semmilyen felelősség, csupán a fedezetről kell gondoskodni. A kellemetlenségért elnézését kérem. Tisztelettel Galyasné Gyurina Annamária

MártiDátum: 2010.06.01 - 11:32

Tisztelt Szolgáltató! Radiátorok cseréjére adtam be az igénylésemet amit 2010.5.15 kellett leadni.Sajnos még nem tartozok a keretes programhoz.Romai krt34/b.lakok.Érdeklődni szeretnék,hogy mikor számíthatok arra,hogy a csere megtörténjen. Válaszukat előre is köszönöm.

    Nyalka LászlóDátum: 2010.06.11 - 13:57

    Tisztelt Asszonyom ! A felmérés július hónapban történik meg, és a felmérés során a kollégáink az árajánlatot oda is adják. Üdvözlettel: Nyalka László

FogyasztóDátum: 2010.05.31 - 20:02

Üdvözlöm!A kérdésem a következő.Miért van az,hogy ha a fogyasztónak túlfizetése van,akkor a szolgáltató hónapokig is a fizetendő végösszegből vonogatja a túlfizetést?Ellenkező felállásban pedig jön a ,,8 napon belül kérjük befizetni" levél Nekem pl.az áprilisi számlámon kb 8000 ft túlfizetésem volt,amit a mai napig nem kaptam meg. Miért van ez.Több ismerősömtől is hallottam hogy a fűtés visszatérítést is hónapokig görgette a szolgáltató.Miért teszi ezt?Válaszát várja több Dunaújvárosi lakó

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.02 - 11:31

    Tisztelt "Fogyasztó" Általánosságban kérdezett, a válasz is általános. Ha "8 napon belül kérjük befizetni" levelet kapott, akkor a magyarázat az, hogy megtakarításának összegéből kiegyenlítettük a hátralékát. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Rostási JózsefnéDátum: 2010.05.31 - 17:38

Ma megkaptam az OTP-től az egyenlegközlőt és meglepve láttam,hogy nem vonták le a távfűtés diját. A visszautasítás oka: nincs megbízás. Valamit elmulasztottam? Eddig rendben levonták csoportos beszedési megbízással. az e havi számlán is ez van feltüntetve.Köszönöm

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.06.02 - 11:26

    Tisztelt Rostási Józsefné! Az OTP a megbízásokat 2010. május 25-én teljesítette, amennyiben volt fedezet a számláján. Sajnos az ügyfeleiknek megküldött kivonatot május 21-i határnappal zárták, így a 25-i terhelések a kivonaton nem ellenőrizhetőek. Ha vevő azonosítóját megküldi, választ tudok adni arra, az Ön esetében mi a helyzet. Tisztelettel Galyasné Gyurina Annamária

Fehérvári LajosnéDátum: 2010.05.28 - 12:21

Tisztelettel!! Kérdésem az lenne,hogy a Váci Mihály utcában megtörtént a felmérés a radiátor szabályozó felszereléséhez. Én nem kértem a radiátorcserét de utólag meggondoltam magam. Lehet-e még utólag kezdeményezni a radiátorcserét? Köszönettel: Fehérvári Lajosné

    Nyalka LászlóDátum: 2010.06.10 - 13:52

    Tisztelt Asszonyom ! Az Ön lakásában kérésének megfelelően a szerelés megtörtént. Üdvözlettel, Nyalka László

Szammelcsik LászlónéDátum: 2010.05.25 - 08:54

Szeretném megtudni mi az oka annak,hogy az OTP -ben a lakossági folyószámláról nem történt meg a víz és fűtés díjának levonása míg a CIB banknál nem volt ilyen probléma. A szolgáltató rendezi a problémát a bankkal? Remélem igen mert nem az én hibám, hogy nem történt meg a levonás.

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.05.28 - 10:54

    Tisztelt Szammelcsik Lászlóné! Az OTP-ben sikeresen megtörténtek a terhelések, az adatokat már meg is kaptuk. Ha Önnek mégsem teljesült a megbízása, akkor annak más oka van. Ha azonosító adatait megírja, ellenőrizni tudom. Tisztelettel. Galyasné Gyurina Annamária

kocsis zoltánDátum: 2010.05.23 - 16:53

Üdvözlöm! Azután érdeklődöm,hogy a egyéni fűtés szabályzó felszereltetéséhez továbbra is 100 százalékos beleegyezés kell-e a lakóközösség részéről vagy ez megváltozott-e a társasházi törvények módosításakor? Hallottam ugyanis, hogy elég az 51 százalékos szavazat többség is.

    Nyalka LászlóDátum: 2010.05.26 - 14:22

    Kedves Zoltán! A KERET-programos szerelésnek nincs köze a társasházi törvényhez. Egyszerűen műszaki okai (beszabályozottság, megfelelő fűtöttség ) vannak, hogy társaságunk 100 százalékban kéri a tulajdonosok hozzájáruló nyilatkozatát. Üdvözlettel: Nyalka László műszaki igazgató

P. IldikóDátum: 2010.05.22 - 22:19

Tisztelt Szolgáltató! Több kérdésem is lenne, igyekszem őket röviden feltenni. 1. Eötvös utca 5. háznál mikorra várható az előző évi távfűtés elszámoló számlája? A leolvasás április közepén megtörtént. 2. A radiátorcserére több hete jelentkeztem, de eddig még árajánlatot sem kaptam. Tudom, hogy rengeteg megrendelésük van, nem szeretnék türelmetlenek látszani, csak aggódom, hogy esetleg nem keveredett-e el a jelentkezési lapom (Eötvös utca 5, 4/1). 3. Az Önökkel megkötött szerződésen férjem szerepel fogyasztóként, ezt szeretnénk az én nevemre átíratni. Szükség van-e férjem személyes jelenlétére az adatmódosításhoz, vagy egyedül is el tudom ezt intézni! Lehetőség szeritn kérném szíves válaszukat a hyldyko@yahoo.com e-mail címre küdeni. Köszönettel: P. Ildikó

    Nyalka LászlóDátum: 2010.06.10 - 13:35

    Tisztelt Ildikó ! 1. A hőelszámolása elkészült, az elszámoló számlát előreláthatóan két héten belül megkapja. 2. A radiátor-cserére a jelentkezése nyilvántartásban van, nem keveredett el, s időközben már meg is kapta az árajánlatot, amelyet Ön nem fogadott el, felmérést kért. Várhatóan 10 napon belül értesítjük a felmérés időpontjáról. Üdvözlettel, Nyalka László

Taliga PéterDátum: 2010.05.22 - 15:22

Köszönöm, melegek voltak… azonban szeretném megkérdezni, hogy a központunk önálló-e, vagy közös?

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.05.25 - 08:02

    Tisztelt Taliga Péter! A Köztársaság út 10-12.sz. lépcsőház egy hőközponthoz tartozik. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Taliga PéterDátum: 2010.05.20 - 08:14

T. Szolgáltató! Olvastam, hogy a pótfűtést a hőközponthoz tartozó közös képviselőknek kell kérnie. Kérdéseim: 1. Köztársaság út 12-ben lakom, kivel közös még a hőközpontunk? 2. Ha a közös képviselőt nem tudom elérni, mit lehet tenni azért, hogy mielőbb elinduljon a fűtés? Félek, hogy mire őt elérem, és intézkedni tud valamit, legalább két nap eltelik, mire valami történhet. A gyerekeim pedig MOST fáznak meg… Kérem mielőbbi segítő válaszukat. Tisztelettel: Taliga Péter

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.05.21 - 13:15

    Tisztelt Taliga Péter! Infomációim szerint a közös képviselője a tegnapi napon megrendelte a fűtésszolgáltatást. Bízom benne, hogy estére melegek voltak a radiátorok. Tisztelettel: Galyasné Gyurina Annamária

GabriellaDátum: 2010.05.18 - 14:25

A radiátor cseréről érdeklődnék?Az ujságok és az önök oldala is azt irja hogy nem nekünk kell megvásárolni a radiátorokat.Szeretnénk tudni a valóságot mert mindenki mást mond,mindenki a másikra mutogat. Köszönöm Az „ügymenet” a következő lesz: Május 15. után megkeresik a DVCSH munkatársai, akik felmérik a lakást és a jelenlegi radiátorokat. Ezt követően megtervezik, hogy mekkora és milyen típusú radiátor felelne meg a fogyasztónak leginkább. Ezután kap egy árajánlatot, ami alapján véglegesen dönthet, hogy él-e a lehetőséggel vagy sem. Kifizeti a megrendelt árut, majd értesítést kap a szerelés napjáról, s ekkor a lakásába hozzák az új radiátorokat, majd ingyenesen felszerelik és ugyancsak el is szállítják a régieket.

    Kárpáti GáborDátum: 2010.05.26 - 15:44

    Ez az akció két társaság együttműködésének az eredménye. Az akció első részében a D-ÉG vállalta, hogy a radiátorok 40 százalék kedvezménnyel értékesíti. Az értékesítés ebből következően a D-ÉG feladata, amelybe a DVCSH nem kíván beleszólni, így a vásárlással kapcsolatos összes feladat, a radiátor biztosítása, a konzolok biztosítása, a szállítás a megrendelő és a D-ÉG feladata. Ami a program második felét illeti, ahol is a DVCSH megvásárolt radiátorokat ingyen felszereli és a leszerelt radiátorokat igény szerint elszállítja, már a megrendelő és a DVCSH feladata. Ezért azt javasoljuk, hogy a radiátorok megvásárlásával és a helyszínre szállításával kapcsolatban a D-ÉG illetékeseivel vegye fel a kapcsolatot. Üdvözlettel: Kárpáti Gábor, szolgáltatási igazgató

ZEDátum: 2010.05.17 - 12:58

Melegek a radiátorok, remek, KÖSZÖNJÜK!!!!!!!!! Üdv. ZE

ZEDátum: 2010.05.17 - 11:02

Érdeklődnék, hogy a jelenlegi időjárás miatt esetleg visszakapcsolják-e a fűtést?? Válaszukat várva, üdv. ZE

Koppány ÉduaDátum: 2010.05.17 - 09:21

Érdeklődöm, mivel tartósan 12C fok ,vagy ez alatt maradt az elmúlt napok hőmérséklete,mikor lehet visszakapcsolni a fűtést a lakásokban? Ezt csak a közös képviselő teheti meg?! Köszönöm mielőbbi válaszukat!

    DVCSHDátum: 2010.05.26 - 13:49

    Kedves Edina! Jók az információi, valóban az egy hőközponthoz tartozó közös képviselő vagy képviselők kérhetik a távfűtés visszakapcsolását fűtés idényen kívül.

Nagy ViktóriaDátum: 2010.05.14 - 07:42

tisztelt Szolgáltató!! azzal a kéréssel fordulok önökhöz hogy a mai napon vagyis 2010 május 14.-én reggel 6:50-kor nem voltam itthon és sajnos nem tdták leolvasni a vizóra állást , ezért szeretném meg kérdezni hogy még a mai napon vissza tudnának -e jönni? ma egész nap itthon vagyok. Kérem önöket jelezzék nekem ! A telefon számom:06705100099 elöre ias köszönöm megértésüket!! Tisztelettel Nagy Viktória Dunaújváros Esze Tamás út 2 3/2

    Galyasné Gyurina AnnamáriaDátum: 2010.05.14 - 08:50

    Tisztelt Nagy Viktória! Mint kiderült, problémája időközben megoldódott. Üdvözlettel. Galyasné Gyurina Annamária

Tóth TiborDátum: 2010.05.11 - 21:07

Tisztelt Hölgyem/Uram A radiátorcsere program nagyon jó, de… A kérdésem az, hogy azokban a lakásokban, ahol már van a radiátorokon szabályozó, de maguk a fűtőtestek régiek (Pl. Erkel vagy Liszt Ferenc Kert.), milyen időközönként cserél a szolgáltató radiátor (ill ezen a két helyen mikor aktuális mindez? (Ha jól emlékszem a közös költség tartalmaz fűtés-korszerűsítési díjat.) Kérdezem továbbá, hogy milyen műszaki hiba, vagy helyzet esetén cseréli a szolgáltató a radiátoraimat díjtalanul? Azt is megköszönném, ha előbbiek tevőleges módjáról -akár az elektronikus levélcímre is – egy tájékoztatót kapnék! Válaszát előre is köszönöm. Maradok Tisztelettel, Tóth Tibor

    DVCSHDátum: 2009.06.10 - 09:08

    Kedves Tibor! A lakásában lévő radiátorok az Ön tulajdonát képezik. Éppen ezért , ha nem tetszik Önnek, vagy másmilyent szeretne, Önnek kell erről gondoskodnia. Amennyiben a közösségnek van fűtésre szóló átalánydíjas karbantartási szerződése, abban az esetben társaságunk elvégzi a szükséges karbantartásokat, hibajavításokat, s ha már kétszer kilyukadt ugyanaz a radiátor,amit már meghegesztettünk, akkor a cseréről is gondoskodik.


Hozzászólás